NejcZ Objavljeno Junij 28, 2007 Opozori Objavljeno Junij 28, 2007 malo boljši 70ccm sport na gileri runner gre v pospeških krepko mimo mene (stock ybr). sam pr njem se pa pr 95 ustav, moj pa v sklonjeni drži nekje dohiti 110-115. še vedno pa mam v tem primeru rajši 125cc 4T. zakaj? oba sta namenjena bolj kot ne za mestno vožnjo. torej nikjer ne profitiraš dost, če se gremo že na omejitve (30,50km/h). grem pa s 125-ko lahko praktično kamorkoli brez skrbi, da bo zaribala, peljem se 100x bolj komot, več prostora je za sopotnika pa še pije max 3l/100 km. ni primerjave. nikjer. vsaka stvar je narjena za svoj namen. če js na isti ravni zrihtam 125-ko, sem še vedno v prednosti, ker bo poraba še vedno zadovoljivejša, zanesljivost pa ravno tako večja od 2T. Ee, nekaj takega sem hotel napisat. Ne primerjaz total prefukanih 50cc prdul z srock 125-kami.. :worship:
JjAaRrAaCc Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 vam bom pa tut dau trden dokaz, kot je posnetek no pa daj gor en bedn zrežiran posnetek da vidmo kaki majstr si (v montiranju posnetkov)
kit_80ccm Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 no pa daj gor en bedn zrežiran posnetek da vidmo kaki majstr si (v montiranju posnetkov) sam še nosilc nardim,pa vam pokažem :winkiss:
fossil Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 kaj pa nej bi prikazoval posnetk?? pomagalo bi da kaže obadva števca in cesto. toda ko boš enkrat montiral kamero, boš zgubil nekaj na končni (zaradi teže kamere). tako da ob 90km/h po števcu ti priznamo realnih 134,914 km/h :evilgrin:
kit_80ccm Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 lol, sam kok dobr digitalc more bit za posnetek, da se bo usaj vidl use? :hmm: :hmm:
fossil Objavljeno Junij 29, 2007 Opozori Objavljeno Junij 29, 2007 kvadratki na sliki so lahko maximalno 3cm veliki; ne sprašuj bedarij,...posnem al pa pač ne, pa si bomo svoje misl (da si sam nalagu)
akrapovič Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 no kje je tvoj posnetek tvoje rakete a prehitiš tut shuttle? zanimiv bi bil obračun KIT 80 vs SPACE SHUTTLE :headbang: :headbang:
Fric Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 no kje je tvoj posnetek tvoje rakete a prehitiš tut shuttle? zanimiv bi bil obračun KIT 80 vs SPACE SHUTTLE :headbang: :headbang: ej kaj pa tvoj apn??? a z njim prehitiš shuttla??? počak na muvie pa boš pol komentiru...bomo vidli če je mož besede (al kko se že reče)
akrapovič Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 ej kaj pa tvoj apn??? a z njim prehitiš shuttla??? počak na muvie pa boš pol komentiru...bomo vidli če je mož besede (al kko se že reče) no bomo vidl sam useen se mi zdi da nabija, ko unga posnetka že neki cajta ni tko ko je oblubu če pa vidm tak posnetek ko je oblubu se pa iskreno opravičim za use kar sm reku :worship:
C4V4L13R Objavljeno Julij 1, 2007 Opozori Objavljeno Julij 1, 2007 posnetek sicer dost pove, še vedno pa ne vse .) :whistle:
fossil Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 posnetek sicer dost pove, še vedno pa ne vse .) :whistle: tut js na to računam
FREAK46 Objavljeno Julij 3, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Frend si je kupil aprilio rs 50...use original sam blokade vuni...pa ma en drug frend yamaho xt 125r ... pa sta se sla uceraj malo peljat...v pospeških aprilia ni mela za burek...ampak v hitrosti sta si pa bila zelo ista...tko da ja :lol: lp.
sky_21 Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 malo boljši 70ccm sport na gileri runner gre v pospeških krepko mimo mene (stock ybr). sam pr njem se pa pr 95 ustav, moj pa v sklonjeni drži nekje dohiti 110-115. še vedno pa mam v tem primeru rajši 125cc 4T. zakaj? oba sta namenjena bolj kot ne za mestno vožnjo. torej nikjer ne profitiraš dost, če se gremo že na omejitve (30,50km/h). grem pa s 125-ko lahko praktično kamorkoli brez skrbi, da bo zaribala, peljem se 100x bolj komot, več prostora je za sopotnika pa še pije max 3l/100 km. ni primerjave. nikjer. vsaka stvar je narjena za svoj namen. če js na isti ravni zrihtam 125-ko, sem še vedno v prednosti, ker bo poraba še vedno zadovoljivejša, zanesljivost pa ravno tako večja od 2T. Točno tako!
NejcZ Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 no kje je že ta posnetek Kaj si nestrrpn.. bo že, ko bo, če bo :whistle:
kit_80ccm Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 pobj, se vam opravičujem ka še ni posnetka gor, ka sem meu ene hude probleme s policaji(skor motor zaplenl) pa vam zej odmah ko bo lepo vreme, nardim posnetek, pa vam ga dam gor hvala za razumevanje sam te policaji, da jim majku, sam mal bolši 2t zvok je pa je že vse narobe :headbang: :headbang: :headbang:
fossil Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 kva si pa perčekvou, da ti bojo ploskal :slap:
RSka Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 no js sm nov tuki, ravnokar prebral temo, pa ne popolnoma razumem u čem je tuki problem u zvezi s tem ko je prehitu uno 250cc... a je fora u tem da 80 kubični nemore it 135km/h al kko? :? razsvetlite me kr ne razumem kaj mu ne verjamete :P
Fric Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 razsvetlite me kr ne razumem kaj mu ne verjamete :P kupi si žarnco boš tkoj razsvetljen :whistle:
fossil Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 no js sm nov tuki, ravnokar prebral temo, pa ne popolnoma razumem u čem je tuki problem u zvezi s tem ko je prehitu uno 250cc... a je fora u tem da 80 kubični nemore it 135km/h al kko? :? razsvetlite me kr ne razumem kaj mu ne verjamete :P enkrat boš pogruntu,...mogoče pa tud ne
Noiser69 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 (popravljeno) Rajš 125 4t ko 50 ccm 2t že zaradi porabe ... ker že če ne kaj druzga se že bolš sliši 125 ... ;) Sicer pa a je to 50 ccm 2t 4t al pa 125 2t 4t je itak vseeno, ker to mamo za malo cajta in tut nobenmu od teh ne morš rečt da je to pravi motor, poudarjam pravi! niti rs, mito, al kakršnekoli navita 125 2t ... (zdej lahk koci pove kaj je to motor ko je presedlav iz prdulje na pravi res pravi motor :grupni: ) tak da brezveze se zdej kregat, lahk se dobimo čez 2 4 5 6 let vsak z svojmo 450 ccm + motorju in se mirno odpelemo na eno turco, brez kakršnikolih problemov z navitimi 50 ccm ki se mučijo nad 100+ in 125 4t ki jih tišiš po ravnini pa se ti zdi da lahk dov stopiš tak počasi gre in neznosne porabe ter jeze nad končnimi hitrostmi in podobno ... no takrat pa bo vse lepo pa prav (mal bluzim ;) ) To je moje mnenje :yes: (js bi tut rad vido posnetek) Skup držat fantje, smo pa ja vsi motoristi če ž kaj druzga ne ^_^ Popravljeno Julij 4, 2007. Popravil AbNormaln
fossil Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 smo pa ja vsi motoristi če ž kaj druzga ne ^_^ kr tolaž se :lol1:
Noiser69 Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 (popravljeno) Zka bi se tolažo ... lahk se ti ki ga trenutno nimaš ... :lol1: (sicer pa se lahk tolažjo skutrčki ^_^ ) Popravljeno Julij 4, 2007. Popravil AbNormaln
k0ci Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 se popolnoma strinjam z abnormalnim :worship: sploh pa ne vem kako je to za primerjat 125cc je pa že mal bol resen motor za daljše furce, brez problema do morja, tudi kakega gorskega prelaza se ne ustraši (4T seveda :blush: ) medtem ko je 50cc pač nekaj za začetnike drugače pa ne vem v čem je res point predelav 50cc mlinčkov, za ta denar bi si vsak lahko kupil 125cc in naredil izpit ter se vozil brez skrbi da bo kaj crknilo ter da bi jih ujeli policaji zaradi predelanega motorja ter vse skupaj zaplenili saj razumem da je zanimivo tunat skuterje, vendar da bi predelan skuter imel za vsakdanjo uporabo :nono:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se