Skoči na vsebino

IBIZA ali MEGANE?


mitiž46

Priporočene objave

Prosim vas, da napišete svoje izkušnje s temi avti, tisti ki to vozte... Zanima me kjer avto se bolj splača kupit. Meni osebno se bolj dopade Ibiza, ampak se mi zdi da se da rabljenga Megana cenejš dobit :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskreni Jože :naughty: :naughty:

Če slučajno stran ne deluje pa guglaj na honest john in potem poišči jeziček car-by-car (breakdown).

Stran je dokaj realna...lahko že preveč, zato samo opozorilo, da se vsi avti kvarijo, izbirati moraš samo na ceno okvar (tisti ki se ceneje popravi je pravi zate) :grim

Druga stran (ki pa jo pišejo obiskovalci) pa je tukaj - veliko subjektivnih mnenj ampak še vedno odlična stran, da veš v kaj se spuščaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V megana ti vlomi vsak njok - glede na to, da je ključavnica okrogla sam zavrtaš pod njo in obrneš s šraufcigrom. Preverjeno; kolega je ostal brez haube, volana in potovalnega računalnika :cry: :xx: :xx: . Sled vloma luknja FI(5) pod ključavnico in nicht meer.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm meu megana 1997, 1.6e 66KW z klimo, soliden auto, mogoče malo premehek za moj okus, poraba pa nekje 6,3.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Opel astra 1.6 74kw, poraba vse od 5.3 do 7.5L/100, dela ko urca (tok tok), pelje čez vse kamne na cesti, ima dovolj navora za udobno vožnjo po omejitvah in ima pač svoje napake (kot vsaka ženska) na katere se moraš navadit in jih sprejet. Cena s klimo in malo kilometri je tm okol 5000€. :)

Za kaj pa potrebuješ avto? Po kakšnem terenu se boš vozil? kakšne ceste? Kakšne razdalje? kako hitro voziš? Koliko sopotnikov imaš ponavadi v avtu? Imaš hobi, ki zahteva zmeren pritljažnik? Kje boš servisiral avto (doma, kolega, pooblaščeni serviser...)...

Vprašaj se po teh vprašanjih in izbira avta bo kot na dlani :)

Je pa res, da če nisi ravno divjak in rad vsake tolko prevažaš veliko robe, se raje odloči za en srednji razred, kot so megane, astra, 306 (307), focus, ...

Ibiza je precej nizka, motorji so bolj lene sorte (odvisno od letnika), pritljažnika prehitro zmanjka in pade po stroških v isti rang kot zgoraj omenjeni avti (zavarovanje in tehnični nad 1300cm3).

Megane je mehak - športnost odpade, merilniki so preveč položni - kot bi vozil kamijon, če se ga lotiš razdirat, ni šans da ga zložiš sam nazaj - npr. tapete na vratih so lepljenje?! Sedaj pa zamenjaj elekro motorček za šipe če upaš :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst sm use lepo razdru, ko smo ravno pri motorčkih za stekla, vse tud nazaj zložu, sam kaj k je motorček kasneje odpovedal :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No ja, kolkr sm bral na carsurvey je mel folk zalimane plate....se pa ne spomnem keri letniki so to bli :) (my fault)

Condor se pravi si ti imel malce murphy-ja :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst se nameravam vozit na daljše razdalje(ko bom hodu na faks u LJ usak dan), tko da rabm dizla z nizkimi stroški pa siguren avto. Ne rabim avta za dirkat. Ibiza se mi dopade po izgledu. Kupu bi pa 1.9tdi. Pa tud rajš mam majnši pa prilčen avto, kot pa da bi rabu kej dost placa na zadnjem zicu al pa v prtlažniku. Sam ne misim nič rihtat...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Potem bi ti priporočal fiat punto 1.9jtd. Motor zdrži svašta :) (jtd je vozila vsa italijanska policija, no razen punto 1.2 s ktermi se po mestih preganjajo)

Cena...ni razlike napram ibizi al pa meganu.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Iskreni Jože :naughty: :naughty:

Če slučajno stran ne deluje pa guglaj na honest john in potem poišči jeziček car-by-car (breakdown).

Stran je dokaj realna...lahko že preveč, zato samo opozorilo, da se vsi avti kvarijo, izbirati moraš samo na ceno okvar (tisti ki se ceneje popravi je pravi zate) :grim

Druga stran (ki pa jo pišejo obiskovalci) pa je tukaj - veliko subjektivnih mnenj ampak še vedno odlična stran, da veš v kaj se spuščaš :)

u specjalna zadeva :OK:

Opel astra 1.6 74kw, poraba vse od 5.3 do 7.5L/100, dela ko urca (tok tok), pelje čez vse kamne na cesti, ima dovolj navora za udobno vožnjo po omejitvah in ima pač svoje napake (kot vsaka ženska) na katere se moraš navadit in jih sprejet. Cena s klimo in malo kilometri je tm okol 5000€. :)

Za kaj pa potrebuješ avto? Po kakšnem terenu se boš vozil? kakšne ceste? Kakšne razdalje? kako hitro voziš? Koliko sopotnikov imaš ponavadi v avtu? Imaš hobi, ki zahteva zmeren pritljažnik? Kje boš servisiral avto (doma, kolega, pooblaščeni serviser...)...

Vprašaj se po teh vprašanjih in izbira avta bo kot na dlani :)

Je pa res, da če nisi ravno divjak in rad vsake tolko prevažaš veliko robe, se raje odloči za en srednji razred, kot so megane, astra, 306 (307), focus, ...

Ibiza je precej nizka, motorji so bolj lene sorte (odvisno od letnika), pritljažnika prehitro zmanjka in pade po stroških v isti rang kot zgoraj omenjeni avti (zavarovanje in tehnični nad 1300cm3).

Megane je mehak - športnost odpade, merilniki so preveč položni - kot bi vozil kamijon, če se ga lotiš razdirat, ni šans da ga zložiš sam nazaj - npr. tapete na vratih so lepljenje?! Sedaj pa zamenjaj elekro motorček za šipe če upaš :)

js osebno dam glas oplu oz. vsaj nečemu nemškemu oz. vsaj nečemu, kar diši po nečem nemškem, torej ibiza, če že hočeš.

samo lahko bi pa mal več povedu ne, al to novo kupuješ, dizel, bencinc, kolk dnarja...

samo js bi se renojev ogibal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelik krog ;)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst vozim Ibizo 1.4 (2004) - avto za dva, s 50l bencina naredim 900km, pospeški slabi - a, ko se zavrti gre za ta mali motor odlično, ceste se res odlično drži, s podrtimi zadnjimi sedeži spravim noter kolo ali smuči...avto s previdno vožnjo sigurno ni prenizek!

Mene moti samo premalo konjev. Tekoče vzdrževanje in to je to.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ta dva avta nista v isti klasi :?

Ali primerjaš clio in ibiza ali pa megane in leon.

Kako velik avto hočeš imet,pa ti najbolj veš,IMHO malo večji!

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jst se nameravam vozit na daljše razdalje(ko bom hodu na faks u LJ usak dan), tko da rabm dizla z nizkimi stroški pa siguren avto. Ne rabim avta za dirkat. Ibiza se mi dopade po izgledu. Kupu bi pa 1.9tdi. Pa tud rajš mam majnši pa prilčen avto, kot pa da bi rabu kej dost placa na zadnjem zicu al pa v prtlažniku. Sam ne misim nič rihtat...

Zdravo...

Diesel Renault? Ne, sem si rekel, dokler ni naneslo tako, da sem pač tudi sam ugotovil, da se iz zarečenega kruha veliko poje :)

Sedaj, ko je minilo približno leto in pol, od kar ga imam (Renault Megane Coach-kupe po naše 1.9 dci, 75kW), lahko le rečem, da je avto čisto ok. Ima-po števcu 97000km in za enkrat ni kakih težav. lepo se pelje, za svojo moč zelo korektno potegne in poraba? 5.3-6l. Čez 6 mi ni šel nikoli, največ se giblje okrog 5,5, z klimo...

Če imaš možnost, pri nakupu avta, preden daš denar, se s stranko dogovori, da ga pelješ na tvoje stroške pregledat na en original servis in če bo ok, avto, seveda če se boš zanj odločil kupi. v primeru, da kupec NE pristane na zgoraj napisano, od avta roke stran!!

Glede Seata, če ni boljši od VW, roke stran, ker so popravila sigurno dražja, kot pri Renaultu, krepuje pa ravno tako al pa še bolj...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

u specjalna zadeva :OK:

js osebno dam glas oplu oz. vsaj nečemu nemškemu oz. vsaj nečemu, kar diši po nečem nemškem, torej ibiza, če že hočeš.

samo lahko bi pa mal več povedu ne, al to novo kupuješ, dizel, bencinc, kolk dnarja...

samo js bi se renojev ogibal veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeelik krog ;)

Še to... danes se moraš zavedat, da ni več Nemškega, ali Japonskega in Francoskega avta...pa seveda tudi nemci-pred nami, so padli v svet kapitalizma in ne delajo več avtov za 20 let. To mislim, da je jasno vsem.

Sploh pa je težko govoriti o Nemcu, če teče debata o Oplih.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Še to... danes se moraš zavedat, da ni več Nemškega, ali Japonskega in Francoskega avta...pa seveda tudi nemci-pred nami, so padli v svet kapitalizma in ne delajo več avtov za 20 let. To mislim, da je jasno vsem.

Sploh pa je težko govoriti o Nemcu, če teče debata o Oplih.

Opel je neka poljsko tajwansko španska mešanca (made in Gliwice-tayspan) :lol1: :lol1: :lol1: :lol1:

Čeprav imam jaz srečo in je bil moj še njemački proizvod :)

OK, Ibiza vs. Megane. Glede na to, da se boš bolj fural po ljubljani in rabiš prevozno sredstvo od točke A do B, pol bi jst na tvojmu mestu uzel ibizo 1.3? :hmm: diesel (nism sigurn če ma volkswagn 1.3 al 1.2 diesel). Poraba je minimalna, konjev je kolikor jih pač je (od tako majhnega kavnega mlinčka ne moreš ravno pričakovati formule), pade v najnižji rang za tehnični in zavarovanje, pa po omejitvah se pelje ravno tako kot vsi ostali. Prehiteval pa seveda ne boš, k sedaj gredo kamjoni tud 80km/h - raje opazuj okolico in se vozi zadaj :)

Druga stavr, ki je bolj v korist ibizi je zadnja šipa - megane ima še nekaj malo riti in čez tistih 10cm se napran ibizi ne vidi nič (mam jst težave pri mojmu) sploh ker so vse haube ratale nekam hudo nizke in zaobljene :cry: . Ibiza pa ima odsekan zadnji konec in je malce lažja (predvidevam) za bočno parkiranje - no, lahko sem tudi zabluzil :D

Cena rezervnih delov pa je tam tam pri vseh avtih; eni majo avspuh dražji, drugi zavorne ploščice, tretji diske... Raje poglej koliko te koštajo svetila in odbijači pri eni in drugi znamki. Glede na promet v okolici ljubljane se splača razmišljati v tej smeri (saj veš, nesreča ne počiva. Nikoli)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jst bi se vozu U LUBLANO, ne sam po LJ, ker nisem iz LJ, tko da: 1.9tdi. Se mi zdi pa Ibiza zelo prilčna, ker pri Meganu res ne vem u čem je point tiste grde metrške debele riti. Drgač pa vem da nemški avti niso več kar so bli. Se mi pa vseeno zdi malo bolj ziher avto narjen, kot pa Renault, kjer je sama elektronka in še sam ne veš zakaj ti ne užge. Če sprazniš akumulator morš poklicat servis da ti pridejo avto užgat(to mi je en pravu in je dau 200€ za to), ker s kabli ne boš nardil nič, je avto že prepameten(renaultova pamet). Drgač pa verjamem da tud Renault zdrži in nemc crkne. Glede pregleda rabljenga avta se pa čist strinjam, v tem poslu so barabini :unsure:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej jst bi se vozu U LUBLANO, ne sam po LJ, ker nisem iz LJ, tko da: 1.9tdi. Se mi zdi pa Ibiza zelo prilčna, ker pri Meganu res ne vem u čem je point tiste grde metrške debele riti. Drgač pa vem da nemški avti niso več kar so bli. Se mi pa vseeno zdi malo bolj ziher avto narjen, kot pa Renault, kjer je sama elektronka in še sam ne veš zakaj ti ne užge. Če sprazniš akumulator morš poklicat servis da ti pridejo avto užgat(to mi je en pravu in je dau 200€ za to), ker s kabli ne boš nardil nič, je avto že prepameten(renaultova pamet). Drgač pa verjamem da tud Renault zdrži in nemc crkne. Glede pregleda rabljenga avta se pa čist strinjam, v tem poslu so barabini :unsure:

Men enega lepega popoldneva letos niti obrnil ni več (ob prižigu kontakta so se kazalci tresli). Predvideval sem, da bi znal biti prazen akumulator (notri je bil še 1., star 6 let).

Sodelovec me pelje na bencinsko, kjer kupim 50Ah akumulator (a si že videl kakega diesla, da bi imel serijsko tako šibek akumulator), to je originalen...seveda je bil avto pred mano v Italiji, kar mogoče nakazuje na to...uglavnem, akumulator priklopim, avto vžge...tako, da oprosti, ampak tisti, o katerem si govoril...pa si siguren da je kos tako enostavni nalogi, kot menjavi akumulatorja? Se pa pojavi problem, če se akumulator POPOLNOMA sprazni, da "ugasne" spomin v računalniku (to pa se lahko zgodi pri vseh avtih), podoben problem imaš lahko tudi na PC-ju, če le predolo ni priključen na omrežje...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Je pa že res, da se moraš o nakupu avtomobila, ali motorja predvsem prepričat sam...

Vsaka inf., ki je od druge osebe, predvsem pa preko foruma vzemi z rezervo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

O katerih Ibizah in meganih sploh govorimo?! :whistle: A so to modeli ko so bile ibize še malce bolj pravilnih oblik in megani klasični (2000 letniki ipd.) ali govorimo o meganovi ritki in ibizi z grbo sredi haube?

Če nameravaš kupiti slednje, potem sem jaz definitivno za Ibizo - lepše izgleda, medtem ko novi megani definitivno padejo v isti razred kot ibiza (Če gledaš volumen pritljažnega prostora)...švoh tristo litrov pri obeh...no ja, plus/minus 80 litrov, kar pa se pri vesoljski obliki megana pomoje ne pozna prav dosti :rolleyes:

Na tvojem mestu bi se ozrl še po Cliotu, puntu, corsi, astri (g), xsari, 306, 206...izbor pri dizlih je res ogromen, cene pa so vse na istem nivoju, upoštevati moraš le, da imajo vsi več ali manj 100.000km ali več, tako da boš rabil nekaj sreče pri izbiri ohranjenega.

Na tvojem mestu bi si vzel tako širok razpon in pograbil prvo priložnost (ne glede na letnik maksimalno 75.000km, s klimo in ceno čim bližje 4500€).

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Občasno pelem sestringa megana coupe 1.6, 16v, 01l

Fini avto za vozit, dobro potegne, mogoče ne dovolj dobro za mobikrog :), stabilen, drži se povsot, ravno prav mehak in trd.

Slaba stran, al grejo svečke, al jermen, ponavadi kej od elektronke itd... :). Placa glih za 2 zadnji sedeži bol za okras, poraba med 7-8l(bol pri 8) pa ga noben ne špara, kdaj pa kdaj višja kot to, sam redko.

Pelal tud od prjatla megana ne-coupe, mislem da ista mašina, sam da ni 16v. Razlika v vožnji kar precejšna, je pa bolj prostoren, 5 vrat, se pravi nekako bolj uporaben, isto ma probleme z elektronko :D...

Seata pelov samo v igrici :D

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 tedne pozneje...

Jaz mam megana l. 00 1.4 (še star motor :() zdej že 3 leto. Tko je avto kot avto in odvisno od sreče kaj dobiš. Jaz na primer v 3 letih nisem imel hvala bogu nobene večje stvari. Pač tisti redni servisi, pa vsake tolk kej malga za sproti, da ti ni dolgcajt. No sej pr renaultu ti itak nikol ni dolgcajt. Hm, kaj mi je že šlo....aja, ventilacija mi dela samo polovično, dela samo če zrak prihaja od zunaj. Kroženje notranjega zraka ne dela (počla neka plastika, še danes mi ni jasno zakaj, ker tega ne uporabljam). Potem sem mel in imam še vedno probleme z zadnjimi vrati. Se ne odprejo (baje šla ključavnica),...

V glavnem. Avto vsak dan naredi 100 km (PO - LJ - PO). Poraba pa je med 7-8 L. Men se zdi kar dost glede na to, da mestne vožnje skoraj ni nič.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Jaz vozim Cordobo (isti šmorn kot Ibiza) SDI 1,9 že 7. leto , poleg nje je doma še Clio 1,2 . S Cordobo do sedaj narejeno cca 140.000 in je crknilo :

1 x filter goriva - odlomljen oddušnik

1 x zavorni diski

1 x filter klime

To je vse. Poraba okoli 5,1 , klima je vedno vklopljena (poleti in pozimi) .

S Cliotom pro 50.000 km tudi ni kakih posebnih težav, čeprav občasno ne gorijo lučke v armaturi, pa še kaka malenkost bi se našla.

Imam pa občutek, da sem s Cordobo bolj siguren .

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!