SiR Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Torej, kdo od vas je že imel nezgodo na t.im. Kačjih ridah oz. Planinskih ridah oz. na vijugasti cesti nad vasjo Planina? Jaz, konkretno, sem pred 2 letoma pripeljal na zgornji ravnini (ne tisti nad ovinkom ampak še višje) z italijanskim dvovaljnikom s previsoko hitrostjo, s preslabimi gumami in preveč razgreto glavo in po dvakratnem neuspešnem zaviranju obležal na ograji kot na giljotini, motor mi je priletel v hrbet. Pomemben dejavnik je bila tudi nemarna vožnja, prestavljanje za dve prestavi dol brez dodajanja med samim zaviranjem - dvakrat zapored mi je opletel zadek in v oster levi zavoj, ki mu potem sledi španga desno navkreber, sem priletel nestabilen in za manever neprimeren. Mislim, da se me je lekcija prijela. Upam, da je ne pozabim vnemar. Opišite še svoje lekcije, če vam ego dopušča. PS: aja, ne bom analiziral, kaj bi moral narediti, da bi bilo vse ok... verjetno je dovolj generalni odgovor "voziti bolj previdno in po svojih zmožnostih". Je pa jeba pravilno oceniti svoje zmožnosti, sploh v mejnih območjih toleranc...
fossil Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 padu po mokri cesti (deževati je začelo pre 15 min). proti ovinku sm pripeljal nekoliko prehitro in prestavil eno prestavo prenizko! zadnje kolo je blokiralo in začelo opletati, obe noge sem postavil na tla, ulovil motor, toda sem se pod nevarnim kotom pribljiževal bankini (že v ovinku). globok nagib v ovinek pa se je končal z zdrsom obeh gum. noge mi stisnilo med motor in bankino. motor se je z vilicami ustavil v nocilcu od bankine, v tem trenutku pa sm se jaz zapeljal po spolzkem asvaltu naprej (sezulo me je). na srečo nisem bil resneje poškodovan. veliko modric na nogah. na srečo sm ovinek izpeljal do take mere da sm se po asvaltu zapeljal po ravnini ki je sledila za ovinkom. takrat sem začel zelo paziti kdaj prestavim v nižjo.
Jure Objavljeno Junij 30, 2007 Opozori Objavljeno Junij 30, 2007 Na srečo nisem član planinskega kluba, ni pa lani enkrat veliko manjkalo, zato bom vseeno opisal situacijo, do katere je prišlo čisto po neumnosti. Ustavil sem se na ridah in se zaklepetal. Bilo je enkrat v začetku aprila, ko so tudi temperature in s tem tudi temperatura asfalta bile nižje. Gume so se vmes že davno ohladile.. No potem se odločim, da je čas, da se odpravim domov, ampak se bom šel pred tem še enkrat peljat gor in dol. Prižgem motor, se počasi odpeljem do vznožja rid, obrnem gor pa že bolj korajžno.. No kakorkoli že, na spodnji ravnini pred the ovinkom (smer Postojna) sem začel zavirat, da bom šel v rahel levi ovinek, ki je pred glavnim in nato v glavnega.. Pri malce previsoki hitrosti in previsokih vrtljajih sem premenjal iz tretje v drugo prestavo in navora polna dvovaljna mašina je zablokirala zadnjo gumo, ki sploh še ni bila ogreta hkrati pa še preveč napumpana. Par dni nazaj sem jo zamenjal in nisem imel z amar, da mi je vulkanizer napumpal 2,9 (prej imel 2,5) priporočenih je pa itak 2,5. Skratka kombinacija precej prenapumpane neogrete gume in prehitrega prestavljanja ni bila dobra. Vzelo mi je zadnji konec, tako da sem začel lovit motor in zapeljal s ceste dol, šel čez pesek presekal del ovinka in nekako po dveh kolesih spet zapeljal na asfalt v že glavnem ovinku, kjer sem imel gromozansko srečo, da je bil nasprotni pas prost, saj sem šele po nasprotnem pasu nekako uspel zavreti in speljat ovinek brez padca. Največja sreča pri svej zgodbi je bila pa ta, da se je to zgodilo v začetku pomladi, ker par mescev kasneje so tam namontirali zaščitno ograjo. Če bi se mi isti pripetljaj zgodil takrat, bi se na polno pribil v ograjo in vprašanje kako tragično bi se končalo vse skupaj.. Skratka to je bila odbra lekcija iz katere sem potegnil par pametnih zaključkov. Vedno imej v gumah predpisan tlak, raje manjšega kot večjega, ker če so gume preveč napumpane občutno bolj zdrsavajo Vedno si vzemi čas in dobro ogrej gume pred hitrejšo vožnjo Nasploh ne prakticiraj bolj hitre vožnje v aprilu, ko so temperature še nizke in asfalt pol manj drži kot poleti Nikoli ne prestavljaj v zadnjem trenutku pred ovinkom v nižjo prestavi pri visokih vrtljajih, ker lahko blokira gumo In nenazadnje, vedno zaviraj dovolj zgodaj pred ovinkom nikoli v zadnjem trenutku, ker nisi na pisti. Veliko bolje zavirat par metrov prej in kontrolirano pripeljat v zavoj. Zavoj lahko v obeh primerih odpelješ enako hitro, tudi po kolenu, s tem da eliminiraš možnost da boš prehiter pri vstopu in naredil napako LP, DeX
zverko Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 2 let nazaj me je skipal tam,na the ovinku..... :headbang: mal prehitro sn odpiral gas+totalno nova guma+ verjetn še kašn razlog...posledica katapult :headbang: pa razbit motor :headbang: :headbang:
Zdrawc Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 eh, jebat ga...jaz tudi pogrnil letos gor malo pod vrhom :doze:
Jure Objavljeno Julij 2, 2007 Opozori Objavljeno Julij 2, 2007 Na ridah vsi ovinki držijo do kolena in še čez brez panike.. Če se le ne ustašiš zalivke in zaženeš panike. Edino za dol, tisti dolgi ovinek pred the ovinkom, tam je cesta neravna in ti zna guma spustit za par cm če pripelješ na rob tiste neravnine. Ampak je vedno spet zagrabla, je pa seveda bolje tam it počasi pa ni sploh nobenega strahu.
TONTO Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 Dve leti nazaj v the ovinku tretja runda dol pa v skale.meni skoraj nič, ostalo pa ......DRAGO.Jeseni mrzel asfalt pa mal prevač adrenalina pa smo jo na hitr skuhal.Se pač zgodi. :slap: :slap:
Fric Objavljeno Julij 3, 2007 Opozori Objavljeno Julij 3, 2007 (popravljeno) jst sm pa hmal enkrat fuknu zard olja...pač še novinc na ridah in nisn vedu za to nevarnost nisum šu enkrat u izy prevert cesto da ni olja gor, dol na polno in sm naletu gor, dobr se je končalo kajti motor sm nekako ulovu Popravljeno Julij 3, 2007. Popravil Fric
hajoktejn Objavljeno Julij 4, 2007 Opozori Objavljeno Julij 4, 2007 13 let nazaj, ko smo se s predelanimi APN4 z lamo cilindri in dell`orto 19 karburatorji vlekli nazaj z morja sem v d awiwnku srečal asfalt od blizu. še sreča, da sem imel kvalitetno kappa trenerko in vrhunsko Uvex čelado in prvovrstne rejban špegle, da mi ni bilo hudega. No ja mama je rekla ob pogledu na strgano trenerko in odrsano stegno in zadnjico, da se ne bom več vozil ever, fotr pa me je vprašal kok je letel. :krneki:
RVT Objavljeno Julij 5, 2007 Opozori Objavljeno Julij 5, 2007 Leta 1994, motor CBR 900 RR tut letnik 1994.. V smeri Postojne v THE OVINKU nasedu na auspuh in spodneslo mi je zadnje kolo... spustu gas in sledil je katapult ... sicer nism f...u, sam dons pa verjetno bi ker sm se zapelu točn tja k zdej stojite in bi sigurn nabasu kšnga "gledalca" :D
Original-One Objavljeno Julij 6, 2007 Opozori Objavljeno Julij 6, 2007 Mene je pa motorist skamikaziral na THE OVINKU. Jebi ga. Plastike počene, oprema mal u kurcu. To je vse. Ni glih fajn, ko te en sesuje. :) Lp
gizmOkak Objavljeno Julij 8, 2007 Opozori Objavljeno Julij 8, 2007 2004 enkrat junija. CBR 600f. The ovink navzgor. V preglobokem nagibu, pregloboko odpru fergazerje... Odneslo ozadi! Končalo se je z opraskanim desnim bokom in dimnikom. That's all.
rrrr Objavljeno Julij 9, 2007 Opozori Objavljeno Julij 9, 2007 Pred kakimi 25 leti, peljal s treninga domov. Začetni naliv prevedril na zadnji zdaj podrti pumpi v Postojni. Potem pa čez ride po mokrem, lepo, kot po jajcih. Zadelo me je spodaj v Planini, tam pred šolo, ko sem naciljal med zebro in med belino zagledal oljnato mavrico. Zdrs na bok, ustavil sem se pa na oni strani. In me en mulc gleda kako se pobiram, velike oči, pa počasi praša: " A si padu?" !!! Biciklu nič, s skelečim stegnom, obtolčenim komolcem in strganim dresom pa hlačkami sem odpeljal še tistih 30km do doma. Bilo je malo sreče, da nisem koga nasproti fasal, sem pa dobil globoko spoštovanje do tistega ovinka. :worship: Ma ga še danes z muckom čisto nalahko odvoziva.
snoopy Objavljeno Julij 11, 2007 Opozori Objavljeno Julij 11, 2007 jest sm probal f.... pa mi ni ratal..asfalt preveč drži :whistle: :krneki: blagor se teb... :closedeyes: 2004 enkrat junija. CBR 600f. The ovink navzgor. V preglobokem nagibu, pregloboko odpru fergazerje... Odneslo ozadi! Končalo se je z opraskanim desnim bokom in dimnikom. That's all. isto pri meni par dni nazaj...jebat ga...razgrata glava :whistle: :rolleyes:
Fabo Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Placal clanarino...hehe...hvalabogu ne predrago! :slap:
shark357 Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Tudi jaz plačal članarino :closedeyes: The ovink navzdol....waaaaaaaaay to fast :unsure:
Port Folio Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Ne dolgo nazaj zapeljal na nasprotni pas, zaradi oljnega madeža na mojem pasu, ki se je skrival na mokrem cestišču omenjene ceste, na srečo je bil tisti trenutek nasprotni pas frej/prazen :worship: :yawn: :yawn: :yawn: V ku... je podlaga na kačjanskih, pa tudi če gre do kolena/tačke/roba gume/komolca za koga že :angry: :angry: :angry:
miha Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 mene so tut ocarinl kr dobr :headbang:
Provokator Objavljeno September 10, 2007 Opozori Objavljeno September 10, 2007 na učite se vozit Kar nekaj od teh, ki so se včlanili v klub, mislim, da so se že naučili voziti, preden so postali člani kluba. Tole je bilo samo dodatno izobraževanje.... Kaj pa ti Silvek, si se že naučil?
Klajba Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 S 1.8.2007 sem tudi jaz postal član tega kluba. Bojda, da je bilo tako. The ovink navzgor, na izstopu, ko sem bil še v nagibu, preveč odprl plin, in me je 954-ka brcnila iz sebe v ograjo. Plačujem še sedaj, pa bojda, da bom še dolgo, če se bom sploh kdaj rešil članarine.
Brdaus Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 :hmm: A čmo kripl-bataljon narest? Pa eno srečanje? Seveda samo nas, borcev :naughty:
Klajba Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 :hmm: A čmo kripl-bataljon narest? Pa eno srečanje? Seveda samo nas, borcev :naughty: A čmo? A si bil ti tudi na Soški fronti :hmm: ?
moto rider Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 ..... pripeljal na zgornji ravnini (ne tisti nad ovinkom ampak še višje) z italijanskim dvovaljnikom s previsoko hitrostjo, s preslabimi gumami in preveč razgreto glavo in po dvakratnem neuspešnem zaviranju obležal na ograji kot na giljotini.... - Listje na cesti - Hladen asfalt - Kondenz v zakotnih ovinkih - Kmetje vozijo pridelke (BLATO) z njiv - Nesegrete pnevmatike - Tudi pnevmatike imamo več ali manj že vsi "v riti" itd... Pa še malo nazaj poglejte "Predvidevanja, nasveti in osebna varnost" :? :? :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :hmm: :? :?
Brdaus Objavljeno November 9, 2007 Opozori Objavljeno November 9, 2007 A čmo? A si bil ti tudi na Soški fronti :hmm: ? :grim Mal pred tabo :D Kolenček
Zdrawc Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 sem imel jaz še kar srečo, mi je samo kufr in žmigawc odbrisalo :krneki: @klajba - never give up :OK:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se