GSin Objavljeno Avgust 17, 2002 Deli Objavljeno Avgust 17, 2002 aloha! naj mi kdo napise kako se menja lamele! tnx Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Blade Objavljeno Avgust 17, 2002 Deli Objavljeno Avgust 17, 2002 Boš pa mogu še kej druzga napisat ne samo kako zamenjat. Vsaj kater motor :?: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GSin Objavljeno Avgust 17, 2002 Avtor Deli Objavljeno Avgust 17, 2002 sej a niso motorji od skuterjev na istem principu narjeni? no ja, mam piaggio typhoon xr Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Avgust 18, 2002 Deli Objavljeno Avgust 18, 2002 sej a niso motorji od skuterjev na istem principu narjeni? no ja, mam piaggio typhoon xr Edine lamele, ki jih imajo skuterji, so v sesalnem kanalu (med uplinjačem in karterjem). Če pa si mislil na sklopko, je postopek sledeč: snameš košaro sklopke, stakneš male vzmeti (3), snameš "šplente" in pakne se da sneti (pri skuterju je sklopka podobna, kot bobnasta zavora), ampak mi lahko verjameš, da ti ta nasvet ne bo dosti pomagal, če ne veš niti, kako sklopka zgleda. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
GSin Objavljeno Avgust 19, 2002 Avtor Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 hehe vem kako zgleda sklopka :D mislu sm na lamele v sesalnem kanalu. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno Avgust 19, 2002 Deli Objavljeno Avgust 19, 2002 hehe vem kako zgleda sklopka :D mislu sm na lamele v sesalnem kanalu. S križnim izvijačem, ali pa s torx nastavkom - odvisno od vijakov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mazek26 Objavljeno November 1, 2002 Deli Objavljeno November 1, 2002 lamele v sesalne kanalu? dejte mi prosm mau razložt ka nimam blage veze Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
manjak Objavljeno November 1, 2002 Deli Objavljeno November 1, 2002 Jst to tut prvič slišem :oops: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mimixtz Objavljeno November 1, 2002 Deli Objavljeno November 1, 2002 Ajajaj, fantje, pa to ma še moj Ponyexpress. Če sem pa bolj natančen, ima lamelni ventil. Je tko, Roman? :wink: Omogoča pa to, da motor zmes bencina in zraka res SAMO sesa, da ne bi pri stiskanju zmesi kaj ven ušlo. Torej: ta ventil prepušča pretok v eno stran, v drugo pa ne, neki tazga ma tudi tlačilka za blazino napihnit. Pa še kaj drugega. Če pa sem kaj narobe napisal, pa me strokovnjaki (ala Roman) popravite. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Roman Objavljeno November 2, 2002 Deli Objavljeno November 2, 2002 Ajajaj, fantje, pa to ma še moj Ponyexpress. Če sem pa bolj natančen, ima lamelni ventil. Je tko, Roman? :wink: Omogoča pa to, da motor zmes bencina in zraka res SAMO sesa, da ne bi pri stiskanju zmesi kaj ven ušlo. Torej: ta ventil prepušča pretok v eno stran, v drugo pa ne, neki tazga ma tudi tlačilka za blazino napihnit. Pa še kaj drugega. Če pa sem kaj narobe napisal, pa me strokovnjaki (ala Roman) popravite. Zelo nazorno povedano (napisano) :) . Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mazek26 Objavljeno November 2, 2002 Deli Objavljeno November 2, 2002 viddu sm tut da se za razne skutere dobijo druge lamele ( malossi,polini ) ka je pol bolš? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mimixtz Objavljeno November 3, 2002 Deli Objavljeno November 3, 2002 viddu sm tut da se za razne skutere dobijo druge lamele ( malossi,polini ) ka je pol bolš? Se dobijo, če so pa kaj bistveno boljše kot original, pa ne vem, mislim pa, da je bistvo v samem materialu, iz katerega so oz. tesnjenju, mogoče tudi max. kotu odprtja. Roman? :wink: Je pa dejstvo, da jih določeni motorji sploh nimajo, če pa kupiš npr. Polini KIT za tak motor, ti zasnova cilindra in sesalno grlo, ki ga dobiš zraven potem omogoči, da jih vgradiš. (tipičen primer je moj Ponyexpress :D . A sam zarad teh lamel tok leti :? :roll: ) V mojih motokrosističnih časih je tip, ki me je učil ''osnove šraufanja kros motorja'' dejal, da so najboljše BOYSEN lamele al neki podobnega. Zakaj, ne bi vedel točno. Rekel je tudi, da je bistveno, da lamele ne ''zijajo'' oz nimajo ''lufta'', torej morajo biti pri mirovanju motorja trdno zaprte. Če niso, so definitivno zanič. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
jrk0 Objavljeno November 9, 2002 Deli Objavljeno November 9, 2002 Bral sem na nemskih forumih, da ce mas debelejse lamele, pol skuter bolj leti in s tanjsimi bolj potegne. Ne vem pa kako je s tem v resnici. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se