Miholl Objavljeno Julij 20, 2007 Deli Objavljeno Julij 20, 2007 No razmišljam tudi o rabljeni (02-03) Aprilii Atlantic, pa me malo zanima kok kej stane vzdrževanje takega agregata in motorja (kako je z jermenskim prenosom, kako z krmiljenjem ventilov, koliko naj bi povprečno zdržale zavore, je še kaj drugega ki se preventivno menja ob servisih?) In ali je pri omenjenem modelu kakšna specifična slabost razen to kot sem uspel prebrati na forumu da je "prelahek" spredaj? No sedaj pa še drugo vprašanje: 1.Probat sem šel Sym Yoymaxa 250. Prej sem imel 125ccm čoperja brez vetrne zaščite in se mi zdi da se je veter precej lepše razpihoval okoli čelade, ko pa sem probat ta skuter, pa je bil občutek zelo čuden, saj je veter zelo udarjal po čeladi pri avtocestni vožnji (90-120kmh)... je to zato ker imam integrirano čelado (AGV Flayer)? 2. Pri vožnji sem imel na obeh ročkah zavore po dva prsta. Med vožnjo po rahlo luknjasti cesti (NM-Otočec) sem se 2x zalotil da sem pri vožnji čez grbine nehote refleksno zaradi sunka udarca stisnil zavoro, ker sem močneje prijel za krmilo....Je to samo zato ker sem "iz vaje" (nisem vozil motorja že kake 2 leti) ali je treba spremeniti tehniko in imeti prste celotno na balanci? Zaenkrat hvala za odgovore LP Miholl Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Pervy Objavljeno Julij 20, 2007 Deli Objavljeno Julij 20, 2007 In ali je pri omenjenem modelu kakšna specifična slabost razen to kot sem uspel prebrati na forumu da je "prelahek" spredaj? to je edino kar sem jaz v cca 1000 km z njim opazil in pa da zna bit v kombinaciji bočnega vetra in hitrosti nad 130 včasih nemiren, pride do nekega čudnega nihanja ampak nič strašnega 1.Probat sem šel Sym Yoymaxa 250. Prej sem imel 125ccm čoperja brez vetrne zaščite in se mi zdi da se je veter precej lepše razpihoval okoli čelade, ko pa sem probat ta skuter, pa je bil občutek zelo čuden, saj je veter zelo udarjal po čeladi pri avtocestni vožnji (90-120kmh)... je to zato ker imam integrirano čelado (AGV Flayer)? na atlanticu 500 sem z integralno x-lite 901 skoraj znorel tako je vrtinčilo, mi premetavalo glavo in bilo glasno. ko sem dal gor odprto jet čelado je bilo vse OK, zgleda da pač ni kombinacija integralne čelade in šipe dobra. ampak lahko da samo pri mojih 175 višine, mogoče je drugače če si večji ali manjši. 2. Pri vožnji sem imel na obeh ročkah zavore po dva prsta. Med vožnjo po rahlo luknjasti cesti (NM-Otočec) sem se 2x zalotil da sem pri vožnji čez grbine nehote refleksno zaradi sunka udarca stisnil zavoro, ker sem močneje prijel za krmilo....Je to samo zato ker sem "iz vaje" (nisem vozil motorja že kake 2 leti) ali je treba spremeniti tehniko in imeti prste celotno na balanci? kar daj gor celo roko, jo boš rabil če bo treba močno bremzat, ni to motogp motor da bi z dvema prstoma zaviral, niso take bremze in niti ni potrebe. verjetno pa je pomanjkanje prakse tudi krivo :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se