Runner_Tuner Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 Kot sem že omenil v naslovu se šterka ne zvrti tko kot bi se mogla. približno dve leti nazaj je motor delal tko kot je treba, potem je pa stal na dežju pa na snegu, zdaj sem zamenjal cilinder pa vse ležaje, ker je vse zarjevelo. Vse lepo in prav, vžge iz prve, prestavlja se ok, ampak moped se ne zvrti do konca, recimo pri ene 6 kRPM je kot da bi bla blokada, nekej let je že minil odkar sem se s tomosi ukvarjal pa me zanima če kdo ve kaj bi blo, pomoje ga elektrika neki serje, ampak nism 100%.
_Fingi_ Objavljeno November 5, 2007 Opozori Objavljeno November 5, 2007 6k rpm je za tomosa že kr velik :whistle:
franc Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Nastavi predvžig. Običajno se zavrti na višje obrate, če ga zmanjšaš (namesto tovarniških 1,5mm GMT na 1,2mm ali še nekaj manj). lp Franc
Runner_Tuner Objavljeno November 6, 2007 Avtor Opozori Objavljeno November 6, 2007 Kako se pa naštela ta predvžig, a to sam zavrtiš mal v levo oz. v desno, elektrika je 12v, brez platin.
franc Objavljeno November 6, 2007 Opozori Objavljeno November 6, 2007 Jaz znam nastaviti edino vžig na platine, za novejše pogruntavščine, kjer se nič ne vidi kaj se dogaja, pa ti bo moral pomagati kdo drug. Naj pa bi bilo podobno, s premikanjem statorske plošče povečuješ-zmanjšuješ predvžig (kako veš kdaj da iskro pa ne vem). lp Franc
Runner_Tuner Objavljeno November 7, 2007 Avtor Opozori Objavljeno November 7, 2007 Sem zrihtal, premaknil malo v levo in dela super. Hvala Franc! :worship: :worship:
franc Objavljeno November 7, 2007 Opozori Objavljeno November 7, 2007 Ni za kaj. Me veseli, če ti je kaj pomagalo. lp Franc
KuC Objavljeno November 10, 2007 Opozori Objavljeno November 10, 2007 to bi moral malo ploščo losat, pa merilno urico (loh tut šubler) pa se lepo nastav sam odkar to ni tolk pomembn da je v nulo poštelan loh kr mal vrtiš levo desno. v desno ga zvečaš (na nizkih ma več moči sam začne hmal delat trtrtrtrtrtrtrt, če kontra pa pač zmore it na večje obrate to se dela če se da gor kaki cyl ki se bolj vrti (npr BT)
aeroxxx Objavljeno December 7, 2007 Opozori Objavljeno December 7, 2007 Trokira oz. da se ne vrti do konca je lahko tudi posledica premajhnega špruca (dize), je takoj opazna razlika med 60 in 64.
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se