Skoči na vsebino

Kawaski kz750 l.81


puch175

Priporočene objave

Najprej vsi lepo pozdravljeni,

jaz sem nov v vašem oz. našem forumu, ki je zelo uredu, in upam da bom tud jaz kej prispeval k temu, samo tako naprej.

Ima Kawasaki kz750 l.81 (oldtimer), pri katerem se je pojavila ena (zaenkrat) težava. In sicer zamenjal sem zračne filtre oz. jih sploh ni imel, z filtri K&N, sedaj pa se motor noče "zvrteti" pri višjih prestavah, pri okoli 6000 obratih kr "trokera". Če se neki časa igram z gasom, se pa včasih zvrti.

Po mojem mnenju dobi motor preveč zraka in premalo goriva, ker so tudi svečke (izolatorji) čist beli, ko se neki časa vozim (verjetno bi morali biti oker barve ali podobno).

Če kdo ve kaj naj naredim oz. kdo bi mi lahko nastavu "frgazarje", naj prosim odgovori.

Lep pozdrav

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bo držalo, mešanica je prerevna. Sem imel isti problem na CB750 l81. Če je prej motor tekel brezhibno, je problem samo in edino tu. Če pa ne, potem imaš pa še delo s tesnenjem, membranami, morda tudi sinhronizacijo...

Najbolje bo, če nekje stakneš rajbarje za večanje diz. Dobi si še en komplet diz (originalne pusti pri miru za vsak slučaj) in postopoma po 0.05 ali 0.1 povečuj (na začetku lahko skoraj sigurno užgeš približno 10% večjo luknjo, kasneje pa povrtavaj po potrebi in sproti poiskušaj)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ali pa zmanjšaj pretok zraka čez filtre. Če boš enkrat začel dize prčkat, ni konca.

Potem nisi naredil nič. Je bolje če zmontiraš originalen filter...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi, da prej sploh ni imel filtrov. In zgleda so k&n preveč prepustni. :hmm:

A se da filtre nekako "zaprt" oz. če obstaja kakšen sprej za to.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pravi, da prej sploh ni imel filtrov. In zgleda so k&n preveč prepustni. :hmm:

Pa ne morejo biti filtri bolj prepustni, kot če jih sploh ni!!??

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat napiši malo bolj razumljivo, se mi zdi, da smo po tem tvojem pisanju tu vsi malo izgubljeni: Si sploh imel filtre, ali si imel samo airbox, po domače povedano - je bilo na zadnji strani fergazerjev še kaj? :rolleyes:

So to K&N filtri v airboxu, ali konični filtri (za na vsak fergazer svoja gobica)

Če imaš preveč zraka in si lastiš konične filtre lahko poiskusiš na hitro po plasteh z lepilnim trakom prelepit del filtrov...da boš pač vedel pri čem si...

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še enkrat napiši malo bolj razumljivo, se mi zdi, da smo po tem tvojem pisanju tu vsi malo izgubljeni: Si sploh imel filtre, ali si imel samo airbox, po domače povedano - je bilo na zadnji strani fergazerjev še kaj? :rolleyes:

So to K&N filtri v airboxu, ali konični filtri (za na vsak fergazer svoja gobica)

Če imaš preveč zraka in si lastiš konične filtre lahko poiskusiš na hitro po plasteh z lepilnim trakom prelepit del filtrov...da boš pač vedel pri čem si...

Kot sem že v začetku povedal, originalnih filtrov z airbox-om ni bilo (motor sem kupil v slabšem stanju). Imel je nekaj podobnega koničnim filtrom (home made), ampak so bili zelo ukrivljeni na-vznoter in "zapacani" umazani.

Sedaj sem pri obnovi kupil K&N konične filtre za vsak frgazar posebaj in s tem se je pojavila ta težava.

Bom pa res probal varianto z lepilnim trakom, hvala.

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa ne morejo biti filtri bolj prepustni, kot če jih sploh ni!!??

Brez filtrov in s k&n ne laufa dobro, zato bi pa moral dati original.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kot sem že v začetku povedal, originalnih filtrov z airbox-om ni bilo (motor sem kupil v slabšem stanju). Imel je nekaj podobnega koničnim filtrom (home made), ampak so bili zelo ukrivljeni na-vznoter in "zapacani" umazani.

Sedaj sem pri obnovi kupil K&N konične filtre za vsak frgazar posebaj in s tem se je pojavila ta težava.

Bom pa res probal varianto z lepilnim trakom, hvala.

Lp

Aha, no pa tako povej. Popolnoma identičen problem sem imel tudi jaz, le, da sem pri tem ko sem se na veliko zajebaval z dizami odkril še mnogo drugih napak na uplinjačih. Večinoma slabo tesnenje ali po domače "fouš" zrak med vsemi možnimi špranjami. Zamenjat sem moral vse O-ringe in sinhronizirat uplinjače z vakuumskimi uricami preden je stvar začela delat kot se spodobi.

Brez filtrov in s k&n ne laufa dobro, zato bi pa moral dati original.

Seveda laufa, le pravo razmerje bencina in zraka moraš ujet...Niso pa originalne dize za K&N filtre, ampak samo in edino za original airbox

Popravljeno . Popravil MarduK
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aha, no pa tako povej. Popolnoma identičen problem sem imel tudi jaz, le, da sem pri tem ko sem se na veliko zajebaval z dizami odkril še mnogo drugih napak na uplinjačih. Večinoma slabo tesnenje ali po domače "fouš" zrak med vsemi možnimi špranjami. Zamenjat sem moral vse O-ringe in sinhronizirat uplinjače z vakuumskimi uricami preden je stvar začela delat kot se spodobi.

Seveda laufa, le pravo razmerje bencina in zraka moraš ujet...Niso pa originalne dize za K&N filtre, ampak samo in edino za original airbox

A se da nastavit mešanco zraka pa bencina na frgazarjih, ali ima kakšen vijak za nastavljat?

Ker kokr sem nastavljal oz. obnavljal mnogo starejše motorje, se je skoraj pri vsakem dalo nastavljati frgazar.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A se da nastavit mešanco zraka pa bencina na frgazarjih, ali ima kakšen vijak za nastavljat?

Ker kokr sem nastavljal oz. obnavljal mnogo starejše motorje, se je skoraj pri vsakem dalo nastavljati frgazar.

Ponavadi je, vendar s tistim ne boš nastavil kaj dosti, to je zelo fina nastavitev. Te nastavitve je skoraj vedno najbolje pustit v original stanju, oz. jih povrnit v original stanje (poglej v kak service manual koliko morajo biti odviti). Morda pa lahko še kaj spremeniš z dvigom igel...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se nastavit mešanico pri nižjih obratih z nastavitvijo vijakov/igel za mešanico prostega teka (pri nekaterih vsaj), lahko poizkusiš dvignit igle, ampak mislim da ti bo to le v srednjih obratih pomagalo, pri višjih pa rabiš večje dize. Dobi še en komplet večjih, pa poizkusi.

Al pa pelješ do kakšnega majstra pa ti nastavi... ampak je veliko veliko manj dela, če stakneš original airbox. www.ebay.de kliče....

Preveri še predvžig... ne vem sicer če se da nastavljati tu, ampak probat ni greh. Če se da, dobiš v louisu stroboskop dokaj poceni.

Glede na to, da so svečke bele, malo pazi da ne narediš kakšne luknje v bat dokler se ne nastavi zadeva.

LP

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da se nastavit mešanico pri nižjih obratih z nastavitvijo vijakov/igel za mešanico prostega teka (pri nekaterih vsaj), lahko poizkusiš dvignit igle, ampak mislim da ti bo to le v srednjih obratih pomagalo, pri višjih pa rabiš večje dize. Dobi še en komplet večjih, pa poizkusi.

Al pa pelješ do kakšnega majstra pa ti nastavi... ampak je veliko veliko manj dela, če stakneš original airbox. www.ebay.de kliče....

Preveri še predvžig... ne vem sicer če se da nastavljati tu, ampak probat ni greh. Če se da, dobiš v louisu stroboskop dokaj poceni.

Glede na to, da so svečke bele, malo pazi da ne narediš kakšne luknje v bat dokler se ne nastavi zadeva.

LP

Zakaj se lahko naredi luknja v batu, mogoče zaradi eksplozij, ali česa drugega?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zaradi prerevne mešanice se vse pregreva, v najslabšem primeru ti stopi bat ali zažge ventil.

Ali je možno, da se težava pojavi zaradi elektrike (platin ali centrifugalnega regulatorja)?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Do liter na 1000km se smatra še kot normalno.

Kakor za koga... meni je FZR-toliko žrla, oz. še kak štamprle več, pa je že sitno za kake daljše ture. Moraš imeti pod zicom liter olja :fredy:

Lučka za olje pa tudi misli da je novoletna jelka...

Ni pa nič narobe , če stalno dolivaš. Še mazanje med bati in cilindri je boljše :naughty:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najprej vsi lepo pozdravljeni,

jaz sem nov v vašem oz. našem forumu, ki je zelo uredu, in upam da bom tud jaz kej prispeval k temu, samo tako naprej.

Ima Kawasaki kz750 l.81 (oldtimer), pri katerem se je pojavila ena (zaenkrat) težava. In sicer zamenjal sem zračne filtre oz. jih sploh ni imel, z filtri K&N, sedaj pa se motor noče "zvrteti" pri višjih prestavah, pri okoli 6000 obratih kr "trokera". Če se neki časa igram z gasom, se pa včasih zvrti.

Po mojem mnenju dobi motor preveč zraka in premalo goriva, ker so tudi svečke (izolatorji) čist beli, ko se neki časa vozim (verjetno bi morali biti oker barve ali podobno).

Če kdo ve kaj naj naredim oz. kdo bi mi lahko nastavu "frgazarje", naj prosim odgovori.

Lep pozdrav

Marko

A mi lahko kdo predlaga kakšnega mehankarja, ki bi mi bil pripravljen nastavi vplinjače?

Lp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na netu sem našel eno zelo dobro stran za vse lastnike starejših in novih kawasakijev, in sicer : http://kzrider.com

S tem nočem delat reklame, ampak je stran res uredu. Men so pomagal nastavt oz. predelat vplinjače za mojga kz-ja.

Lp

Marko

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!