Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Imam kit, kateri se je skorajda uničil zaradi nepravilne vgradnje mehanika. Bat se je stisnil in več ni za uporabo. Pri tem se je čisto malo opraskal cilinder. Nov mehanik mi je predlagal, da bi spoliral cilinder in bi nato kupil za 1 mero večji bat in da bi se potem stvar lahko obnesla. Zanima me, ali to drži in če se splača? Aja, pa koliko km se da nardit z aluminijevim kitom brez menjave bata, rink in podobno.....?

Objavljeno

Glede prve stvari nimam pojma.

Druga stvar: nekako sem iz različnih komentarjev in poizvedovanj izvedel, da aluminij bat ob normalni uporabi (ne tiščat hladnega, ne skoz gas do konca) drži res dolgo - nekje 15k km naj ne bi bilo preveliko presenečenje. To pa sta dve sezoni vožnje! Plus - nov bat stane samo 8k SIT, kar ni tak denar...

Lep pozdrav, Anže

Objavljeno

Tomosovi cilindri zdrzijo brez problema (mal mesa more se zmeri ostat)ce so lepo zbrušeni + večji bat.

Kako bi blo pa z aluminijem pa nebi vedu.

Objavljeno

Alu cilindri imajo nikasil nanos, ki se ne da brusit - če se kje odlušči je cilinder adijo. Sicer se nanos da obnoviti, ampak ne v SLO (Miško - MikMekanik jih nosi nekam v Nemčijo, ampak to traja, pa še to dela bolj zase - za diranje). Če je cilinder poškodovan samo pri kakšnem kanalu, se za silo to lahko popravi z bijaksom - toliko da se zagladi oster rob. Pri batih za alu cilindre ni nadmer, ampak so samo različne oznake glede na toleranco.

Objavljeno

Kot bi reku Ice - Trpi!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!