Skoči na vsebino

Vožnja čez ovinke


naka

Priporočene objave

Kot sem že enkrat omenila. SVOJ MOTOR KUPIT. Ni druge. Drgač ne boš mogla nikoli dovolj vozit. Niso vsi taki kot Rude.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Zopet prosim za nasvet. Sem totalni začetnik, saj imam izpit šele 1 mesec, med tem časom pa sem bila tudi na morju z družino, tako da za solo vožnjo ni bilo veliko možnosti. Jaz in motorček se po mestnih ulicah že kar znajdeva in sem že nekoliko pridobila na samozavesti, relacija pa mi dela problem. Z ovinki se ne znajdem, kot bi se morala (vozim počasi, pa tudi nagniti se ne upam niti ne znam). Prosim, če mi lahko kdo da kakšen nasvet oz. napiše, kje ste, če ste, v forumu o tem že pisali.

Kot bi pisala o meni na zacetku aprila... :oops: Ful sem se zdel samemu sebi smesen ko so me prehitevali vsi po vrsti - motoristi itaq, pa avtomobili, pa tovornjaki... :oops: :oops:

Tri stvari:

1. Kupil sem si knjigo - Motorcycle Roadcraft: The Police Rider's Handbook to Better Motorcycling ki je fantasticna knjiga kar se teorije tice. Res toplo priporocam. Ful mi je pripomogla k boljsi in varnejsi voznji. Brez sale. Ker je zelo prakticno usmerjena.

2. Opazil sem, da se v ovinkih nagibam manj kot bi se lahko, ta obcutek kolk se nagnit pride s casom. Jest se se vedno ne nagnim tolk kot bi se lahko, ampak je ze precej boljse. Sej ves kako je - nagib in hitrost sta povezana, dokler ne speljujes ovinkov hitreje se tut nimas kej nagibat...

3. Vsakic ko sem se sel vozit s kom sem se ful naucil, vsaj tist cas ko so mel tempo, ki ga lahko imam tut sam (moj pujsek pac vlece kukr vlece). V dvoje ali troje je meni precej bolj poucno, kot ce se vozim sam.

Pa nc obupat - Nekdo bo ne-varno speljal 100 ovinkov in bo vsakic hitrejsi kot ti, v 101 bo pa za ovinkom kamen/kolona ipd in bo on crknu, ti pa ne. Od tistga hipa naprej bos konstantno precej hitreje speljevala ovinke kot on :twisted:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu.

Kolena na asfaltu-to je za grobnik.

Majhen nasvet-v ovinku imej pogled usmerjen tja kamor želiš priti, na iztek ovinka, in ne ven iz ovinka, v skale, drevesa..., ker je velika verjetnost da boš tja kamor gledaš tudi šel.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu.

jest med seksom nikol ne drsam s kolenom po asfaltu :wink:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

5 nas je blo ,same endure, cesta na bogenšperk.Tolk na prvič videni cesti in nasploh nisem še nikoli zalagal. Na gumi se je videlo ,da sem šel do roba. Ko smo se vozil skup in sem jim sledil ... je blo hudo ...hvala bogu da nisem odletu. Vozm pa yamaho DT125 in takrat sem mel z njo prevoženih okol 2500km - se pravi NULA. No zdej se vozm sam in grem čez ovinke tolk kolkr mi paše in pri tem uživam.Forsiranje se mi zdi največja bedarija ,ki jo lohk človek na motorju naredi.

Zdej k mam skor 4000km ,mi že ne manjka več velik do roba gume :D

Ampak najbolj zakon je pa vožnja napočez na makadamu ,čez ovinke!

To pa mislm da mi kr gre 8) :D .

A je kdo z lj in ma 125 ... bi se lohk vozil skupi?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

A je kdo z lj in ma 125 ... bi se lohk vozil skupi?

Enduraš imaš pravilno logiko za vožnjo skozi ovinke, zakaj pa rabiš koga z 125ccm za skupinsko vožnjo ?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš?

Če se voziš večinoma po terenu potem odpadem ... če pa letiš rad tudi po asflatih vseh krivulj pa grem z veseljem zraven z mojo 125ko(x6) ... še od vsakega sem se kaj naučil... :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš?

Jaz vozim yam 250,pa grem večkrat s kom,ki ima hitrejši motor na furo.

Če jim pa ne morem sledit,me pa počakajo na kakšnem počivališču...

Jebat ga...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz mam isti problem. Izpit mam šele dobre 3 mesece in nimam svojga motorja, pač pa se vozim z očetovim. Naredil sem šele okoli 1200 km in še vedno se mi zdi, da se vozim presrano. :oops: :P Ampak kurc, vsak se od začetka vozi tako, tako da ne skrbi preveč. S kilometri pride tudi "udobna" vožnja - tako mi vsaj pravijo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tud asfaltne krivulje so mi zelo všeč :D . Do zdej najbolj všečne krivulje sem pa sreču na poti na grad bogenšperk. Ring a bell? :lol:

Sej poznaš ane?

Sicer pa dvomim da bi se kej od mene nauču :lol: :(

Se slišmo

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!