halls Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Bom kar tule uprašal. Zanima me nasplošno postopek nastavljanja ventilov. Hvala! :worship:
CVIČKAR1 Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Lepo pozdravljeni...Bil pri moji yamahci dans,in naslednje ugotovitve,svečke zamenjam(iz enga cilindra v drug,ker na bencinski nisem nove dobil).Isto,vendar ga pa nato po parih preizkusih vžgem na poriv,in začne delat po nekaj časa še drugi cilinder...In tako je menda delal na mestu menda ene 20 minut,nato ga je mal zasrbelo da bi crknu,spet prvi cilinder,pa se je premislil in je spet laufal pol ure naprej.Sem šel na eno krajšo vožnjo in motor se je normalno peljal.Ta ko sem bil pri njem mi je rekel da so 90% ventili.Zdj pa ne vem... Aja,hudič ma mlade...Semeringe bo treba menjat zgleda ker sem opazil da mi je malo olja ven steklo.
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Bom kar tule uprašal. Zanima me nasplošno postopek nastavljanja ventilov. Hvala! :worship: Postopek je pri vsaken motorju drugačen.Zato moraš najprej napisat število cilindrov.Če imaš npr.dva cilindra se cilinder št. 1 štela,ko je cilinder št 2 na prevagi,sepravi to je takrat,ko izpušni ventil skoraj zapre in začne odpirati vsisni ventil bat je takrat na zgornji mrtvi točki,in za cilinder št.2 obrneš mašino za 360 Stopinj (en obrat) in naštelaš še cilinder št2! Pri angležih npr 4 cilideska mašina štelaš vedno tako,da ko je ventil št 1 poponoma odprt štelaš ventil št 8 tako da je vedno skup 9 npr.ko je ventil 7 popolnoma odprt štelaš ventil št.2 in je spet 9 upam,da si me razumel.Npr. pri vrstni mašini: 1 cilinder - na prevagi-štelaš 4 cilinder 3 cilinder - na prevagi-štelaš 2 cilinder 4 cilinder - na prevagi-štelaš 1 cilinder 2 cilinder - na prevagi-štelaš 3 cilinder Ps.pri 4-ventilski tehniki štelaš vedno oba vsisna in oba izpušna ventila hkrati po zgornjem opisu OK. Postojijo še razni sistemi po vrsti vžigov s podpisovanjem pri 5,6,8,12 in zvezda motorjih s tem vas nebi mučil OK.
NejcZ Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Brumer legenda.. ni da ni :worship:
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Brumer legenda.. ni da ni :worship: Nejc ti me maš že pogruntanga!!!! :whistle:
NejcZ Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Ne, resno. Na vsako tako tehnično vprašanje maš odgovor, obvladaš vse.. res :worship: Še dobr da mam vizitko :krneki:
Guest Brumer Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Ne, resno. Na vsako tako tehnično vprašanje maš odgovor, obvladaš vse.. res :worship: Še dobr da mam vizitko :krneki: Ko sem napisan,že dolgo tega,da sem multiplikator,ste se vsi zajebavali ali je to mogoče multipraktik očitno še danes nihče neve tu na forumu,kaj je to.Za ta naziv pa je potrebno veliko prakse,znanja in izpit v Nemčiji pred komoisijo za mojsterski izpit,ki sem ga seveda uspešno opravil.
ataIBA Objavljeno December 26, 2007 Opozori Objavljeno December 26, 2007 Ko sem napisan,že dolgo tega,da sem multiplikator,ste se vsi zajebavali ali je to mogoče multipraktik očitno še danes nihče neve tu na forumu,kaj je to.Za ta naziv pa je potrebno veliko prakse,znanja in izpit v Nemčiji pred komoisijo za mojsterski izpit,ki sem ga seveda uspešno opravil. .pa kak pol ne veš, da je BMW bokser najboljši motor??? :evilgrin: ...in K izpeljanke so mrtva uš!!! :alien1:
halls Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Postopek je pri vsaken motorju drugačen.Zato moraš najprej napisat število cilindrov.Če imaš npr.dva cilindra se cilinder št. 1 štela,ko je cilinder št 2 na prevagi,sepravi to je takrat,ko izpušni ventil skoraj zapre in začne odpirati vsisni ventil bat je takrat na zgornji mrtvi točki,in za cilinder št.2 obrneš mašino za 360 Stopinj (en obrat) in naštelaš še cilinder št2! Pri angležih npr 4 cilideska mašina štelaš vedno tako,da ko je ventil št 1 poponoma odprt štelaš ventil št 8 tako da je vedno skup 9 npr.ko je ventil 7 popolnoma odprt štelaš ventil št.2 in je spet 9 upam,da si me razumel.Npr. pri vrstni mašini: 1 cilinder - na prevagi-štelaš 4 cilinder 3 cilinder - na prevagi-štelaš 2 cilinder 4 cilinder - na prevagi-štelaš 1 cilinder 2 cilinder - na prevagi-štelaš 3 cilinder Ps.pri 4-ventilski tehniki štelaš vedno oba vsisna in oba izpušna ventila hkrati po zgornjem opisu OK. Postojijo še razni sistemi po vrsti vžigov s podpisovanjem pri 5,6,8,12 in zvezda motorjih s tem vas nebi mučil OK. Brumer,hvala ti!!! :worship: Mam en star agregat z enim cilindrom in dvema ventilčkoma. Zdej se pa malo igram z njim,pa bom nastavil še ventile. Oziroma poskusil nastaviti. :D
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 Brumer,hvala ti!!! :worship: Mam en star agregat z enim cilindrom in dvema ventilčkoma. Zdej se pa malo igram z njim,pa bom nastavil še ventile. Oziroma poskusil nastaviti. :D Pri enocilindričnem pa nastavi takole; daj ventila na prevago in obrni še za en obrat in daj bat točno na zgornjo mrtvo točko in naštelaš. Preveriš pa še lahko tako da,ko je izpuh polnoma odprt izmeriš vsis in obratno OK.
Guest Brumer Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 .pa kak pol ne veš, da je BMW bokser najboljši motor??? :evilgrin: ...in K izpeljanke so mrtva uš!!! :alien1: Nisem nikoli rekel,da je BMW-boxer slab motor,sploh za motorno kolo,sicer pa je še veliko odličnih boxerjev kot so:Porsche,Subaru,Alfin sud,VW-boxer itd.Če pa boš kdaj imel priložnost(npr. na predstavitvah)spomladi pelji Bmw-eja K-aja novega,pa boš čutil kaj je sploh pravi motor.Pa nemi zamerit,da nebi spet izvenelo,kot hvala PROBAJ bor presenečenOK. :worship:
CVIČKAR1 Objavljeno December 27, 2007 Opozori Objavljeno December 27, 2007 (popravljeno) Sej če bi malo pogledal v njegov profil bi videl da ma K-ja :whistle: Popravljeno December 27, 2007. Popravil CVIČKAR1
CVIČKAR1 Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 Lepo pozdravljeni.Evo tko je,men se zdi da je za vse elektrika kriva,oz nekje je do stika pršlo,ker sm ga dans na toplo dal,pa na toplem probu užgat,je kresnu u prvo.Tko da pomoje je elektrika...Sam morm pa še pogruntat kje je kabl pa ker u malori... :D Ali se motim mogoče? :unsure: Brumer...Še enkrat hvala za vse nasvete :worship: Ko bom v NM maš v dobrem pivo ali pač kar piješ :naughty:
CVIČKAR1 Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 Evo tko sm ga pa dal ogrevat... :whistle:
_Fingi_ Objavljeno Januar 6, 2008 Opozori Objavljeno Januar 6, 2008 Heh, fajn si tole uštimou :P :lol: Am, na samem kablu ne vrjamem da bi blo kej zanč, jest bi prej reku da je kkšno navitje al kaj je to, k gre pol vn kabl od svečke...
trojan Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 Dvomim da je navitje-pol bi se ti tud akumulator praznu. Možno da je kakšna vžigalna tuljava??
CVIČKAR1 Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 Aha... :unsure: Hja,bomo pogledal pa že to vžigalno tuljavo,a ve kdo kak se temu reče po angleško? :whistle:
k0ci Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 vžigalna tuljava ali cinšpula ali ang. ignition coil
CVIČKAR1 Objavljeno Januar 7, 2008 Opozori Objavljeno Januar 7, 2008 aaa...Jebemti kotače...Cingšpula,pa tak reč,jst pa razmišlam ka bi to točn blo. :lol1: :lol1:
Guest Brumer Objavljeno Januar 8, 2008 Opozori Objavljeno Januar 8, 2008 aaa...Jebemti kotače...Cingšpula,pa tak reč,jst pa razmišlam ka bi to točn blo. :lol1: :lol1: Nič nekupuj,počakaj do spomladi in se pripelji k meni in pogledava to zadevščino OK.
Priporočene objave