C4V4L13R Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 http://www.avto:net/2004/motornakolesa/oglas.asp?id=1271773# :lol:
k0ci Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 toti mito je že bil tolko krat na avto net, kolko je blo vseh mito-tov do zdaj :D spredn del se mi najblolj dopade...air intake med lučmi ...pa specialna šipca.... :D :lol1: ka ma tok lufta med lučmi pa plastiko :? ampak važno je da ma neonko pod motorjem (prva slika) najbolj je pa hecno, da ti bedaki ki si ta jajc podajajo sploh ne vejo po čem mi prepoznamo mavrico edišn :lol1: (tist srebrn del pri žmigavcih)
GrCaR Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 :lol1: ka ma tok lufta med lučmi pa plastiko :? ampak važno je da ma neonko pod motorjem (prva slika) najbolj je pa hecno, da ti bedaki ki si ta jajc podajajo sploh ne vejo po čem mi prepoznamo mavrico edišn :lol1: (tist srebrn del pri žmigavcih) Pa čudn je to, da so usi drugi lastniki :? :lol1: :headbang: Sam zdej saj zgleda kolkr tok ˝ohranjen˝ ker takrt k smo ga šli mi gledat je biu k kup dreka :D V oglasu je pisal, da ma nove gume, nove zavorne ploščice, da gre 150km/h, sam da ma blokado v cilindru... shit like that :D
k0ci Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 (popravljeno) vrjetno ma not čez kapo zvrtano luknjo pa skoznjo vrnjena v cilinder dva pnevmatska ovna, ki imata dvojno funkcijo: blokada v cilindru da motorja od same moči ne raztrga, sproti pa še gume pumpata kot pri hummerju :D Popravljeno Februar 23, 2007. Popravil k0ci
Čamac Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 (popravljeno) Nazadnje ko se je prodajal je mel toto grdo kratko šajbo zlamano zaj pa al je druga ampak enaka al je popravlena pa špricana al pa je samo tam prek 13 nalepko dal :lol1: Pa auspuh poglejte kaki je... med tolko lastniki bi ga en lahko menjal :lol1: Popravljeno Februar 23, 2007. Popravil Brodar
GrCaR Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Nazadnje ko se je prodajal je mel toto grdo kratko šajbo zlamano zaj pa al je druga ampak enaka al je popravlena pa špricana al pa je samo tam prek 13 nalepko dal :lol1: Pa auspuh poglejte kaki je... med tolko lastniki bi ga en lahko menjal :lol1: Šipca zgleda da je nova, ker una je bla čist zlomlena, pa z izoler trakom skp zalimana :D
JMatic Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 no sj ta je pa pofarbana tko da se izolir trak ne vid hahaha
_Fingi_ Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Btw... ne vem kok ste mel matematko, ampak za 25 kw pa 0.16kw/kg more bit motor čim težji, konkretno za 25kw more bit težji od 156.25kg, ne pa čim lažji :D
C4V4L13R Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 ja al pa manj konjev/kilovatov met
_Nejkooo_ Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Btw... ne vem kok ste mel matematko, ampak za 25 kw pa 0.16kw/kg more bit motor čim težji, konkretno za 25kw more bit težji od 156.25kg, ne pa čim lažji :D daj nea fukaj stari, pa ti si genij :D :D ... zakaj pa te pravim da bi mogo aprilio obtežit nekak, da bi bla lažja al kaj :? :headbang: :slap: :slap:
_Fingi_ Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 daj nea fukaj stari, pa ti si genij :D :D ... zakaj pa te pravim da bi mogo aprilio obtežit nekak, da bi bla lažja al kaj :? :headbang: :slap: :slap: hah :D jest sm sam odgovoru na tole kar je stig napisou, pa sm šele pol vidu da ste že naprej govorl drgač...pa se mi ni dal popravlat :D Fantje...pri A2 je fora, da mora biti motor lažji od 156,5 kg... samo tko dobiš razmerje med kw in kg 0,16kw/kg...se pravi da ne morš kupt Duka 1098 in ga omejit na 25kw... to se izide le pri motorjih lažjih od 156,5 kg... izračuna se pa tko, da kilograme motorja pomnožiš z 0,16... in če dobš manj kot 25 je kul! :hmm: vsaj zdi se mi da je tko...
GrCaR Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Btw... ne vem kok ste mel matematko, ampak za 25 kw pa 0.16kw/kg more bit motor čim težji, konkretno za 25kw more bit težji od 156.25kg, ne pa čim lažji :D drugač sm jst to že napisu ene 10 ur pred tabo, sam sm mal zajebu pri zaokroževanju :)
Stig Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Ja...jst sm zajebu... :D Formula za izračun je moč motorja/masa vozila... My bad :D Hmm...kaj pravte na Yamaho Mt-03...s fotrom se v bistvu odločava med mt-03 in husqvarno smr450... Fora je v tem, da tud če mam papirje za husqvarno, da je zablokirana na 25kw, je še vseeno prelahka...mt-03 je pa po vseh predpisih... tko da se fotr bolj nagiba k mt-03... hmm
Stric Burek Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Fantje. tolk da veste. Ne morš ti obtežit kr motorja, sej ti ga noben ne zvaga. Tam ti samo prepišejo iz homologacijskega kartončka. Na podlagi HK je narejena prometna. Tako da ne bo nič s tem vašim obteževanjem. Tisti s SMR450 bo pa težka... Prej se nism niti spomnu... Moj Gixxer ma prazn 175kg, v prometni mam pa napisano 199kg, razmerje je zračunano s temi kilami.
GrCaR Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Ja...jst sm zajebu... :D Formula za izračun je moč motorja/masa vozila... My bad :D Hmm...kaj pravte na Yamaho Mt-03...s fotrom se v bistvu odločava med mt-03 in husqvarno smr450... Fora je v tem, da tud če mam papirje za husqvarno, da je zablokirana na 25kw, je še vseeno prelahka...mt-03 je pa po vseh predpisih... tko da se fotr bolj nagiba k mt-03... hmm MT-03 je kr hud motor...
Stric Burek Objavljeno Februar 23, 2007 Opozori Objavljeno Februar 23, 2007 Ja...jst sm zajebu... :D Formula za izračun je moč motorja/masa vozila... My bad :D Hmm...kaj pravte na Yamaho Mt-03...s fotrom se v bistvu odločava med mt-03 in husqvarno smr450... Fora je v tem, da tud če mam papirje za husqvarno, da je zablokirana na 25kw, je še vseeno prelahka...mt-03 je pa po vseh predpisih... tko da se fotr bolj nagiba k mt-03... hmm Najboljše da vprašaš prodajalca koliko kg ima motor na papirju. Oz razmerje iz prometne. Kliči še kakega k prodaja KTMa...
Stig Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 (popravljeno) Zdele sm bil v TC-Motoshopu in si pobliže ogledu Mt-03... Mislm da je to ljubezn na prvi pogled :D Ful hudo mi zgleda pa všeč mi je položaj za krmilom... Pa zvok je :OK: Husqvarna je res zakon motor, ampak s policaji se ne mislm zajebavat... skrbi me samo, da bi v primeru nesreče jst fajn najebu (če bi bil jst povzročitelj), ker ne bi blo vse v skladu s predpisi...edin to me skrbi... Mislm pa da je brezveze tvegat... Tko da... Mt-03 zgleda kul...črna :naughty: Na papirjih za husqvarno piše 118 kg... KTMi pa tud odpadejo... Popravljeno Februar 24, 2007. Popravil Stig
Stric Burek Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 Na papirjih za husqvarno piše 118 kg... Matr, tolk jih ma moja štirka :D
C4V4L13R Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 osebno mi je ljubši mt-o3, in če bi biu dnar pr hiš (pa seveda dovoljenje tastarih :doze: ) bi miljon procentov kupu mt 03 fantje...mislm, da mam problem...glede tistga olja...zdej je pokrovčk zašraufan do konca in še vedno vn teče :blink: , tko, da summ, da je že prej blo nekej narobe in je vn letelo, ker pokrovček se nikakor neb mogu sam od sebe odšraufat, ker je tko zagrabu, da ga z roko ne morš odšraufat :blink: fotr je reku, da je možno, da je obroček pobralo in da kompresija vn poriva ole :eek: je to možno? zakva pa do tega sploh pride? ker ga preteraš, pa pregreješ? pizdarija...mal me skrbi vse skup, da se ne bojo stroški nabral :cry:
k0ci Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 kako bo kompresija rinla ven olje, ko pa v rezervoarčku za olje sploh ni nadtlaka.......nadtlak se pojavi od ročke naprej po cevi pa do zavornih batkov, v posodici pa je skos isti pritisk
JMatic Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 lej ce ti vn tece najprje poglej ce ni sla kasna dihtunga
C4V4L13R Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 kako bo kompresija rinla ven olje, ko pa v rezervoarčku za olje sploh ni nadtlaka.......nadtlak se pojavi od ročke naprej po cevi pa do zavornih batkov, v posodici pa je skos isti pritisk al ne govorim o bremz olju
k0ci Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 al ne govorim o bremz olju šori :blush:
C4V4L13R Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 mah, kaj jebeš...če bi bremz ole vn šlo...bi že dihtungo zrihtov al pa kj...tist me neb tko prekleto skrbel...bol me skrbi motorček, motorček :cry: sicer bo pa najbolj da zarinem h pooblaščenem serviserju...ma da zrihta jebo ga, je še pod garancijo
C4V4L13R Objavljeno Februar 24, 2007 Opozori Objavljeno Februar 24, 2007 uhhh....zle pršu iz garaže...sm se kr mau oddahnu...zgleda, da se je pr menjavi zgubila dihtuga in je pokrovček slabo držu, ampak zihr je prej ni blo...ufff...no upam, da je res sm to...šiš
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se