fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 usi 4 celindraši se skrijete proti 48 celindrov kaka je kej poraba? :hmm:
reesko Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 haha..predstavlite si da je to tok vzdržljivo k 125 2T..in k zariba..je veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik strošek za generalno :P
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 (popravljeno) vsak cilinder ja cca. 87,5ccm in to je račun k ga nebi hotu dobit Popravljeno Junij 16, 2007. Popravil fossil
Lowrenc Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure:
SiR Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 usi 4 celindraši se skrijete proti 48 celindrov kaka je kej poraba? :hmm: in vsi štirciindraši se itak skrijejo pred tapravimi dvocilindraši ...
biker77 Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 in vsi štirciindraši se itak skrijejo pred tapravimi dvocilindraši ... hm..zakaj ma že ducati 4 cilindre v moto GP?? pa tut če so v obliki črke z postavljeni zarad mene :rolleyes:
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 da drugim nekolikšnjo prednost al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure: najd, prlimi...
motofrik Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure: Sem čital enkrat o tem, par let nazaj, v Avto bildu... No, bolj slike gledal, je pa bilo to to.
Fabo Objavljeno Junij 16, 2007 Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 Sem čital enkrat o tem, par let nazaj, v Avto bildu... No, bolj slike gledal, je pa bilo to to. Tud jst brau...evo filmcek(ene par presledkov je med naslovom ker bi bil sicer zbrisan) http:// gizmodo .com/gadgets/motorcycle/chainsaw+powered-motorcycle-cuts-through-highways-221852.php
fossil Objavljeno Junij 16, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 16, 2007 stvar je kr hitra, sicer mal nerodna za obrnt pa pržgat,,možn da se bo prjela v motorističnem svetu :kva2:
SiR Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 hm..zakaj ma že ducati 4 cilindre v moto GP?? pa tut če so v obliki črke z postavljeni zarad mene :rolleyes: tisto so itak za civilno rabo nevozni motorji ...
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 kažejo pa smernice prihodnosti :worship:
SiR Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 kažejo pa smernice prihodnosti :worship: emmm , katere že?
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika
replica Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika pa ne s tem kamjonom .. prvi podatek mozno, ostali pa ne :D
biker77 Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 emmm , katere že? adrenalinske..tudi taki smo :trance_33_sleep:
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 pa ne s tem kamjonom .. prvi podatek mozno, ostali pa ne :D dej preber useh 17 (vključno s tem 18) postov, moja zgornja izjava se nanaša na moto GP motorje
simonsi Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika :lol1: A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste.
_Fingi_ Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 :lol1: A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste. + menjanje komplet agregata na 1000 km :whistle: :whistle:
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 (popravljeno) :lol1: A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste. + menjanje komplet agregata na 1000 km :whistle: :whistle: avtomobili in motorji se razvijajo iz napredka tovrstnih tekmovanj kot je F1 in moto GP. nism reku da bodo spremembe jutri nastopile, verjetno pa nekega dne bodo, in bomo po cestah vozili s motorji katerih sposobnosti bodo podobne sedajšnjim moto GP. napredek na področju materjalov pa bo kmalu omogočal tovsrtne motorje brez generalk na 1000 km. govorita kot da bi zdejšni seriski motorji spravl skup sam 10kW, ne pa krepko čez 100. dirkaške izkušnje pa lahko že danes kupiš na miklošičevi poleg burek štanta Popravljeno Junij 17, 2007. Popravil fossil
simonsi Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben. A štekaš? ;)
biker77 Objavljeno Junij 17, 2007 Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 (popravljeno) Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben. A štekaš? ;) se ne strinjam..da se jih popolnoma lepo vozit..kot ferarije, posheje..pa občasno skočiš na dirkališče in je kul.. Popravljeno Junij 17, 2007. Popravil biker77
fossil Objavljeno Junij 17, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Junij 17, 2007 Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben. A štekaš? ;) tko kot je napisu že biker77! oziroma tud če se jih nebi dal! važn da je so dostopn množici (kar tud bojo), velik pa jih ma željo it hitreje, močnej pospešvat, in motorji se bojo prodajal!!!!! poglej zgodovino in kaj narekuje!drugi pa radi poziraj na takšnih in drugačnih zverinah, ker si to pač lahko privoščijo!
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se