Skoči na vsebino

nakup motorja za ženske


severnica78

Priporočene objave

Verjamem pa, da majo moški o tem druge teorije in izkušnje :evilgrin:

pa kaka ženska tudi :evilgrin:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Mogoče kakšen 600 ccm športni model(r6, zx6r, cbr600rr, gsx600r) - majhni, lahki, okretni. :rolleyes:

r6 je višja od recimo sv650s, tako da ji bo previsoka...

er5 jst ne bi kupila, ker je kar nekaj za vozit... er6 pa je že nakaj drugega... :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

pa sej se vsak motor skor da spustit..mislim da sem videl v louis ali hein-gericke katalogu..

sv 650 pa en hud auspuh da se te bo slišal..pa še dobr je..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

imam motor zxr400 in je super športnik ki je zelo nizek. tak da za dosečt dol nebi imela sploh problemov. če te zanima kaj več na PM (za primeren denar sem ga prirpavljen prodat ker sem ko kaki konj na njem).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 750 je sekret.

raptor je dvovaljnik in je celo v primerjavi z monstrom 695 pregrob za marsikatero (a spet ne za vsako) začetnico...enako velja za SVja.

in da se ducatiji nonstop kvarijo je postana, žarka klobasa tistih, ki jih nikoli niso imeli.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 750 je sekret.

raptor je dvovaljnik in je celo v primerjavi z monstrom 695 pregrob za marsikatero (a spet ne za vsako) začetnico...enako velja za SVja.

in da se ducatiji nonstop kvarijo je postana, žarka klobasa tistih, ki jih nikoli niso imeli.

ah dej no..sv je pa prov ovčka...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zakaj?

ker za to ceno, ki jo ima ponudi samo dolgočasen agregat, premehko vzmetenje, pretrd zic in apatične zavore...s tem pa definitvno ne izpoljnjuje pogojev podobe pod katero ga Kawasaki trži... aja pa zgleda res kul...

ker je pač ona tak občutek dobila..mora bit italijan da je dobr..

in ker je tebi pač dolgčas in nimaš pojma o pojmu...pojdi si skopat luknjo v sneg in se skrij vanjo, da te ne bo kdo videl.

Najboljša "civilna" motocikla hiše Kawasaki sta pač ER6 in Versys, ki presegata svojo ceno, medtem ko je Z750 zagotovo ne.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ah dej no..sv je pa prov ovčka...

bo 155 cm visoki pupiki razlagal kvazi difovec?

kam pošljam čestitko z vrhunsko objektivnost tvoje izjave?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bo 155 cm visoki pupiki razlagal kvazi difovec?

kam pošljam čestitko z vrhunsko objektivnost tvoje izjave?

k je pa zoprna da se bo razpočla

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Živjo!

Bi mi lahko kdo pomagal pri mnenju izbire motorja. Sem velika 155cm in imam zelo malo na izbiro motorjev. :rolleyes:

Mogoče se je kdo že od vas znašel s takim primerom.

Moč motorja pa nad 500ccm.

hvala in lp

severnica

k je pa zoprna da se bo razpočla

povej ji...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker za to ceno, ki jo ima ponudi samo dolgočasen agregat, premehko vzmetenje, pretrd zic in apatične zavore...s tem pa definitvno ne izpoljnjuje pogojev podobe pod katero ga Kawasaki trži... aja pa zgleda res kul...

in ker je tebi pač dolgčas in nimaš pojma o pojmu...pojdi si skopat luknjo v sneg in se skrij vanjo, da te ne bo kdo videl.

Najboljša "civilna" motocikla hiše Kawasaki sta pač ER6 in Versys, ki presegata svojo ceno, medtem ko je Z750 zagotovo ne.

Hehe, vejš da. Kaj si hotela s tem povedat ne vem. Kolikor je meni znano, je agregat pri ER-6 še pol bolj "dolgočasen" kot pri Z750, trd zic je večinoma za daljše ture mnogo boljši kot kak drekast fotelj, ki ti začne lezt v rit, vzmetenje je nastavljivo (problem nastane le pri tehnično nepismenih idiotih, ki ne znajo prijet ključa v roke), zakaj bi bile pa bremze apatične kaj bolj kot pri ER-6 ali versys pa tudi ne vem...

Kako izgleda je ocena posameznika, kot tudi, da sta ER6 in Versys super-duper moperla...Če pač tebi sede na rit, ni nujno, da tudi drugim. Tako, da izjava, da je Z750 sekret, ni čisto na mestu

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hehe, vejš da. Kaj si hotela s tem povedat ne vem. Kolikor je meni znano, je agregat pri ER-6 še pol bolj "dolgočasen" kot pri Z750, trd zic je večinoma za daljše ture mnogo boljši kot kak drekast fotelj, ki ti začne lezt v rit, vzmetenje je nastavljivo (problem nastane le pri tehnično nepismenih idiotih, ki ne znajo prijet ključa v roke), zakaj bi bile pa bremze apatične kaj bolj kot pri ER-6 ali versys pa tudi ne vem...

Kako izgleda je ocena posameznika, kot tudi, da sta ER6 in Versys super-duper moperla...Če pač tebi sede na rit, ni nujno, da tudi drugim.

ej tuki ne smeš dat svojega mnenja :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še jst dodam glas za Ducati monstra, pa ne zato k se mi Ducatiji dopadejo, ampak zato k je res picen :D

Kake pol leta nazaj sem se pogovarjal z enim lastnikom, tud če je mel okol 1.6m, pa je bil ful zadovolen z motorjem, za športne je pa pojamru da so mu mal veliki.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ker je pač ona tak občutek dobila..mora bit italijan da je dobr..

mene v to ne bo noben vec preprical....vsaj za aprilio ne :angry:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mene v to ne bo noben vec preprical....vsaj za aprilio ne :angry:

Ne moreš po eni 125 2t prduli ocenjevat celo firmo. :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ne moreš po eni 125 2t prduli ocenjevat celo firmo. :slap:

zakaj pa ne, saj ni važno kateri model, firma je firma - yamahe so tudi najboljše ker jih rossi vozi :evilgrin: :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

r6 je višja od recimo sv650s, tako da ji bo previsoka...

er5 jst ne bi kupila, ker je kar nekaj za vozit... er6 pa je že nakaj drugega... :whistle:

Še jst dodam glas za Ducati monstra, pa ne zato k se mi Ducatiji dopadejo, ampak zato k je res picen :D

Kake pol leta nazaj sem se pogovarjal z enim lastnikom, tud če je mel okol 1.6m, pa je bil ful zadovolen z motorjem, za športne je pa pojamru da so mu mal veliki.

Ngaya ga pa res serje - očitn še en pošten moped ni šou čez roke - raj jezik za zobe pa roke prvezat, da ne bo bedarij tu po forumu!!!

Ker da nekdo tole napiše za Z750: "ker za to ceno, ki jo ima ponudi samo dolgočasen agregat, premehko vzmetenje, pretrd zic in apatične zavore..." pa res nima pojma.

Pa pustmo to in pomagimo 155cm majčkeni gospodični - Mel sv 650 pa ga prodal rossi, k je tud bl kratkega telesa tak da njej piš na PM pa naj ti dodobro napiše da se pele ko šus kamot - menim da ji je ful všeč motor, s prsti je na tleh, itak je pa motor tok dobr zbalansiran da ni panike nikakršne.

Monstra vsekakor mej v obziru - dost za začetnika moči (raj vseen kup 750/800če lahk) - in res nizek zic, lahek motor, ne bo problemov z navajanjem.

Kr takoj pa jz na R6,cbr600rr... pa ne bi piču k so zadeve en mal prevč nervozne - no to morš tud pr dvovaljniku pričakovat - 4valjnik vseen manj preseneča - tko da mrbit kawa er 6 najblš zate!!!

pejd probat - ni druge :)

ajd

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kr takoj pa jz na R6,cbr600rr... pa ne bi piču k so zadeve en mal prevč nervozne - no to morš tud pr dvovaljniku pričakovat - 4valjnik vseen manj preseneča - tko da mrbit kawa er 6 najblš zate!!!

aja, to pa res k ER6 je 4-valnik :worship:

v istem stavku razlagaš naj si nabavi raje monster 750 ali 800 ker nižja kubatura je švoh, pol pa predlagaš ER6 in SV 650 k je taka plužna, da je veselje. V hrib mu moreš še z nogami pomagat, da pride. :slap: Z 750 je pa preveč opevan kolkr je res vreden. Ni primerjave s Hornet-ko 600 (kaj šele da bi bla 750)

dejte mal gledat kaj pišete no :huh:

Še zmeri se da CBR pa R6 in take neumnosti na 25kW blokirat. Če hoče imet SS design in ne moči, se da naredit 1001 modifikacijo tudi na - (minus) HP ne samo na + HP :doze:

Popravljeno . Popravil gizmOkak
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z 750 je sekret.

??????? :eek: :blink:

with all respect,.......

.......sicer res nisem začetnik ampak z tako dolgočasnim agregatom si lahko vseeno kaj začnem pa tudi neveščemu začetniku z neporihtano glavo ga nebi svetoval, ker ga zna dolgočasno presenetit :hmm: . s premehkim vzmetenjem se vseeno brez problema voziš po kolenu in z apatičnimi bremzami ga postavit na sprednjo in kar je še pomembnejše varno ustavit ni problem. pretrd zic pa je itak stvar občutka riti, ki na njem sedi.

mogoče je cena novega komu previsoka glede na pričakovanja, ima pa to prednost da jih je pri nas ogromno in dobiš rabljenega ugodno, medtem ko se razni rabljeni SV-ji ponujajo za nenormalne cene glede na to kar nudi.

sicer pa je po mojem skromnem mnenju še vedno za začetnika boljši 4valjnik kot 2, sploh če je slednji kombiniran z kako trdo sklopko :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

aja, to pa res k ER6 je 4-valnik :worship:

se iskreno oproščam - moja napaka (pač sm gruntu če obstaja sploh kak lahek 4-valjnik pa me je zmedlo)

Popravljeno . Popravil suhi
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!