Skoči na vsebino

nakup motorja za ženske


Priporočene objave

Objavljeno
se iskreno oproščam - moja napaka (pač sm gruntu če obstaja sploh kak lahek 4-valjnik pa me je zmedlo)

je CBF 600 pa XJ 600 pa GS 600 za hornetko ne morem trdit...

Objavljeno

with all do respect se lahko po kolenu pelješ s čisto vsakim mopedom, ki ga lahko danes kupiš...al bo zdaj zananje voznika ocena motorja?

Z750 je za en klinac umeščen v prodajno nišo (če je kdo preblral kaj sem napisala v razlago) in tudi približno ne izponjuje pogojev za cestni, dirkaški naked....s tako dolgočasno linearnim podajanjem moči je lahko kvečemu motor za začetnike (govora o agregatu 2007) in umirjene voznike nikakor pa ne za nekoga ki bo hotel motor iz oglasa ki ga naokoli prodaja kawasaki. Vilice, tudi do konca zašponane so čisto in povsem premehke za nekaj kar naj bi se zgledno in dobro vozilo tako športno kot na to namiguje kawasaki, tako kot pri starem modelu Fz1 in GSru, ki sta s svojimi fedri tudi čisto sfalila svoje bistvo kot semi-športna motorja.

In če sličajno kdo ne ve kašno naj bi bilo vzmetenje malce športnejšega nakeda gre lahko pogledat tanovo aprilijini stvaritev, kakega ducatija ali tamalo cagivo raptor.

vse kar je mehkejše se pač ne mroe tržit kot športno ali semi športno. oziroma se lahko in potem to kupujejo majstri ki menijo da bodo kupili vraga in pol, potem pa po pol leta menjajo najprej olje, potem pa še vilice ker po pogruntali da to ni čisto to, ampak gre čez samo za silo.

in če potem poveš, da je cena na koncu vseeno previsoka (itak govorim o novem) ...kje sem se potem tako zelo zmotila?

medtem ko so ER6 in versyssi že v štartu namenjeni manj zahtevnim in umirjenim, pa tudi cene so zmerne...tudi SV650 in Bandit imata obupno mehke vilice, a kare ta drugače umeščena na trg tega nikoli zares ni nihče pojamral, razen koga ki je motor kupil z bolj dirkaškimi nameni pa potem pogruntal da ga je usral.

Objavljeno (popravljeno)

No pa nam ti, Nagaya povej kaj voziš? :naughty:

Popravljeno . Popravil tato
Objavljeno
No pa nam ti, Nagaya povej kaj voziš? :naughty:

bi si skor upu stavt, da je pelala že več mopedov, kolkr si jih ti sploh vidu :evilgrin:

Objavljeno
No pa nam ti, Nagaya povej kaj voziš? :naughty:

Mojster, teta Nagaya je že marsikaj peljala :krneki:

Objavljeno

No ja.. za skret imenovat motor... je pa že malo ponižujoče ... pa je lahko še tak strokovnjak :closedeyes:

Objavljeno
No ja.. za skret imenovat motor... je pa že malo ponižujoče ... pa je lahko še tak strokovnjak :closedeyes:

:beer2: :worship: :worship:

Objavljeno (popravljeno)

če ne vzbudiš pozornosti te ne bo nihče slišal...

mi je prav žal če je treba pol foruma usekat po glavi s kolom da začne poslušat.

Popravljeno . Popravil Nagaya
Objavljeno (popravljeno)
with all do respect se lahko po kolenu pelješ s čisto vsakim mopedom, ki ga lahko danes kupiš...al bo zdaj zananje voznika ocena motorja?

Z750 je za en klinac umeščen v prodajno nišo (če je kdo preblral kaj sem napisala v razlago) in tudi približno ne izponjuje pogojev za cestni, dirkaški naked....s tako dolgočasno linearnim podajanjem moči je lahko kvečemu motor za začetnike (govora o agregatu 2007) in umirjene voznike nikakor pa ne za nekoga ki bo hotel motor iz oglasa ki ga naokoli prodaja kawasaki. Vilice, tudi do konca zašponane so čisto in povsem premehke za nekaj kar naj bi se zgledno in dobro vozilo tako športno kot na to namiguje kawasaki, tako kot pri starem modelu Fz1 in GSru, ki sta s svojimi fedri tudi čisto sfalila svoje bistvo kot semi-športna motorja.

In če sličajno kdo ne ve kašno naj bi bilo vzmetenje malce športnejšega nakeda gre lahko pogledat tanovo aprilijini stvaritev, kakega ducatija ali tamalo cagivo raptor.

vse kar je mehkejše se pač ne mroe tržit kot športno ali semi športno. oziroma se lahko in potem to kupujejo majstri ki menijo da bodo kupili vraga in pol, potem pa po pol leta menjajo najprej olje, potem pa še vilice ker po pogruntali da to ni čisto to, ampak gre čez samo za silo.

in če potem poveš, da je cena na koncu vseeno previsoka (itak govorim o novem) ...kje sem se potem tako zelo zmotila?

medtem ko so ER6 in versyssi že v štartu namenjeni manj zahtevnim in umirjenim, pa tudi cene so zmerne...tudi SV650 in Bandit imata obupno mehke vilice, a kare ta drugače umeščena na trg tega nikoli zares ni nihče pojamral, razen koga ki je motor kupil z bolj dirkaškimi nameni pa potem pogruntal da ga je usral.

Hmmm...in kaj je narobe z linearnim podajanjem moči? Precej boljše kot pa "dirkaške replike", ki se obnašajo že skoraj kot 2-taktniki, in jih je treba silit v visoke obrate, da se sploh kam premaknejo. Za zgled daješ aprilijinie in ducatijeve nakede, za katere vemo, da so v bistvu samo slečeni njihovi r-i. Da, tam je druga zgodba ravno zaradi tega, cena pa tudi, proti njim je mali Z zelo poceni. Naked ni, in nikoli ni bil (ravno do raznih Tuonov) prvotno mišljen kot motor za na pisto ali vožnjo v stilu Rossija, ampak za malce hitrejšo vožnjo po cesti... Če pa kdo misli, da je to športni motor ala ZXxx-R (ki so v zadnjem času čedalje bolj namenjeni vožnji po drkališču) ali podobno, je pa tako ali tako popoln buxl na področju motociklizma, in naj se raje vozi s skirojem.

Nihče pa me ne bo prepričal v to, da se z novim malim Z jem ne da peljat precej hitro. Si morda peljala motor na robu njegovih zmožnosti in to govoriš iz lastnih izkušenj? Marsikateri lastnik novega Z-ja ti pa lahko pove, da se s pravo nastavitvijo vilic (pa ta prava nastavitev ni, kot po tvoje - zašponano vse do konca) motor solidno pelje tudi pri višjih hitrostih in v globokih nagibih. V glavnem, ni skret...čeprav je mogoče res predrag (spet odvisno kje ga kupiš)

Da ne bom popolnoma :topic: , naj gospodična razmisli tudi o kaki hornet 900, pelje se kot moped :P

Popravljeno . Popravil MarduK
Objavljeno

Lej če nimaš možnosti preizkusit kako se na določenih motociklih sedi in pelje si vzemi čas in se odpelji do moto trgovin kjer boš lahko v miru preizkusila modele ki so ti padli v oči vsaj toliko da dobiš občutek o višini sedežev in teži oz masivnosti določenih modelov. Se mi zdi da si omenila da še nimaš izpita, pa bo najbolje zate da greš do avtošol in poskusiš najt tisti motocikel ki bi ti kot začetniku najbolj odgovarjal. Ko sem jaz delal izpit sem prvič sedel na motorju, prvo uro na 125kubičnem čoperju nato vse ostale ure na ER5 in sem imel težave predvsem z višino sedeža pa tudi težo.

Objavljeno
čao izpita še nimam,imela bi cestno.

hvala lp

Ufff... Ma ja saj kul. Mogoč pa maš ful dolge noge pa ne bo panike. Edino ne bo te smelo pr srčku bolet ko bo od časa do časa na tleh. Ziher bo. Verjemi. Iz izkušenj vem. Pa se nimam za nevem kako nerodo na mopedu. (pozabimo na nekaj.. hmmm.. atraktivnih manevrov FLIP&FALL.. :rolleyes: )

Pač slaba stran majhnih punc.. Drugače pa če boš vztrajala pri cestaku- evo, podpiram te popolnoma!

:yes: .)

Objavljeno (popravljeno)

ALO NAKLADAČI!!! CESTAKA JE REKLA DA BI MELA! (hesus porfavor?) :headbang:

(cestno je sicer bilo povedano.. saj ni bilo mišljeno cessno? :blink: )

Popravljeno . Popravil greenninja
Objavljeno
.. Drugače pa če boš vztrajala pri cestaku- evo, podpiram te popolnoma!

:yes: .)

Evo jaz tudi B) B) B)

Objavljeno

ja sej so nakedi tut "cestni" motorji...

če je pa stvar o SS motorjih ga bo pa skor sigurn treba mal znižat..da ne bo preveč presenečenj..

kakorkoli pa že..ko govorimo o "težkih" in "lahkih" motorjih..

prejšnjič sem gledal kako se je pripeljal moški okoli 40 let, zgledal lih ni bodybilder, s svojo goldwing, sopotnico, se pravi skupna teža 300 kg in več sigurno pa ni mel kakih hudih problemov manervirat..

itak vsak motor stoji pokonci če ga s prstom držiš..

pa še mimogrede: nagaya..sej se čist strinjam s tabo da so komponente na italijanih boljše..pa zarad tega še niso nujno tolk boljši da so vsi ostali sekreti..to napiši v revijo če že tako misliš in upaš..

sem peljal sv650 in ducati monster 600..sorry ni primerjave tolk je sv boljši..za manjšo ceno..

seveda pa vsak kaj drugega pričakuje od motorja..in konec koncev se da vsako komponento zboljšat..ker drugače ohlins, WP in vsi ostali ne bi mel kej počet..

no ja..upam da bo naša gospodična našla motor ki ji ustreza..sej so italijani pa japonci tut mejhni tko se bo zihr kej najdl..

Objavljeno
bi si skor upu stavt, da je pelala že več mopedov, kolkr si jih ti sploh vidu :evilgrin:

Eno pomeni res VOZITI motocikel...

Drugo je pa mal se zapeljat in pisat potem neke kvazi teste..

Itak se pa baba glupa sploh ne zna pelat..

In ti boš ocenjevala z750, hehe

z750 zmore veliko več, kot zmoreš ti, draga Nagaya

Objavljeno
z750 zmore veliko več, kot zmoreš ti, draga Nagaya

in bi lahko rekl da vsak motor zmore veliko veliko več kot mi mislimo..

Objavljeno
ALO NAKLADAČI!!! CESTAKA JE REKLA DA BI MELA! (hesus porfavor?) :headbang:

(cestno je sicer bilo povedano.. saj ni bilo mišljeno cessno? :blink: )

Ja cestno, kot ne-enduro. Pač za po asfaltu pa kdaj pa kdaj po pameti.

Objavljeno
Eno pomeni res VOZITI motocikel...

Drugo je pa mal se zapeljat in pisat potem neke kvazi teste..

Itak se pa baba glupa sploh ne zna pelat..

In ti boš ocenjevala z750, hehe

z750 zmore veliko več, kot zmoreš ti, draga Nagaya

Opa,to se pa ne bo dobro končalo!

No,pa še nasvet z moje strani,sicer je tak brezveze,ker punca išče cestake.

Jaz bi ti za začetek predlagal kaksnega Pegasota.

Objavljeno
Eno pomeni res VOZITI motocikel...

Drugo je pa mal se zapeljat in pisat potem neke kvazi teste..

Itak se pa baba glupa sploh ne zna pelat..

In ti boš ocenjevala z750, hehe

z750 zmore veliko več, kot zmoreš ti, draga Nagaya

:worship: :worship: :lol1: :lol1: :lol1:

Oh, spet globokoumne stvaritve težkih poznavalcev motorizma z dolgimi leti izkušenj in ogromno kilometri na različnih motorjih. :yawn:

Drugače pa bi punci vseeno priporočal SV650 oz. V-twina. Človek se vsega navadi, zakaj se ne bi mogla tudi malo bolj grobega agregata. Mislim, da tukaj rossie20 najbolje pove, kako sta ji moped in njega agregat všeč.

Objavljeno
Oh, spet globokoumne stvaritve težkih poznavalcev motorizma z dolgimi leti izkušenj in ogromno kilometri na različnih motorjih. :yawn:

Drugače pa bi punci vseeno priporočal SV650 oz. V-twina. Človek se vsega navadi, zakaj se ne bi mogla tudi malo bolj grobega agregata. Mislim, da tukaj rossie20 najbolje pove, kako sta ji moped in njega agregat všeč.

Ok lejte s tem sv650. Moja punca ma 1.65m in ce sedi na mojmu doseze s prsti. Glih za glih. to je na '03. Mogoce so starejsi nizji...

Ampak za probat je :)

Objavljeno
Bi mi lahko kdo pomagal pri mnenju izbire motorja. Sem velika 155cm in imam zelo malo na izbiro motorjev. :rolleyes:

Mogoče se je kdo že od vas znašel s takim primerom.

Moč motorja pa nad 500ccm.

ma kup si kawasaki er5 pa boš zaduvolna do amena al pa hondo cbf600 al pa kawo er6 al pa suzuki gsf...

al pa bmw cs650.

Eno pomeni res VOZITI motocikel...

jap, res je to, kar praviš

Mogoče kakšen 600 ccm športni model(r6, zx6r, cbr600rr, gsx600r) - majhni, lahki, okretni. :rolleyes:

pri hitrostih pod 80 km/h okretni ko titanik

Z 750 je sekret.

ni, je primern ravno za tiste, kateri ga kupjo (taki, k pač hočejo F16 za džabe)

A kakšen motor za ženske?

...Motor z žgečkljivim zicem! :o :P :D :D

ne - za ženske je pravi motor z integrisanim motodickom

Objavljeno
pri hitrostih pod 80 km/h okretni ko titanik

:lol1:

bandit 600 je pretežek...mam 20 cm več...pa ga komaj komaj obračam...med vožnjo kile niso problem...ampak se je treba včasih tut ustavit....tko da odsvetujem iz lastnih izkušenj... :doze:

Objavljeno
Še zmeri se da CBR pa R6 in take neumnosti na 25kW blokirat. Če hoče imet SS design in ne moči, se da naredit 1001 modifikacijo tudi na - (minus) HP ne samo na + HP :doze:

vsem motoristkam priporočam SS motocikle - edino tako jim postane jasno, kje jim je mesto (tiste, ki pa se ne znajdejo korektno v kuhinji ali postelji, pač pa res naganjajo te motorje, so pa navadne možače, ki niso vredne niti _vstavi_po_želji_ )

:lol1:

bandit 600 je pretežek...mam 20 cm več...pa ga komaj komaj obračam...med vožnjo kile niso problem...ampak se je treba včasih tut ustavit....tko da odsvetujem iz lastnih izkušenj... :doze:

jah ni motor obesek za kluče, da bi ga lahkotno na mestu vrteli

Objavljeno

jah, za ženske je na voljo bolj ozka izbira motorjev, to je itak jasno

kakšne endure z zelo nizkimi sedeži (udobno in zabavno za na cesto)

kakšni manj zmogljivi nakedi (monster je res en tak simpatičn kos, pa er6, pa to)

kakšni športni stroji pa mal manj, ker majo visok grebenast zic in še tolk so neprijazni za manevre, da je več strahu in škode, kot pa haska od šminkiranja (ker izkoristit tako dirkalno stvar na cesti pa bejbe običajno itak nočejo)

sej ni problem videt kakšno malo piciko na hudo visoki pošasti, pa še pol skos trdijo, da "ni problema, vse je easy, super fajn tralala hopsasa", o tem, kolk pa švicajo pa se matrajo pred garažo pa na parkingih pa kolk majo velke oči, ko začne 200+ kg mal po svoje se nagibat na mestu je pa bolj malo govorance

no, pol pa seveda dolgonoge bejbe zmer pravjo "ja supersportak je super ne bi ga zamenjala za nič na svetu" ja valda, sej 20 m nižjega tipa od sebe tut ne bi mela verjetn :naughty: (razn če je res kak namenski satanček)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!