Žan96 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Loh da je kj narobe z njim pa sd ga hoce cim prej znebit
budacki Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Js bi TMa. Ktm nima kluča in ti ga lahko vsak užge pa odpelje. Pa še mn stroškou je s TMi je pa res da so deli težje dobavljivi. Zdj pa kup že neki pa bo mir, da neboš v nedogled pisou po teh temah :lol: Lih obratno, več stroškov pride na KTMa, če ne drugi ravno zaradi delov. OBa sta približno enaka, vendar je potrebno TMa še bolj gnat v obrate, kar je njihova specifika tudi pri 4 taktnih modelih... Za 40€ natakneš na KTMa tudi ključ, če je potrebno. Vendar bi jaz priporočal kakšno ketno še zraven ali pa vsaj disk lock.
Žan96 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Lahko kupš kluč ampak zaklepa balance še zmer nebo. Če ne druzga rabi par minut da zlomi zaklep. Kaj pa je bl varn? Ketna al lock? Mam lock zato k se mi zdi da ketno precvika za šalo
macak333 Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Heh isti šmorn. Če ga tipo, da v kombi mu je vseen kako si ga zaklenu .
budacki Objavljeno November 26, 2013 Opozori Objavljeno November 26, 2013 Lahko kupš kluč ampak zaklepa balance še zmer nebo. Če ne druzga rabi par minut da zlomi zaklep. Kaj pa je bl varn? Ketna al lock? Mam lock zato k se mi zdi da ketno precvika za šalo Jah oboje daš gor, sej ti vzame 45 sekund. Jst sm mel na Hondi disk lock in ni blo nikol problemov, sam pa takrat, ko sem jst še to imel ni blo teh kraj in podobnega, pač ne vem...pred gimnazijo se ni kradlo pa po mojem se tut zdej ne. Kšn šolski center je bil pa redno na tapeti, od cukra v tanku do polomljenih plastik in prerezanih zajl. Pa sej ni point ključa, da ti ga on ne odpelje, temveč da ti ga ne prižge in uniči mašine. Ker tut motor z zaklenjeno balanco dvigne in odnese v kombi, kar pa sploh ni problem pri teh TMih in Hondah, ker imajo manj, kot 100kg In če jst s svojimi 70kg dvignem to, da ne bi nekdo, ki ima 90kg in več
MASTERE Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Sam u kolkmu cajtu se pa deli za tm-ja dobijo?
budacki Objavljeno November 27, 2013 Opozori Objavljeno November 27, 2013 Sam u kolkmu cajtu se pa deli za tm-ja dobijo? Ma ti tako kompliciraš, da je že smešno in tudi neverjetno. Nikoli ne boš kupil motorja. Pokliči na servis pa tam vprašaj, kako naj mi vemo, če verjetno 5 TMov na tem forumu.
Žan96 Objavljeno November 28, 2013 Opozori Objavljeno November 28, 2013 Očitno še en mulc k tomosa ni vidu u življenju zdj pa zato da bo hud izpadu kupuje 2taktno raketo katero bo vozu do prvega lokala. Ne splača se sploh pisat več na to temo
macak333 Objavljeno November 30, 2013 Opozori Objavljeno November 30, 2013 Why so much hate; chill up people . Snatcher 1
budacki Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7945610 Evo vam opcije kako na prikrit način užalit komplet sekcijo japonskih mopedov Gasperr in LoloMen 2
Ervin93 Objavljeno December 14, 2013 Opozori Objavljeno December 14, 2013 Eto kot informacijo oz. zanimivost. Že prej ko sem imel yzf r125 sem imel spredaj gumo namenjeno za zadnjo feltno 110/80-17 in sicer preden sem motor prodal je imela guma 11000km pa vendar bila še skoraj kot nova. Kasneje sem enako naredil pri ninji 250r in naredil 21000km in guma je imela po sredini malenkost pod 50% profila. Robovi pa še okoli 30-35% in guma je tudi po toliko kilometrih ter dveh sezonah nucanja vožnje po kolenu držala fenomenalno in motor tudi prodal tako da zopet nisem ugotovil koliko bi bila končna meja prevoženih kilometrov, morda okoli 30.000-40.000. To je bila arrowmax d103 katere več ne izdelujejo, pa vendar vrjamem da je tako tudi pri drugih modelih pač za 125-250ccm ko so take dimenzije gum. Morda pa ta informacija če slučajno tega kdo ni vedel prišpara nekaj €. (en komad mislim da je okoli 70€ torej v tem času ni potrebno menjati 2-3 komadov kar je od 140-210€) seveda za tiste ki naredijo veliko kilometrov na sezono (v nasprotnem primeru bi bila guma že za menjavo zaradi starosti in ne obraljenosti)
budacki Objavljeno December 15, 2013 Opozori Objavljeno December 15, 2013 Odvisno od vožnje. Če jo mrzlo prtiskaš veš, da jo pobere. In pa 125cc nima nekih konjev, da bi cufalo gumo. Sej meni so rekli ,da GP Racer zdrži 4 jurja, pa sem dal jst rabljeno gor in naredil 4 Pa še je bla za vozit. Sicer pa odlično, da se dajejo taka mnenja iz prve roke...tega bi moralo bit več.
Ervin93 Objavljeno December 15, 2013 Opozori Objavljeno December 15, 2013 (popravljeno) .) Popravljeno December 15, 2013. Popravil Ervin93
sti04 Objavljeno December 15, 2013 Opozori Objavljeno December 15, 2013 Fantje, če rabi kdo za speskat kak del se lahko obrne name, zrihtamo ugodno :grim
eekway Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 LP, imam en problem pri moji 125-ski, vžge normalo, ko pa ga dam v brzino, pa ga zamori in ugasne. Bencin je segret je tudi, kaj bi bilo za narest?
zanski18 Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Morda kaj z stransko taco;)
Žan96 Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 (popravljeno) A takoj ugasne al se mal matra pa crkne? Popravljeno December 21, 2013. Popravil Žan96
eekway Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 A takoj ugasne al se mal matra pa crkne? Morda kaj z stransko taco;) Takoj ugasne, ja mogoče je kaj z tistim stikalom pri tački, k daš dol če je v brzini da ugasne. Kaj bi potem moral kable preverit?
macak333 Objavljeno December 21, 2013 Opozori Objavljeno December 21, 2013 Če takoj uasne preveri kable pri stikalu za taco. Al sta dva al pa trije, naredi mostiček in probaj. Če bo motorček normalno delal pol je stikalo hin.
cesko Objavljeno December 25, 2013 Opozori Objavljeno December 25, 2013 (popravljeno) Je že kdo vozil novo ninjo 300? Že od nekdaj mi je bila najlepša cbrka moviestar replica. Tale zadeva mi je zanimiva ampak tako malo kilometrov v vseh teh letih in 2 lastnika (eh na tem motosvetu še linka ne gre dat) Bo treba počasi spet kaj na dveh kolesih nabavit Popravljeno December 25, 2013. Popravil cesko
rok418 Objavljeno Januar 1, 2014 Opozori Objavljeno Januar 1, 2014 http://www.avto.net/_MOTO/ad.asp?ID=7634405 Pozna mogoce kdo ta motor?njegovo zgodovino pa to. Ce mi bi kdo znal kej povedat se ze vnaprej zahvaljujem.
budacki Objavljeno Januar 10, 2014 Opozori Objavljeno Januar 10, 2014 K res ni nikogar iz Slovenskih Konjic, da mi pobere ene 3 dele? Zdej počasi se že začenja sezona, moped pa še ni ready to race!
budacki Objavljeno Januar 23, 2014 Opozori Objavljeno Januar 23, 2014 (popravljeno) No tudi pri meni prihaja do sprememb, tako v segmentu, kot tudi v kategoriji. Smo po dolgem času brez motorja, prestopli iz 600cc sport na 125cc cross. Trenutno v fazi obnove. Danes so bile na tapeti vilice, v veliko pomoč je bil speedfighttuning (preko telefona me je 2× rešil, ko se mi je zataknilo). Lotil se bom še zadnje bremze, večino sem pa že poštimal. Popravit bo treba verjetno še resonanco, ki je nekoliko vdrta, vendar ni kritično. Tudi balanco bom zamenjal, ker je ta bolj boga. Čakajo tudi nove ročke, gripi, zobniki, gor je pa že nov filter in neka ful draga svečka, nimam pojma kera. Glede na to, da je okvir še v prvi barvi...sem se mislil lotit tudi njega, vendar bo to prevelik zalogaj, ker mi bo potem motor predolgo stal na stojalu (=stolčku, ki sem ga danes uspel polomit, ko sem šeraufal prednjo gumo nazaj gor ) Mini projekt čez zimo, ki me bo konkretno udaril po denarnici, vendar bo moped tak, kot se spodobi. Popravljeno Januar 23, 2014. Popravil budacki JureZ, rok418 in gizmy17 3
sti04 Objavljeno Januar 30, 2014 Opozori Objavljeno Januar 30, 2014 Živjo, bi mogoče koga zanimali naslednji deli? lp
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se