Skoči na vsebino

nakup prvega motorja (ženska)


petrca

Priporočene objave

Idi h kakšnemu posredniku, naj te posadi na motor in ga premikaj po dvorišču gor in dol (seveda, da boš na njemu sedela - na motorju, ne posredniku). Ker največji "keč" je itak kontrolirat motocikel pri hitrosti polža, vse kar je nad tem, več ni takšna težava. Priporočam ti ER-5 in ER-6, CBF 500 ali CBF 600, GS 500 ali kakšno podobno igračo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede 500kubov... baje je zmanjšimi preveč ''šraufanja'' sama sem drugače razmišljala o 350 al pa kaj podobnega. sem pa že gledala po netu, vendar se ne znajdem preveč glede te višine...

nekako nimam občutka kako visok je lahk osedež za mojo višino.

Opravičujem se glede trditve o številu žensk :)

Pozdravljena! Sem mela lani isto težavo ko sem naredla izpit in je bilo treba nekaj kupit jaz pa vsa izgubljena..a bi z oklepom al brez,dva cilindra al štiri itd :hmm: tako da vem kako se počutiš! Pa čisto vsak je bil prevelik pa pretežek..čeprav mam jaz 177cm višine! Če ti to kaj pomeni :D

Drugače pa najboljš da si jih par izbereš po karakteristikah in se probaš usest gor pa boš vidla, tako sem jaz delala. Itak pa da je mogu bit lep, to se razume že v štartu! Kak bi pa zgledala fukish motoristka na grdem motorju :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kak bi pa zgledala fukish motoristka na grdem motorju :lol1:

Vsekakor ful boljše od kake krule na ful lepem motorju. Takih je sicer čisto preveč.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede vožnje... vozila sem že samo sem imela res velike probleme z ustavljanjem ker pač dosežem samo s prsti. r6 in ninjo samo se mi zdi da ga ne bi mogla zadržat v vsaki situaciji sploh če bi se preveč nagnil...

malo sem še pogledala po netu pa me zanima če se da sedeže spustit (ne se mi smejat, ker ne vem veliko o tem) drugače vam pa pišem tule ravno zato, da se ne bom odločala na podlagi izgleda ampak glede na druge karakteristike... prvo moram najti motorje na katerih bom dosegla, da bom sigurna, da ga bom obvladala, ne da bo motor obvladal mene...

pa nisem najstnica pa prosm brez tistih klik pa klok k se mi ne zdijo vmesni...

Lahko daš sedež predelat tako, da ga stanšajo in pridobiš nekaj malega. :)

Drugače je pa CBF-ka eden izmed takšnih motorjev, ki se mu lahko nekoliko prilagaja višina sedeža! Sicer je pa razlika npr. med Hornetko 600 in CBF 600 v višini sedeža samo pol centimetra (Hornetka je višja). Probaj se malo vsesti na kakšen podoben motor pa boš dobila malo boljšo predstavo.

Ima pa Kawasaki ER-6n in Honda Hornet (starejši model) enako višino sedeža. Nova Hornetka je že malo višja! :whistle:

Popravljeno . Popravil 2Bad
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tudi jaz nisem med največjimi in imam husota 650, ki ima zic visok 780mm. Pa če sem oblečen v kavbojkah normalno sežem do tal, če mam obleko gor (leader) mam pa že majhen problem (sam človek se vsega navadi, sem opazil pri sebi skozi leta da velik delam z ravnotežjem in da dostikrat sploh ne stopim na tla, pa tudi vsaka kilca + bolj posede zadnji feder :P ). Zadnjič sem vozil novega Z750 je pa še višji sem pa komaj s prsti dosegu dol.

Ti si z 157cm kar močno majnša od mene in ti nebo noben motor z 800mm+ prov še 750 bi bila pri tvoji višini kriza. Vzemi kaj nizkega okoli 700mm ali manj. Za začetek vzemi motor tja do 80HP da se navadiš za kakšno leto potem pa pojdi na več. 600cc SS motor je odločno preveč za začetek pa še zic je previsok zate.

Najlažje znižaš motor da menjaš tiste štangce spodaj, ki držijo zadnji feder, sam se lahko zgodi da podreš komplet ciklistiko.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Najlažje znižaš motor da menjaš tiste štangce spodaj, ki držijo zadnji feder, sam se lahko zgodi da podreš komplet ciklistiko.

Lahko zamenjaš "dogbonese", sem o tem že nekje enkrat pisal. Vendar potem iz povprečnega motorčka dobiš vsaj čoperja ali celo plug :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Vsekakor ful boljše od kake krule na ful lepem motorju. Takih je sicer čisto preveč.

Pa to glede višine res ni ne vem kaka frka - mam 1150gs-a pa ma poln tud 270kg+ pa ma fotr k se usede gor sam konice prstov na tleh, pa ga manevrira na mestu brez problema(ajd skor :rolleyes: ). Prvič parkrat ti ga kdaj pa kdaj zaniha k ne veš, da se morš s poravnano balanco ustavlat, iz stranske tačke ga dvignat mal bl na moč :naughty: pa je to to!!! Tak da res probi in tam kjer maš noge vsaj mal na tleh je ok!!!

Pozabl ste pobi dodat, da je keč tud v ožini zica!!!

Probi in pol nabav - glede koju je pa pač vseen - sam do 80 ti o sigurn več k dost če ga boš pošten ožemala in ne rabiš že na začetku športaka z vsaj 120hp

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Bravo Lara, to je odgovor!!!!! :OK:

:grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

glede vožnje... vozila sem že samo sem imela res velike probleme z ustavljanjem ker pač dosežem samo s prsti.

Važna je tehnika. Na zicu se presedeš, da z eno nogo trdno stopiš na tla, če je pa motor pokonci pa itak sam stoji. Če samo s prstki tipaš, se mimogrede zvrneš. Ko se pa enkrat začne nagibat, je pa boljše da se umakneš. :whistle:

Pozneje, ko boš pa bolj izvežbana ga boš znala pa z gasom pokonc postavit, če se ti recimo pri obračanju preveč nagne. :naughty:

:grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!!

Žensko na motorju pa na tri kilometre vidiš. Imate eno tako tipično držo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!!

po ravnem hrbtu..čeprav včasih se zmotmo vseen :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Žensko na motorju pa na tri kilometre vidiš. Imate eno tako tipično držo.

Matr to me pa prov zanima kako držo majo :unsure:

Drgač pa da ne bo of topic, Petrca honda CBF maš 500, 600, 1000 kubov z oklepom ali brez in z nastavljivo višino sedeža in nastavljivo višino balance, tko da pomoje bi blo tuki zihr neki zate. Pa še niso tok drage.

Jaz sem bil že čist blizu da bi si kupu CBF 1000 super motorček, samo sem po testni vožnji pogruntal da me konec sprednje maske direktno v kolen nabija in je blo nevzdržno (sem pač pr visokih doma).

Aja pa še to testno vožnjo brez problema dobiš pri AS Domžale.

Velik sreče pri izbiri

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!!

To sem ti že zdavnaj razložu :whistle: Edino je problem, če se mim prpele kaka teta , ki je višje sorte :D

PS.: Aha, vidim, da ti je tudi biker77 razložu še enkrat :naughty:

Popravljeno . Popravil Frips
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!!

Lara, pravi fantje "cutimo" zensko v blizini! :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOje mnenje: Glede tvoje višine - ni krize... Midva z ženo sv letos kupila nov motor in ker vozva oba (jaz 177, žena 154 cm - 53 kg) je bil kar problem... In res je, da ni tolk fora v višini zica in teži, kot pa v širini zica in razporeitvi težišča... Odločla sva se za er-6f, bil je namreč edini v tem rangu (ozek medenični del), ki ga je žena brez znižanja lahko brez problema postavla s tačke in sicer na prstih prestavljala sem in tja (prej je leto in pol vozla čoperja 250 ccm)... Ko se je er-6 na poligonu navadla, sem dobil še en originalen zic in ga zanjo totalno znižal (cca 2 - 3 cm)...

Nižanja vilic, križa se na novem motociklu nisem loteval in tudi ni bilo potrebe..., zdaj se pelje brez problema, sicer na zelo trdem zicu ampak pravi, da je "trdega" itak navajena...Res pa je, da pač malo čuva pri ustavljanju na bolj "kompliciranih " mestih. Normalno obuta stopa dol na vsaki strani s polovico stopal, kar je na 186 kg težkem motociklu z izrazito nizkim težiščem čisto v redu...

In še za primerjavo: Novi Bandit in CBF ka imata sedež v najnižjem položaju še centimeter nižje od ER 6, vendar je sedež kot tudi motocikel bistveno širši, težji, z višjim težiščem, zato ju žena niti pod razno ni obvladala....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ne vem zakaj je treba z obema nogama sploh it na tla..naučte se presest pa ne bo problemov pa tut če bo večji motor..

probleme delate za brezveze..

itak pa k motor pada je vseen a maš 180/80 al pa 150/45 ker ga ne ujameš..razen če potegneš neke skrite zaloge moči..

vse je v tehniki..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

MOje mnenje: Glede tvoje višine - ni krize... Midva z ženo sv letos kupila nov motor in ker vozva oba (jaz 177, žena 154 cm - 53 kg) je bil kar problem... In res je, da ni tolk fora v višini zica in teži, kot pa v širini zica in razporeitvi težišča... Odločla sva se za er-6f, bil je namreč edini v tem rangu (ozek medenični del), ki ga je žena brez znižanja lahko brez problema postavla s tačke in sicer na prstih prestavljala sem in tja (prej je leto in pol vozla čoperja 250 ccm)... Ko se je er-6 na poligonu navadla, sem dobil še en originalen zic in ga zanjo totalno znižal (cca 2 - 3 cm)...

Nižanja vilic, križa se na novem motociklu nisem loteval in tudi ni bilo potrebe..., zdaj se pelje brez problema, sicer na zelo trdem zicu ampak pravi, da je "trdega" itak navajena...Res pa je, da pač malo čuva pri ustavljanju na bolj "kompliciranih " mestih. Normalno obuta stopa dol na vsaki strani s polovico stopal, kar je na 186 kg težkem motociklu z izrazito nizkim težiščem čisto v redu...

In še za primerjavo: Novi Bandit in CBF ka imata sedež v najnižjem položaju še centimeter nižje od ER 6, vendar je sedež kot tudi motocikel bistveno širši, težji, z višjim težiščem, zato ju žena niti pod razno ni obvladala....

Predlagal bi ti,da ji spustiš še prednje vilice in pridobi še ca 2 cm .Namreč to je par minut dela in na voznih lastnostih se sploh neobčuti.Odviješ vse 4 vijake od teleskopov in obe strani spustiš tako da se teleskopa naslonita na balanco in spet pritegneš vijake OK.Probaj saj ni problema daš vedno lahko nazaj kot je bilo.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To sem ti že zdavnaj razložu :whistle: Edino je problem, če se mim prpele kaka teta , ki je višje sorte :D

PS.: Aha, vidim, da ti je tudi biker77 razložu še enkrat :naughty:

Ma ja si povedu sam nebi js rekla da je to tako prav očitna razlika, saj ti tip motorja nalaga držo do ene mere! Ne morem ležat na tanku upognjenega hrbta če ne vozim gsxR-a npr.in kaj to potem takoj pomeni da sem ženska na motorju al kaj?!! :hmm: sicer sem pa jaz pol v plusu k spadam v višjo sorto .) je pa res da mam zdaj novo jakno kar pomeni...tja..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ma ja si povedu sam nebi js rekla da je to tako prav očitna razlika, saj ti tip motorja nalaga držo do ene mere! Ne morem ležat na tanku upognjenega hrbta če ne vozim gsxR-a npr.in kaj to potem takoj pomeni da sem ženska na motorju al kaj?!! :hmm: sicer sem pa jaz pol v plusu k spadam v višjo sorto .) je pa res da mam zdaj novo jakno kar pomeni...tja..

na vseh motorjih se vas spozna..

edin une punce k dirkajo..tistih pa ne spoznaš..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

na vseh motorjih se vas spozna..

edin une punce k dirkajo..tistih pa ne spoznaš..

Bom tud js dirkala, le glejte me počasi se daleč pride :yea1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!