Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

5.8.2002, 17:18

Ali bomo spletne novice plačevali?

Vprašanje plačevanja spletnih novic že dolgo obremenjuje spletne medije, saj kljub milijonom uporabnikov z oglaševanjem niso uspeli zagotoviti dohodkov za nemoteno delo.

Nekatera podjetja so se zato odločila, da bodo ukinila določene brezplačne novičarske storitve in jih na trgu ponudila v obliki plačniških paketov. Tako podjetje ABC svoje novice prodaja za skoraj pet dolarjev mesečno, za podoben korak pa so se že pred časom na področju video vsebin odločili tudi pri medijski hiši CNN, kjer menijo, da se večina uporabnikov zaveda cene kakovostnih informacij in so jo tudi pripravljeni plačevati.

Wall Street Journal na primer za celoletni spletni servis zaračunava 79 dolarjev letno, medtem ko je tiskana publikacija dostopna že za 39 dolarjev.

Skrivnost uspešnega spletnega poslovanja naj bi bila v izdelani poslovni strategiji: " Pakete novičarskih vsebin je treba prilagoditi željam in interesom posameznika. Izkušnja takšnega dostopa mora biti bolj osebna kot klasična ponudba spletne strani," meni Cliff Boro, predstavnik podjetja Infogate, ki se ukvarja s tržnim svetovanjem spletnim medijem.

Zagovorniki plačljivih spletnih novic so prepričani, da bi tako ustvarjen dohodek pripomogel k izboljšanju kakovosti in obsega informacij, ostali pa se lahko še vedno zadovoljijo s cenejšo televizijo.

Vir: SiOL :arrow: http://www.siol.net/novice/default.asp?pag...902080517473723

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!