Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Lep pozdrav!

Sem nov na forumu in pregledu sm use poste pa ni tistga kar jst rabm, tako da bi prosu za pomoč.

mam ena kitajska jajca (Zhongyu). dobu sm ga od frenda. Pravjo da se podarjenmu konju se ne gleda u zobe .) star je en let pa motor je podrt. Mam iskušnje z avtomobilskimi mašinami in vem da če hočš dat zobat jermen gor mora bit motor v fazi (pa ponavad ma cahne za fazo). po vsej logiki bi mogl bit tle tut tko (ma pa ketno) zanima če gdo ve kako je faza pr tem motorju pa kje ma cahne. je pa 4 taktni motor.

Se opravičujem če je blo že o tem debate sam nism najdu posta!

Hvala!

Objavljeno

Najprej

bi ti priporoča, ka probaš malo boj po slovenski pisati, ka mo te fsi razmili.

Nato pa bi ti priporočal še, da ne flancaj, da imaš izkušnje z avtomobilskimi motorji, ne znaš pa popraviti mopeda.

Na koncu, pa bi bilo koristno, da bi vedeli, kakšen je motor.

Ampak, ker Zhonshen proizvaja samo enovaljne motorje, tvoj nima ne zobatega jermena, ne verige, ki bi jo bilo treba vgraditi v motor.

Če si našel kakšno verigo, je to tista, ki jo je treba namontirati, da motor poganja zadnje kolo........

Objavljeno

Ok se opravičujem za mojo neslovničnost.

Nikoli nisem rekel da neznam poravit mopeda samo zanima me kako dam 4-taktni motor v fazo. Pri avtu imaš označeno na jermenicah, zanima me če je tukaj tudi tako in v kakšnem položaju morajo oznake stati.

Motor je 50 kubičmi 4 taktni od firme YIYING (ni tista katero sem prejšnjič navedel). Tip motorja YY50QT-02

Naj ti bo da ni verige. Sam ti nisi tukaj in ne vidiš kaj je not. je pa mala veriga ki se pripne na tisto gred ki odpira in zapira ventile (ne spomnem se kako se reče). Prosil sem samo za nasvet in če ne poznaš odgovora bodi tiho in ne flajmaj.

Hvala!

Objavljeno (popravljeno)

Štiritaktni motor daš v fazo tako,da daš najprej odmično gred na prevago (sepravi v položaj ko se izpušni ventil zapira in vsisni odpira) tu naj bi se nahajalo "normalno"tudi kakšno znamenje (kerner,zareza )ali kaj podobnega in nato daj glavno gred v zgornjo mrtvo točko (ZMT) in namontiraj ketnico.Če za gl.gred nimaš označbe si pomagaš z komperatorjem in daš glavno gred v ZMT.Ko boš dal odmično gred v položaj (na prevago)in če ni nikakršnega znamenja jo poizkusi obrnit za 180 stopinj in poglej če je vidno kakšno znamenje.Če je vidno tu kakšno znamenje nastavi na to znamenje in spet daj gl,gred v ZMT in namontiraj verigo,pazi ko zmontiraš in ročno obrneš motor v smeri vrtenja za 2-obrata mora biti spet vse točno na oznakah.Če res ni oznake na odmični gredi si pomagaj s kakim flumastrom.Pazi,da nezgrešiš za zob kajti povilo ti bo ventile OK.Pa še nekaj včasih res nimajo odmične gredi cahnov kajti lahko ima odmična gred samo zarezo ali vrtino v katero se vtakne določeno orodje in takrat je odmična gred v pravilnen položaju za montažo ketnice gl. gred pa mora biti vedno na ZMT OK.

Ps.ko obračaš odmično gred glej da ni bat v ZMT sicer lahko zviješ venti z vrtenjem odmične gredi.

Popravljeno . Popravil Brumer
Objavljeno
Najlepša hvala. :worship:

Lepo,da se zahvališ :worship: drugič,če imaš kakšen tak problem me kar na GSM poklič in boš imel takoj info,pa še meni nebo potrebno s pisanjem se matrat,veš slovenščino sem imel vedno nezadostno OK :beer2:

  • 4 let pozneje...
Objavljeno

Mogoče se je po 5-ih letih že premislil in več ne daje nasvetov po telefonu... :)

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!