Guest Brumer Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Kar naveličal sem se brat vaših odgovorjev,saj ima vsak od nas svoje mnenje in tolmačenje.Jaz še vedno mislim,da je najbolj važno,da si kupiš motor,ki se ti dopade,odgovarja težina,višina,moč-navor,barva in da vse skupaj finančno preneseš.Namreč moj prvi lasten motor je bil 750 ccm in popravici povedano mi je bil čez dobra dva meseca PREŠVOH.Po dveh letih sem ga prodal in od takrat vozim samo 1200 ccm in min. 100 Ps na srečo kar uspešno 13 sezon prevozil ca 150K kil. Ps: ko narediš B kategorijo se tudi takoj voziš z dobrim velikim avtom in noben nezačne z majhnim avtom OK.
Sanda7 Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 naša irencko je kr cbf500 ubodla pa kr paše ji pa je glih ene tolk velika oz majhna kot ti :winkiss:
Gallus Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 ... v bistvu je vseeno koliko KM ima prvi motor na katerem se učiš "voziti" ... ... dejstvo je, da se najlaže naučiš voziti na motorju, ki ima: - sorazmerno malo maso, saj ga je v začetku mnogo lažje obvladovati na mestu, pri počasnih manevrih, pri vožnji po mestu, skozi zaprte ovinke - soramerno velik predtek prvega kolesa (stabilnost) - sorazmerno pokončen položaj voznika (ni utrujajoč) - je primerne velikosti, glede na voznika ... take karakteristike imajo ponavadi motorji s sorazmerno malo močjo glede na težo (razmerje kw/kg) ... ... da se razumemo, divjak ali norec lahko počne neumnosti tudi, če ima motor samo 25 kw ...
vojak25 Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mislim da će daš novopečenemu vozniku z B kategorijo ferarija vozit mu bo hitr zadek odnesu, ker preprosto ne ve kje so meje, kdaj lahko kdaj ne in ker preprosto ne razume kaj je to če imaš toliko moči na kolesu.... razlika je pr motorju da si glih ne smeš dovolit takih napak da ker so hitro usodne. In napake so veliko manjše in se veliko lažje dajo kompenzirati na manj brutalnih mašinah ali po domače šolskih mašinah. In če tisti ki mislijo da je to v redu da greš takoj na 100kM ali več ne vem zakaj vsi športni vozniki začnejo na kartih pa dobesedno na prdulah glede na to kaj vozijo čez 10 let. Ni ga čez izkušnje :grrr
gusti Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Ti si z 157cm kar močno majnša od mene in ti nebo noben motor z 800mm+ prov še 750 bi bila pri tvoji višini kriza. Vzemi kaj nizkega okoli 700mm ali manj. Za začetek vzemi motor tja do 80HP da se navadiš za kakšno leto potem pa pojdi na več. 600cc SS motor je odločno preveč za začetek pa še zic je previsok zate. Glede na to da je tukaj veliko govora o višini sedeža in o tem da voznice ne sežejo do tal. Ma jaz bi predlagal kakšnemu izumitelju naj za naše gospodične izumi kakšen patent... recimo da bi se motorju pod 10km/h spustili dol kakšni pomožni kolesci, in se potem spet dvignili pri višji hitrosti :rolleyes: :rolleyes: Ok vem da je malo znanstvena fantastika in nevem kako bi tak motor izgledal ampak bi rešil problem da manjša gospodična nebi mogla vozit recimo varadera al pa 1200gs. ok ok že grem spat :rolleyes: :headbang: P.S.: Iz majhnega raste veliko :naughty:
Guest Brumer Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mislim da će daš novopečenemu vozniku z B kategorijo ferarija vozit mu bo hitr zadek odnesu, ker preprosto ne ve kje so meje, kdaj lahko kdaj ne in ker preprosto ne razume kaj je to če imaš toliko moči na kolesu.... razlika je pr motorju da si glih ne smeš dovolit takih napak da ker so hitro usodne. In napake so veliko manjše in se veliko lažje dajo kompenzirati na manj brutalnih mašinah ali po domače šolskih mašinah. In če tisti ki mislijo da je to v redu da greš takoj na 100kM ali več ne vem zakaj vsi športni vozniki začnejo na kartih pa dobesedno na prdulah glede na to kaj vozijo čez 10 let. Ni ga čez izkušnje :grrr Pozabil si napisat,da zaćnejo z kartom pri osmih letih, pri 18-tih pa so že vsaj v formuli-3 seveda,če ma foter dnar OK. :worship: Ps: kar se tiče Ferarija sem videl na nemški televiziji,ko si je neka (bogata) kupila ferarija iz trgovine takoj,ko je naedila izpit .Ferari je samo vprašanje denarja, enako je pri motorjih vprašanje je koliko si pripravljen in koliko ti finance dovoljujejo.Verjetno midva nikoli nebova imela možnosti probat ferarija,kaj šele imeti,mislim pa da nama in nikomur nebi zadka spodnašalo sploh z njegovo elektroniko proti zdrsavanju in verjetno vsaj 90%-no špero.OK
2384nsdf83 Objavljeno September 9, 2007 Opozori Objavljeno September 9, 2007 Mislim da će daš novopečenemu vozniku z B kategorijo ferarija vozit mu bo hitr zadek odnesu, ker preprosto ne ve kje so meje, kdaj lahko kdaj ne in ker preprosto ne razume kaj je to če imaš toliko moči na kolesu.... razlika je pr motorju da si glih ne smeš dovolit takih napak da ker so hitro usodne. In napake so veliko manjše in se veliko lažje dajo kompenzirati na manj brutalnih mašinah ali po domače šolskih mašinah. In če tisti ki mislijo da je to v redu da greš takoj na 100kM ali več ne vem zakaj vsi športni vozniki začnejo na kartih pa dobesedno na prdulah glede na to kaj vozijo čez 10 let. Ni ga čez izkušnje :grrr razn, če je človk previden in zna kontrolirat svoje učenje ... in ne pretirava ... potem ni problem na čem divjem začet. Ampak, malo je takih :whistle: :whistle:
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se