Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

6.8.2002, 06:57

Internet dosega vse več občinstva

Nedavna raziskava, ki jo je izvedlo podjetje DoubleClick, je pokazala, da dosegajo najbolj priljubljene internetne strani v ZDA večje občinstvo kot najbolj priljubljeni televizijski programi in da so po dosegu celo primerljive z revijami.

S tem je internet v oglaševalskih krogih dokončno izgubil sloves manjvrednega medija in postal enakovreden tradicionalnim medijem. V ZDA imajo najbolj brane revije sicer v splošnem še vedno večji rating kot spletne stani in televizija, pri čemer dosežejo tudi do 36 odstotkov več občinstva kot internetne strani ali televizijski programi. Ne glede na to pa je internet že dosegel večji rating kot revije in televizija med moškimi v starostni skupini od 18 - 49 let ter v isti starostni skupini moških z visokimi dohodki. Glede na rezultate postaja internet glavni masovni oglaševalski medij, zaradi česar DoubleClick meni, da bodo ameriška podjetja dobesedno prisiljena v spletno oglaševanje.

Vir: SiOL :arrow: http://www.siol.net/novice/default.asp?pag...902080607013057

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!