rosse20 Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 aja jaooo, jaz sn čist pozabo da ste to 50 kubičniki, sn mislo da maš tzr 125, zato se mi je zdelo malo čudno od kod tako nizka poraba.... :D jaja... sej je govora o 2t 50ccm in 47 125ccm. tzr-ka pa je tako 125 kot 50 2t
fossil Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 kako si meu pa razmerje zobnikow? original mi je sedl js osebno bi se odloču za 50cc 2t ne pa za 125cc 4t.
kit_80ccm Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 (popravljeno) original mi je sedl js osebno bi se odloču za 50cc 2t ne pa za 125cc 4t. men je z originalom šlo 120 pa pospeški so bli nori za popizdit, sem se pol naveliču teh malih zobnikow pa sem vspredi dau 14 enako stari, sam so pa stroški neznosni ko ti gre kej v nebesda počivat za nedoločen čas :headbang: Popravljeno Junij 26, 2007. Popravil kit_80ccm
fossil Objavljeno Junij 26, 2007 Opozori Objavljeno Junij 26, 2007 enako stari, sam so pa stroški neznosni ko ti gre kej v nebesda počivat za nedoločen čas :headbang: ja stroški znajo biti visoki, toda za registracijo pa ne gre toliko. z nekaj pameti med vožnjo (beri=turnceler ni skoz v rdečem polju) pa lahko tudi agregat nekoliko dlje zdrži, kar tudi omili stroške, saj ni tako obremenjen! dobi se dovolj rezervnih delov (rabljenih)!
kit_80ccm Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 ja stroški znajo biti visoki, toda za registracijo pa ne gre toliko. z nekaj pameti med vožnjo (beri=turnceler ni skoz v rdečem polju) pa lahko tudi agregat nekoliko dlje zdrži, kar tudi omili stroške, saj ni tako obremenjen! dobi se dovolj rezervnih delov (rabljenih)! js se sredkokdaj pelem v rdeče obrate, razen ko grem do končne :naughty: , mi je mal brezveze pa mašina res trpi, šaltam na 10k kar je čis dost, seveda ko sem pa na mobikrogu pa ga ni pod 8000 rpm mene pa sam zanima kok ma yama xt125 kej končno, pa da ma drug lonc, en model mi je reku da mu gre 140, kar je malo verjetn da bi šla bol k cbr-ka 125, ker nima take aerodinamike k pa honda, nevem no :unsure:
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 noben 4-takt s hondo na čelu ne gre 140...če ga z aviona fukneš :whistle: xt-jka gre 110-115 še mz sm ali rt ne gresta tolko, pa mata 15 konjev, 4ventile, dvojna odmična, xt ma pa 10 konjev...do 12 prideš z zamenjavo izpuha
pinktomos Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 če gre tomos sm 125 ki ima enak agregat z akrapovičem se mi zdi 95km/h
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 še vedno...mašina je prešvoh in tudi če daš zadaj manjši zobnik, ne bo šlo hitreje, ker ne bo dobil obratov. meni gre ybr-jka 110-115 v 5. prestavi ob 8,5k obratov (na 10 rdeče) tudi v hudo dolino težko prideš nad 10k obratov (120-125 km/h). na tomosu je zobnik le 2 zoba večji... xt ne vem kakšne prenose ima, predvidevam, da enake kot ybr, ker je tudi končna podobna. cbr-ka gre mogoče 120-125 po ravnem, ampak je bolj aeoridnamična pa močnejša. on topic: če že primerjamo 50cc (ne 70, ne 80) 2T in 125cc 4T, imam rajši 125.
pinktomos Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 fora je k za 125 rabiš izpit za h to je to in kar mi primirjamo 70ccm 80ccm so v originalu 50 zato spadajo sem
_Nejkooo_ Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 pobje js se bom zej mal pohvalu, mal je :topic: sam je pa vseen 2t vs. 4t, namreč zadnč sva s frendom od 00.00 šla domou, pa ma on hyosunga aquilo250, dober stroj, js mam pa ta moj picikl, in zanimivo je da sem ga po njegovem števcu 135 začew prehitevat, v pospeških pa tak nima za burek, ma pa za burek ko ga on stisne na niskih obrati, k moj mora prvo pridet do 7k nato se šele lahk kej menmo , sej ko pa pol moj pride na željene obrate je pa tak konc se opravičujem za :topic: waaaaa, kaki caaaaaar, ti si moj idooool :slap: :lol1:
_Nejkooo_ Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 še vedno...mašina je prešvoh in tudi če daš zadaj manjši zobnik, ne bo šlo hitreje, ker ne bo dobil obratov. meni gre ybr-jka 110-115 v 5. prestavi ob 8,5k obratov (na 10 rdeče) tudi v hudo dolino težko prideš nad 10k obratov (120-125 km/h). na tomosu je zobnik le 2 zoba večji... xt ne vem kakšne prenose ima, predvidevam, da enake kot ybr, ker je tudi končna podobna. cbr-ka gre mogoče 120-125 po ravnem, ampak je bolj aeoridnamična pa močnejša. on topic: če že primerjamo 50cc (ne 70, ne 80) 2T in 125cc 4T, imam rajši 125. čisto malo nad 120 gre cbr-ka, preizkušeno.... no mogoče bi kaki 50 kilski deček ga še kakih par km iztisno ven, ampak z muko :D
Stroj Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 cbr-ka je kolo s pomožnim motorjem (podobno kot flexer), ki pa hoče biti motor
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 fora je k za 125 rabiš izpit za h to je toin kar mi primirjamo 70ccm 80ccm so v originalu 50 zato spadajo sem ja ne moreš tako rečt...sej pol tud za 125cc obstajajo 150 pa 160 pa 170 pa 180 kiti, pa gremo to primerjat... čisto malo nad 120 gre cbr-ka, preizkušeno.... no mogoče bi kaki 50 kilski deček ga še kakih par km iztisno ven, ampak z muko :D no...kokr sm reku
JjAaRrAaCc Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 pobje js se bom zej mal pohvalu, mal je :topic: sam je pa vseen 2t vs. 4t, namreč zadnč sva s frendom od 00.00 šla domou, pa ma on hyosunga aquilo250, dober stroj, js mam pa ta moj picikl, in zanimivo je da sem ga po njegovem števcu 135 začew prehitevat, v pospeških pa tak nima za burek, ma pa za burek ko ga on stisne na niskih obrati, k moj mora prvo pridet do 7k nato se šele lahk kej menmo , sej ko pa pol moj pride na željene obrate je pa tak konc se opravičujem za :topic: saj se itak skos samo hvališ pa nabijaš lažeš pa tut tok da sam seb vrjameš
C4V4L13R Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 fantje, vi sm kimejte :yes: sej vsi vemo kako je :doze:
_Nejkooo_ Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 saj se itak skos samo hvališ pa nabijašlažeš pa tut tok da sam seb vrjameš skoraj tak že ko oni hunter, par mescov nazaj :D ... oni je bil šele biser prve klase :lol1:
kit_80ccm Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 saj se itak skos samo hvališ pa nabijašlažeš pa tut tok da sam seb vrjameš stari se kje dobima če si blis mene pa grema probat da ti mal resnice pokažem skoraj tak že ko oni hunter, par mescov nazaj :D ... oni je bil šele biser prve klase :lol1: sej ni treba verjet, vsak svojga osla hvali, sam js vam povem kaku je blo
kit_80ccm Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 vam bom pa tut dau trden dokaz, kot je posnetek
pinktomos Objavljeno Junij 27, 2007 Opozori Objavljeno Junij 27, 2007 dobro zdej se kregaste al gre motor 112 al113 koga briga tema je 50 ccm 2t vs. 125 ccm 4t da boste razumeli
kit_80ccm Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 maš praw, nevem zaka je tuki tak foušarije, sej je govora 2t vs. 4t, pa sem napisu mal izkušne ane!
the_boss Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 vam bom pa tut dau trden dokaz, kot je posnetek a loh tud js dobim posnetek??
Cilindr Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 evo se moje mnenje glede 50 2t vs 4t 125 ce govorimo o 2t sam o b ccm in strogo 50ccm brez predelav na 70 potem se splaca bolj 4t uzet ce pa so predelave mozne imam pa raje predelan 50cmm na MR predelavo in se lpo odpelem pred vsakim 125ccm 4t (razen TOMOSOM SM..sevedaz poover kitom ker brez tega sm ga prehitu k sm meu se 70 ccm MR;)) Lp
Tomozuki Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 (popravljeno) Zanimiva tema. Iz izkušenj lahko povem, da TDR 125 proti mojemu Kymcotu nima šans, medtem ko je Robejeva DNA odlezla mimo mene :D Se pravi, da je ded s 70ccm cilindrom razvil čez 20KM. Moj je imel pospešek do 80km/h boljši, ker pač speljuje z nizkimi obrati, njegov pa se je razpizdil nekje pri 7000 rpm in potem pomoje trgal do 14-15000. Popravljeno Junij 28, 2007. Popravil Tomozuki
C4V4L13R Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 malo boljši 70ccm sport na gileri runner gre v pospeških krepko mimo mene (stock ybr). sam pr njem se pa pr 95 ustav, moj pa v sklonjeni drži nekje dohiti 110-115. še vedno pa mam v tem primeru rajši 125cc 4T. zakaj? oba sta namenjena bolj kot ne za mestno vožnjo. torej nikjer ne profitiraš dost, če se gremo že na omejitve (30,50km/h). grem pa s 125-ko lahko praktično kamorkoli brez skrbi, da bo zaribala, peljem se 100x bolj komot, več prostora je za sopotnika pa še pije max 3l/100 km. ni primerjave. nikjer. vsaka stvar je narjena za svoj namen. če js na isti ravni zrihtam 125-ko, sem še vedno v prednosti, ker bo poraba še vedno zadovoljivejša, zanesljivost pa ravno tako večja od 2T.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se