Skoči na vsebino

potrebujem droben nasvet


Priporočene objave

Objavljeno

Živio!

Trenutno opravljam izpit za A kategorijo :rolleyes: in resno razmišljam, da bi si kakšen strojček nabavila še letos.

V mislih imam Kawasakija ZZR 250 in Hondo cbf 250. Sedaj sem pa ful v dilemi katero se bolj splača za začetek. :unsure:

Ali bi mi lahko prosim svetovali kaj je boljše in kakšne izkušnje imate forumci s tema dvema.

To bi bilo za začetek vse.

100 x hvala! :worship: :worship: :worship:

lp

Objavljeno

Če ti pa v profilu piše,da že imaš ZZRja? :hmm:

Objavljeno

Evo, tud jaz sem v tej točki odločanja. Sedaj delam izpit za A do 25 kW in me zanima kaj pravite o kawasakiju... (ZZR 250 ali NINJA 250R). Moč ZZR.ja sicer presega 25kw, nevem pa kako je z Ninjo. Ali kdo ve?

Kot drugo: Na spletnih straneh slovenskih zastopnikov te firme v njihovih cenikih nisem zasledil Ninje 250R. Ali to pomeni, da je na našem trgu sploh ni?

LP!

Objavljeno

A se ti ne splača za 25kW kupt 600cc pa blokado not dat :rolleyes: Mislm da boš meu bistveno več užitkov na 600-tki

Objavljeno

khmmm... al pa kar trugo nabavit...

Nevem no... Rad bi začel tako kot je večina in sicer na 125ccm ali pa izjemoma na 250ccm. Da se sploh navadim varno vozit, kar bo koristilo za vnaprej. Kolk pa pride blokada, če bi jo dal npr. na 600cc?

Objavljeno
khmmm... al pa kar trugo nabavit...

Nevem no... Rad bi začel tako kot je večina in sicer na 125ccm ali pa izjemoma na 250ccm. Da se sploh navadim varno vozit, kar bo koristilo za vnaprej. Kolk pa pride blokada, če bi jo dal npr. na 600cc?

Sej je nekako isti šmorn, če mene prašaš.Sam ne 250ccm 2t kupvat (ala RS250) ker tist je pa strup za začetk :) Tud jaz sem mnenja, da je bolš kupt 600 z 25kw blokado pa se tok cajta z blokado vozš dokler se dobr ne navadš motorja.Bistveno cenejš te pride, če mislš potem po 250ccm kej več imet.Vseeno je pa stvar in okus posameznika :)

Objavljeno

nekaj tem o podobnih vprašanjih že obstaja, pa malo uporabita iskalnik, mogoče kaj uporabnega najde...

drugače pa odvisno...za kaj imaš ispit? če imaš za 125cc, potem ti ne preostane drugega kot 125cc, razen če hočeš rizkirat, če pa tako, potem je vseeno al te dobijo na 250 al pa 600... .)

zzr, kolkr vem, ma 25kW, yamaha ybr 250 in honda cbf 250 imata po 15kW, kar zelo kmalu postane mnogo premalo...

osebno in kot večina forumašev, bi vama priporoču 600cc z blokado na 25kW...ker pri ceni v bistvu ne profitiraš oz nič ne izgubiš, moč pa je v bistvu enaka (kot recimo zzr 250)...prednost je pa v tem, da, ko pri 21ih dobiš ispit za neomejeno, samo odstraniš blokado in imaš isti motor, ki si ga že navajen, še naprej...

stvar je za premislit, razen če si zelo nezahteven kupec in res želiš nekaj malega za začetek, ker veš, da boš kasneje dovolj sposoben, da nabaviš nekaj večjega...

Objavljeno
Sej je nekako isti šmorn, če mene prašaš.Sam ne 250ccm 2t kupvat (ala RS250) ker tist je pa strup za začetk :) Tud jaz sem mnenja, da je bolš kupt 600 z 25kw blokado pa se tok cajta z blokado vozš dokler se dobr ne navadš motorja.Bistveno cenejš te pride, če mislš potem po 250ccm kej več imet.Vseeno je pa stvar in okus posameznika :)

No sej... Če vzamem za primer Kawasaki Ninjo 250R gre za 4taktni motor tak da tu ni nek bav bav... nism pa mislim aprilie. Ker sm pa svež v teh vodah pa me zanima kateri motorji so v prodaji tud z blokadami, glede na to da je moja želja nekako imeti športivo?

Objavljeno

zr ma 26kw, tko da lih tko potrebuje blokado :headbang:

Objavljeno
No sej... Če vzamem za primer Kawasaki Ninjo 250R gre za 4taktni motor tak da tu ni nek bav bav... nism pa mislim aprilie. Ker sm pa svež v teh vodah pa me zanima kateri motorji so v prodaji tud z blokadami, glede na to da je moja želja nekako imeti športivo?

Mislm, da se, da večino znanih motorjev dobit z blokado...Z750,CBR600/F,...

Objavljeno

za vse "600-ke" se da dobit blokade...za z-ja 750 se dobi celo originl kawasakijeva...za 1000-ke pa menda ni blokad na 25...ne vem...sicer pa tud, kdo bi šou za prvi motor kupit 1000 :doze: , če je že tolk neumen, ga tud za blokado ne bo skrbelo... :huh:

Objavljeno

kawasaki "ninja" sepravi kawasaki KR1S je 2t, medtem ko je ZZr 4t. tist zzr ti kaj kmalu rata premalo. res je najboljs da kups 600 pa zablokiras, ker ni take razlike niti v tezi niti v moci, tako da se lepo navadis motorja, das ven blokade in...voila...:>

blokade pa pridejo z vsemi dajatvami :> vred, OKOLI 300eur.

lahko si zarad mene kupis zzr pa sparas 2 leti, ker, roko na srce tud tistih 180 ni lih tako malo.... :whistle: :whistle:

Objavljeno
za vse "600-ke" se da dobit blokade...za z-ja 750 se dobi celo originl kawasakijeva...za 1000-ke pa menda ni blokad na 25...ne vem...sicer pa tud, kdo bi šou za prvi motor kupit 1000 :doze: , če je že tolk neumen, ga tud za blokado ne bo skrbelo... :huh:

vi o volku, volk tuu :D

Hvala za vse nasvete, jih bom upošteval.

LP!

Objavljeno
kawasaki "ninja" sepravi kawasaki KR1S je 2t, medtem ko je ZZr 4t. tist zzr ti kaj kmalu rata premalo. res je najboljs da kups 600 pa zablokiras, ker ni take razlike niti v tezi niti v moci, tako da se lepo navadis motorja, das ven blokade in...voila...:>

blokade pa pridejo z vsemi dajatvami :> vred, OKOLI 300eur.

lahko si zarad mene kupis zzr pa sparas 2 leti, ker, roko na srce tud tistih 180 ni lih tako malo.... :whistle: :whistle:

sori napaka ...moja...je 4t :>

Objavljeno

tudi za 1000 kubične se dobijo blokade...sm gledov jest za rsv mille... :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno (popravljeno)

tudi za R1 ko se da dobit blokado na 25kw... praktično ni motorja (skoraj) da se nebi dalo dobit :whistle:

hehe finge me prehitu... ja jst sm pa za R1 ko gledov :) (sam tko za foro :P )

Popravljeno . Popravil JeRn3j
Objavljeno

no, potem se pa posipam s pepelom...

Objavljeno

Hvala vsem na pomoči. Ko bom tak daleč še dobite slikco moje mašinerije :rolleyes:

Lp :worship: :worship: :worship: .)

Objavljeno
tudi za R1 ko se da dobit blokado na 25kw... praktično ni motorja (skoraj) da se nebi dalo dobit :whistle:

hehe finge me prehitu... ja jst sm pa za R1 ko gledov :) (sam tko za foro :P )

ma jest pa niti ne tok za foro... ker gledam gsxr600 al pa rsv mille 1000, pa ma mille sam ene 10, 15 konjičkov več... sam kaj k ma porabo tolk večjo :BUA:

Objavljeno
ma jest pa niti ne tok za foro... ker gledam gsxr600 al pa rsv mille 1000, pa ma mille sam ene 10, 15 konjičkov več... sam kaj k ma porabo tolk večjo :BUA:

mille je V2 in to grize 3x bolj ... temu tudi poraba večja :whistle:

Objavljeno
zr ma 26kw, tko da lih tko potrebuje blokado :headbang:

zzr ma 25kW , pred enimi 6 leti so mel v homologaciji 27 pa neki, pol k je pa now zakon pršu vn so jim pa za nazaj poprawlal in majo 100% 25kW, vem ker je moja mat tkrt prodala motor, ker je mislna da ga pol nau noben več kupu k je glih čez mejo sam so pol poprawl...tko da motorčk je šou od hiše...pa tko luškan je biu :unsure: :unsure: :unsure: :unsure:

drgač pa razliko mad ninjo 250 in zzr 250....skor ni to je kukr js vem bol razlika na tržiščiš, ker kukr sm js gledu sta skor enaka, tut gpz 500 pa ninja 500 sta ful ful podobna če ne skor enaka....

drgač se pa js pridružujem mnenju ostalih raj kupi eno 600tko pa mal zablokeri....ker tut 25kw ti bo kmalu premalo :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin:

Objavljeno

Edina fora je da po vsej vrjetnosti gre 250ccm(2-takter) enako oz. hitreje kot recimo yamaha xt660, glede na to da imaš pri yamahi navor zlo velik in konstantn medtem ko na recimo aprili pri kakih 9000 rpm pomoje.

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!