Skoči na vsebino

125-ke, javite se!


Tetsuya

Priporočene objave

:pos:  :l_01:  legalno, koga to sploh briga, a ne?  :OK:  sicer pa kaj češ sploh blokirat itak voziš brez izpita anyway (koga pa napišete za uporabnike motorja, če to ni skirvnost?)

Popravljeno . Popravil cikadina
  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:pos:  :l_01:  legalno, koga to sploh briga, a ne?  :OK:    

Ne, ni ravno tako.

 

Motor bo pisan na mene.

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Samo da ti je všeč. Ko bi le podpis tudi lahko spremenil  :mellow:

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:pos:  :l_01:  legalno, koga to sploh briga, a ne?  :OK:  sicer pa kaj češ sploh blokirat itak voziš brez izpita anyway (koga pa napišete za uporabnike motorja, če to ni skirvnost?)

Na tete, strice pa sosede :slap:.

Sicer pa Gasperr naj ti dobro služi, pa zdej ko imaš "motor" bi lahka kakšno turo udarli :D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Verjamem, da te je sama resnost ja in da tisto vprašanje, zakaj bom blokiral ni bilo niti malo provokativno. -.^ Teoretično res oboje pomeni vožnjo brez izpita in tega se zavedam, praktično bo pa verjetno pri kontrolah odigralo veliko vlogo a je motor dejansko blokiran v mejah, za kar imam izpit (torej <35kW) ali ne. 

 

Če bi mi dol viselo za vse, na kar ti namiguješ, niti izpita ne bi šel delat, kaj šele da bi postopoma nadgrajeval kubikažo (pri 14 imel H, potem A1 zdaj A2). Me pa res zanima kako bi bilo, da sploh ne bi bil član tega foruma. Pojma ne bi imel o teh A2 zakonih! Ko sem delal izpit, sem jim moral sam povedat kaj lahko kupim in kaj ne; homologiral bi lahko blokado na kakršen koli motor, torej tudi tu ne bi zvedel za celotno različico zakona. Registriral bi pa blokiranega tako ali tako lahko na sebe, kar bi mi verjetno dalo zagotovilo, da sem legalen (čeprav že prej verjetno niti pomislil ne bi o nasprotnem). In ko sprašujem vrstnike opažam, da je 1/2 A2 voznikov takih. Konec koncev če je motor blokiran je blokiran, pa ni važno a iz 100kW al iz 26kW.

 

Zavedam pa se, da če bo policaj ''korektno in by-the-book'' opravljal svoje delo, se ne bom mogel zgovarjat na nevednost. 

 

Pa brez zamere. :)

 

@macak: Zdej ko mam ''motor''? Ti ko ne več kaka mašina je bla moja Aprilia! (no..je še! ;) ). Seveda, lahko gremo, jaz sem za. Pa hvala; upam, da me Japonci navdušijo tako, kot so me 'taljanke. :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ampak tudi kot boš imel blokado notr,praviloma ne moreš registrirat motorja nase :? ali pač?

glede tega kaj lahko in kaj ne voziš, sedaj jamrate na veliko, pa je praktično isto kot prej, samo 10kw več imate. je pa res da v "starih" časih je bilo nekako logično da si pri 18h imel nek 250-350kubičen motor. pa to da ni izbire je malo lari fari, ok seveda tistega kar bi radi vozili ni na razpolago :P ampak sej tudi pri 125 ima vsaka tovarna po en model, največ dva pa to ni taka tragedija. pa še tako kot opažam, vas najbolj skrbijo policaji, oz. kontrola prometa. to je res še najmanj kar udari po žepu. 

 

ni pa moje "provociranje" slabonamerno, zgolj čudi me da ste zaradi bogih 6 al 8kw pripravljeni prevzet tako odgovornost nase. 

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ampak tudi kot boš imel blokado notr,praviloma ne moreš registrirat motorja nase :? ali pač?

glede tega kaj lahko in kaj ne voziš, sedaj jamrate na veliko, pa je praktično isto kot prej, samo 10kw več imate. je pa res da v "starih" časih je bilo nekako logično da si pri 18h imel nek 250-350kubičen motor. pa to da ni izbire je malo lari fari, ok seveda tistega kar bi radi vozili ni na razpolago :P ampak sej tudi pri 125 ima vsaka tovarna po en model, največ dva pa to ni taka tragedija. pa še tako kot opažam, vas najbolj skrbijo policaji, oz. kontrola prometa. to je res še najmanj kar udari po žepu. 

 

ni pa moje "provociranje" slabonamerno, zgolj čudi me da ste zaradi bogih 6 al 8kw pripravljeni prevzet tako odgovornost nase. 

Ponudi mi alternativo Yamahi R6 2006 in jo z veseljem vzamem. Ali pa Gixxeru 600 k6.

Pač dejansko RES ni izbire, kar se tiče cestnih motorjev. Uveljavati se je začela kategorija 250 4 takt, ki pa ni nek velik preskok, če primerjamo s 125 2 takt. Včasih je bila to celo ista kategorija (vsaj pri motocrossu, možno da je še zmeraj). Pač ne vidim smisla v tej omejitvi, da se ne sme blokirat nič nad 70kW, ker tisti, ki bo dal blokado ven bo v prekršku s 36kW, kot tudi s 136kW. Če pa bosta oba blokirana na 35KW pa ni nobene bistvene razlike. Moje mnenje.

Ko bo imel blokado noter bo lahko registriral, saj niti na upravni ne vedo kakšne motorje mi lahko vozimo in kakšnih ne. Žal. In dvomim, da bo kakršnkoli policaj, razen policist motorist, vedel, da je gasperjev motor premočan za njega...vsaj če sodim po naših policistih...25 letni mulc, ki ima končano srednjo kmetijsko in usposabljanje za policista na Tacnu...tam ga naučijo, da mora bit priden, da mora poslušat nadrejene, da mora pisat kazni...ko pa pride do nečesa, kar niso ravno obdelali v šoli na točno določenem primeru...mi pa majstr napiše kazn. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

no ampak tudi kot boš imel blokado notr,praviloma ne moreš registrirat motorja nase :? ali pač?

glede tega kaj lahko in kaj ne voziš, sedaj jamrate na veliko, pa je praktično isto kot prej, samo 10kw več imate. je pa res da v "starih" časih je bilo nekako logično da si pri 18h imel nek 250-350kubičen motor. pa to da ni izbire je malo lari fari, ok seveda tistega kar bi radi vozili ni na razpolago :P ampak sej tudi pri 125 ima vsaka tovarna po en model, največ dva pa to ni taka tragedija. pa še tako kot opažam, vas najbolj skrbijo policaji, oz. kontrola prometa. to je res še najmanj kar udari po žepu. 

 

ni pa moje "provociranje" slabonamerno, zgolj čudi me da ste zaradi bogih 6 al 8kw pripravljeni prevzet tako odgovornost nase. 

 

no ampak tudi kot boš imel blokado notr,praviloma ne moreš registrirat motorja nase :? ali pač?

glede tega kaj lahko in kaj ne voziš, sedaj jamrate na veliko, pa je praktično isto kot prej, samo 10kw več imate. je pa res da v "starih" časih je bilo nekako logično da si pri 18h imel nek 250-350kubičen motor. pa to da ni izbire je malo lari fari, ok seveda tistega kar bi radi vozili ni na razpolago :P ampak sej tudi pri 125 ima vsaka tovarna po en model, največ dva pa to ni taka tragedija. pa še tako kot opažam, vas najbolj skrbijo policaji, oz. kontrola prometa. to je res še najmanj kar udari po žepu. 

 

ni pa moje "provociranje" slabonamerno, zgolj čudi me da ste zaradi bogih 6 al 8kw pripravljeni prevzet tako odgovornost nase. 

lahko ga registiraš na sebe al kaj mate probleme stem..mater..vse se da če se lahko in če se veš znajti!!,..drugače pa dokler smo v smrdlivi slovenije te lahko boli kurac za vse..če še tovšakove niso zaprli..pol se ti naj jebe..

Popravljeno . Popravil NinjaRider04
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če boš zablokiru 75 boš najebu, če pa 150+ pa ne (po logiki slovenskih delilcev pravice) ?

Popravljeno . Popravil Žan96
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

lahko ga registiraš na sebe al kaj mate probleme stem..mater..vse se da če se lahko in če se veš znajti!!,..drugače pa dokler smo v smrdlivi slovenije te lahko boli kurac za vse..če še tovšakove niso zaprli..pol se ti naj jebe..

Ne moreš. Smo probal vse živo in ne gre :) Dokler nimaš veljavnega izpita ne gre. Razen, če seveda v kakšnem zakotnem kraju ne poznajo novega zakona. Se mi pa zdi, da celo sam računalnik prepreči registracijo, če nimaš zadostnega izpita, tako da dvomim, da bi lahko kakorkoli prišel čez...

Tovšakovo so že zaprli za 14 mesec na Ig. In brezveze je primerjat njo in nas, povprečne državljane, ker si ona lahko privošči odvetnika z 10.000€ na mesec, ki bo našel neurejeno področje, kar se ponavadi rešuje v korist stranke. Analogije pa te fore.

  • Všeč mi je 1
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš. Smo probal vse živo in ne gre :) Dokler nimaš veljavnega izpita ne gre. Razen, če seveda v kakšnem zakotnem kraju ne poznajo novega zakona. Se mi pa zdi, da celo sam računalnik prepreči registracijo, če nimaš zadostnega izpita, tako da dvomim, da bi lahko kakorkoli prišel čez...

Tovšakovo so že zaprli za 14 mesec na Ig. In brezveze je primerjat njo in nas, povprečne državljane, ker si ona lahko privošči odvetnika z 10.000€ na mesec, ki bo našel neurejeno področje, kar se ponavadi rešuje v korist stranke. Analogije pa te fore.

 

Ne moreš. Smo probal vse živo in ne gre :) Dokler nimaš veljavnega izpita ne gre. Razen, če seveda v kakšnem zakotnem kraju ne poznajo novega zakona. Se mi pa zdi, da celo sam računalnik prepreči registracijo, če nimaš zadostnega izpita, tako da dvomim, da bi lahko kakorkoli prišel čez...

Tovšakovo so že zaprli za 14 mesec na Ig. In brezveze je primerjat njo in nas, povprečne državljane, ker si ona lahko privošči odvetnika z 10.000€ na mesec, ki bo našel neurejeno področje, kar se ponavadi rešuje v korist stranke. Analogije pa te fore.

pa saj če maš paprije pa to je že vse ureedu..to jaz mislim!..če te ustavijo pa jim pokažeš izpit + paprije..saj tu prinas itak ni takih policajev pa to da bi komplicirali :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Gasperr zdej pa sam

komad na telefon dej, da ga poslušaš ko se vozš :D.

:ninja: Vse sam tega ne! :D

Popravljeno . Popravil Gasperr
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Motor vec kot 70kw blokiran in homologiran na 35 lahko z izpitom A2 registriras nase komot, to je najmanjsi problem. Najde se kaksen policaj ki te lahko dobr pojebe, pa v primeru nesrece al si kriv al pa ne tud dobr najebes. Gledal sem fazerje, ki majo po 72kw pa raj nisem tvegal in sem kupu 57kw tovarnisko zaprtega sicer sta bla taka na voljo 2, 72kw jih je pa malo morje, jebiga.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOTO CENTER LABA

SPOROČILO ZA JAVNOST

V podjetjih AXLE d.o.o. in TSC LABA d.o.o. smo se odločili prekiniti sodelovanje s KTM SPORTMOTORCYCLE Ag, zato smo 23. maja 2013 odpovedali poslovno pogodbo.

Na podlagi navedenega naročanje motociklov ter ostale opreme znamk KTM in HUSABERG v naših salonih oz. spletnih trgovinah ni več mogoče.

Za vse nadaljne informacije o prodaji ter servisu KTM in HUSABERG motociklov predlagamo, da se obrnete na zastopnika - KTM SPORTMOTORCYCLE d.o.o., Maribor, telefon 02/4215812.

Ni pa še ziher, kao. Seles je sfukal vse, mamico jim vidim! :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOTO CENTER LABA

SPOROČILO ZA JAVNOST

V podjetjih AXLE d.o.o. in TSC LABA d.o.o. smo se odločili prekiniti sodelovanje s KTM SPORTMOTORCYCLE Ag, zato smo 23. maja 2013 odpovedali poslovno pogodbo.

Na podlagi navedenega naročanje motociklov ter ostale opreme znamk KTM in HUSABERG v naših salonih oz. spletnih trgovinah ni več mogoče.

Za vse nadaljne informacije o prodaji ter servisu KTM in HUSABERG motociklov predlagamo, da se obrnete na zastopnika - KTM SPORTMOTORCYCLE d.o.o., Maribor, telefon 02/4215812.

Ni pa še ziher, kao. Seles je sfukal vse, mamico jim vidim! :)

 

 

kašno sranje kje pa bo zdej servis pa trgovina od ktmja??

ta axle šou v kurac res najjača trgovina na primorski pa bo sam še gnile honde držala pa husaberga v slo zgleda da sploh nbo več s to ukinitvijo pa nvem zakaj to delajo res -.-

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V Grosuplju ima Seles neke zastave izobešene, KTM, YAMAHA pa servis pa take pa to  :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!