Skoči na vsebino

50 ccm 2t vs. 125 ccm 4t


FREAK46

Priporočene objave

se popolnoma strinjam z abnormalnim :worship:

sploh pa ne vem kako je to za primerjat

125cc je pa že mal bol resen motor za daljše furce, brez problema do morja, tudi kakega gorskega prelaza se ne ustraši (4T seveda :blush: ) medtem ko je 50cc pač nekaj za začetnike

drugače pa ne vem v čem je res point predelav 50cc mlinčkov, za ta denar bi si vsak lahko kupil 125cc in naredil izpit ter se vozil brez skrbi da bo kaj crknilo ter da bi jih ujeli policaji zaradi predelanega motorja ter vse skupaj zaplenili

saj razumem da je zanimivo tunat skuterje, vendar da bi predelan skuter imel za vsakdanjo uporabo :nono:

point predelav 50cc je ko ma fantič 14 let pa ima lahko sam 50, 125pa ne! še posebi če živi bol v gričevnatem svetu je 50cc bv ker ne gre NIKAMOR. mam izkušnje. pol pa mal predelaš in gre bol ko zaprta 125 2t. pa če menjaš use od a do ž se nima kaj kvarit! mam rs50 s 17,5KM že eno leto pa teče ko urca. na 10k km sm menju bat in pregledani so bli vsi deli, ki so še kot novi :glare: do morja, ćez vršič, sam, u dveh, fuul dobro leti za "50"cc in se ne kvari. drgač pa.. seveda se bo kvarlo če predelaš neki na pol, pol so usi uni še original deli preobremenjeni pa se use uniči.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

men je pa 50ccm 2T uredu ker lohk use sam doma pošravfam (kr me pač to veseli še od tomosov) :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js sm tud raj 50cc predelanga meu pa na stran devu, pa čakam na 21 let, se mi zdi pa 125 bv keša.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bisto je to, da bolj kot je navit, manj vzdrži. Skoraj v 95% je tako. Povzetek: bolje kupiti nekaj, kar že v originalu leti super in zdrži do naslednjega rednega servisa.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja tiste moreš vozit na servise ampak kako 50-ko lahko kar doma prešraufaš razen če nimaš pojma o motorjih

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lahko doma prešraufaš, ampak sej "point" je še zmeraj isti. Mašina je več narazen, kot pa je uporabljena. Malo vožnje za dosti šraufanja.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vse lahko doma prešraufaš, ampak sej "point" je še zmeraj isti. Mašina je več narazen, kot pa je uporabljena. Malo vožnje za dosti šraufanja.

če use komplet uštimaš z vredu deli se nič ne kvari. to pomeni da menjaš kit, gred, ojnico in ležaje od gredi. js mam razn menjalnika že use menjano, motor ma 17,5KM, pa sam bat menjam na 10k km, drugo se mi prou nič ne kvari. je pa res da je treba mal ogrevat preden tiščiš motor v obrate!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mopedi so vzdržljivejši od skuterjev pri tunanju. Običajno. Pa s tem ne mislim Tomosov, ampak kakšne 50ccm cestake. Pri tem ti skoraj ne more iti nič narobe, razen, da pije kot žolna pri tiščanju v obrate, drugače pa itak nikamor ne gre. Pri skuterju ti "gloda" jermen, geometrizira valjčke, raztegne fedre itd. Da najdeš spet pravo razmerje, ko motor vleče brez lukenj do konca, izgubiš veliko živcev. Finta je, da idealno razmerje že dosežeš sčasoma. Ampak ko jermen pogloda, si spet na začetku, saj se razmerje poruši. Isto je s valjčki, fedrami in ostalo kramarijo. Škoda denarja. Ampak to šele spoznaš potem, ko vidiš, da si lahko za manjši denar, kot si ga vložil v predelavo in nakup 50ccm, kupiš močnejši motor.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mopedi so vzdržljivejši od skuterjev pri tunanju. Običajno. Pa s tem ne mislim Tomosov, ampak kakšne 50ccm cestake. Pri tem ti skoraj ne more iti nič narobe, razen, da pije kot žolna pri tiščanju v obrate, drugače pa itak nikamor ne gre. Pri skuterju ti "gloda" jermen, geometrizira valjčke, raztegne fedre itd. Da najdeš spet pravo razmerje, ko motor vleče brez lukenj do konca, izgubiš veliko živcev. Finta je, da idealno razmerje že dosežeš sčasoma. Ampak ko jermen pogloda, si spet na začetku, saj se razmerje poruši. Isto je s valjčki, fedrami in ostalo kramarijo. Škoda denarja. Ampak to šele spoznaš potem, ko vidiš, da si lahko za manjši denar, kot si ga vložil v predelavo in nakup 50ccm, kupiš močnejši motor.

Lepo si to povedav in cist drzi .) .. jz najvec kar nardim je to da dam vn blokade in kupim sportn avspuh :OK:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr če nisi zadost str da bi meu izpit za A kategorijo, pol je edina rešitev H kategorija pa ga pač predelaš in si na istem sam je pa uzdrževanje en velk minus (drgač je pa res to da če use menjaš se ti mnj kvari, sam če je prava predelava malossi MHR team pol ti cilindr teoretično nemore zdržat prov velik če ga skos tiščiš na obratih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lepo si to povedav in cist drzi .) .. jz najvec kar nardim je to da dam vn blokade in kupim sportn avspuh :OK:

to bi bila najbol pametna odločitev za 50ccm

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

dobr če nisi zadost str da bi meu izpit za A kategorijo, pol je edina rešitev H kategorija pa ga pač predelaš in si na istem sam je pa uzdrževanje en velk minus (drgač je pa res to da če use menjaš se ti mnj kvari, sam če je prava predelava malossi MHR team pol ti cilindr teoretično nemore zdržat prov velik če ga skos tiščiš na obratih)

Verjetno je najboljše potrpet 2 leti s kakšno bolj milo obliko predelave pa potem tisti denar, ki bi ga porabil za kompletno predelavo, naložiti k nakupu kakšne 125-ke.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125cc so predrage za moč ki jo nudijo in tudi registracija je (bila) kar nekaj zelencev. sam sem rajši imel predelano 50cc in sedaj čakam na neomejen izpit. za 50cc pride registracija zelo poceni. (to sem sicer že napisal nekaj strani nazaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

125cc so predrage za moč ki jo nudijo in tudi registracija je (bila) kar nekaj zelencev. sam sem rajši imel predelano 50cc in sedaj čakam na neomejen izpit. za 50cc pride registracija zelo poceni. (to sem sicer že napisal nekaj strani nazaj)

hmm 7speed mito pomojm nudi kr dost moči 24kw hmm to ni tko malo pa tut teti pošteno

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lp mene pa zanima kok leti in kaksne ma pospeške gillera runner proti speedfighter 2 (original mislm).

Pa tut ker je bols???

P.M. koliko pridobim z menjavo izpuha ??

Hvala za odgovor :rolleyes:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

totalno neprimerna tema, če še nisi opazil se debatira o čist nečem drugem :slap:

p.s.

napiše se gilera runner in pa peugeot speedfight

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se strinjam s cavalierjem... drgač pa z menjavo avspuha prdobiš 10-15km/h. Original gredo pa itak isto

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hmm 7speed mito pomojm nudi kr dost moči 24kw hmm to ni tko malo pa tut teti pošteno

a ni 7 speed mito že nekoliko stara stvar, in je potem kmalu treba menat skor use in spet pademo na moj argument cene... :(

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

a ni 7 speed mito že nekoliko stara stvar, in je potem kmalu treba menat skor use in spet pademo na moj argument cene... :(

jah no 98 letnik sam če so bli delani servisi (menjan bat na 10-15k km, olje usako sezono...) pol z motorjm nesme bit nič narobe, sam je pa res da se tak motor teško dobi (večina jih je sfukanih)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!