Skoči na vsebino

BANKE


Priporočene objave

Objavljeno

Banka te nikoli ne vpraša za pin. Kliči banko in to takoj. Ti bodo svetovali naprej.

Objavljeno

Sicer nisem naredil ničesar... Ampak na spletni strani DH - obrazci najdem tole. 

Reda radi pa sem jih  imel namen kontaktirati jutri. 

Screenshot_2021-01-20-20-33-53-01.jpg

Objavljeno

Prenašajo shranjevanje uporabnikovega dostopa na zunanje firme. Če hočeš dostopad prek denarnika, ali avtentikacije rekono te aplikacije-ponudniki shranijo tvoje geslo za dostop do DH računa.

DH noče več upravljati z dostopom do uporabniških računov in njihovo avtentikacijo. Novo je dvo ali tristopenjska avtentikacija. 

Telefo+fingerprint+prijavljen telefon.

Tako je to sedaj.

Poklič pa vseeno.

Objavljeno

reku je, da je mail dobu ... sicer pa je prstni odtis bolj varen ;) 

Objavljeno

Če razumem je dobil mail, da uredi avtentikacijo prek Rekono one pass.

Tam zahtevajo pin,da prek njih dostopaš do banke.

Vsaj jaz sem takole razumel. Je pa bilo kar nekaj sporočil z banke že v decembru na to temo da bo treba nekaj spet.....

Objavljeno
pred 3 minutami, Quest pravi:

Če razumem je dobil mail, da uredi avtentikacijo prek Rekono one pass.

Tam zahtevajo pin,da prek njih dostopaš do banke.

Vsaj jaz sem takole razumel. Je pa bilo kar nekaj sporočil z banke že v decembru na to temo da bo treba nekaj spet.....

Točno... Sporočila v decembru, pa so bila glede denarnika in avtetinkacije (brez sms-ja kot je bilo to prej). To imam že vse urejeno BP

Objavljeno

Jaz sem decembra urejal tole sranje.

Pa se ne spomnim da bi moral pin banke kamorkoli vpisovat. Sedaj pa je v navodilih. Ali so dodali ali pa se jaz ne spomnim več. 

Poklič pa sporoč zakaj pin.

  • Všeč mi je 1
Objavljeno
pred 4 minutami, Quest pravi:

Jaz sem decembra urejal tole sranje.

Pa se ne spomnim da bi moral pin banke kamorkoli vpisovat. Sedaj pa je v navodilih. Ali so dodali ali pa se jaz ne spomnim več. 

Poklič pa sporoč zakaj pin.

Sej to mi ni jasno. Tudi sam pri urejanju denarnika nisem nikjer vpisoval pin. 

Objavljeno
pred 16 urami, Quest pravi:

 

Poklič pa sporoč zakaj pin.

Poklical, so mi potrdili, da je bil mail poslan s strani DH, sicer pozabi vprašat zakaj pin, vendar ga za rekono rabiš. ?

Bom jst še malo počakal. 

Objavljeno

https://bankanet.nkbm.si/auth/prijava

obvestilo:

  • BANKA VAM NIKOLI NE BO POSLALA E-POŠTE ALI VAS KLICALA IN ZAHTEVALA:
  • Gesla za dostop
  • Podatkov kartice (PIN, številka, varnostna koda, veljavnost)
  • Osebnih ali drugih podatkov
Objavljeno (popravljeno)
7.1.2021
Lažna sporočila v imenu Nove KBM

Danes smo zaznali povečano število prevar s pomočjo lažnih sporočil, poslanih po elektronski pošti v imenu Nove KBM. Ob tem poudarjamo, da Nova KBM ne pošilja strankam e-sporočil, kamor bi morali vnašati podatke o karticah, gesla ali druge podobne podatke.

Doslej zaznan postopek prevare:

  • stranka prejme lažno elektronsko pošto, v kateri jo je ''Nova KBM'' obvestila, da je zaradi posodobitev spletnega varnostnega sistema potrebna prijava oziroma aktivacija,
  • po kliku na priloženo povezavo se odpre lažna spletna stran z obrazcem za prijavo v Bank@Net, mBank@Net ali mDenarnic@ - svetujemo, da ne vpisujete podatkov, kot so številke plačilnih kartic, PIN-i, CVC-kode, datum veljavnosti, davčna številka ali številka mobilne naprave,
  • ko stranka vnese svoje podatke, v večini primerov na mobilni telefon prejme SMS z enkratnim geslom za potrditev spletnega plačila oz. nakupa.

Če menite, da ste dobili takšno lažno elektronsko sporočilo in ste vnesli svoje podatke, vam svetujemo, da nemudoma prekličete svojo kartico tako, da pokličete klicni center Bankarta na telefonsko številko 01 583 41 83 ali kontaktni center Nove KBM na telefonsko številko 080 17 70. Kartico, ki je bila zlorabljena, lahko prekličete 24 ur na dan, tudi med vikendi in prazniki.

Svetujemo vam, da:

  • neznancem ne zaupajte podatkov svoje bančne kartice
  • podatkov vaše bančne kartice ne pošiljajte po elektronski pošti, klepetalnicah ali po telefonu
  • banka ne bo nikoli zahtevala vnos prijavnih podatkov prek elektronskih sporočil
  • pred prijavo v spletno banko zmeraj preverite spletni naslov – ta se mora glasiti www.nkbm.si
  • si več o aktualnih prevarah lahko preberete na naši spletni strani https://www.nkbm.si/varno-poslovanje, dosegljivi pa smo vam tudi na elektronskem naslovu prevare@nkbm.si.

Zahvaljujemo se vam za sodelovanje in vam želimo varno poslovanje.

Vaša Nova KBM

Popravljeno . Popravil maus
Objavljeno

https://www.policija.si/svetujemo-ozavescamo/varnost-na-internetu/95864-sedem-vrst-spletnih-financnih-prevar-ki-jim-uporabniki-najpogosteje-nasedejo

4a spoofed bank4. Lažna spletna mesta bank

E-poštna sporočila z lažnim predstavljanjem banke običajno vsebujejo povezave, ki vas usmerijo na lažno spletno mesto banke, na katerem morate razkriti finančne in osebne podatke.

Kateri so prepoznavni znaki? Lažna spletna mesta bank so videti skoraj tako kot prava. Taka spletna mesta pogosto uporabljajo pojavno okno s pozivom, da vnesete bančne poverilnice. Prave banke ne uporabljajo takih oken. Prav tako na pravih spletnih mestih bank ni nujnih sporočil z oznako Nujno. Ne klikajte pojavnih oken za zbiranje občutljivih podatkov od vas in ne vnašajte svojih osebnih podatkov. Značilnost je tudi slabo oblikovanje: bodite previdni na spletnih mestih, ki imajo oblikovne, črkovalne ali slovnične napake. Več nasvetov: Lažna spletna mesta bank  

Objavljeno

a za maestro tud kej pošilajo take meile ?? ..

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!