Skoči na vsebino

Yamaha XV 250 Virago


Priporočene objave

Objavljeno

Kupi VSAJ 535 pa še ta je prešvoh,kar boš tudi sam ugotovil po največ 2-veh mesecih.Če ga boš kupil tega 250 glej,da ga vsaj nepreplačaš,ker bo težava s prodajo že letos,ko ga boš hotel zamenjat.Namreč sam sem hotel pred mnogo leti ca 15-timi kupit Viragota 1100 ccm in v trgovini je bil samo eden tak motor in ta je bil rezerviran,kot dober trgovec mi je UTURIO Viraga 750 ccm in po dveh mesecih sem bil z motorjem popolnoma razočaran-nezadovoljen vozil sem samo dobro leto in nato sem si kupil V-maxsa in bil skoraj 10 let zelo zadovoljen kar lahko rečem tudi za današnjega. :whistle:

Objavljeno

Koliko je približno vreden omejen motor. Pomoje več kot 2000 ni.

  • 2 tedne pozneje...
Objavljeno

Naj sporočim da sem ponosni lastnik Yamaha Virago XV535 :D

Objavljeno

gratuliramo. in bi vprasal, si mogoce malenkostno temo falil ?! za kaksen kilometer recimo......

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Malo sem nov v motociklizmu, in bi vprasal, kje v Ljubljani je mozno kupiti razno dodatno opremo za Virago, kot so razna ogledala, balance ipd...?

Vprašal bi še, kaj od Yamahe Virago 250 lahko dobim za 2000 eur? Letnik, servisiranost, kilometrina... in kje je najboljše mesto za nakup v smislu zanesljivosti in ponudbe na netu?

Hvala, LP!

Popravljeno . Popravil medi
Objavljeno (popravljeno)
Malo sem nov v motociklizmu, in bi vprasal, kje v Ljubljani je mozno kupiti razno dodatno opremo za Virago, kot so razna ogledala, balance ipd...?

Vprašal bi še, kaj od Yamahe Virago 250 lahko dobim za 2000 eur? Letnik, servisiranost, kilometrina... in kje je najboljše mesto za nakup v smislu zanesljivosti in ponudbe na netu?

Hvala, LP!

O motorju te nebom prepričeval za 2 K €-tov boš bolj malo dobil pa tudi 250 ccm je precej podhranjen motor VSAJ Virago 535!

Vse kar pa misliš ZAPRAVIT na dodatni opremi, daj raje za boljši motor ali za osebno opremo-zaščito in ne za neki dodatni KIČ :headbang: kot so:neuporabna ogledala,razne kičaste torbe,ki visijo po auspuhih in drsajo po kolesih,pa franže po balanci,dodatne luči(ki jih sploh nesmeš imeti nažgane)ker ti takrat nepolne akumulatorja, razni kromirani dodatki,majhni NEUPORABNI žmigavci, z. luči itd.itd. :hmm: :hmm:

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Kaksni nasveti, kje je najlazje najti nizko balanco za Virago?

Tnx, lp!

Kakšno nižjo balanco, :headbang: saj nimaš R-a ali SS-a to je ja ČOPER :headbang: - širšo, višjo, še višjo. Mislim,da bo treba motor zamenjat ne balanco! :hmm: :hmm: :hmm:

Objavljeno

pomoje misli drag bar al pa straight bar... V louisu ali pa še bolje e-bay.

Objavljeno

To sem mislil ja.

Še vedno bi pa vprašal, če se kdo bolj spozna na to...kakšen Virago lahko realno kupim za ca. 2000 eur (letnik, km, stanje...)? Ne bi rad preplačal, oz. da vem, pri kateri ceni vztrajati.

TNX, LP!

  • 8 mesecev pozneje...
Objavljeno

En lep pozdrav vsem

Prosil bi vas za nasvet in sicer kdaj preklopiti (obrnit tist gumb pod posodo za gorivo), na rezervo.

Glede na to da virago xv 250 nima kontrolne lučke za gorivo, si pomagam s števcem, ki ga

vsakič ko tankam nastavim na 0, ne vem pa kdaj je treba preklopiti na rezervo?

Kako naj to vem? Koliko bencina še mora biti v rezervoarju? Je kaka oznaka pa je ne vidim?

Je to nujno preklapljat ali samo opcijsko?

Hvala vsem za nasvet

Objavljeno

Če ti zmanjka bencina je fajn preklopit na rezervo ja :D

Najbrž maš na vplinjaču vrtljiv gumb in ga iz ON prestaviš na RES

Objavljeno

En lep pozdrav vsem

Prosil bi vas za nasvet in sicer kdaj preklopiti (obrnit tist gumb pod posodo za gorivo), na rezervo.

Glede na to da virago xv 250 nima kontrolne lučke za gorivo, si pomagam s števcem, ki ga

vsakič ko tankam nastavim na 0, ne vem pa kdaj je treba preklopiti na rezervo?

Kako naj to vem? Koliko bencina še mora biti v rezervoarju? Je kaka oznaka pa je ne vidim?

Je to nujno preklapljat ali samo opcijsko?

Hvala vsem za nasvet

Enkrat riskiraj in natanki polnega ter vozi dokler ne crkne tako boš tudi vedo koliko lahko narediš KM z enim

tankom bencina. Tako sem jaz naredil na svojem viragotu 535

Objavljeno

Ja, ko ti začne v položaju ON cukati, ga za par sekund preklopi na PRI, da potegne bencin, potem pa na RES. Ponavadi je rezerve za enih 25-50 kilometrov. Bo bolj točno povedal kakšen lastnik 250 Virago.

Objavljeno

Glej-zadeva je taka - voziš pod primarjem tistih nekaj 100km in ko vidiš pumpo se ustaviš, pretegneš noge in greš na pir. Vmes nekje najdeš še cajt, da naliješ nekaj v Viragota. In spet voziš po navodilih iz prve povedi. Če ti kje vmes zaradi kakršnegakoli razloga zmanjka na PRI bencina TAKRAT preklopiš na RES. In potem spet vaja s postankom na piru,... In to je to. Bo šlo, al pridem(o) pomagat ?! :naughty:

Objavljeno

VEDNO se vozi na ON in takrat ko motor pocuka (ko začne zmanjkovati)benzina prešaltaš na RES in imaš vedno pri vsakem motorju še za najmanj 50 Km benzina.Ko natankaš VEDNO preklopi na ON sicer boš naslednjič, ko bo začelo zmanjkovati ostal na cesti.Pozicija PRI se uporabi SAMO takrat ko je vplinjač popolnoma prazen in ni vakuma da bi odprl pipco zato pozicija PRI takoj ko motor vžge moraš OBVEZNO preklopit na ON sicer se lahko zgodi, ko motor vgasneš ti nezapre avtomatsko benzina in v slučaju, da ti nekje pušča ali slabo tesni ventil plovka izteče iz tanka ves benzin. :hmm:

Objavljeno (popravljeno)

welcome back brumči :D

:yea1:

Edit: Se opravičujem za OFF

Popravljeno . Popravil Frips
Objavljeno

Piksna, upam da se hecaš in da te v tem primeru ni kdo resno jemal... Ker če te je, bo rinil motor do bencinpumpe. PRI je direkten dotok -primary!!!!

  • 3 tedne pozneje...
Objavljeno

Evo to sm nardil pri 535. Ko je začel cukat sm butnu knof iz ON na RES, pa je vseen čez kak km počaku. probu še neki cajta kurblat, pa me ni j... 5%. Ko je pol moja draga pršla s kantico je šlo not genau 13,44 litrčka. Kje je zdaj tista j... rezerva od 2,5 l???

Kak ga prepričat da ma še nekje u keslu enmal življenske tekočine???

P.S. se opravičujem za grdogovorenje (pisanje) k sm mal našpičen. se je zgodlo pred kako uro.

Objavljeno

Še neki dodatnih informacij.

Tud ko sm mel na RES, ko uklopn knof RUN se lepo čuje pumpa kak na prazn laufa. Pod keslom je pipca k je sam ON pa OF. tega naj nebi šlatu. Al ma kdo kake druge izkušnje?

V naprej hvala za nasvete.

Objavljeno

Še neki dodatnih informacij.

Tud ko sm mel na RES, ko uklopn knof RUN se lepo čuje pumpa kak na prazn laufa. Pod keslom je pipca k je sam ON pa OF. tega naj nebi šlatu. Al ma kdo kake druge izkušnje?

V naprej hvala za nasvete.

To boš moral pregledat namreč pipica ima v tanku dva vhoda(dve cevki)ena je krajša ta napaja benzin ko je na Rez. druga daljša pa takrat, ko je pipica v položaju On.In razlika teh dveh višin je rezerva.Po vsej verjetnosti je kak hobi mehanikar to cevko snel ali skrajšal in zato imaš zdaj težave z rezervo.Nisem pa prepričan namreč nekatere Yamahe imajo tudi električni preklop na res. (ker kot opisuješ) BUTNIL) mi zelo malo pove.

Ps:najbolje da ti to kak mehanik pogleda! če pa boš kdaj se vozil po Dolenjski se lahko tudi primeni oglasiš, pa glej da je tank bolj prazen ne prepoln.

Objavljeno

definitivno ma el. preklop na balanci, ki se tudi čuje ko naredi klik pa pumpa za vsak proba nafilat. Po moje, če bi kir prej krajšu cevke bi mogl it not več ko pa osnovnih 13,5l.

Vseen hvala za idejo. prvi deževn dan bom razšraufu use pod keslom, da vidm če dejansko tud preklop na rezervo.

  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

zdravo mene pa zanima če ima kdo špice za zadnje kolo za yamaho virago 250 nujno bi rabil 2 komada lp. ps.upam da bo ta tema vredu modelator

Popravljeno . Popravil yamahaman77
Objavljeno

a je kateremu kaj znano a res obstajajo leve in desne špice za yamaho virago ko sem jaz gledal se mi zdijo vse iste

Objavljeno

ka se res nobenemu ne sanja glede špic

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.
×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!