Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno (popravljeno)
Posnetki z razlasitve rezultatov in podelitve pokalov:

Prejemnikov pokalov se ravno ne vidi kaj preveč, ker povišanega odra Grobnik ne premore; celo stopničke so kot ponavadi trije zaboji oblečeni v oguljeni papirni oglas. Takoj po podelitvi so te zaboje (stopničke) odnesli na varno v barako zraven (v kateri na mizici delajo tudi izpis časov); v to pisarno/skladišče so ažurno odvlekli tudi ploh s štirimi grobo prepleskanimi in malce zarjavelimi kovinskimi nogami, ki je služil kot miza na kateri so razvrstili pokale.

To je vsa oprema dirkališča; ah ja, pozabil sem še par starinskih zvočnikov v obliki belih trobent, ki so jih ravno tako sneli s tribune in pospravili.

Edina zanimiva točka, na kateri se zahvaljujoč zelo simpatičnim novinarjem vedno nekaj dogaja, je napihljiva točka Moto Pulsa.

To je tistih par metrov asfalta, ki predstavlja progo; po gornjem koncu dol, po spodnjem pa nazaj gor in ponovno okrog.

Tribuna; zarjavel zidarski oder z deskami.

Gostilniški kioski, ki jih vidimo spodaj, imajo svojemu videzu primerno ponudbo; vse kar je pečeno ali ocvrto. Od masti lepljiva hrana je malenkost v primerjavi z rizikom salmonele ali s čistočo priprave.

V ozadju, za predelom s kioski s hrano, se vidi Moto Pulsova postojanka zraven barake v kateri delajo izpis rezultatov. Tukaj se infrastruktura Grobnika zaključi; naprej se razteza samo še parkirna površina.

Kljub temu, da vam za par dni uporabe poberejo eno mesečno slovensko plačo, se z motorjem ne morete dati niti pod eno salonitno strehico, ker jih preprosto ni. To pomeni, da se v največji sezoni na mrtvo pražite v razbeljenem zraku vse naokrog ogoljene pokrajine.

In še kioski s hrano slikani iz smeri Moto Pulsove postojanke.

Tako, par utrinkov s tukaj tako mitičnega mesta.

Mojega denarja na tako stanje in opremljenost zagotovo ne bodo videli.

Vseeno je za svetlobno leto boljše kot katerokoli Slovensko dirkališče (če se jim sploh lahko reče dirkališča). Tudi hrana iz kioskov sploh ni slaba. Res je, da je drago v primerjavi z drugimi pistami, je pa po drugi strani najboljše kar lahko dobiš ne da bi se vozil miljavžnt kilometrov daleč. Za zbirčne riti pa itak ni nič zadosti dobro. :P

Popravljeno . Popravil rude
Objavljeno
1.Vseeno je za svetlobno leto boljše kot katerokoli Slovensko dirkališče (če se jim sploh lahko reče dirkališča).

2.Res je, da je drago v primerjavi z drugimi pistami, je pa po drugi strani najboljše kar lahko dobiš ne da bi se vozil miljavžnt kilometrov daleč.

1. Saj to hočem poudariti, da v tej visoko strokovni državi, kjer Ljubo Zajc in kompanija s prometnega ministrstva toliko gobezdajo o prometni varnosti (pa o tem koliko ena poškodba ali smrt stane družbo) niso sposobni izliti na gmajno 4km asfalta (Grobnik ni nič več).

2. To je res; že to je za osebo z boljšimi dohodki zelo visok strošek; kaj pa šele kakšna Monza.

(jaz imam srečo, da imam v Milanu kje biti brez stroškov).

tretja zadeva je ena primerjava; kdor se spomne so pred volitvami odprli viadukt na avtocesti pred Koprom (Črni Kal). Ker avtocesta ni bila končana dovolj daleč so za volilne potrebe naredili izvoz (da so lahko odprli most), ki se konča tam kjer ste na most na zapeljali na samem začetku; (najprej greš čez, nato pa se vrneš na začetek).

Politika je ta predvolini vic porabila sredstva s katerimi bi lahko imeli v Sloveniji tri Grobnike.

In narod? je tiho.

sredstva, ki jih za svoje plače in stroške delovanja porabijo vsi varnostni sosveti in agencije ter podjetja s koncesijo, ki imajo edino delo govoriti in pisati po papirju, zadoščajo za dirkališče tipa Monza (z zastonj vstopnino).

Res pa je, da bi se potem nateklo manj denarja od kaznovanj motoristov.

Kaj pa je bolj pomembno; cel kup pomembnih in dobro plačanih ljudi ali ducat mrtvih in pohabljenih na leto manj?

Objavljeno

Hola antares,

ejga mojster, stara zgodba, to vsi vemo... če maš kakšen dober predlog kako to spremenit te bom takoj podprl, pa ne samo z besedo!!!

Objavljeno
Hola antares,

ejga mojster, stara zgodba, to vsi vemo... če maš kakšen dober predlog kako to spremenit te bom takoj podprl, pa ne samo z besedo!!!

Obmetati politike s paradižniki in staro zelenjavo?

Mislim, da bi zaleglo; vsaj študenteriji je uspelo.

Objavljeno
1. Saj to hočem poudariti, da v tej visoko strokovni državi, kjer Ljubo Zajc in kompanija s prometnega ministrstva toliko gobezdajo o prometni varnosti (pa o tem koliko ena poškodba ali smrt stane družbo) niso sposobni izliti na gmajno 4km asfalta (Grobnik ni nič več).

2. To je res; že to je za osebo z boljšimi dohodki zelo visok strošek; kaj pa šele kakšna Monza.

(jaz imam srečo, da imam v Milanu kje biti brez stroškov).

tretja zadeva je ena primerjava; kdor se spomne so pred volitvami odprli viadukt na avtocesti pred Koprom (Črni Kal). Ker avtocesta ni bila končana dovolj daleč so za volilne potrebe naredili izvoz (da so lahko odprli most), ki se konča tam kjer ste na most na zapeljali na samem začetku; (najprej greš čez, nato pa se vrneš na začetek).

Politika je ta predvolini vic porabila sredstva s katerimi bi lahko imeli v Sloveniji tri Grobnike.

In narod? je tiho.

sredstva, ki jih za svoje plače in stroške delovanja porabijo vsi varnostni sosveti in agencije ter podjetja s koncesijo, ki imajo edino delo govoriti in pisati po papirju, zadoščajo za dirkališče tipa Monza (z zastonj vstopnino).

Res pa je, da bi se potem nateklo manj denarja od kaznovanj motoristov.

Kaj pa je bolj pomembno; cel kup pomembnih in dobro plačanih ljudi ali ducat mrtvih in pohabljenih na leto manj?

stari, maš point!

Objavljeno
stari, maš point!

Dodaten point bi imeli vsi, če bi imeli teh 4km asfalta na katerih ne velja Zakon o varnosti cestnega prometa (dirkališče) tudi v Sloveniji, ker bi šle cene Grobnika temeljito dol (dokler so monopolisti si privoščijo dobesedno vse; kdor hodi tja ve, kaj vse imam v mislih).

Objavljeno
1. Saj to hočem poudariti, da v tej visoko strokovni državi, kjer Ljubo Zajc in kompanija s prometnega ministrstva toliko gobezdajo o prometni varnosti (pa o tem koliko ena poškodba ali smrt stane družbo) niso sposobni izliti na gmajno 4km asfalta (Grobnik ni nič več).

2. To je res; že to je za osebo z boljšimi dohodki zelo visok strošek; kaj pa šele kakšna Monza.

(jaz imam srečo, da imam v Milanu kje biti brez stroškov).

tretja zadeva je ena primerjava; kdor se spomne so pred volitvami odprli viadukt na avtocesti pred Koprom (Črni Kal). Ker avtocesta ni bila končana dovolj daleč so za volilne potrebe naredili izvoz (da so lahko odprli most), ki se konča tam kjer ste na most na zapeljali na samem začetku; (najprej greš čez, nato pa se vrneš na začetek).

Politika je ta predvolini vic porabila sredstva s katerimi bi lahko imeli v Sloveniji tri Grobnike.

In narod? je tiho.

sredstva, ki jih za svoje plače in stroške delovanja porabijo vsi varnostni sosveti in agencije ter podjetja s koncesijo, ki imajo edino delo govoriti in pisati po papirju, zadoščajo za dirkališče tipa Monza (z zastonj vstopnino).

Res pa je, da bi se potem nateklo manj denarja od kaznovanj motoristov.

Kaj pa je bolj pomembno; cel kup pomembnih in dobro plačanih ljudi ali ducat mrtvih in pohabljenih na leto manj?

Se strinjam z zgoraj napisanim. Ne vidim pa pointa zakaj bi zaradi naše nesposobnosti (ali nesposobnosti naših politikov) pljuval čez Grobnik. Če smo mi preveč butasti in nesposobni, da bi si naredili pisto potem bomo pač morali za približke plačevat v sosednjih državah. Tako pač je.

Nisem pa čisto prepričan, da veš koliko približno stane postavitev takšnega objekta kot je Grobnik. Nakup zemljišča, pista in spremljevalni objekti po moji oceni min. 50 mio EUR.

Objavljeno
Nakup zemljišča, pista in spremljevalni objekti po moji oceni min. 50 mio EUR.

Kakor kje. Valencia (Ricardo Tormo) je bila postavljena za približno 1/3 omenjenega zneska...

Objavljeno

Za 50 mio € bi bila že skoraj pista za F1.

Važno, da bomo imeli dva fuzbal stadiona u Ljubljani, pa naša izjemna reprezentanca še tistega nedokončanega v Celju ne more napolnit, da o naših nogometnih klubih (a jih celo imamo-zna kdo 5 jih naštet?) sploh ne govorim.

Objavljeno
po moji oceni min. 50 mio EUR.

In taglavni nabijač je Rude!! O:-)

A si nardimo midva eno takšno, bl mičkeno za ene 49?? Jest lohko dobim en trahtor za drug vikend in prkolco, če bw treba kšno zemljo wozt!

Sam še Brumči fali s kšno brihtno, pol pa bo.

Objavljeno
A si nardimo midva eno takšno,

In če našga lubega Šekija dva bwota napijemo, nam bw odstwpu še en kvart Bikove rebri, tm okul hriba kukr na Grobniku!! :whistle:

Objavljeno
Za 50 mio € bi bila že skoraj pista za F1.

Važno, da bomo imeli dva fuzbal stadiona u Ljubljani, pa naša izjemna reprezentanca še tistega nedokončanega v Celju ne more napolnit, da o naših nogometnih klubih (a jih celo imamo-zna kdo 5 jih naštet?) sploh ne govorim.

ja, pa še obnova in povečanje tega dreka v mariboru je bla "nujno potrebna"....namesto da bi obnavljali ta kurčev stadion za puhloglavce, (pa še tistih je, ko ma nk maribor dobre dneve, za okoli pol stadiona), bi raje nardili tu v mariboru eno tako majhno lolakno dirkališče v stilu racelanda ali mobikroga, da bi se mladinci tam izživljali, ne pa da hodimo noret na mariborsko pohorje ali sladki vrh, kjer nikol ne veš kaj te bo čakalo za ovinkom (povožena žival, skala na cesti, drevo na cesti, ...)...o kakem dirkališču v stilu grobnika niti ne upamo sanjat...vendar ne, naš župan in ostali veleumneži, grejo raje obnavljat neki pof*** stadion, namesto da bi zradirali, in te kao naše profesionalne fuzbalere z 1. stopnjo izobrazbe ali manj, nagnali nekam delat, oni raje za njih gradijo nevemkake komplekse pa dvorane za pozimi, medtem ko je klub v takih dolgih da se iz tega govna ne more rešit en čas, pa magari so 5 krat državni prvaki....ampak ne, vse naj gre za fuzbal, itak smo mariborčani "nogometni narod"....iztrebim se jaz na taki narod ;)

Objavljeno
ne pa da hodimo noret na mariborsko pohorje ali sladki vrh, kjer nikol ne veš kaj te bo čakalo za ovinkom (povožena žival, skala na cesti, drevo na cesti, ...)...

Ampak v tem je ravno čar naganjanja, da nikoli ne veš, ali bo mogoče naslednji ovinek tvoj zadnji. :OK:

Objavljeno
Posnetki z razlasitve rezultatov in podelitve pokalov:

teb se pa vid, da si tipičn slovenc, ena sama velika foušija te je, upam da te res ne bom nikol več tam vidu

Objavljeno
Ampak v tem je ravno čar naganjanja, da nikoli ne veš, ali bo mogoče naslednji ovinek tvoj zadnji. :OK:

haha faca, po eni strani maš prav ja, samo enih par let pa bi te še rad živel, naj me te moja napaka ubije, ne pa cestno-komunalna :D

Objavljeno
naj me te moja napaka ubije, ne pa cestno-komunalna :D

Picajzler. :P

Objavljeno
In taglavni nabijač je Rude!! O:-)

Itak :P

A si nardimo midva eno takšno, bl mičkeno za ene 49?? Jest lohko dobim en trahtor za drug vikend in prkolco, če bw treba kšno zemljo wozt!

Sam še Brumči fali s kšno brihtno, pol pa bo.

Ale demo. Kaj imaš dons popowdne kej cajta??? :D

Objavljeno
Za 50 mio € bi bila že skoraj pista za F1.

Važno, da bomo imeli dva fuzbal stadiona u Ljubljani, pa naša izjemna reprezentanca še tistega nedokončanega v Celju ne more napolnit, da o naših nogometnih klubih (a jih celo imamo-zna kdo 5 jih naštet?) sploh ne govorim.

Zemljišče velikost 2000 x 1000 m stane koliko dinar??? En kvadrat asfalta (takšnega kot je na pistah) stane €€€ ??? Rabiš ca. 30000. Park plac asfalt al boš kr travco zasjal??? Ostali objekti kot box-i, ambulanta, tribune,...

Dej mal približno zračunaj pa javi kakšno cifro si dobil.

Objavljeno (popravljeno)
Zemljišče velikost 2000 x 1000 m stane koliko dinar??? En kvadrat asfalta (takšnega kot je na pistah) stane €€€ ??? Rabiš ca. 30000. Park plac asfalt al boš kr travco zasjal??? Ostali objekti kot box-i, ambulanta, tribune,...

Dej mal približno zračunaj pa javi kakšno cifro si dobil.

2000*1000 je odločno preveč. Zelo malo dirkališč po svetu je na tako velikem zemljišču. Že na 1000*700 se da lepo naredit. Pa saj ni pomembno. Recimo, da dobiš zemljo za 5€ na kvadratni meter in potrebuješ zemljišče veliko 1 kvadratni kilometer = 5 mio. € (pa raje daš občino za solastnika in zemljišče stane = 0). Asfalt bi, recimo dobil po 10€ za kvadratni meter. Rabiš pa ga malo več, recimo širina 15 (zelooo velika) in dolžina 4500 m = 6.75 mio € (pa daš cestno podjetje za solastnika)... ...nekaj potegneš iz skladov, nekaj investitorjev... :P

Zdaj, če si podjeten, lahko zraven narediš kongresni center, naselje vil, garaže, jezero, pa še oval, kros, enduro, kart in še marsikaj. :P

Prideš pomagat? :naughty:

Popravljeno . Popravil Furioso
Objavljeno
2000*1000 je odločno preveč. Zelo malo dirkališč po svetu je na tako velikem zemljišču. Že na 1000*700 se da lepo naredit. Pa saj ni pomembno. Recimo, da dobiš zemljo za 5€ na kvadratni meter in potrebuješ zemljišče veliko 1 kvadratni kilometer = 5 mio. € (pa raje daš občino za solastnika in zemljišče stane = 0). Asfalt bi, recimo dobil po 10€ za kvadratni meter. Rabiš pa ga malo več, recimo širina 15 (zelooo velika) in dolžina 4500 m = 6.75 mio € (pa daš cestno podjetje za solastnika)... ...nekaj potegneš iz skladov, nekaj investitorjev... :P

Zdaj, če si podjeten, lahko zraven narediš kongresni center, naselje vil, garaže, jezero, pa še oval, kros, enduro, kart in še marsikaj. :P

Prideš pomagat? :naughty:

Glede na to, da nabijamo na račun Grobnika potem je potrebno upoštevati kvadraturo, ki je tam na voljo. Cene zemljišča in asfaltiranja (tudi priprave za asfaltiranje) še mal preveri. :huh: Pa brez veze je (tudi, če samo nabijamo) sanjat kaj vse bi blo zastonj. Ugotovimo samo golo dejstvo koliko stane pista ala Grobnik, da bomo potem lahko ta znesek razdelili na 12k motosvetovih nabijačev. :lol:

Objavljeno
(pa raje daš občino za solastnika in zemljišče stane = 0).

BTW....ne bo držalo. :naughty:

Objavljeno
Zemljišče velikost 2000 x 1000 m stane koliko dinar??? En kvadrat asfalta (takšnega kot je na pistah) stane €€€ ??? Rabiš ca. 30000. Park plac asfalt al boš kr travco zasjal??? Ostali objekti kot box-i, ambulanta, tribune,...

Dej mal približno zračunaj pa javi kakšno cifro si dobil.

Za F1 stezo v Istanbulu so bili predvideni stroški 60 mio $, dejansko pa jih je steza koštala 80-100 mio $. Dolga je skoraj 5,5 km in okrog nje te lahko gleda, kako se podiš po tistih parih m2 asfalta, ene 130.000 Turkov.

Objavljeno
2000*1000 je odločno preveč. Zelo malo dirkališč po svetu je na tako velikem zemljišču. Že na 1000*700 se da lepo naredit. Pa saj ni pomembno. Recimo, da dobiš zemljo za 5€ na kvadratni meter in potrebuješ zemljišče veliko 1 kvadratni kilometer = 5 mio. € (pa raje daš občino za solastnika in zemljišče stane = 0). Asfalt bi, recimo dobil po 10€ za kvadratni meter. Rabiš pa ga malo več, recimo širina 15 (zelooo velika) in dolžina 4500 m = 6.75 mio € (pa daš cestno podjetje za solastnika)... ...nekaj potegneš iz skladov, nekaj investitorjev... :P

Zdaj, če si podjeten, lahko zraven narediš kongresni center, naselje vil, garaže, jezero, pa še oval, kros, enduro, kart in še marsikaj. :P

Prideš pomagat? :naughty:

asfalt dobiš najcenej za m2 pri prevozništvu soršak v sg za cca 20 eur! bolj poceni skor ne gre! je pa dober asfalt! tk da tu računica ni prava! :rolleyes: no za vlko kvadraturo ala grobnik bi spusto za 10%! :naughty: !

Objavljeno

Nevem zakaj se pizd... sej nobeden nobenga ne sili dol res je blo mal preveč gužve ampak jst sm se čist ok navozu naredu čez dan okol 60krogov res da bol uizi :rolleyes:

antares zakaj si pa sploh pršu dol če ti je pa grobnik tolk beden!!! sej po tvojih izjavah sodeč si mislim kdo si!! a si na proti koncu dneva stal za ograjo v zagrebškem in dvem starim nakladal(primorski naglas) kolk je grobnik beden in ima star asvalt in da maš ti motor kr v milanu ker tuki je brez veze!! in tebi kot vsemogočnem ti je blo težko dat 4eur za vstopnino :headbang: neboš verjel jst sem jih dal cca 85eur pa se lepo navozu ne pa jokal za ograjo!!!!!!

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!