Skoči na vsebino

48 celindrov


fossil

Priporočene objave

haha..predstavlite si da je to tok vzdržljivo k 125 2T..in k zariba..je veliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiik strošek za generalno :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

vsak cilinder ja cca. 87,5ccm

in to je račun k ga nebi hotu dobit

Popravljeno . Popravil fossil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

usi 4 celindraši se skrijete proti 48 celindrov

kaka je kej poraba? :hmm:

in vsi štirciindraši se itak skrijejo pred tapravimi dvocilindraši ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

in vsi štirciindraši se itak skrijejo pred tapravimi dvocilindraši ...

hm..zakaj ma že ducati 4 cilindre v moto GP?? pa tut če so v obliki črke z postavljeni zarad mene :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

da drugim nekolikšnjo prednost

al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure:

najd, prlimi...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

al ni eden nekej časa nazaj naredu en motor, kjer je skupej vezou ogromno motork in vsako je mogu vžgat posebej-na štrek :unsure:

Sem čital enkrat o tem, par let nazaj, v Avto bildu... No, bolj slike gledal, je pa bilo to to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sem čital enkrat o tem, par let nazaj, v Avto bildu... No, bolj slike gledal, je pa bilo to to.

Tud jst brau...evo filmcek(ene par presledkov je med naslovom ker bi bil sicer zbrisan) http:// gizmodo .com/gadgets/motorcycle/chainsaw+powered-motorcycle-cuts-through-highways-221852.php

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

stvar je kr hitra, sicer mal nerodna za obrnt pa pržgat,,možn da se bo prjela v motorističnem svetu :kva2:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hm..zakaj ma že ducati 4 cilindre v moto GP?? pa tut če so v obliki črke z postavljeni zarad mene :rolleyes:

tisto so itak za civilno rabo nevozni motorji ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika

pa ne s tem kamjonom .. prvi podatek mozno, ostali pa ne :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa ne s tem kamjonom .. prvi podatek mozno, ostali pa ne :D

dej preber useh 17 (vključno s tem 18) postov, moja zgornja izjava se nanaša na moto GP motorje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

200+hp iz 1000 oz. 800ccm, v ovinkih strahotne nagibe, premza s katerim se na kovanci ustavš, natančnost menjalnika

:lol1:

A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste.

+ menjanje komplet agregata na 1000 km :whistle: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:lol1:

A v ceno nakupa takega motorja je vračunano 10+ let dirkaških izkušenj, da boš vsaj za kakšen procent izkoristil tako dirkaško mrcino, da ne omenjam primerne proge, ne ceste.

+ menjanje komplet agregata na 1000 km :whistle: :whistle:

avtomobili in motorji se razvijajo iz napredka tovrstnih tekmovanj kot je F1 in moto GP. nism reku da bodo spremembe jutri nastopile, verjetno pa nekega dne bodo, in bomo po cestah vozili s motorji katerih sposobnosti bodo podobne sedajšnjim moto GP. napredek na področju materjalov pa bo kmalu omogočal tovsrtne motorje brez generalk na 1000 km.

govorita kot da bi zdejšni seriski motorji spravl skup sam 10kW, ne pa krepko čez 100.

dirkaške izkušnje pa lahko že danes kupiš na miklošičevi poleg burek štanta

Popravljeno . Popravil fossil
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben.

A štekaš? ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben.

A štekaš? ;)

se ne strinjam..da se jih popolnoma lepo vozit..kot ferarije, posheje..pa občasno skočiš na dirkališče in je kul..

Popravljeno . Popravil biker77
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem je v tem, da je nesmiselno take motorje delat v visokih serijskih številkah. Zato, ker še z današnjimi cestaki nimaš kej delat na cesti, razen par km ki jih odpelješ tako, kot je motor sposoben.

A štekaš? ;)

tko kot je napisu že biker77! oziroma tud če se jih nebi dal! važn da je so dostopn množici (kar tud bojo), velik pa jih ma željo it hitreje, močnej pospešvat, in motorji se bojo prodajal!!!!! poglej zgodovino in kaj narekuje!drugi pa radi poziraj na takšnih in drugačnih zverinah, ker si to pač lahko privoščijo!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!