elbarto Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Pozdrav vsem, kako naj pri računu, ki ga dobim od Mobitel d.d. za svoje telefonske pogovore, preverim drugi odstavek: 35. člen Zakona o varstvu potrošnikov (1) Podjetje je dolžno za prodano blago oziroma opravljeno storitev potrošniku izdati račun, razen če ni z drugim predpisom drugače določeno. (2) Potrošniku mora podjetje omogočiti, da preveri pravilnost zaračunanega zneska glede na kakovost in količino kupljenega blaga oziroma opravljene storitve. Moti me predvsem to, da nikjer ne piše, koliko sekund sem porabil, piše samo koliko je bilo v Mobitel omrežju, koliko izven, koliko SMSov in podobno.. res nenavadno, da na računu piše koliko € so ti zaračunali, ne da bi ti dejanko povedali količino zaračunanega V primeru odgovorov kot "preračunaj si iz njihovega cenika" in podobne jajce prosim skrbnika / moderatorja teme da le tega izbriše, pisunu pa prisveti kazensko točko (opozorilo). Predpostavljajmo da sem stara mamka ki ne ve kaj je internet, avtobus ji pa vozi 2x na teden v kraj kjer je mobitel center (pa še 2x moram prestopit) da bi zahteval razčlenjen obrazec, pa še matematike ne obvladam. Po moje se gre za to, da Mobitel d.d. namerno drži svoje uporabnike v temi s tem, da dejansko ne vedo, koliko časa porabijo in ali se jim splača prestop k konkurenci. BMK za naročitev obrazca, kjer mi potem piše koga sem klical kako dolgo, hočem KOLIČINO in nič drugega. Kot da grem v Tuš/Špar/Klasek/Mercator pa mi gor piše kruh 4 evre, mleko 2.5 €, Mortadela klobasa 1.45 €, ne piše pa mi da sem kupil dve štruci kruha, 4 litre mleka in 25 dkg mortadele... (cene so krneki iz glave, da me ne boste popravljali zaradi tega) :angry: Upam da razumete vprašanje. Če ne razumete, čitajte ponovno do te točke (/if /then /goto ali nekako takole) preden napišete odgovor. Raje 2 uporabna odgovora kot pa 20x buče. LP, El Barto
andrejba Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 (popravljeno) brezplačno lahko vsak mesec dobiš tudi izpisek vseh pogoorov (zraven pride pa še številka kam in koliko časa si govoru v sekundah). Storitev moraš pač naročiti. Če imaš uprabniško ime in neke certifikate, pa to lahko preveriš celo preko interneta! Popravljeno Julij 17, 2007. Popravil xopy
Guest Brumer Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Popolnoma te razumem,zato imam že od davno SIMOBIL kar tudi tebi priporočam.Vsak mesec dobiš popis vseh storitev,na dve leti nov telefon.Veliko mojih kolegov je že prestopilo k Simobilu saj baje zdaj celo lahko zadržiš staro številko,tako da nimaš nikakršnih dodatnih stroškov.
Port Folio Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Popolnoma te razumem,zato imam že od davno SIMOBIL kar tudi tebi priporočam.Vsak mesec dobiš popis vseh storitev,na dve leti nov telefon.Veliko mojih kolegov je že prestopilo k Simobilu saj baje zdaj celo lahko zadržiš staro številko,tako da nimaš nikakršnih dodatnih stroškov. Sem enakega mnenja :worship:
Frips Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 Saj ti Mobitel (in drugi) omogočijo, da preveriš znesek. Sicer je res, da moraš uporabiti kalkulator in seštet vse tiste vrstice iz spiska pogovorov/sms, vendar to omogočajo. Tudi drugi operaterji delajo na enaki način, torej menda "račun" zadostuje zakonom. Se pa popolnoma stinjam, da naj bi na računu zraven položnice, pisalo koliko SMS-ov po xx centov je bilo, ter suma minutaž po različnih tarifah (dnevna,nočna,vikend,.... ) Pač koristijo "luknjo" v zakonu. Itak, da ne piše precizno kako naj bi ti omogočili preveriti znesek zaračunanega----ali pa tudi :hmm: Mogoče bi na to najbolje odgovorili pristojni za to področje. Ne bi se pa strinjal s tem, da Mobitel drži uporabnike v temi (nanaša se na tvojo misel o porabljenem času). Jasno je koliko stane minuta, jasno je koliko stane SMS, jasno je kakšen je interval......tako da se vsak lahko odloči glede na to kaj največ uporablja/potrebuje.
Provokator Objavljeno Julij 17, 2007 Opozori Objavljeno Julij 17, 2007 se ne strinjamz mojimi predhodniki, da je najenostavneje zamenjati. Kako pa veš, da je tvoj ponudnik najugodnejši?? Ker ti na tvojem računu sicer piše, koliko SMS ov si poslal, kar pa se tiče časa pogovorov, ti ne hasne čisto nič, ker se cena pogovora ne obračunava točno na minuto, ampak je cena za minuto, ki je nacenikih, samo približna cena, saj se pogovor ne obračunava na minuto, ampak še vedno po t.i impulzih, ki so pač dolgi, kolikor že pač so. Je pa res, da vsi ponudniki "prikrivajo" dejansko ceno, verjetno itaq z namenom, da natančna primerjava med različnimi ponudniki praktično ni mogoča. Za račun, kakršnega bi rad elbarto, pa mislim, da bi ga dobil, če bi jim pomahal pod nosom z zakonom in ustreznimi grožnjami s tožbo, kar pa se po drugi strani verjetno itaq ne splača......
biker77 Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 uporabljaš monitor?? brezplačna storitev..???na njem vidiš vse kar se s tvojo porabo dogaja..kere cifre klical, lahko izvoziš v excel in si graf iz tega narediš??? pa še umts maš zastonj.. se pravi ni tako "neugoden" če ga znaš uporabljat.. bi pa tut sam rekel da je najbrž kak evro dažji na koncu meseca če uporabljaš izključno sms-e in klice.. sicer pa mamo zato konkurenco da se lahko vsak odloči po svoje..
Frips Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 se ne strinjamz mojimi predhodniki, da je najenostavneje zamenjati. Kako pa veš, da je tvoj ponudnik najugodnejši?? ... kar pa se tiče časa pogovorov, ti ne hasne čisto nič, ker se cena pogovora ne obračunava točno na minuto, ampak je cena za minuto, ki je nacenikih, samo približna cena, saj se pogovor ne obračunava na minuto, ampak še vedno po t.i impulzih, ki so pač dolgi, kolikor že pač so. Napača! Večina, če ne vsi, imajo obračunski interval 15s. Pomeni, da vsakih 15s je 1/4 cene minute. Tako, da lahko komot vsak primerja ker ponudnik je za njega ugodnejši. Pač pogledaš ceno minute in kakšen interval uporabljajo (15s,30s,1m)
Janezek Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 V tem trenutku sedim v pisarni v Mobitelu - študentsko delam, in sicer z žiro računi. A komu kej transaktiram? :rolleyes:
jama1100 Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 V tem trenutku sedim v pisarni v Mobitelu - študentsko delam, in sicer z žiro računi. A komu kej transaktiram? :rolleyes: kam ti posšljem cifro žr ?
Janezek Objavljeno Julij 18, 2007 Opozori Objavljeno Julij 18, 2007 kam ti posšljem cifro žr ? Dons je konc šihta. Drgač pa bi bolj rabu tel. št. al pa ime pa priimk, sam nism še pogruntu kako spremenit cifre. Bom mogu šefici pošpegat geslo :hmm: :book:
AREA Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Jaz mam eno vprasanje in sicer se mi je zadeva zgodila predlani ampak vseeno če je ze na tapeti Mobitel. 3 tedne sem bil v tujini (Francija, Španija) in ker se nisem dobil sluzbenega telefona sem vse pogovore opravljal s svojim in pol mi je to firma vrnila. Ampak zgodilo se je da sem priso do nekaj malega cez 50k in so me iz Mobitela klicali da morem TAKOJ poravnat polovico racuna (torej 25k) sicer mi ga bodo izklopli. Kao da taki racuni niso bli v moji navadi in da se hocejo zagarantirat da bo racun placan. Mislim, wtf, kaj pri p... se pa grejo? Jaz NIKJER v pogodbi nisem vido da bi bil kje omenjen clen ki bi jim to dovoljeval?! In kaj bi se zgodilo ce starsev ne bi blo doma al pa ne bi mela 25k? Ostal bi brez telefona, sam v neki vukojebini in pol zrihtaj kaj ce lahko. Sigurno bi jih tak tozo da se bi jim bliskalo...no zdaj me vseeno zanima ce mi lahko kdo pove kako je s tem? Ma kdo enake izkusnje?
PikiJapok Objavljeno Julij 25, 2007 Opozori Objavljeno Julij 25, 2007 Jaz mam eno vprasanje in sicer se mi je zadeva zgodila predlani ampak vseeno če je ze na tapeti Mobitel. 3 tedne sem bil v tujini (Francija, Španija) in ker se nisem dobil sluzbenega telefona sem vse pogovore opravljal s svojim in pol mi je to firma vrnila. Ampak zgodilo se je da sem priso do nekaj malega cez 50k in so me iz Mobitela klicali da morem TAKOJ poravnat polovico racuna (torej 25k) sicer mi ga bodo izklopli. Kao da taki racuni niso bli v moji navadi in da se hocejo zagarantirat da bo racun placan. Mislim, wtf, kaj pri p... se pa grejo? Jaz NIKJER v pogodbi nisem vido da bi bil kje omenjen clen ki bi jim to dovoljeval?! In kaj bi se zgodilo ce starsev ne bi blo doma al pa ne bi mela 25k? Ostal bi brez telefona, sam v neki vukojebini in pol zrihtaj kaj ce lahko. Sigurno bi jih tak tozo da se bi jim bliskalo...no zdaj me vseeno zanima ce mi lahko kdo pove kako je s tem? Ma kdo enake izkusnje? Popolnoma enaka izkušnja lani v Nemčiji. Bil sem službeo v Nemčiji in firma mi je krila "stroške"... Ker sem bil poslovno, sem uporabljal tudi UMTS... Po enem tednu so me poklicali, da račun presega 60 K in naj takoj (naslednji dan do 8-ih zjutraj) poravnam račun, če ne me bodo (začasno) odklopili... Razlog enak kot pri tebi. Po natančnem študiranju prišel do spoznanja, da jim "Splošni pogoji" dopuščajo tako ravnanje zaradi "smiselnosti členov", čeprav to ni nikjer dobesedno zapisano. Žal pa res imajo to pravico... Ker smo podpisali, da se strinjamo s splošnimi pogoji...
Frips Objavljeno Julij 26, 2007 Opozori Objavljeno Julij 26, 2007 Hmmm ne vem glih, če jim to dopuščajo (lahko se motim). Obračunsko obdobje se ve katero je, račun se izstavi po končanem obdobju oz. izstavitvi računa itd.... Po moje se s temi klici hočejo samo zasigurat, da denar res dobijo, čeprav mi to nima logike. V primeru ne plačanja računa, so druge metode, kako od stranke dobiti denar.
lasagna Objavljeno Julij 31, 2007 Opozori Objavljeno Julij 31, 2007 .... Ma kdo enake izkusnje? Lani dobim SMS v Sarajevo, naj nujno pokličem MobTel na 01...... in mi potem tip 15 minut tupi, da sem že čez 30 jurjev porabil. Kljub obrazložitvi, da me je napeljal naj porabim še tri jurje za ta klic, mi je grozil z odklopom itd. Aja, account je bil strogo služben. Sedaj sem na izi in nisem prišparal še nič mleka, saj ga spijem cca. liter letno v kavi. Kam so šle govorilnice pa telekartice......?
Frips Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 Sam zanimivo. Sem imel na Mobitelu tudi že do 80.000 sit pa me ni nišhče klical.... Valda sem dobra stranka :lol1:
Gallus Objavljeno Avgust 1, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 1, 2007 ... ja zgleda da si res dobra stranka ... :winkiss:
Frips Objavljeno Avgust 2, 2007 Opozori Objavljeno Avgust 2, 2007 Kaj morem, taka služba. Impulzi v BiH so dragi....
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se