Skoči na vsebino

Menjalnik poje


Priporočene objave

Objavljeno

Po "manjšem" posegu v motor sem sestavil nazaj vse tako kot se spomnim da je bilo in bi moralo bit.

Vendar pa sem po današnji krajši testni vožnji zaznal, da menjalnik tuli/piska/poje zdi se mi da pojo zobniki.

Ali morda rabi nekaj časa da se olje raznese po menjalniku, ali sem morda kaj slabo sestavil?

Motor je YamaDT125, olje pa je Motul za menjalnike z mokro sklopko 2T motorjev.

Menja, izkušnje, nasveti; vse dobrodošlo.

Manjši poseg je menjava ležajev na glavni gredi in ojnici

Objavljeno
Po "manjšem" posegu v motor sem sestavil nazaj vse tako kot se spomnim da je bilo in bi moralo bit.

Vendar pa sem po današnji krajši testni vožnji zaznal, da menjalnik tuli/piska/poje zdi se mi da pojo zobniki.

Ali morda rabi nekaj časa da se olje raznese po menjalniku, ali sem morda kaj slabo sestavil?

Motor je YamaDT125, olje pa je Motul za menjalnike z mokro sklopko 2T motorjev.

Menja, izkušnje, nasveti; vse dobrodošlo.

Manjši poseg je menjava ležajev na glavni gredi in ojnici

Sigurno nisi nekaj pravilno sestavil,pozabil kakšno šajbico ali je kakšen lager zanič (tolkel po njemu).Zaradi olja sigurno netuli in namazano je takoj,ko se motor zavrti.Če je sklopka in menjalnik v motornem olju potem mora biti motul olje z oznako T-4 in ne T-2 kolikor je meni poznano-lahko da se motim.Samo menjalnik bo treba ponovno razdreti in sestaviti z pomočjo kakšne skice iz manuala OK. :worship:

Objavljeno

brumer, saj ni napisal oznake motorja ampak samo povedal da je to 2T motor in ima z istim oljem mazano sklopko in menjalnik, noter pa je vsaj po moje nalil motul transoil, ki je namenjen prav 2T motorjem z mokro sklopko in menjalnikom, katera sta mazana z istim oljem

Objavljeno
brumer, saj ni napisal oznake motorja ampak samo povedal da je to 2T motor in ima z istim oljem mazano sklopko in menjalnik, noter pa je vsaj po moje nalil motul transoil, ki je namenjen prav 2T motorjem z mokro sklopko in menjalnikom, katera sta mazana z istim oljem

SAj zaradi olja nepoje sigurno je nekaj narobe zmontiral jaz bi dal itak notri rastlinsko olje ATF za avtomatske menjalnike ga dam v vse moje motorje-mopede kjer je v olju menjalnik in mokra sklopka. Olje je dosti redkeje nespreminja viskoznosti in nerazjeda gumeOK.

Objavljeno

A ni ATF olje za hidravlične sisteme al se motim?? Kolikor se spomnim sem to olje nalival v amortizerje...

Objavljeno
Sigurno nisi nekaj pravilno sestavil,pozabil kakšno šajbico ali je kakšen lager zanič (tolkel po njemu).Zaradi olja sigurno netuli in namazano je takoj,ko se motor zavrti.Če je sklopka in menjalnik v motornem olju potem mora biti motul olje z oznako T-4 in ne T-2 kolikor je meni poznano-lahko da se motim.Samo menjalnik bo treba ponovno razdreti in sestaviti z pomočjo kakšne skice iz manuala OK. :worship:

OK, izgleda da imam še malo dela :)

Olje bo menda kar pravo (sodeč po napisu "olje za menjalnike 2T motorjev z mokro sklopko" :D )

Hvala za nasvet!

Objavljeno
A ni ATF olje za hidravlične sisteme al se motim?? Kolikor se spomnim sem to olje nalival v amortizerje...

To je rastlinsko olje narejeno je bilo najprej za avtomatske menjalnike(že v šestdesetih letih),nato se je uporabljalo tudi za hidravlična volane in za razne hidravlične sisteme.Lahko se uporabi tudi za amortizerje samo mislim,da bi bili precej tri ker je olje kar precej gosto(viskozno) viskoznosti nespreminja in nenajeda gume,kar je pri hidravljičnih sistemih najvažnejše. :worship:

Objavljeno

Se tomosov avtomatik "uporablja" to olje...

Objavljeno

Na Hondi NSR mi je malo primanjkovalo olja v mašini in sem kupil nekega Petrolovega(bolje kot nič). Menjalnik se je začel zatikat, v ler je šlo samo pri ugasnjenem motorju, še to stežka... KO sem dobil novo olje->Motul Transoil za 2taktne mlinčke je bil menjalnik prava poezija. Šlo je točno tja ker je moralo. Olje dela čudeže. Hočm rečt da je Transoil odlično olje.

Če ti pa žvižga pa razstavi in nabavi si SERVICE manual, ne owners manual in sestavi kot riše/piše.

Objavljeno
To je rastlinsko olje narejeno je bilo najprej za avtomatske menjalnike(že v šestdesetih letih),nato se je uporabljalo tudi za hidravlična volane in za razne hidravlične sisteme.Lahko se uporabi tudi za amortizerje samo mislim,da bi bili precej tri ker je olje kar precej gosto(viskozno) viskoznosti nespreminja in nenajeda gume,kar je pri hidravljičnih sistemih najvažnejše. :worship:

Aha razumem... Bom potem kar to olje uporabu za menjalnik-ga mam še nekaj doma.

Hvala za razlago pa LP

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!