Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Dne 15.08.2002 sem se z dekletom odpravil na Obalo, vendar kot pravijo, nesreca nikoli ne pociva. Z mojo Ninjo sem na izstopu za Ankaran na nekaj zapeljal in predrl zadnjo pnevmatiko. :shock: :shock: :? :x Sreca v nesreci je bila, da luknja ni bila velika in sem jo zaflikal kar z plocevinko s peno (za flikanje gum). :idea: :idea: Ker zadeva ni 100 % sem sel na bencinsko crpalko pred Koprom preveriti tlak in nabaviti se eno plocevinko omenjene zadeve. Pol pa pocasi na Stajersko (ker je bil praznik vukanizerji niso delali, mi ni preostalo drugega) :roll: :roll: . V Postojni opazim tablo za AMZS :!: :idea: , zapeljem do njih in jih vprasam, ce bi mi lahko dali "injekcijo" v gumo ter jo zaflikal. Dva mojstra se tega nista glih zelela podstopiti :? , vendar je eden od njiju hitro tretjega poklical domov. Le-ta je bil v 10 min tam ter zadevo uredil (naj bi slo za osebnega serviserja nasega dirkaca Malca). 8)

S tem so mi polepsali preostanek dneva, prav tako so dokazali da so se dobri ljudje v Sloveniji, ki ti priskocijo na pomoc. :!: :!: :!: 8) Se enkrat hvala vsem trem mojstrom. ko se drugic vidimo dobijo pa se vsak za en pir. 8) 8) 8)

Objavljeno

Po pravilih se to ne dela ... le silom prilike, kot se je to zgodilo vama na poti.

Drugače to ni 100% rešitev in s takšno gumo se ni priporočljivo vozit na polno.

Objavljeno
Po pravilih se to ne dela ... le silom prilike, kot se je to zgodilo vama na poti.

Drugače to ni 100% rešitev in s takšno gumo se ni priporočljivo vozit na polno.

Dej, Ike kaj ga pa serješ, sej sta se samo s Primorske na Štejersko hotela prpelat - sej nista šla na Grobnik dirkat. Kakšna je pa 100% rešitev? A mogoč vlečno službo poklicat (da te ožamejo), al pa iti v hotel spat (s taxijem), potem pa enga vulkanizerja iskat, k ploh hoče z motorjem kej imet (pa spet motor do njega :o kako :?: prpelat). Žalostno je samo to, da "šlauhlosarji" (tubeless) vozite s seboj tiste dvomljivo uporabne spraye. Set pilica-kvačka, trakovi za zamašitev luknje in bombice za pumpanje, je 100% zanesljiv, manjši in še uporaben za več "flikanj".

Objavljeno
Po pravilih se to ne dela ... le silom prilike, kot se je to zgodilo vama na poti.

Drugače to ni 100% rešitev in s takšno gumo se ni priporočljivo vozit na polno.

Dej, Ike kaj ga pa serješ, sej sta se samo s Primorske na Štejersko hotela prpelat - sej nista šla na Grobnik dirkat. Kakšna je pa 100% rešitev? A mogoč vlečno službo poklicat (da te ožamejo), al pa iti v hotel spat (s taxijem), potem pa enga vulkanizerja iskat, k ploh hoče z motorjem kej imet (pa spet motor do njega :o kako :?: prpelat). Žalostno je samo to, da "šlauhlosarji" (tubeless) vozite s seboj tiste dvomljivo uporabne spraye. Set pilica-kvačka, trakovi za zamašitev luknje in bombice za pumpanje, je 100% zanesljiv, manjši in še uporaben za več "flikanj".

........in kje dobiš takšen set pri nas?????????(razen originalen set pri BMW-ju)........

Objavljeno
........in kje dobiš takšen set pri nas?????????(razen originalen set pri BMW-ju)........

Konkretno ti ne morem odgovoriti, ker imam že drugo sezono prdo z tubetype platišči, prej sem ga pa dobil pri bratu, ki ima servis. Tako, da po moje ne bi smel biti problem, drugače pa tudi HG ni daleč (Villach, Graz).

Objavljeno

Dej, Ike kaj ga pa serješ, sej sta se samo s Primorske na Štejersko hotela prpelat - sej nista šla na Grobnik dirkat. Kakšna je pa 100%

Sem lepo napisal, da je to edina rešitev na poti in na takšne neumnosti kot si napisal ... vlečna služba ali hotel sploh nisem pomislil.

Z vožnjo na polno sploh nisem mislil grobnika, ampak cestno rabo nad 150 km/h ... poznam primere ko se se fantje komaj rešli na ravnem pri omenjeni hitrosti. Master 007 vozi Ninjo, ki po mojem z lahkoto dosega 200 km/h.

Tudi ko enkrat našpricaš tisto tekočino noter ... med drugim nažira gumo in ni za še polletno uporabo.

Roman verjemi, da se s takšnimi problemi srečujem dokaj pogosto in ravno iz omenjenih razlogov pri nas gum ne flikamo, jo pa stranki demontiramo mu razložimo problematiko naker jo na svojo željo in odgovornost nese vulkanizerju.

Če se predre še dobra guma bo vsak :twisted: , tudi jaz bi bil, stroškov z motorjem je že tako dovolj.

Če je kdo dobil občutek, da sem v prvem postu napisal, da master 007 ravnal napak se opravičujem.

Objavljeno

del obvezne opreme vsakega motorja ... lesni vijak ... :wink:

Objavljeno
Žalostno je samo to, da "šlauhlosarji" (tubeless) vozite s seboj tiste dvomljivo uporabne spraye. Set pilica-kvačka, trakovi za zamašitev luknje in bombice za pumpanje, je 100% zanesljiv, manjši in še uporaben za več "flikanj".

Ce bos zvedu kje se da dobit sem resen interesent za nabavo kompleta pilica-kvacka-trakovi-bombica. Slisal sem, da je nekaj casa imel Motul v svoji ponudbi, zdej pa se ne da vec dobit. :shock:

Kar se pa spraya tice, ne vem kaksne izkusnje ste imeli vi, ampak pri men je pomagal in mi resilo kar nekaj zivcev. Pol pa pocas do prvega vulkanizerja. :!: :!:

Objavljeno

kolikor je meni znano imajo tak komplet za flikanje samo pri BMW-ju,za ceno pa ne vem.............

Objavljeno
del obvezne opreme vsakega motorja ... lesni vijak ... :wink:

Tud mi smo "kniping" u gumo zasraufal, ko je enmu dirkacu na rally-ju guma spustila...do boxev je prisel brez problema, ne vem pa kako bi se to obneslo na motorju... :?

FLAYO

Objavljeno
Tud mi smo "kniping" u gumo zasraufal, ko je enmu dirkacu na rally-ju guma spustila...do boxev je prisel brez problema, ne vem pa kako bi se to obneslo na motorju... :?

FLAYO

Se je in se še bo obneslo :)

(HotschkotugumanaSicilijipočla press)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!