Tomozuki Objavljeno September 6, 2007 Opozori Objavljeno September 6, 2007 :grim , sicer pa kako sploh ločte če motor vozi teta al stric pod tisto vso opremo ko pripali mimo??!! Noge imate (preveč) narazen :naughty:
KeC Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Lara, pravi fantje "cutimo" zensko v blizini! :yea1: Pravi moški pa "cutimo" zensko na sebi! :whistle:
tati Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 hah jaz pa res nimam kompleksa... ampak za moje pojme je pač to preveč in se mi zdi prav malo po malo iz manjšega na večje... ker na motorjih noben ne špara z gasom in se slej ko prej začne malo bolj izkoriščat potencial motorja in brez izkušenj to vodi le v smrt ;) zato pač svetujem malo po malo iz manj na več in nabirat izkušnje... :) ko sem jaz kupovala prvi motor mi je vsak rekel, da ne glede na kubitažo, če bom kupila 1000 kubičnega, bom pa tega vozila.... glede na višino pa, prejšnji vikend sem bila v Italiji na moto poroki in dol je veliko majhnih punc, ki pa vse vozijo Dukati Monster, čeprav meni pač ni všeč, samo glede višine, pa baje, da je za zelo majhne :worship: :naughty: :worship: :naughty:
Free bikerca Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 ne vem zakaj je treba z obema nogama sploh it na tla..naučte se presest pa ne bo problemov pa tut če bo večji motor..probleme delate za brezveze.. itak pa k motor pada je vseen a maš 180/80 al pa 150/45 ker ga ne ujameš..razen če potegneš neke skrite zaloge moči.. vse je v tehniki.. Bravo, biker77! Se popolnoma strinjam! :worship: :worship: :worship: :worship: :worship:
Jure Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Žensko na motorju pa na tri kilometre vidiš. Imate eno tako tipično držo. True! :grim :grim na vseh motorjih se vas spozna.. True! :grim :grim Drugace pa se strinjam, da je veliko bolj kot visina pomembna tehnika.. Ampak vseeno si bos pa olajsala stvar, ce si bos namesto enega motorja z 800mm + zbrala nekaj malce nizjega :) Moj Hyosung ima npr 760, pa se prodajam ga, pa se kar sporten je :P Kupis? O:-)
Guest Brumer Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 True! :grim :grim True! :grim :grim Drugace pa se strinjam, da je veliko bolj kot visina pomembna tehnika.. Ampak vseeno si bos pa olajsala stvar, ce si bos namesto enega motorja z 800mm + zbrala nekaj malce nizjega :) Moj Hyosung ima npr 760, pa se prodajam ga, pa se kar sporten je :P Kupis? O:-) Dex s Korejcem se moraš poročit,to ti mora biti jasno že,ko ga kupiš.Ne se jezit,to je zato ker so novi precej poceni in vsak,ki ima namen kupit Korejca raje doda še par stotakov EUR-ov in si kupi novega OK.
TinaRR Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 na vseh motorjih se vas spozna.. To pa ni res :whistle: :naughty:
gorskaroza Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Jap, po veliki vecini se nas res spozna. Pac rade malo bolj pokonc sedimo :whistle:
2384nsdf83 Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Aja pa še to testno vožnjo brez problema dobiš pri AS Domžale. tut motor se tam da kupit brez problema :naughty: Če pa mene nis spoznal, :lol1: Tudi nimam želje ali pa potrebe.
2384nsdf83 Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 To pa ni res :whistle: :naughty: Ja, možače je res težko ločit od babjekov ...
devilish Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Najprej vsi tisti, ki priporocate, da se zacne z motorji pri 50 ccm, pa potem 125, pa 250, pa 500, pa 600, pa 650, pa 800, 900 in potem cez 12 let 1000... dejte no! Malo sem zapretiravala, ampak cist nobene veze nima na zacetku al je motor 125 al 1000 - kot je nekdo zapisal, je vse v glavi oz. na podstresju. Tud s 1000ccm se da it pocasi. Je res, da zna bit naporno na nekaterih :krneki: , pa vseeno :) Meni se za zacetnika/co zdi najpomembneje, da je pozoren/a na visino (do neke mere), na vodljivost motorja, okretnost... torej cestaki znajo res bit trdi - pri cemer pa ne menim, da ce ga nekdo hoce na vse pretege, da se ne bo z njim ravno tako navadil.. Malo bolj nerodno bo kako obracanje, mogoce je malo vec moznosti, da se prevrne na mestu, mogoce bo za ovinke potrebno malo vec casa, da pogrunta kako se ga najlepse "mece" iz enega v drug... To so izsledki mojih zacetniskih izkusenj... :whistle: Petrca, jaz sem kupila SV 650S - ne vem sicer kako bi se dalo s tvojo visino ustimat, pa spet ni previsok. Torej ce bi bil problem sedenja resen je motorcek odlicna zadevscina, okreten, lahko se ga kontrolira, v ovinke gre prakticno sam, je lahek.. ni prevec mocan, je pa dovolj mocan... Poleg tega je fajn ker je dvovaljnik in cist lepo vlece na vseh obratih :rolleyes: Motorju gredo vsekakor vse pohvale... za zacetek :) Zanimivo, da je vecina nanj pozabila? :closedeyes: Potem pa itak sproti vidis in se oblikujes sam/a - ali ti kaj ni vsec, kaj ni vsec, kateri motor ima to cesar ta nima itd... Upam, da najdes kaj, kar ti bo vsec... sicer bo pa tudi moj.. mogoce.. kmalu... v prodaji :krneki: :rolleyes: Lp, devilish
Brihta Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Lep pozdrav vsem! Sem nova na tem forumu in kot sem vidla, nimate veliko žensk... Pred nedavnim sem naredila izpit za kategorijo A in naslednje leto bom kupila motor. Nimam še nobene ideje katerega, definitivno bo to cestni, vendar imam kar velik problem. Velika sem 157 cm in zato na večini motorjev ne dosežem do tal :) Prosim, da mi predlagate kateri motorji in modeli bi bili primerni. Ičem motor od 500kubov naprej. Hvala! cbf500 pa čoperji pa er6f
Lara! Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 tut motor se tam da kupit brez problema :naughty: Tudi nimam želje ali pa potrebe. Edino prav :OK:
SEOI-NAGE Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 Tako za primer, jaz pa dekle sva nekje enake rasti. Jaz imam 180 / 71 ona pa 178 pa 65kg. Govorim o GSX-R, kolikšna je višina sedeža še ne vem, bi moral pogledati v podatke. Na začetku sem sam imel majhne težave, naprimer če sem ga parkiral v klanec navzdol pa sem mogu z motorja stopit pa ga ročno vlečt nazaj. Sedaj pa mi ni problema, lahko obračam kjerkoli peresno lahko. Zadnjič sva na poligon šla malo z dekletom pa sem ji povedal kako deluje motor pa kako se ga pelje. Pa je stopila gor pa ji nekako šlo, problem je bil ko se nagne in mora dat v brzino ali pa ko bo sestopila z motorja da bo dala stransko tačko dol, takrat se prevaga vsa ta teža in hvala bogu sem bil zravn da sem motor ujel. Mogoče je težava v tem da imam motor nastavljen malo višje, ampak z malo volje se da tole kontrolirat. Danes ga dekle pelje kot bi mignil, samo kje na kakem parkirišču pa v 1. brzini pa seveda sam z sklopko. Torej, ko greš kam na testno probo postavi motor na najslabše mogoče mesto in od tam poskušaj ga izvleči vn brez pomoči ostalih, tako boš zvedela če je motor zate. Drugače pa moč, vsekakor ni dejavnik kateri bi uplival na nakup motorja. Če imaš možnost kupiti čimvečjo kubikažo in čimbolj udoben moped ga takoj vzami, SEVEDA DA GA LAHKO KONTROLIRAŠ. Se boš spomnila čez čas na moje besede...
TheMan Objavljeno September 7, 2007 Opozori Objavljeno September 7, 2007 ... takrat se prevaga vsa ta teža in hvala bogu sem bil zravn da sem motor ujel.... pravi motorist :naughty:
TinaRR Objavljeno September 8, 2007 Opozori Objavljeno September 8, 2007 (popravljeno) Ja, možače je res težko ločit od babjekov ... zelo lahko pa je ločiti drekače :krneki: od pravih motoristov :evilgrin: Popravljeno September 8, 2007. Popravil TinaRR
Tomozuki Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mene samo zmoti vedno stavek v stilu, vse je v glavi ali vse je v zapestju in sama moč agregata ni važna. To je res, vendar marsikoga moč motorja prevzame kot Goluma prstan in se je nemogoče upreti super pospeškom. Mogoče te mora biti malo bolj "strah", da že iz začetka posežeš po kakšni močnejši zadevi in jo znaš kontrolirat oziroma "voziti počasi". Mnogo ljudi tega ni sposobnih. Skušnjave so namreč prevelike. Zato vseeno svetujem nekaj, kar ni brutalno pa se vseeno da udobno peljati in normalno prehitevati (recimo med 50 in 70KM).
vojak25 Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mene samo zmoti vedno stavek v stilu, vse je v glavi ali vse je v zapestju in sama moč agregata ni važna. To je res, vendar marsikoga moč motorja prevzame kot Goluma prstan in se je nemogoče upreti super pospeškom. se čist strinjam :grim :grim pa še včer sem gledu gospodarja prstanov :P
Jure Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mene samo zmoti vedno stavek v stilu, vse je v glavi ali vse je v zapestju in sama moč agregata ni važna. To je res, vendar marsikoga moč motorja prevzame kot Goluma prstan in se je nemogoče upreti super pospeškom. Mogoče te mora biti malo bolj "strah", da že iz začetka posežeš po kakšni močnejši zadevi in jo znaš kontrolirat oziroma "voziti počasi". Mnogo ljudi tega ni sposobnih. Skušnjave so namreč prevelike. Zato vseeno svetujem nekaj, kar ni brutalno pa se vseeno da udobno peljati in normalno prehitevati (recimo med 50 in 70KM). Je res tako nekako.. Cloveka hitro potegne in hitro rata pizdarija ce je na zadnjem kolesu 100km vec kot bi jih bilo sicer. Ni pa nujno, poznam dosti folka, ki je zacelo s 1000, pa so se super navadili. Ampak na drugi strani poznam pa tudi take, ki jih je mocen motor stresel, svohejsi jih mogoce ne bi.. Ali pac, kdo ve.. Skratka vsak pri sebi ve kako pa kaj. Jaz furam sedaj 650ccm tri sezone, kar nekaj km, mi je ratal ze obcutno presvoh, pa sem se vedno skepticen ce je ss1000 prava izbira zame, oziroma ce sem ji dozorel. Ne vem, bo treba se tehtno premislit pred nakupom :)
royal Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Najprej vsi tisti, ki priporocate, da se zacne z motorji pri 50 ccm, pa potem 125, pa 250, pa 500, pa 600, pa 650, pa 800, 900 in potem cez 12 let 1000... dejte no! Malo sem zapretiravala, ampak cist nobene veze nima na zacetku al je motor 125 al 1000 - kot je nekdo zapisal, je vse v glavi oz. na podstresju. Tud s 1000ccm se da it pocasi. Je res, da zna bit naporno na nekaterih :krneki: , pa vseeno :) Meni se za zacetnika/co zdi najpomembneje, da je pozoren/a na visino (do neke mere), na vodljivost motorja, okretnost... torej cestaki znajo res bit trdi - pri cemer pa ne menim, da ce ga nekdo hoce na vse pretege, da se ne bo z njim ravno tako navadil.. Malo bolj nerodno bo kako obracanje, mogoce je malo vec moznosti, da se prevrne na mestu, mogoce bo za ovinke potrebno malo vec casa, da pogrunta kako se ga najlepse "mece" iz enega v drug... To so izsledki mojih zacetniskih izkusenj... :whistle: Petrca, jaz sem kupila SV 650S - ne vem sicer kako bi se dalo s tvojo visino ustimat, pa spet ni previsok. Torej ce bi bil problem sedenja resen je motorcek odlicna zadevscina, okreten, lahko se ga kontrolira, v ovinke gre prakticno sam, je lahek.. ni prevec mocan, je pa dovolj mocan... Poleg tega je fajn ker je dvovaljnik in cist lepo vlece na vseh obratih :rolleyes: Motorju gredo vsekakor vse pohvale... za zacetek :) Zanimivo, da je vecina nanj pozabila? :closedeyes: Potem pa itak sproti vidis in se oblikujes sam/a - ali ti kaj ni vsec, kaj ni vsec, kateri motor ima to cesar ta nima itd... Upam, da najdes kaj, kar ti bo vsec... sicer bo pa tudi moj.. mogoce.. kmalu... v prodaji :krneki: :rolleyes: Lp, devilish Kako dolgo voziš motorje.????? A se gre prvo v prvi ali deveti razred, :photo: .....tudi "teliček", ko se skoti takoj vstane in ostane celo življenje "tele" Vsaka stvar v življenju ma neke zakonitosti. :yes: . zaporedje katerega se ne da preskočit, tako bi moralo biti tudi pri motociklizmu, poleg postopnega zviševanja ccm in moči tudi primerna vzgoja ....tisto v glavi in ccm in KW ...zaenkrat se to iz črne kronike ne potrjuje. :alien1: :grrr Sicer pa v poplavi toliko motorjev ni hudič, da ne najdeš sebi primernega v tem primeru višina sedeža-odločilnega pomena ccm in KW pa pač čim več a ne da ne zmanjka moči :naughty: :grim
devilish Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mene samo zmoti vedno stavek v stilu, vse je v glavi ali vse je v zapestju in sama moč agregata ni važna. To je res, vendar marsikoga moč motorja prevzame kot Goluma prstan in se je nemogoče upreti super pospeškom. In kdo je pristojen za sodbo o tem, ali novopečeni voznik sodi v skupino "marsikaterih", ali med tiste druge? Tisti, z druge strani enkranov, po mojem mnenju sploh ne... Vsak posameznik mora imeti dovolj samozavedanja, da ve, kako se odziva na razne dražljaje - ali pretirava v določenih situacijah, ali ima dovolj samokontrole... Zakaj bi zaradi teh "marsikaterih" ljudje, ki imajo dovolj samokontrole, šli po 10-stopenjski lestvici, da pridejo do 1000ccm motorja s 120KM? Da ne bo nesporazumov, pri vsaki izbiri z zdravo pametjo in vpogledom vase - s svojim prejšnjim postom seveda nisem ciljala na to, da sta RSV Factory in Ducati 749 super izbiri za prvi motor, ali da je nek supercestak s 190 KM enako dobra izbira, kot nekaj 600 ccm. Menim da je v rangu 600 ccm motorjev veliko tudi takšnih, ki so primerni za prvi motor. Veliko je namreč tudi takšnih, ki kupijo določeno kubaturo in KM, ki ostanejo potem neizkoriščeni... Tisti, ki jih moč motorja prevzame kot Goluma prstan, pa jih bo ta moč prevzela tudi pri 3. ali 6. motorju... ne samo pri 1. Poznamo tudi veliko takih, a ne? .) Royal: Seveda.. Vozim Hayabuso, na kateri mi moči nikoli ne bo zmanjkalo :D That was exactly my point :winkiss: In ne menjam, dokler ne izumijo supersoničnega enoslednega vozila, s katerim bom na Grobniku delala čas 0:10. Še dobro, da bom ta čas delala na Grobniku, za razliko nekaterih izkušenih motoristov z večletnim ozadjem, ki so najprej stopili v prvi razred, pa te rekorde podirajo na lokalnih cestah :krneki: Moj point je bil, da smo si ljudje različni, in ne soditi po sebi tudi drugih - nekateri se lahko vsedejo na Z1000 prvič, ker jim je pač všeč. And everything will be just fine!
royal Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 In kdo je pristojen za sodbo o tem, ali novopečeni voznik sodi v skupino "marsikaterih", ali med tiste druge? Tisti, z druge strani enkranov, po mojem mnenju sploh ne... Vsak posameznik mora imeti dovolj samozavedanja, da ve, kako se odziva na razne dražljaje - ali pretirava v določenih situacijah, ali ima dovolj samokontrole... Zakaj bi zaradi teh "marsikaterih" ljudje, ki imajo dovolj samokontrole, šli po 10-stopenjski lestvici, da pridejo do 1000ccm motorja s 120KM? Da ne bo nesporazumov, pri vsaki izbiri z zdravo pametjo in vpogledom vase - s svojim prejšnjim postom seveda nisem ciljala na to, da sta RSV Factory in Ducati 749 super izbiri za prvi motor, ali da je nek supercestak s 190 KM enako dobra izbira, kot nekaj 600 ccm. Menim da je v rangu 600 ccm motorjev veliko tudi takšnih, ki so primerni za prvi motor. Veliko je namreč tudi takšnih, ki kupijo določeno kubaturo in KM, ki ostanejo potem neizkoriščeni... Tisti, ki jih moč motorja prevzame kot Goluma prstan, pa jih bo ta moč prevzela tudi pri 3. ali 6. motorju... ne samo pri 1. Poznamo tudi veliko takih, a ne? .) Royal: Seveda.. Vozim Hayabuso, na kateri mi moči nikoli ne bo zmanjkalo :D That was exactly my point :winkiss: In ne menjam, dokler ne izumijo supersoničnega enoslednega vozila, s katerim bom na Grobniku delala čas 0:10. Še dobro, da bom ta čas delala na Grobniku, za razliko nekaterih izkušenih motoristov z večletnim ozadjem, ki so najprej stopili v prvi razred, pa te rekorde podirajo na lokalnih cestah :krneki: Moj point je bil, da smo si ljudje različni, in ne soditi po sebi tudi drugih - nekateri se lahko vsedejo na Z1000 prvič, ker jim je pač všeč. And everything will be just fine! [/quot nisem vprašal kaj voziš, ampak kako dolgo??? na tvoj komentar pa :hmm: :nono:
devilish Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 2 leti prvih korakov - bolj malo... in 2 leti aktivno.
duhec Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Zakaj jst k vsake tolko posodim devilish (v bistvu ji vsilim) moj motor ne zacne ozemat tiste rocice za gas, a? Pismu 140 konjev, 102Nm navora, stvara vlece res konkretno pa vseeno ne ozema, zakaj? Ker ve kolko upa obvladat motor ampak tudi itak, je zenska in zenske vemo imajo do avtov in motorjev dosti vec spostovanja, mi tipi kdaj mislimo da obvladamo vse. Pa se neki: vsak, ki se vsede na motor in pozna za gas rocico samo dve poziciji, torej max in min je, preprosto receno, budalo. I said it. Incoming backfireeeeeee.... :D
suhi Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Tisti, ki jih moč motorja prevzame kot Goluma prstan, pa jih bo ta moč prevzela tudi pri 3. ali 6. motorju... ne samo pri 1. Poznamo tudi veliko takih, a ne? .) jp A ni vseen, če si budalo boš tak slej ko prej letel iz ceste - če maš zdej 150 konju al pa čez 5 let. Gre se tu za ljudi, ki niso stari 16 let in enostavno ne vejo, ka bi s seboj, s tistimi konji, zakaj ma motor 150 jih sploh... ampak so to ljudje, ki majo "kao" pošlihtan v glav in ne rabjo 150 sam prov pa pridejo ko greš okol sveta polno naložen, da še vedno prehitiš kak hitrejši traktor z lahkoto. In mislim, da če kupec (baba al ded) nima v glav dans pol ne bo mel jutr in ne čez 5 let (takim se more pač neki hudga zgodit da pol majo pošlihtan) in taki pač ne bi smel met motorjev. (KLE je rezerva tu :naughty: ) šalo na stran Itak pa ne škod za zihr met kak konj majn k več zarad nervoznosti mašin, spodnašanja zadka pri nenadnem zaprtju gasa v kaki 2.,3. prestavi.... ajd
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se