Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Boš pa mogu še kej druzga napisat ne samo kako zamenjat.

Vsaj kater motor :?:

Objavljeno

sej a niso motorji od skuterjev na istem principu narjeni? no ja, mam piaggio typhoon xr

Objavljeno
sej a niso motorji od skuterjev na istem principu narjeni? no ja, mam piaggio typhoon xr

Edine lamele, ki jih imajo skuterji, so v sesalnem kanalu (med uplinjačem in karterjem). Če pa si mislil na sklopko, je postopek sledeč: snameš košaro sklopke, stakneš male vzmeti (3), snameš "šplente" in pakne se da sneti (pri skuterju je sklopka podobna, kot bobnasta zavora), ampak mi lahko verjameš, da ti ta nasvet ne bo dosti pomagal, če ne veš niti, kako sklopka zgleda.

Objavljeno

hehe vem kako zgleda sklopka :D mislu sm na lamele v sesalnem kanalu.

Objavljeno
hehe vem kako zgleda sklopka :D mislu sm na lamele v sesalnem kanalu.

S križnim izvijačem, ali pa s torx nastavkom - odvisno od vijakov.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Jst to tut prvič slišem :oops:

Objavljeno

Ajajaj, fantje, pa to ma še moj Ponyexpress. Če sem pa bolj natančen, ima lamelni ventil. Je tko, Roman? :wink: Omogoča pa to, da motor zmes bencina in zraka res SAMO sesa, da ne bi pri stiskanju zmesi kaj ven ušlo. Torej: ta ventil prepušča pretok v eno stran, v drugo pa ne, neki tazga ma tudi tlačilka za blazino napihnit. Pa še kaj drugega. Če pa sem kaj narobe napisal, pa me strokovnjaki (ala Roman) popravite.

Objavljeno
Ajajaj, fantje, pa to ma še moj Ponyexpress. Če sem pa bolj natančen, ima lamelni ventil. Je tko, Roman? :wink: Omogoča pa to, da motor zmes bencina in zraka res SAMO sesa, da ne bi pri stiskanju zmesi kaj ven ušlo. Torej: ta ventil prepušča pretok v eno stran, v drugo pa ne, neki tazga ma tudi  tlačilka za blazino napihnit. Pa še kaj drugega. Če pa sem kaj narobe napisal, pa me strokovnjaki (ala Roman) popravite.

Zelo nazorno povedano (napisano) :) .

Objavljeno

viddu sm tut da se za razne skutere dobijo druge lamele ( malossi,polini ) ka je pol bolš?

Objavljeno
viddu sm tut da se za razne skutere dobijo druge lamele ( malossi,polini ) ka je pol bolš?

Se dobijo, če so pa kaj bistveno boljše kot original, pa ne vem, mislim pa, da je bistvo v samem materialu, iz katerega so oz. tesnjenju, mogoče tudi max. kotu odprtja. Roman? :wink:

Je pa dejstvo, da jih določeni motorji sploh nimajo, če pa kupiš npr. Polini KIT za tak motor, ti zasnova cilindra in sesalno grlo, ki ga dobiš zraven potem omogoči, da jih vgradiš. (tipičen primer je moj Ponyexpress :D . A sam zarad teh lamel tok leti :? :roll: )

V mojih motokrosističnih časih je tip, ki me je učil ''osnove šraufanja kros motorja'' dejal, da so najboljše BOYSEN lamele al neki podobnega. Zakaj, ne bi vedel točno. Rekel je tudi, da je bistveno, da lamele ne ''zijajo'' oz nimajo ''lufta'', torej morajo biti pri mirovanju motorja trdno zaprte. Če niso, so definitivno zanič.

Objavljeno

Bral sem na nemskih forumih, da ce mas debelejse lamele, pol skuter bolj leti in s tanjsimi bolj potegne. Ne vem pa kako je s tem v resnici.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!