aselak Objavljeno Julij 26, 2007 Deli Objavljeno Julij 26, 2007 Dobil sem pony prasca katerega sem podrl. Sedaj mi pa nekaj ni jasno cemu sluzi tale delcek na masini=? Izgleda kot neka tipka katero lahko pritisnes notr..:)? Zanima me cemu to sluzi ker do tega vzvoda nisem imel napeljane nobene zajle ali cesa podobnega. Vsak nasvet bo dobrodosel. Hvala. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gidl Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 to je dekompresor, nanj se pritrdi žična potega katera ima na krmilu, ponavadi na levi strani, majhno ročico za upravljanje. Služi za lažji zagon in vgašanje mopeda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dotem Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 to imajo nekatere motorne žage :yes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinktomos Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 to imajo vsi motorji na pedala kot je že rekel to zmanjša kompresijo zaradi katere motor lažje porinemo in lažje vgasnemo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 27, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2007 se pravi moram sedaj na to pritirditi zico in na krmilo pritrditi se eno rocko. Kaj pa ce tega ne storim me bo to zelo oviralo pri samem zagonu=? Ker motor bom cel podrl spucal in skupaj dal deloval ni baje 10 let... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 27, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2007 se pravi moram sedaj na to pritirditi zico in na krmilo pritrditi se eno rocko. Kaj pa ce tega ne storim me bo to zelo oviralo pri samem zagonu=? Ker motor bom cel podrl spucal in skupaj dal deloval ni baje 10 let... sicer ena manjsa rocka je ze tako ali tako gor tista za vzig se pravi bi morala biti se ena samo verjetno ne na levi strani ker potem bi bile 3 se pravi zavora pol tista za vzig in tale dekompresor. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
RSTDRIVER Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 se pravi moram sedaj na to pritirditi zico in na krmilo pritrditi se eno rocko. Kaj pa ce tega ne storim me bo to zelo oviralo pri samem zagonu=? Ker motor bom cel podrl spucal in skupaj dal deloval ni baje 10 let... dekompresor za lažji vžig 50ccm mopeda? dvomim... moj tomos kolibri(dvobrzinc) letnik 195x je imel dekompresor zato, da si mu spustil dušo in je posledično ugasnil. za pritisk sem uporabljal peto od čevlja.(ok, črni madeži od olja so bili stalnica). napredna rešitev nekaj let kasneje je bila ta, da so dodali potezno ročko na krmilo in dekompresor povezali z zajlo. tako so oljni madeži odpadli. osebno bi največ pozornosti posvetil temu, da bi preveril, če dekompresor dobro tesni. drugače bo šla kompresija po gobe z njo pa tudi moč mopeda Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 Je dekompresor, da si lažje "gonil" pedala preden je vžgal. Konstrukcijsko je verjetno nekaj narobe, ker so imeli praktično vsi poni ekspresi, s katerimi sem imel opravka, strgano pletenico in navito nekam na okvir.... Dela pa tudi brez tega (mogoče zato ni nihče popravljal). lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Valentin Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 Namest originalne smo dajal gor glavo od tomosovega petbrzinca. Je imela manjši zgorevalni prostor, zato je bla pa večja kompresija. Dihtngo je kuj preflozal, zato si dal brez nje, še prej pa namazal z eno mastjo, ne vem več katero, da se je zapekla in zatesnila... No, potem so pa včasih zaradi prehude kompresije popustili vijaki in je bilo treba dati večje, pa seveda vrezat še prej nov navoj v blok... :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 27, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2007 Hvala vam za odgovore za 1x bom pustil kaor je se bom kasneje s tem ubadal. Sedaj morem spedenat se psrednjo pa zadnjo luc. Iz magneta sta ven 2 zici verjetno drugo kot ena + in ena - ne mroe biti . Se pravi moram sedaj naresti iz 1+ zice 2 in iz ene - zice tudi dbve potem pa povezem sprednjo in zadnjo luc in molim boga da dela :naughty: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 minus žico veži na gištel, in potem tudi od žarnic minus žice na gištel pa bo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 27, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2007 minus žico veži na gištel, in potem tudi od žarnic minus žice na gištel pa bo thy Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
zlati Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 (popravljeno) sicer ena manjsa rocka je ze tako ali tako gor tista za vzig se pravi bi morala biti se ena samo verjetno ne na levi strani ker potem bi bile 3 se pravi zavora pol tista za vzig in tale dekompresor. original ima speljano pletenico iz dekompresorja na avtomatsko sklopko iz sklopke pa že imaš napeljano na malo ročico na levi strani kot si že ugotivil,to je za lažji zagon motorja,za ugasnat motor pa je original na krmilu stikalo ki naj bi bilo povezano na eno od žic ki ti hodi viška kot praviš znjo prekineš elektriko na svečko in motor ugasne drugo žico pa tudi napelješ na stikalo za luč na krmilu in nato priklopiš prednjo in zadnjo luč tako nekako je to zgledalo v mojih začetkih motoponiyekspresmotoriranja lp Zlati Popravljeno Julij 27, 2007. Popravil zlati Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Julij 27, 2007 Deli Objavljeno Julij 27, 2007 minus žico veži na gištel, in potem tudi od žarnic minus žice na gištel pa bominus žica je že- geštel.ena žica je elektrika za luč, druga je za na stikalo, za ugasnit. če boš kaj vezal na geštel, boš- ali skuril navitje od luči ali ti ne bo pržgal. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 27, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 27, 2007 minus žica je že- geštel.ena žica je elektrika za luč, druga je za na stikalo, za ugasnit. če boš kaj vezal na geštel, boš- ali skuril navitje od luči ali ti ne bo pržgal. sedaj imam mogoce bedasto vprasanje ampak ni mi jasno ok za elektriko za luc vse ok ampak da bi bila druga zica za ugasnit mi je cudno-...ker tudi ce bi imel stikalo bi vsaj kolikor se jaz zastopim na elektriko (beri bolj malo) potreboval 2 zici za izklop motorja in bi s stikalom samo prekinil krog. z eno zico ne morem ugasnit motorja...vsaj pomoje.. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
dotem Objavljeno Julij 28, 2007 Deli Objavljeno Julij 28, 2007 za ugasnt rabiš eno žico. pri platinah daš šlus na maso pa crkne. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
BRANE Objavljeno Julij 29, 2007 Deli Objavljeno Julij 29, 2007 sedaj imam mogoce bedasto vprasanje ampak ni mi jasno ok za elektriko za luc vse ok ampak da bi bila druga zica za ugasnit mi je cudno-...ker tudi ce bi imel stikalo bi vsaj kolikor se jaz zastopim na elektriko (beri bolj malo) potreboval 2 zici za izklop motorja in bi s stikalom samo prekinil krog. z eno zico ne morem ugasnit motorja...vsaj pomoje..ses tisto žico ugasneš moped če jo takneš na maso- geštel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Misko_ Objavljeno Julij 29, 2007 Deli Objavljeno Julij 29, 2007 ses tisto žico ugasneš moped če jo takneš na maso- geštel. :OK: tako je :grim Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Julij 30, 2007 Avtor Deli Objavljeno Julij 30, 2007 no superca potem moram dobiti stikalo pa bo. Prvo moram pogruntat kera zica je + in ketera za ugasnit:) bom kar slikal pa dal na forum da se ne bo kaj uzgalo :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
tugamer Objavljeno Februar 21, 2008 Deli Objavljeno Februar 21, 2008 Res je sam na tist prtisnš (paz k jevroče k...) :kva1: oz. navež zajlo ... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Tratnjak Damijan Objavljeno Februar 21, 2008 Deli Objavljeno Februar 21, 2008 Živjo! Mogoče mi bo ker vedu pomagat, zato vam postavljam eno vprašanje. Pred cca 15 leti sem kupu rabljen pony ekspress, ima že oboje amortizerje zadi in spredi, pa so mi vedno pregorevale žarnice v obeh lučeh. Pol sem se pa enkrat spravu z voltmetrom in nameru cca 30V pri visokih vrtljajih motorja. Zdej me pa zanima zakaj tako prevelika napetost, nisem pa na mopedu nič menjal razen če je un pred mano? Zanima me al je tuljava al magnet(Bosch). Fino bi blo, če ma ker kako fotko delov da ugotoim kje je finta? Hvala Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
aselak Objavljeno Februar 26, 2008 Avtor Deli Objavljeno Februar 26, 2008 Živjo! Mogoče mi bo ker vedu pomagat, zato vam postavljam eno vprašanje. Pred cca 15 leti sem kupu rabljen pony ekspress, ima že oboje amortizerje zadi in spredi, pa so mi vedno pregorevale žarnice v obeh lučeh. Pol sem se pa enkrat spravu z voltmetrom in nameru cca 30V pri visokih vrtljajih motorja. Zdej me pa zanima zakaj tako prevelika napetost, nisem pa na mopedu nič menjal razen če je un pred mano? Zanima me al je tuljava al magnet(Bosch). Fino bi blo, če ma ker kako fotko delov da ugotoim kje je finta? Hvala ja kaksne velike finte ni:) odvisno katerega pony expresa imas, sam imam 2 pucha letnik 70 k se nima amortizerjev in rog pony expres (tomosova masina ) letnik 73 k ma fedre. Ok k bistvu pri puchu mi non stop crkava zadnja žarnica sprednja nima težav. Pri rogu pa vse BP. Bog ve kaj so si takrat pred cca 35 leti mislili glede elektrike. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
franc Objavljeno Februar 26, 2008 Deli Objavljeno Februar 26, 2008 Živjo! Mogoče mi bo ker vedu pomagat, zato vam postavljam eno vprašanje. Pred cca 15 leti sem kupu rabljen pony ekspress, ima že oboje amortizerje zadi in spredi, pa so mi vedno pregorevale žarnice v obeh lučeh. Pol sem se pa enkrat spravu z voltmetrom in nameru cca 30V pri visokih vrtljajih motorja. Zdej me pa zanima zakaj tako prevelika napetost, nisem pa na mopedu nič menjal razen če je un pred mano? Zanima me al je tuljava al magnet(Bosch). Fino bi blo, če ma ker kako fotko delov da ugotoim kje je finta? Hvala Odmakni tuljavo od magneta (povečaj režo) in napetost bo padla. Potem sicer zelo slabo sveti na nižjih obratih. Verjetno je lažji poseg, da zamenjaš žarnice z "močnejšimi" (več W) rezultat bo isti (slabo svetijo na nizkih obratih, ampak ti vsaj ne pregorijo na visokih). lp Franc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
blackrider46 Objavljeno Februar 26, 2008 Deli Objavljeno Februar 26, 2008 drgač pa je še kr dobr motorček jst ga mam pa se mal učas pelem ke povas pa tko!! ni glih počasn sam se hitr segreje !!!!!!!! lp nejc Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
JeRn3j Objavljeno Marec 20, 2008 Deli Objavljeno Marec 20, 2008 (popravljeno) Okey za use uporabnike pony prascov rabu bi fergi ... najboljš kr original če se komu valja doma... vem da je BING kj več pa ne... pa seveda za ugodno ceno če ma kdo PM al pa kr tle pisat :P LP Popravljeno Marec 20, 2008. Popravil JeRn3j Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se