Skoči na vsebino

Drsenje zavornih ploščic


iztok66

Priporočene objave

Imam problem, na sprednjem desnem disku mi drsijo zavorne ploščice. Drsijo tako da je slišno, in tudi disk je na utip tobel (ne preveč). Drugače je mase na ploščicah še dovolj.

Kakšne ideje zakaj se to dogaja? Zrak v sistemu?

Mogoče še obrazožitev kako se sploh ploščice vračajo na svoje prvotno mesto (vzmet,...)?

Hvala za info :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na sprednjem desnem disku mi drsijo zavorne ploščice. Drsijo tako da je slišno, in tudi disk je na utip tobel (ne preveč). Drugače je mase na ploščicah še dovolj.

Kakšne ideje zakaj se to dogaja? Zrak v sistemu?

To je normalno in nič narobe.

Mogoče še obrazožitev kako se sploh ploščice vračajo na svoje prvotno mesto (vzmet,...)?

Ploščice se ne vračajo nikamor - če se, imaš težavo (predolg hod zavorne ročice).

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Imam problem, na sprednjem desnem disku mi drsijo zavorne ploščice. Drsijo tako da je slišno, in tudi disk je na utip tobel (ne preveč). Drugače je mase na ploščicah še dovolj.

Kakšne ideje zakaj se to dogaja? Zrak v sistemu?

Mogoče še obrazožitev kako se sploh ploščice vračajo na svoje prvotno mesto (vzmet,...)?

Hvala za info :)

Če je disk brez zaviranja vroč, ne topel, bi znali biti zapacani zavorni batki...česar se pa raje ne lotevaj sam, če ne znaš še zraka spravit iz sistema. Tudi serviser ti za tako stvar verjetno ne bo vzel veliko

Slišijo se pa pri vsakem motorju, vsaj malenkost.

Za obrazložitev si preberi kaj o hidravliki, konkretno na običajnih zavorah na motociklu ni blazne znanosti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski se mi je vedno bolj segreval, tako da na čas je bil prav vroč.

Tako sem danes vse vzel narazen, očistil bate, in spotoma že zamenjal zavorno tekočivno, po testnem krogu se zavore dosti manj slišijo, bo pa potrebno kaki kilometer več naredit da to potrdim. Upam da se bo sedaj zadeva rešila.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski se mi je vedno bolj segreval, tako da na čas je bil prav vroč.

Tako sem danes vse vzel narazen, očistil bate, in spotoma že zamenjal zavorno tekočivno, po testnem krogu se zavore dosti manj slišijo, bo pa potrebno kaki kilometer več naredit da to potrdim. Upam da se bo sedaj zadeva rešila.

Glavobole mi je pred leti povzročala stara FZR1000. Ni bilo konca, dokler nisem razstavil čeljusti, batke, gumice, pumpico, vse "dezinficiral", sestavil nazaj, batke in zadnjo stran ploščic podmazal z Lucasovo bakreno mastjo, nalil novo zavorno tekočino. Od takrat naprej se je stara FZR peljala tudi po prvem kolesu :D

Se pravi, ni nujno, da bo sedaj ko si sčistil (če si morda čistil brez kompletnega razstavljanja) vse v redu. Osebno sem moral batke tudi spolirat, s samim čiščenjem ni bilo možno popolnoma odstranit zapečene nesnage. Če se boš loteval tega, vrzi pozornost na gumice pri razstavljanju in sestavljanju, saj se rade poškodujejo ali celo strgajo. Ponavadi niso drage in ni nek strošek, če si ob tej priliki omisliš nove...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski se mi je vedno bolj segreval, tako da na čas je bil prav vroč.

Tako sem danes vse vzel narazen, očistil bate, in spotoma že zamenjal zavorno tekočivno, po testnem krogu se zavore dosti manj slišijo, bo pa potrebno kaki kilometer več naredit da to potrdim. Upam da se bo sedaj zadeva rešila.

Ko takole berem,da sami popravljate zavore se vedno smomnim mojega majstra že davnega leta 1967 je vsem vajencem v delavnici PREPOVEDAL kakršno koli popravilo na zavorah,lahko je mahaniku samo zraven pomagal kaj opral,pridržal,gledal in pomagal pri prezračevanju.Moj nasvet NEPOPRAVLJAJTE sami zavor to je prenevarno,vse drugo popravljajte zavore pa raje dajte nekomu,ki bo zato odgovarjal.Mislim,da sem bil dovolj jasen.Pokojni Mervar Lovro je bil po poklicu steklar,zavore je vedno sam popravljal in tudi zaradi zavor je danes NAŽALOST pokojni-namreč zavorna ročica mu je odpadla na ciljni ravnini (Mobi krog).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Diski se mi je vedno bolj segreval, tako da na čas je bil prav vroč.

Tako sem danes vse vzel narazen, očistil bate, in spotoma že zamenjal zavorno tekočivno, po testnem krogu se zavore dosti manj slišijo, bo pa potrebno kaki kilometer več naredit da to potrdim. Upam da se bo sedaj zadeva rešila.

ali imaš luft med ročko in potisnim batom? namreč, če ga nimaš ti ob vsakem stiskanju ročice olje nabije v čeljust, spusti ga pa ne....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko takole berem,da sami popravljate zavore se vedno smomnim mojega majstra že davnega leta 1967 je vsem vajencem v delavnici PREPOVEDAL kakršno koli popravilo na zavorah,lahko je mahaniku samo zraven pomagal kaj opral,pridržal,gledal in pomagal pri prezračevanju.Moj nasvet NEPOPRAVLJAJTE sami zavor to je prenevarno,vse drugo popravljajte zavore pa raje dajte nekomu,ki bo zato odgovarjal.Mislim,da sem bil dovolj jasen.Pokojni Mervar Lovro je bil po poklicu steklar,zavore je vedno sam popravljal in tudi zaradi zavor je danes NAŽALOST pokojni-namreč zavorna ročica mu je odpadla na ciljni ravnini (Mobi krog).

Kolikor jaz vem je Lovro tisti dan zdrsnil in je ročico malo zvil, ko je pa na ciljni stisnil se je odlomila ker je bla pač mogoče celo mal počena... Tko da to nima nobene veze s tem da si jih je sam servisiral(verjetno je tudi sam cel motor šravfal če je bil dirkač...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kolikor jaz vem je Lovro tisti dan zdrsnil in je ročico malo zvil, ko je pa na ciljni stisnil se je odlomila ker je bla pač mogoče celo mal počena... Tko da to nima nobene veze s tem da si jih je sam servisiral(verjetno je tudi sam cel motor šravfal če je bil dirkač...)

Nimaš pravih informacij,pa to jaz nebom pogreval je nesmisel, tako kot če en laik sam popravlja zavore. :headbang:

Popravljeno . Popravil Brumer
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ali imaš luft med ročko in potisnim batom? namreč, če ga nimaš ti ob vsakem stiskanju ročice olje nabije v čeljust, spusti ga pa ne....

Olje v čeljust nabiješ sam z zaviranjem in če se bat v glavnem zavornem cilindru ne vrne popolnoma nazaj (zato mora imeti ročica malo zračnosti) ne odpre odprtine skozi katero se olje vrne v rezervarček za olje. :hmm:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ročici imam lufta tako da ni panike. No, pa boljša novica je da danes po 150 km se diski niso nič segrevali, sliši se še vedno drsenje, ampak so bili hladni tako da zadeva deluje.

Sem jih pa hotel totalno razstavit, ampak mi nikakor ni uspelo odvit 4ih imbus vijakov ki držijo levo in desno polovicu čeuljusti skupaj. Če ima kdo kaki predlog kako bi se tega lahko lotil se priporočam (poizskusil sem z podaljšanjem - zvodom, ampak bi z preveliko silo uničil vijake).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

če si spucu in sedaj dela brez problema ne vidim razloga zakaj bi rad še razdiru. Če pa vseeno misliš razdret, ti svetujem, da najprej nabaviš vse potrebno- dobiš že kit komplete za obnovo(batke in gumice) in šele takrat zadevo razdreš. Do takrat se pa raje vozi in uživaj v soncu, kmalu bo tu zima.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Na ročici imam lufta tako da ni panike. No, pa boljša novica je da danes po 150 km se diski niso nič segrevali, sliši se še vedno drsenje, ampak so bili hladni tako da zadeva deluje.

Sem jih pa hotel totalno razstavit, ampak mi nikakor ni uspelo odvit 4ih imbus vijakov ki držijo levo in desno polovicu čeuljusti skupaj. Če ima kdo kaki predlog kako bi se tega lahko lotil se priporočam (poizskusil sem z podaljšanjem - zvodom, ampak bi z preveliko silo uničil vijake).

To je zato toliko stegnjeno,da nemore vsak sam razdirat OK.Sam lahko samo en po en batek daš dokraja(kolikor gre ven) ga malo spoliraš namažeš z ATE mastjo(lahko tudi silikonska),če nimaš masti lahko namažeš z zavornim oljem, vrneš batek nazaj daš nazaj gumijasto manšeto,tako narediš z vsemi batki nato namažeš ploščice po železni strani z bakreno mastjo, ko si dal vse skupaj,zavore še prezračiš in doliješ zavorno olje OK. :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

To je zato toliko stegnjeno,da nemore vsak sam razdirat OK.

Kaj vse ne bom tlele gor prebral! :slap:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Pa je kdo že pomislil na to, da se je mogoče dolivala zavorna tekočina. Vemo, da nivo zavorne tekočine v lončku pada zaradi obrabe ploščic. In če jop dolliješ, potem pa ko so ploščice izrabljene jih menjaš. Seveda batki ne grejo do konca nazaj, kajti ovira jih preveč zavorne tekočine. In kaj se zgodi. Ravno to kar je bilo na začetku vprašanje.

Kaj vse ne bom tlele gor prebral! :slap:

Da to odviješ moraš bit dobro rejen :naughty: in seveda močan :whistle: :whistle:, če si pa še mehanik, pol si pa zmagal :evilgrin:

Popravljeno . Popravil MARJA
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ko takole berem,da sami popravljate zavore se vedno smomnim mojega majstra že davnega leta 1967 je vsem vajencem v delavnici PREPOVEDAL kakršno koli popravilo na zavorah,lahko je mahaniku samo zraven pomagal kaj opral,pridržal,gledal in pomagal pri prezračevanju.Moj nasvet NEPOPRAVLJAJTE sami zavor to je prenevarno,vse drugo popravljajte zavore pa raje dajte nekomu,ki bo zato odgovarjal.Mislim,da sem bil dovolj jasen.Pokojni Mervar Lovro je bil po poklicu steklar,zavore je vedno sam popravljal in tudi zaradi zavor je danes NAŽALOST pokojni-namreč zavorna ročica mu je odpadla na ciljni ravnini (Mobi krog).

He, hočem, da mi zavore popravlja oseba, ki jo poznam in ki ji najbolj zaupam. In to sem lahko samo in edinole jaz.

Verjamem, da se te stvari lotim precej bolj strokovno in pazljivo kot katerikoli mehanik, ki se mu mudi naprej menjat olje na raznih moprlah pri rednih servisih...Tudi časa si ponavadi vzamem precej več kot kak mehanik...

Pa je kdo že pomislil na to, da se je mogoče dolivala zavorna tekočina. Vemo, da nivo zavorne tekočine v lončku pada zaradi obrabe ploščic. In če jop dolliješ, potem pa ko so ploščice izrabljene jih menjaš. Seveda batki ne grejo do konca nazaj, kajti ovira jih preveč zavorne tekočine. In kaj se zgodi. Ravno to kar je bilo na začetku vprašanje.

Da to odviješ moraš bit dobro rejen :naughty: in seveda močan :whistle: :whistle:, če si pa še mehanik, pol si pa zmagal :evilgrin:

Možno, vendar tega ni napisal...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Da to odviješ moraš bit dobro rejen :naughty: in seveda močan :whistle: :whistle: , če si pa še mehanik, pol si pa zmagal :evilgrin:

Problem ni v tem da nebi bilo moči, problem je ker se imbus lahko obrne znotraj nastavka vijaka in pol je uničen in ga še težje odviješ.

:krneki:

@Tratnjak Damijan: Razdiral zdaj ne bom ker sem uredil podobno kot je napisal Brumer, je pa fajn vedet kak  način kako si pomagat ko bo nekaj "nujno" odvit, ko ne bo alternative kot v tem primeru.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Problem ni v tem da nebi bilo moči, problem je ker se imbus lahko obrne znotraj nastavka vijaka in pol je uničen in ga še težje odviješ.

:krneki:

@Tratnjak Damijan: Razdiral zdaj ne bom ker sem uredil podobno kot je napisal Brumer, je pa fajn vedet kak  način kako si pomagat ko bo nekaj "nujno" odvit, ko ne bo alternative kot v tem primeru.

Ta dva(ponavadi)vijaka ni problem odviti z pravilnim orodjem ,nesme se jih pa "preveč"stegnit kajti vedite eno zavorna tekočina se menja na vsake DVE leti neglede na prevožene kilometre OK.In ko sem omenjal,da je potrebno,ko vrneš batek nazaj in namontiraš ponovno ploščice,PREZRAČIT je normalno,da se mora dolit zavorna tekočina. :worship:

Še slika pravih izvijačev!

post-9445-1191526445_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Brez dobrih imbusov za na račno nimaš kej delat. :closedeyes:

Imbuse nisem slikal jih imam v motorju,pod sedežem (Kawasaki)v mojem pa torxe- vedno s seboj OK.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!