Runner_Tuner Objavljeno Oktober 22, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 22, 2007 Zanima me če je kdo imel problem, da je mešanica iz frgazarja prišla v cev filtra, mislim da je to posledica, da mi ne vžiga lepo ko je motor hladen, skuter je runner 180 2T. Pa prosim če odgovori kdo ki je vsaj 80% prepričan o tem kaj govori oz. piše, če se lahko ostali zadržite komentarjev kot so npr: to ti je ˝verjetno˝ zarad sklopke ker je že izrabljena, itd.
k0ci Objavljeno Oktober 23, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 23, 2007 to ni nič nenavadnega, pač delovanje 2T mašine, saj če daš filter dol boš videl kako meglica (mešanica bencina in zraka) uhaja skozi odprtino za zrak ven, to naredi ko naviješ gas
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 26, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 Aha... No sem mislil da ima kaj veze s tem da ne vžge hladen. Bo treba kakšno strokovno mnenje. Hvala vseeno. LP.
Jur3 Objavljeno Oktober 26, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 26, 2007 to v filtru je čist normaln, da ti pa hladn ne užge je pa lahko krivo navitje, CDI, svečka, ne pride benz do frgazrja itd. nimam ti kej druzga rečt kokr da se mal igrej z nastavitvami ;)
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Mel fxr180, pa nisem mel nobenih podobnih težav, tut ko sem vgradil polini kit, izpuh,fergazer itd.... Lahko, da ti ne dela dobro plovček, lamele itd..., po mojem boš moral razdreti in spucati fergazar, pol ga pa dobro nastaviti.
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 28, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Frgazar sem razstavil že ene parkrat, sam ne vem pa točno kako ga potem nastavit najbolje, pomoje je neki z zaugom narobe, samo ne vem kako bi probal če dela? LP.
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Ja že vem ka je narobe, vsaj upam, zraven vijaka za nastavljanje prostega teka maš še en vijak, kateri ne sme biti dokonca privijačen, more biti od 1-3 obrate odvit!
_Fingi_ Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 Ja že vem ka je narobe, vsaj upam, zraven vijaka za nastavljanje prostega teka maš še en vijak, kateri ne sme biti dokonca privijačen, more biti od 1-3 obrate odvit! Tisti vijak je za nastavljanje razmerja bencin/zrak pri nizkih obratih, oz. minimalnem obratu ročice za gas. To se naštima glede na barvo svečke. To, da pa imaš aribox malo od olja, pa ni čisto nič čudnega, je normalno. Razen če ni tega extremno veliko.
_Fingi_ Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 ja, sej ti pravm , to je za mešanico bencin-zrak. Pravijo da naj bi ga do zašponal, potem pa nekje 2 obrata odvil. Od tam pa potem poizkušaš najti idealno mešanico. Bolj kot je odvit, več bencina je, bolj kot je zavit, manj bencina je.
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 28, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 28, 2007 No, sej on pravi da je razdru vplinjač in pol je verjetno privil do konca ta vijak in zato mu motor motor tudi nedela, kot pravi!!!!!!
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 S tem vijakom sem se veliko ukvarjal (privijal, odvijal vse možne načine) ampak mislim da to ni krivo. Pomoje je prej svečka, zdaj imam noter NGK BR9ES, če mogoče kdo priporoča katero drugo? Sicer pa motor ko je ogret deluje super.
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Pa ce kdo ve kako bi preveril če zaug dela????
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Zamenji svečko z original, pa preveri da ti prav deluje čok, ko je hladen!
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 A kdo ve katera svečka je originalna? Kako pa preverim zaug, ker je avtomatski?
k0ci Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 zaug dela če vžgeš mrzel motor in laufa na malo več obratih kot ko je ogret
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Ja ok to mi je jasno, ampak vseeno a se da zaug vzet ven pa priklopit na štrom pa če se kej vid da se mora kaj premaknit?
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 evo ti par linkov: http://www.adrenalin-pedstop.com/p/NGK-SCO...N-ESSE-317.aspx http://www.herkules.si/index.php?categoryI...tegory=Najdi%21
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Ja ok to mi je jasno, ampak vseeno a se da zaug vzet ven pa priklopit na štrom pa če se kej vid da se mora kaj premaknit? od vijači ga pa ga nal na roke ven vzem
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 No problem, to vem kako se ga vzame ven, no in ta zaug ima 2 žice, ki jih priklopiš na en konektor, zdej bi pa jaz rad zvedel: kaj ti 2 žice delata?, kam so priklopljene oz. s čim so povezane, in kako zaug ve kdaj je motor ogret da se izklopi? Verjetno je povezan s števcem za temperaturo motorja.
GHOST RIDER 46 Objavljeno Oktober 29, 2007 Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Mislim, da sta te dve žice povezane z indikatorjem temperature in pol se s tem krmili tista glica!
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 29, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 29, 2007 Se bom še mal pozabaval, morem najprej števec za temperaturo zrihtat, sm opazu da ne dela.
Runner_Tuner Objavljeno Oktober 30, 2007 Avtor Opozori Objavljeno Oktober 30, 2007 No zdej števc za temp. dela, ampak je zlo čudn, ko dam kontakt, se števec, kljub temu da je motor hladen, malo dvigne, recimo do polovice, in zgleda da zato ker motor že ˝misli˝ da je ogret in zato ne vklopi zauga. A je se da na ta frgazar naštimat da bi bil ročn zaug, bi blo še najmanj problemov.
veloselo Objavljeno November 8, 2011 Opozori Objavljeno November 8, 2011 (popravljeno) Evo to je ta vijak!!! Hvala! Svaka čast! Do včeraj sem tudi jaz imel prav tak enak problem. Sem zavil ta vijak do konca in ga odvil za 2 vrtljaja in motor vžge kot mina! Hvala za nasvete! So prišli zelo prav! p.s. sem tudi jaz prej nekaj okoli svečke fantaziru pa ni bilo efekta. Vadel pa sem, da je bil motor pri prvem hladnem vžigu kot zazavgan oz., ko mi je po mukah nekak vžgal, se je videlo, da je preveč olja v izpuhu. Popravljeno November 8, 2011. Popravil veloselo
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se