Skoči na vsebino

Bodočnost avtomobilizma


Broj Jedan

Priporočene objave

Ampak to se še lep čas ne bo zgodilo. :headbang:

zato ker zaenkrat še ni potrebe..črnega zlata je še dovolj.

Mislim da ima honda,toyota,itd. že razvite take in drugačne prototipe na tak ali drugačen alternatinvi pogon. Samo za enkrat se jim še ne splača to serijsko proizvajat.

naftni lobij je še vedno premočan.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 2 mesecev pozneje...

Torej

avto na stisnjen zrak indijskega avto-giganta TATA je bil predstavljen

tudi v našem časopisju (sobotno Delo)

vesela novica:

stal bo od 3.500 esongov naprej ...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Torej

avto na stisnjen zrak indijskega avto-giganta TATA je bil predstavljen

tudi v našem časopisju (sobotno Delo)

vesela novica:

stal bo od 3.500 esongov naprej ...

Uuuf, jest sm pa mislu da bo treba plačat v krompirju :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Po

moje je ta cena častnikarska "raca"

in je novinar malo pomešal zadeve, ker ne pozna

avtomobilov katere dela TATA.

Bomo videli.

::::::::::::::::::::::::::::::::::::

No,

in tako "novi" avto pripelje na

bencinsko pumpo,

voznik izstopi in reče prodajalcu:

B) "Doberdan - zraka je zmanjkalo"

:huh: " ???? "

B) "Ja auto morm napumpat!"

:o " ??? "

B) "A ne veste, da gre moj auto na zrak?"

:angry: Prodajalec med tem že kliče norišnico ...

......................

:lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

V trenutni številki Auto-motor-und-sport revije je več zelo izčrpnih člankov

o prihodnosti avtomobilizma po obdobju fosilnih goriv oziroma njih podražitvam.

Kaer se tiče baterij, predvidevajo, da bo potrebno še vsaj 15 let, da bodo lahko izdelali nekaj, kar bo vsaj za silo primerljivo z današljimi agregati; šele leta 2030 naj bi bnila tehnilogija baterij popolnoma razvita.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Kaer se tiče baterij, predvidevajo, da bo potrebno še vsaj 15 let, da bodo lahko izdelali nekaj, kar bo vsaj za silo primerljivo z današljimi agregati; šele leta 2030 naj bi bnila tehnilogija baterij popolnoma razvita.

:evilgrin: :evilgrin: ... seveda tako pišejo v vseh avto revijah :blink: :blink: ... Le zakaj? Ker so to AVTO revije... strogo podprte s strani naftnih lobijev... resničnost je malo drugačna... razvoj baterij in elektromotorjev je že zdavnaj dosegel zadosten nivo za množično vgradnjo!... na "baterije" so takole mimo grede leteli že na luno pred 40 leti... :blush: :blush: ...

ampak, ali bi res z uporabo le teh zmanjšali problem onesnaževanja in odvisnosti do fosilnih energentov? :? :? ... če so moje informacije točne, se za izdelavo in reciklažo pogonske baterije enega hibrida ali elektromobila pridela več CO2 kot bi ga to isto vozilo pridelalo pri normalni vožnji na bencin... :xx: :xx: ... in ravno toliko energije proizvedene s strani fosilnih goriv v elektrarnah pri proizvodnji in reciklaži teh sistemov... :yes: :yes: , tako da...bomo še kar nekaj časa na bencinu...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

:evilgrin: :evilgrin: ... seveda tako pišejo v vseh avto revijah :blink: :blink: ... Le zakaj? Ker so to AVTO revije... strogo podprte s strani naftnih lobijev... resničnost je malo drugačna... razvoj baterij in elektromotorjev je že zdavnaj dosegel zadosten nivo za množično vgradnjo!... na "baterije" so takole mimo grede leteli že na luno pred 40 leti... :blush: :blush: ...

Daj ti tole z luno in baterijami malo razloži, lepo prosim...

D.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

... da razložim... malo morda v hecu, malo prenapihnjeno je bilo sicer napisano... ampak mišljeno je bilo, da so že v tistih časih imeli tako sposobne baterije (sicer znatnih dimenzij), ki so tekom poleta na mesec nudile dovolj energije za življenje in delo posadke... danes o kvaliteti in sposobnostih izdelanih akumulatorjev pričajo globokomorske podmornice (večinoma brez posadke), ki se uporabljajo v raziskovalne in reševalne namene... ampak to je vse :topic: ... skratka elektropogon bi kot opcije bil možen, še posebej v kombinaciji z gorivnimi celicami... ampak nafte je še precej in njena cena je mizerno nizka - cca 65 % cene, ki jo plačujemo gre na račun zaslužka distribucijskih družb po posameznih državah ( ala Petrol, Istrabenz...)

Poglejte si tole:CENA GORIVA! :wacko: :wacko:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

V slo znaša trošarina in davki na liter bencina skoraj 50% zneska. Šejki dobijo neposredno le par procentov maloprodajne vrednosti goriva. Ampak ker se meri v milijardah litrov, se kar nabere. :whistle:

Pa trošarine so določene s strani eu in kolikor vem, imamo minimalno predpisano trošarino. Priročen izgovor. :rolleyes:

Če država s trošarinami poskrbi za blaginjo, nimam nič proti.

V ameriki je bilo v času aktualnih volitev debata, da bi se znižalo davke na bencin. Ugotovili so, da bi porabniki privarčevali le nekaj dolarjev, medtem ko bi pa bila ekonomija zvezne države resno prizadeta.

Po drugi strani visoka cena bencina sili porabnike k varčnejši vožnji in proizvajalce k bolj varčnim avtomobilom. Manjše onesnaževanje je le stranski učinek. :P

Še vedno trdim, da bi lahko že pred 15 ali več leti velikoserijsko izdelovali avtomobile, ki ne delujejo na fosilna goriva.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Global warming in vse te stvari so če mene vprašaš en tak politični nateg. Tovarne tekmujejo kere bodo imele nizje CO2 emisije, čeprav ti dosti ne povejo. Led se topi in vse to, ja sej je res, ampak mogoče je to le naravno vse skupej. Kot vem sonce zadnje cajte bolj kuri. Dvomim da je Zemljica prezivela vse meteorite in nevem še kaj vse, zdej pa jo bomo v 2letih uničli. Pa nafte pomoje tudi ne bo kr zmanjkalo. Zakaj nebi nabili cen, če jih lahko. Baterije in gorivne celice bi ble pa ze zdavnaj vgrajene, samo zakaj bi, če pa se pol na nafti ne bo sluzlo...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Honda je dala na ameriški trg (Kalifornija in njihovi zero emission predpisi) prvi serijski avtomobil na elektriko.

Zadeva ima 100kw, pospeši v 9 sekundah od 0-100. Poganja ga vodikova celica in Litij-ion baterije (vodikove celice so primerne za kontinuirano sproščanje elektrike, kar pomeni, da je za tampon treba imeti baterije).

Vse lepo in prav. Končna hitrost samo nekaj čez 160km/h.

Kot je rekel Ferek; tehnično se da.

Seveda.

Tovarna namerava izdelati samo 200 vozil.

Razlog? Cena je tako visoka, da bo izdelava stekla samo zaradi marketinga-reklame (green, zero emission,...) ne pa zaradi česa drugega. Pravzaprav tovarna prave cene vozila noče niti razkriti; govori se, da eno vozilo stane čez 1.000.000 dolarjev; teh dvesto vozil bodo dali v roke slavnim iz Hollywooda.

Ostale tovarne so že izjavile, da se jim zdi več 200.000.000 izguba, ki jo bo tovarna tako pridelala, samo zaradi reklame povsem nesmiselna, saj nima nič opvraviti z navadnimi ljudmi (ki bodo ta slavni projekt financirali z nakupom svojih ne-zelenih avtomobilov).

Analize kažejo, da bi se pri nezmanjšani hitrosti tehnološkega razvoja, cena tega avtomobila spustila na 60-70.000 dolarjev šele po 10 letih vlaganj in razvoja.

Koliko navadnih ljudi si lahko privišči nekaj takega?

In še nekaj; vodik se pridobiva z elektriko; tako evropska kor ameriška elektroenergetska omrežja so vsako leto na robu sesutja zaradi tega, ker nekaj gospodinjstev vključi klimo.

Got It?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

sem ped kratkim gledal eno oddajo o avtomobilih na električni pogon.

Baje bi že v nekaj letih lahko prozvajali avtomobile na elektriko, ki bi imeli doseg večji od 300 km, vendar so se na koncu vprašali, če bi znogli prozvesti toliko elektrike, kolikor bi je rabili, da bi se lahko vsi vozili, saj so, kot je že napisal nekdo nad mano, proizvajalci elektrike že zdaj na zgornjem limitu, kar se tiče proizvodnje.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Avotmobil ima 400km avtonomije.

Samo poglejte na zadevo z druge strani. Gospodinjstvo porabi kurilnega olja/dizla v sezoni toliko kot za avtomobil. Vsaka hiša ima električni kabel že pol stoletja. Se pravi, da bi se lahko z izločitvijo ogrevanja na nafto in plin mirno in dokaj poceni vozili vse do leta 2100, če ne bi kurli nafte na drugih področjih.

Da ne omenjamo koliko umazanije vrže v zrak ena peč na drva (v primerjavi s sodobnim avtomobilom) ali eno kurjenje prvomajskih odpadkov.

Politika se s tem sploh ne ukvarja, saj raje preusmerja pozornost tja, kjer je gotova, da ne bo rezultata.

Ravno tako mi ni jasno, kaj govorijo toliko o elektriki, ko se v elektrarne po evropi masovno ne vlaga že 30 let (koliko je šla tehnika od takrat naprej, vidite že po svojem računakniku). Vsa denar je bil namreč porabljen za volitve (prodajanje bonitet, penzij,...)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Električni avto bo definitivno prihodnost, ker so izkoristki energije najvišji. Kar se tiče dometa električnih vozil je že sedaj zadovoljiv. Tzero športni električni avto je imel že pred več kot desetimi leto domet preko 300 milj z enim polnjenjem in poslešek 3.6 s do 100 km/h. Baterije so v zadnjih 10 letih naredile spet velik skok naprej s pomočjo nano tehnologije. Tko lahko teoretnično napolnimo baterije vozila v 5 minutah in te zdržijo vsaj 25.000 ciklov.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • 4 mesecev pozneje...

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!