Skoči na vsebino

50 ccm 2t vs. 125 ccm 4t


FREAK46

Priporočene objave

dobri ste pobje dobri, ja mam kit ja, 80 kubow, polinija, bat mam prvi brus 50.4, pokuri mi pa dost ja, pa še posebej se pozna ko sem na mobikrogu(dirkališču), drgač 4t pa pijejo zelo malo, premalo, se splača uzet, tak mislim svojga prodat k ne znesem s tankanjemata neče več financirat :naughty: :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

kit80 pomojm menjava dize ni rešitev, mogoče pa morm poskust sam pomojm ni šans da je isti učink k da ma ventil. drgač pa pije k fuknjena moja rs-ka 10 na 100 (usak vikend 2x na petrolu pa se vozm sam med vikendom kaj bi blo šele če bi se vozu ceu tedn)

fric, pomojem je pr tep problem k nimaš dost nastavlen frgazer, sam ugibam, drgač pa res da ni diza rave ventil se pa vseen dost poznana malih obratih, prejle sem meu 110, pa sem mal povrtu na 130 :naughty: pozna se dost na porabi ter na pospeških in seveda na končni(več bencina, večja moč)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp.

Mene pa zanima ce bi se lahk 50cc enduro odblokiran z menjanim izpuhom primerjal v hitrosti in pospeških z kakšnim 125 4t. motorjem?

Npr. Yamaha dt 50r vs. Yamaha xt 125

Se opravicujem ce je tema ze kje objavlena,ce je bi prosu za link.

lp.

za burek nima 50 cc :P

js sam vem da men nobena 4t 125 nemore nč, ne u končni ne u pospeških :rolleyes:

sam z 2t 125 se pa lahk primerjam sam z vsemi, razn ne z odblokiranimi rs-kami pa cagivami:D, ajd pa yamaha tzr, sam more bit odblokirana :rolleyes:

kaki caaaaaaaaar si tiiiii, glavni na vasi :D

moja tzr-ka je imela porabo nekje 3,6 l/100 km + 1 liter olja na okoli 1100-1200 km.

kako je s 4t 125-mi nimam pojma.

hmm ne verjamem da bi mela tzr tako nizko porabo, al pa si se res penzionistično vozla, ker meni 4T endurca žere okol 5l, ampak jo tudi tišim nonstop do konca, ker drugač se tak brezveze vozit s takim motorom, ker nikam ne letijo....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobri ste pobje dobri, ja mam kit ja, 80 kubow, polinija, bat mam prvi brus 50.4, pokuri mi pa dost ja, pa še posebej se pozna ko sem na mobikrogu(dirkališču), drgač 4t pa pijejo zelo malo, premalo, se splača uzet, tak mislim svojga prodat k ne znesem s tankanjemata neče več financirat :naughty: :headbang:

no... torej je tuki tema o 50 ccm 2t in 125 4t, tako da se ti ne moreš tu primerjat

za burek nima 50 cc :P

kaki caaaaaaaaar si tiiiii, glavni na vasi :D

hmm ne verjamem da bi mela tzr tako nizko porabo, al pa si se res penzionistično vozla, ker meni 4T endurca žere okol 5l, ampak jo tudi tišim nonstop do konca, ker drugač se tak brezveze vozit s takim motorom, ker nikam ne letijo....

skos sem ga do konca tiščala... bil je samo odblokiran in dize menjane... druga nč...

kak pa se lahko človek vozi 45 km/h? jst nikakor.

zdej z sv-jem pa mam porabo med 3,6 in 4.0, kar spet ni veliko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm ne verjamem da bi mela tzr tako nizko porabo, al pa si se res penzionistično vozla, ker meni 4T endurca žere okol 5l, ampak jo tudi tišim nonstop do konca, ker drugač se tak brezveze vozit s takim motorom, ker nikam ne letijo....

js sm meu na RS- podobno porabo, pa sm ga tud tišu, tko k si sam reku če ne tišiš takih motorjev nima smisla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm meu na RS- podobno porabo, pa sm ga tud tišu, tko k si sam reku če ne tišiš takih motorjev nima smisla

ja samo tzr pa RS sta dvtotaktni, zato mi ni jasno kako lahko mata tako malo porabo, moj je namreč 4T, kolk jaz poznam lastnike dvotaktnikov, vsi pravijo da je poraba okol 6-8 l...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet je odvisno kolko je motor star in kolko je že dal skos. jst sem kupila novega in sem ga vedno prej ogrela.

sem pa mela prej 2 skuterja... typhoon-a in benelli-ja 491 racing in z nobenim nisem prišla pod 7 l/100 km. je pa res, da je typhoon dal že kr lepo število kilometrov skos... ene 20.000, ko sem ga prodala, benelli pa... km sicer ni imel veliko... okol 4700... samo tam je blo pa tako... zjutr se v stanovanju oblečem, grem ven, ga dam iz garaže, garažo zaprem, ga zalaufam in gasa. nikoli ni bil prej ogret. mogoče je vse skupaj povezano... razvojno je tudi mašina bila bolj zadaj, ker je bil starejši letnik... ne vem...

u glavnem... tzr-ka je bla kr prava kar se tega tiče.

če bi se še 1x odločevala za kak 50 ccm, bi ziher uzela še enkrat to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja samo tzr pa RS sta dvtotaktni, zato mi ni jasno kako lahko mata tako malo porabo, moj je namreč 4T, kolk jaz poznam lastnike dvotaktnikov, vsi pravijo da je poraba okol 6-8 l...

men ga je profi pomagu nastaut :naughty: ,fergi je biu origional...kit je meu pa sicer že velik km za sabo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

13L za 260km....razčlenmo dobimo 1L na 20km.......5L na 100km. 16mm fergi.....motor manj kot 9k obratov ni vidu.

Po vrhniškem klancu je biu že v črnem polju.

Yamaha TZR

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa tak je... vse je tudi odvisno od tega, kakšen bencin tankaš. včasih tankaš bencin, ki je vreden svojega denarja, včasih pa skoraj samo vodo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je moj enkrat požru 14 litrow pa sem naredu 120 kilometrow, sem se pa tut fajn pelu:D

več od tanka? :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

več od tanka? :hmm:

:hmm: zakaj pa ne? sej lahko greš tankat recimo 2x ali 3x ali še več in pogledaš kolko km si naredil in vidiš

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: zakaj pa ne? sej lahko greš tankat recimo 2x ali 3x ali še več in pogledaš kolko km si naredil in vidiš

prezgodi je še za razmišljanje :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:hmm: zakaj pa ne? sej lahko greš tankat recimo 2x ali 3x ali še več in pogledaš kolko km si naredil in vidiš

hvala rosse20, ni se mi dal pisat o tem kokrat grem tankat, sam je pa fora da sem meu u tanku še okol 1-2 litra pa sem vseen natanku 12,5 litrow......nek mam lukno :D

Popravljeno . Popravil kit_80ccm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet je odvisno kolko je motor star in kolko je že dal skos. jst sem kupila novega in sem ga vedno prej ogrela.

sem pa mela prej 2 skuterja... typhoon-a in benelli-ja 491 racing in z nobenim nisem prišla pod 7 l/100 km. je pa res, da je typhoon dal že kr lepo število kilometrov skos... ene 20.000, ko sem ga prodala, benelli pa... km sicer ni imel veliko... okol 4700... samo tam je blo pa tako... zjutr se v stanovanju oblečem, grem ven, ga dam iz garaže, garažo zaprem, ga zalaufam in gasa. nikoli ni bil prej ogret. mogoče je vse skupaj povezano... razvojno je tudi mašina bila bolj zadaj, ker je bil starejši letnik... ne vem...

u glavnem... tzr-ka je bla kr prava kar se tega tiče.

če bi se še 1x odločevala za kak 50 ccm, bi ziher uzela še enkrat to.

aja jaooo, jaz sn čist pozabo da ste to 50 kubičniki, sn mislo da maš tzr 125, zato se mi je zdelo malo čudno od kod tako nizka poraba.... :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobri ste pobje dobri, ja mam kit ja, 80 kubow, polinija, bat mam prvi brus 50.4, pokuri mi pa dost ja, pa še posebej se pozna ko sem na mobikrogu(dirkališču), drgač 4t pa pijejo zelo malo, premalo, se splača uzet, tak mislim svojga prodat k ne znesem s tankanjemata neče več financirat :naughty: :headbang:

a na mobikrog hodiš :?

daj se kdaj vidimo tam ne, al smo se celo že :? mel sem rdečo cagivo mito (NM registracija), zdaj mam pa zeleno ninjo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja koci, dost hodm tamja k je noro za pelat, sej me tak teško dohitevajo kaki nakedi, pa en s suzukijem gsx600 sem ga stegnu, lol, men je blo praw fajn, oglas se kej med tednom tam okol 18, k takrat lih pridejo pobje

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pobje js se bom zej mal pohvalu, mal je :topic: sam je pa vseen 2t vs. 4t, namreč zadnč sva s frendom od 00.00 šla domou, pa ma on hyosunga aquilo250, dober stroj, js mam pa ta moj picikl, in zanimivo je da sem ga po njegovem števcu 135 začew prehitevat, v pospeških pa tak nima za burek, ma pa za burek ko ga on stisne na niskih obrati, k moj mora prvo pridet do 7k nato se šele lahk kej menmo , sej ko pa pol moj pride na željene obrate je pa tak konc

se opravičujem za :topic:

Popravljeno . Popravil kit_80ccm
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr 7k ti šele začne vlečt motor, to pa rab obrate, moj je dost prej začeu vlečt (5,5-6k)

pr nizkih te je pa kolega nesu zarad navora, katerga ma pa malenkost več z 250cc kot pa ti z 80cc. ti si ga pr 135 prehitevu, kak maš pa razmerje zobnikov?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pr 7k ti šele začne vlečt motor, to pa rab obrate, moj je dost prej začeu vlečt (5,5-6k)

pr nizkih te je pa kolega nesu zarad navora, katerga ma pa malenkost več z 250cc kot pa ti z 80cc. ti si ga pr 135 prehitevu, kak maš pa razmerje zobnikov?

sjs mam dizo 130 notr pa naštiman je fergi tak da se takrat odpre ko kraja :naughty: majstr mi naštimu, mm, razmerje pa mam 14/47

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sjs mam dizo 130 notr pa naštiman je fergi tak da se takrat odpre ko kraja :naughty: majstr mi naštimu, mm, razmerje pa mam 14/47

men tud pa je dost prej začel vlečt, pa je biu 75cc

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!