Skoči na vsebino

50 ccm 2t vs. 125 ccm 4t


Priporočene objave

Objavljeno
aja jaooo, jaz sn čist pozabo da ste to 50 kubičniki, sn mislo da maš tzr 125, zato se mi je zdelo malo čudno od kod tako nizka poraba.... :D

jaja... sej je govora o 2t 50ccm in 47 125ccm. tzr-ka pa je tako 125 kot 50 2t

Objavljeno
kako si meu pa razmerje zobnikow?

original mi je sedl

js osebno bi se odloču za 50cc 2t ne pa za 125cc 4t.

Objavljeno (popravljeno)
original mi je sedl

js osebno bi se odloču za 50cc 2t ne pa za 125cc 4t.

men je z originalom šlo 120 pa pospeški so bli nori za popizdit, sem se pol naveliču teh malih zobnikow pa sem vspredi dau 14

enako stari, sam so pa stroški neznosni ko ti gre kej v nebesda počivat za nedoločen čas :headbang:

Popravljeno . Popravil kit_80ccm
Objavljeno
enako stari, sam so pa stroški neznosni ko ti gre kej v nebesda počivat za nedoločen čas :headbang:

ja stroški znajo biti visoki, toda za registracijo pa ne gre toliko. z nekaj pameti med vožnjo (beri=turnceler ni skoz v rdečem polju) pa lahko tudi agregat nekoliko dlje zdrži, kar tudi omili stroške, saj ni tako obremenjen! dobi se dovolj rezervnih delov (rabljenih)!

Objavljeno
ja stroški znajo biti visoki, toda za registracijo pa ne gre toliko. z nekaj pameti med vožnjo (beri=turnceler ni skoz v rdečem polju) pa lahko tudi agregat nekoliko dlje zdrži, kar tudi omili stroške, saj ni tako obremenjen! dobi se dovolj rezervnih delov (rabljenih)!

js se sredkokdaj pelem v rdeče obrate, razen ko grem do končne :naughty: , mi je mal brezveze pa mašina res trpi, šaltam na 10k kar je čis dost, seveda ko sem pa na mobikrogu pa ga ni pod 8000 rpm

mene pa sam zanima kok ma yama xt125 kej končno, pa da ma drug lonc, en model mi je reku da mu gre 140, kar je malo verjetn da bi šla bol k cbr-ka 125, ker nima take aerodinamike k pa honda, nevem no :unsure:

Objavljeno

noben 4-takt s hondo na čelu ne gre 140...če ga z aviona fukneš :whistle:

xt-jka gre 110-115

še mz sm ali rt ne gresta tolko, pa mata 15 konjev, 4ventile, dvojna odmična, xt ma pa 10 konjev...do 12 prideš z zamenjavo izpuha

Objavljeno

če gre tomos sm 125 ki ima enak agregat z akrapovičem se mi zdi 95km/h

Objavljeno

Ima drugačne prenose, zato.

Objavljeno

še vedno...mašina je prešvoh in tudi če daš zadaj manjši zobnik, ne bo šlo hitreje, ker ne bo dobil obratov. meni gre ybr-jka 110-115 v 5. prestavi ob 8,5k obratov (na 10 rdeče) tudi v hudo dolino težko prideš nad 10k obratov (120-125 km/h).

na tomosu je zobnik le 2 zoba večji...

xt ne vem kakšne prenose ima, predvidevam, da enake kot ybr, ker je tudi končna podobna.

cbr-ka gre mogoče 120-125 po ravnem, ampak je bolj aeoridnamična pa močnejša.

on topic:

če že primerjamo 50cc (ne 70, ne 80) 2T in 125cc 4T, imam rajši 125.

Objavljeno

fora je k za 125 rabiš izpit za h to je to

in kar mi primirjamo 70ccm 80ccm so v originalu 50 zato spadajo sem

Objavljeno
pobje js se bom zej mal pohvalu, mal je :topic: sam je pa vseen 2t vs. 4t, namreč zadnč sva s frendom od 00.00 šla domou, pa ma on hyosunga aquilo250, dober stroj, js mam pa ta moj picikl, in zanimivo je da sem ga po njegovem števcu 135 začew prehitevat, v pospeških pa tak nima za burek, ma pa za burek ko ga on stisne na niskih obrati, k moj mora prvo pridet do 7k nato se šele lahk kej menmo , sej ko pa pol moj pride na željene obrate je pa tak konc

se opravičujem za :topic:

waaaaa, kaki caaaaaar, ti si moj idooool :slap: :lol1:

Objavljeno
še vedno...mašina je prešvoh in tudi če daš zadaj manjši zobnik, ne bo šlo hitreje, ker ne bo dobil obratov. meni gre ybr-jka 110-115 v 5. prestavi ob 8,5k obratov (na 10 rdeče) tudi v hudo dolino težko prideš nad 10k obratov (120-125 km/h).

na tomosu je zobnik le 2 zoba večji...

xt ne vem kakšne prenose ima, predvidevam, da enake kot ybr, ker je tudi končna podobna.

cbr-ka gre mogoče 120-125 po ravnem, ampak je bolj aeoridnamična pa močnejša.

on topic:

če že primerjamo 50cc (ne 70, ne 80) 2T in 125cc 4T, imam rajši 125.

čisto malo nad 120 gre cbr-ka, preizkušeno.... no mogoče bi kaki 50 kilski deček ga še kakih par km iztisno ven, ampak z muko :D

Objavljeno

cbr-ka je kolo s pomožnim motorjem (podobno kot flexer), ki pa hoče biti motor

Objavljeno
fora je k za 125 rabiš izpit za h to je to

in kar mi primirjamo 70ccm 80ccm so v originalu 50 zato spadajo sem

ja ne moreš tako rečt...sej pol tud za 125cc obstajajo 150 pa 160 pa 170 pa 180 kiti, pa gremo to primerjat...

čisto malo nad 120 gre cbr-ka, preizkušeno.... no mogoče bi kaki 50 kilski deček ga še kakih par km iztisno ven, ampak z muko :D

no...kokr sm reku

Objavljeno
pobje js se bom zej mal pohvalu, mal je :topic: sam je pa vseen 2t vs. 4t, namreč zadnč sva s frendom od 00.00 šla domou, pa ma on hyosunga aquilo250, dober stroj, js mam pa ta moj picikl, in zanimivo je da sem ga po njegovem števcu 135 začew prehitevat, v pospeških pa tak nima za burek, ma pa za burek ko ga on stisne na niskih obrati, k moj mora prvo pridet do 7k nato se šele lahk kej menmo , sej ko pa pol moj pride na željene obrate je pa tak konc

se opravičujem za :topic:

saj se itak skos samo hvališ pa nabijaš

lažeš pa tut tok da sam seb vrjameš

Objavljeno

fantje, vi sm kimejte :yes: sej vsi vemo kako je :doze:

Objavljeno
saj se itak skos samo hvališ pa nabijaš

lažeš pa tut tok da sam seb vrjameš

skoraj tak že ko oni hunter, par mescov nazaj :D ... oni je bil šele biser prve klase :lol1:

Objavljeno
saj se itak skos samo hvališ pa nabijaš

lažeš pa tut tok da sam seb vrjameš

stari se kje dobima če si blis mene pa grema probat da ti mal resnice pokažem

skoraj tak že ko oni hunter, par mescov nazaj :D ... oni je bil šele biser prve klase :lol1:

sej ni treba verjet, vsak svojga osla hvali, sam js vam povem kaku je blo

Objavljeno

vam bom pa tut dau trden dokaz, kot je posnetek

Objavljeno

dobro zdej se kregaste al gre motor 112 al113 koga briga tema je 50 ccm 2t vs. 125 ccm 4t da boste razumeli

Objavljeno

maš praw, nevem zaka je tuki tak foušarije, sej je govora 2t vs. 4t, pa sem napisu mal izkušne ane!

Objavljeno
vam bom pa tut dau trden dokaz, kot je posnetek

a loh tud js dobim posnetek??

Objavljeno

evo se moje mnenje glede 50 2t vs 4t 125

ce govorimo o 2t sam o b ccm in strogo 50ccm brez predelav na 70 potem se splaca bolj 4t uzet

ce pa so predelave mozne imam pa raje predelan 50cmm na MR predelavo in se lpo odpelem pred vsakim 125ccm 4t (razen TOMOSOM SM..sevedaz poover kitom ker brez tega sm ga prehitu k sm meu se 70 ccm MR;))

Lp

Objavljeno (popravljeno)

Zanimiva tema. Iz izkušenj lahko povem, da TDR 125 proti mojemu Kymcotu nima šans, medtem ko je Robejeva DNA odlezla mimo mene :D Se pravi, da je ded s 70ccm cilindrom razvil čez 20KM. Moj je imel pospešek do 80km/h boljši, ker pač speljuje z nizkimi obrati, njegov pa se je razpizdil nekje pri 7000 rpm in potem pomoje trgal do 14-15000.

Popravljeno . Popravil Tomozuki
Objavljeno

malo boljši 70ccm sport na gileri runner gre v pospeških krepko mimo mene (stock ybr). sam pr njem se pa pr 95 ustav, moj pa v sklonjeni drži nekje dohiti 110-115.

še vedno pa mam v tem primeru rajši 125cc 4T. zakaj? oba sta namenjena bolj kot ne za mestno vožnjo. torej nikjer ne profitiraš dost, če se gremo že na omejitve (30,50km/h). grem pa s 125-ko lahko praktično kamorkoli brez skrbi, da bo zaribala, peljem se 100x bolj komot, več prostora je za sopotnika pa še pije max 3l/100 km.

ni primerjave. nikjer. vsaka stvar je narjena za svoj namen. če js na isti ravni zrihtam 125-ko, sem še vedno v prednosti, ker bo poraba še vedno zadovoljivejša, zanesljivost pa ravno tako večja od 2T.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!