balti Objavljeno Junij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 ma ne za hondo za aprilio rs 125 a se da to sploh kej štelat?? originalni vžig ni možno štelati, zamenjava vžiga je smiselna, če je motor friziran, ali so zamenjani vsaj izpuhi. Originalni vžigi imajo ponavadi tudi kakšne omejitve za maksimalne obrate in tudi moč - čisto odvisno od motorja. Pri programljivem vžigu pa omejitev praktično ni.
JMatic Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 seprav do deluje na nek nacin isto kot powercommander ? :topic: mam r6, pa zamenjan ror (Arrow), a je sploh smiselno kj menjat?
DIESEL Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 originalni vžig ni možno štelati, zamenjava vžiga je smiselna, če je motor friziran, ali so zamenjani vsaj izpuhi. Originalni vžigi imajo ponavadi tudi kakšne omejitve za maksimalne obrate in tudi moč - čisto odvisno od motorja. Pri programljivem vžigu pa omejitev praktično ni. vidim da se kr spoznaš na te stvari :worship: mi lahk neki poweš če maš slučain kej pojma tut o tem: mam namreč hondo nsr 125R prpelano iz nemčije in ma neko blokado da ne gre prek 6k obratov ga vrže kr nazaj na 3-4k rpm veš slučain kej v zvezi s tem ker mi noben ne zna pomagat men pa najeda živce :headbang: hvala ! sorry za off topic ;)
balti Objavljeno Junij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 seprav do deluje na nek nacin isto kot powercommander ? :topic: mam r6, pa zamenjan ror (Arrow), a je sploh smiselno kj menjat? powercommander je za 4T 4T mašine se ne odzivajo na izpuhe kot 2T, pri 4T lahko dobiš mogoče nekaj konjev pri že obstoječih 100+, kar se ne pozna bistveno za navadnega uporabnika. 2T je popolnoma druga zgodba, tu je resonanca bistvenega pomena in lahko veliko pripomore k moči, vendar je z primerno nastavljenim vžigom porast moči še večja (10% ali več).
balti Objavljeno Junij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 vidim da se kr spoznaš na te stvari :worship: mi lahk neki poweš če maš slučain kej pojma tut o tem: mam namreč hondo nsr 125R prpelano iz nemčije in ma neko blokado da ne gre prek 6k obratov ga vrže kr nazaj na 3-4k rpm veš slučain kej v zvezi s tem ker mi noben ne zna pomagat men pa najeda živce :headbang: hvala ! sorry za off topic ;) Veš da je bil zablokiran ali misliš?
C4V4L13R Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Veš da je bil zablokiran ali misliš? kolkr vem, je v nemčiji nek glup zakon, in e vse omejeno na 80km/h :unsure: menda, se da to nekak odpravit, vendar še vedno naj bi obstajala elektronska blokada :unsure:
JMatic Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 powercommander je za 4T 4T mašine se ne odzivajo na izpuhe kot 2T, pri 4T lahko dobiš mogoče nekaj konjev pri že obstoječih 100+, kar se ne pozna bistveno za navadnega uporabnika. 2T je popolnoma druga zgodba, tu je resonanca bistvenega pomena in lahko veliko pripomore k moči, vendar je z primerno nastavljenim vžigom porast moči še večja (10% ali več). ja to vem da je za 4t, sm sele kasnej ugotovu da mas samo 2t masine ;>> hvala hehe
DIESEL Objavljeno Junij 6, 2007 Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 Veš da je bil zablokiran ali misliš? vem da je baje nej bi bla neka škatlica poleg cdi enote sam to je tak zej lahka da je lahka da ni ne wem :alien1: elektronsko blokado kot tako ma druga serija menda :?
balti Objavljeno Junij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 vem da je baje nej bi bla neka škatlica poleg cdi enote sam to je tak zej lahka da je lahka da ni ne wem :alien1: elektronsko blokado kot tako ma druga serija menda :? če je samo škatlica zraven cdi, potem ne bi smel biti problem, če pa sam cdi blokira pol ga je treba zamenjati... mogoče bi pa jaz lahko oko vrgel gor - sem iz Maribora
balti Objavljeno Junij 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 6, 2007 vem da je baje nej bi bla neka škatlica poleg cdi enote sam to je tak zej lahka da je lahka da ni ne wem :alien1: elektronsko blokado kot tako ma druga serija menda :? je pa še ena varianta, ki je tu že bila opisana http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5608&st=135
Zok Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 (popravljeno) frend k je prsu iz mugella je reku da je bmw na full tisu pa ni loviv motorjev v 125 klasitm so vsi vozniki sposobni pol je pa ta tvoj frend nesposoben. ;) lej, lovil sm frenda na TZRki, in ta TZRka mu je FAJN sla, ded ma 60 kil, pele se pa ko sam satan. js sm bil v fiesti 1.4 16V z 80 konji in 1064 kilami, pa zimske gume je mel gor - guess what - ni spizdu. sicer je slo konkretno posrek, na ravninah mi je delu mal probleme, med ovinki pa on koleno skor do tal, js pa spet posrek 2 centi za njim, pa sma se tak pelala kr dalec. za piko na i naj povem se to da se je nekaj dni za tem za njim spustil policaj s focusom (pa si lahk ziher da ni mel 1.4 masine, pa da avto tud dost bolj sedi na cesti k fiesta), pa mu je ded spizdu da mu jasno ni blo. lahk mas M6, pa ce ne znas vozit, te bo 125ka povozla... :winkiss: :evilgrin: seprav do deluje na nek nacin isto kot powercommander ? ni power commander na principu kolicine doziranega goriva? Popravljeno Junij 7, 2007. Popravil Zok
DIESEL Objavljeno Junij 7, 2007 Opozori Objavljeno Junij 7, 2007 je pa še ena varianta, ki je tu že bila opisana http://www.motosvet.com/tabla/index.php?sh...5608&st=135 tut možno da bi bla ta finta sm pogleu tiste linke nemških strani sam mi je nemščina slaba vrlina :closedeyes:
Priporočene objave