Mačica Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Kot sem že enkrat omenila. SVOJ MOTOR KUPIT. Ni druge. Drgač ne boš mogla nikoli dovolj vozit. Niso vsi taki kot Rude. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
HHV Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Ej, naka, ker ti je tema zašla od naslova; a si že prebrala ta novega motorista? Legan ima na 56 strani nekaj nasvetov. :) :) LP HHV Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
TOMY Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Tud sam sem se že vprašu, kako vezo ma to z vožnjo čez ovinke :shock:! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Zopet prosim za nasvet. Sem totalni začetnik, saj imam izpit šele 1 mesec, med tem časom pa sem bila tudi na morju z družino, tako da za solo vožnjo ni bilo veliko možnosti. Jaz in motorček se po mestnih ulicah že kar znajdeva in sem že nekoliko pridobila na samozavesti, relacija pa mi dela problem. Z ovinki se ne znajdem, kot bi se morala (vozim počasi, pa tudi nagniti se ne upam niti ne znam). Prosim, če mi lahko kdo da kakšen nasvet oz. napiše, kje ste, če ste, v forumu o tem že pisali. Kot bi pisala o meni na zacetku aprila... :oops: Ful sem se zdel samemu sebi smesen ko so me prehitevali vsi po vrsti - motoristi itaq, pa avtomobili, pa tovornjaki... :oops: :oops: Tri stvari: 1. Kupil sem si knjigo - Motorcycle Roadcraft: The Police Rider's Handbook to Better Motorcycling ki je fantasticna knjiga kar se teorije tice. Res toplo priporocam. Ful mi je pripomogla k boljsi in varnejsi voznji. Brez sale. Ker je zelo prakticno usmerjena. 2. Opazil sem, da se v ovinkih nagibam manj kot bi se lahko, ta obcutek kolk se nagnit pride s casom. Jest se se vedno ne nagnim tolk kot bi se lahko, ampak je ze precej boljse. Sej ves kako je - nagib in hitrost sta povezana, dokler ne speljujes ovinkov hitreje se tut nimas kej nagibat... 3. Vsakic ko sem se sel vozit s kom sem se ful naucil, vsaj tist cas ko so mel tempo, ki ga lahko imam tut sam (moj pujsek pac vlece kukr vlece). V dvoje ali troje je meni precej bolj poucno, kot ce se vozim sam. Pa nc obupat - Nekdo bo ne-varno speljal 100 ovinkov in bo vsakic hitrejsi kot ti, v 101 bo pa za ovinkom kamen/kolona ipd in bo on crknu, ti pa ne. Od tistga hipa naprej bos konstantno precej hitreje speljevala ovinke kot on :twisted: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sasl Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu. Kolena na asfaltu-to je za grobnik. Majhen nasvet-v ovinku imej pogled usmerjen tja kamor želiš priti, na iztek ovinka, in ne ven iz ovinka, v skale, drevesa..., ker je velika verjetnost da boš tja kamor gledaš tudi šel. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
gebre Objavljeno Avgust 12, 2002 Deli Objavljeno Avgust 12, 2002 mrbit bi se kej glede tega najdl tud u motokatalogu 2002 LP by gebre Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
sasl Objavljeno Avgust 13, 2002 Deli Objavljeno Avgust 13, 2002 Kurc pa Grobnik.Je predaleč pa predrag,pa še Hrvatarji ga imajo. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Grilzz Objavljeno Avgust 13, 2002 Deli Objavljeno Avgust 13, 2002 Pol pa mene smatrajo za divjaka. :oops: :roll: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Dave Objavljeno Avgust 13, 2002 Deli Objavljeno Avgust 13, 2002 Kar se ovinkov tiče , to ti je kot sex. Naprej je treba ogret gume,ker drugač ne bo reda. Ta prava veselica se pa začne, ko začneš rajsat s kolenom po asfaltu. jest med seksom nikol ne drsam s kolenom po asfaltu :wink: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
moped Objavljeno Avgust 14, 2002 Deli Objavljeno Avgust 14, 2002 Kurc pa Grobnik.Je predaleč pa predrag,pa še Hrvatarji ga imajo. Klinični center je bližji, pa še slovenski je. :vamp: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno Avgust 18, 2002 Deli Objavljeno Avgust 18, 2002 5 nas je blo ,same endure, cesta na bogenšperk.Tolk na prvič videni cesti in nasploh nisem še nikoli zalagal. Na gumi se je videlo ,da sem šel do roba. Ko smo se vozil skup in sem jim sledil ... je blo hudo ...hvala bogu da nisem odletu. Vozm pa yamaho DT125 in takrat sem mel z njo prevoženih okol 2500km - se pravi NULA. No zdej se vozm sam in grem čez ovinke tolk kolkr mi paše in pri tem uživam.Forsiranje se mi zdi največja bedarija ,ki jo lohk človek na motorju naredi. Zdej k mam skor 4000km ,mi že ne manjka več velik do roba gume :D Ampak najbolj zakon je pa vožnja napočez na makadamu ,čez ovinke! To pa mislm da mi kr gre 8) :D . A je kdo z lj in ma 125 ... bi se lohk vozil skupi? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Avgust 19, 2002 Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 A je kdo z lj in ma 125 ... bi se lohk vozil skupi? Enduraš imaš pravilno logiko za vožnjo skozi ovinke, zakaj pa rabiš koga z 125ccm za skupinsko vožnjo ? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno Avgust 19, 2002 Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
hotschko Objavljeno Avgust 19, 2002 Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš? Če se voziš večinoma po terenu potem odpadem ... če pa letiš rad tudi po asflatih vseh krivulj pa grem z veseljem zraven z mojo 125ko(x6) ... še od vsakega sem se kaj naučil... :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Black Knight Objavljeno Avgust 19, 2002 Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 zakaj? Zarad podobnih zmogljivosti motorja.Kakšni 350 enduri še sledim ,kej več je pa že preveč. Kaj rečeš? Jaz vozim yam 250,pa grem večkrat s kom,ki ima hitrejši motor na furo. Če jim pa ne morem sledit,me pa počakajo na kakšnem počivališču... Jebat ga... Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pmodic Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 Jaz mam isti problem. Izpit mam šele dobre 3 mesece in nimam svojga motorja, pač pa se vozim z očetovim. Naredil sem šele okoli 1200 km in še vedno se mi zdi, da se vozim presrano. :oops: :P Ampak kurc, vsak se od začetka vozi tako, tako da ne skrbi preveč. S kilometri pride tudi "udobna" vožnja - tako mi vsaj pravijo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
enduraš Objavljeno Avgust 20, 2002 Deli Objavljeno Avgust 20, 2002 Tud asfaltne krivulje so mi zelo všeč :D . Do zdej najbolj všečne krivulje sem pa sreču na poti na grad bogenšperk. Ring a bell? :lol: Sej poznaš ane? Sicer pa dvomim da bi se kej od mene nauču :lol: :( Se slišmo Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se