Skoči na vsebino

50,75,80ccm javite se...


Roky

Priporočene objave

heh pol mu bo hecno ko bo šla 125-ka majn od njegove 50-ke :D

ja sej to me muč :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

grem jst cilinder dol snet pa da vidm kaj ga muč(praska)

BRB

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

jutro

v čem je pa razlika med tomosom sm 125 replica cup pa med tomosom sm 125 F

felgih,gumah,zavorah,nalepkah ;)

Felge so res druge in gume, ampak je z tanjšimi bol okretn (z večjimi pa lepši, to je res), bremze so popolnoma enake, razen replica ma drug prednji disk, če boš pa mojega kupil pa bo mel replika nalepke, pa disk tudi če ga bom dobil heh :) Tak da ga bom za 20% več prodajal hahaha :lol1:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

evo me nazaj iz delavnice

sm dav cilinder dol in je kot nov (sej tut je)

sm ga dal nazaj in poslušam, pa še zmeri neki ruž

pol pa vse pregledam in sm ugotovu da mi neki v mašini(v bloku) ruž

najbrš je kšn ležaj v kuplengi kej sfukan

@nejcZ: ja sej vrjetn bom tvojga k je ful lušn

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej boš vidu ol če ti sede ko se boš peljal. Drgač pa če si že menjal cilindr/vat, dej še olje novo v mašino, mogoče ti ga že zdej manjka..?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Sej boš vidu ol če ti sede ko se boš peljal. Drgač pa če si že menjal cilindr/vat, dej še olje novo v mašino, mogoče ti ga že zdej manjka..?

ja sm menov olje jst sm ga notr dav 6 deci, do unga šravfka k se ga odšravfa, pa ko olje čez njega pride je dost

do tega šravfka sm olje natoču (to je stara slika zdej zgleda fuul lepš)

post-18151-1200229606_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z unim k sm ti označu kontroliraš nivo olja. Ko tisto odšraufaš maš gor take zarezice in do tja more bit olje, nekje do polovice recimo. Zmeriš pa tk da odšraufaš, obrišeš, motor vodoravno postavš, zašraufaš, odšraufaš, pol pa vidš. Če ni niti do prve črtice je čist premal olja... men recimo je 4 deci manjkalo od 1 litra :rolleyes:

post-9211-1200229729_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Z unim k sm ti označu kontroliraš nivo olja. Ko tisto odšraufaš maš gor take zarezice in do tja more bit olje, nekje do polovice recimo. Zmeriš pa tk da odšraufaš, obrišeš, motor vodoravno postavš, zašraufaš, odšraufaš, pol pa vidš. Če ni niti do prve črtice je čist premal olja... men recimo je 4 deci manjkalo od 1 litra :rolleyes:

tisto kr si ti označu je navadan šravfek in nima nobene palčke za mert olje

sam nevem če je olje krivo, jst mislm d je kšn ležaj, sej bom mogu cev blok motorja razkopat

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Tisto kar si ti označo je verjetno za olje vn spustit :)

ne za olje vn spustit je čist oduspodej en šravfek, tisto kr si ti označu je pa sm šravf za dolit olje, brez merilne palice

sej sm ga not natoču 6 deci k ni to dost?

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pol pa nevem kk maš ti narjen.. js mam tm gor za kontrolirat. Poglej v manual kolk ga gre notr, pa ga tolk nalij.

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

oknčk je za ugotavlat kok je ola pa kšn je.. :) eni majo pa pač palčko.. :) tko da.. uboje je ql :D karkol maš pač..

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pa mam tisto merilno palčko tam pr olju v mašini :yes: bo treba pogledat če ga je dost :hmm:

drgač pa ja v manualu zihr piše kolk ga je treba, če ga maš seveda :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

js pa mam tisto merilno palčko tam pr olju v mašini :yes: bo treba pogledat če ga je dost :hmm:

drgač pa ja v manualu zihr piše kolk ga je treba, če ga maš seveda :)

mam sam ne doma

ampak bom pogledov

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Aja, pol pa nevem kk maš ti narjen.. js mam tm gor za kontrolirat. Poglej v manual kolk ga gre notr, pa ga tolk nalij.

on ma tk narjen da odšraufa ta šraufek in naliva olje not zgoraj, in ko čez to luknjico začne olje tečt mal počakaš da odteče in potem zašraufaš šraufek nazaj

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

on ma tk narjen da odšraufa ta šraufek in naliva olje not zgoraj, in ko čez to luknjico začne olje tečt mal počakaš da odteče in potem zašraufaš šraufek nazaj

tr00 :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

spet spermam :closedeyes:

FiFtY_ 129

AlterMann 88

Im_a_ridah 63

jose 61

Ven0m 59

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

hah zdej sm dav najlonko(dokolenko) čez športen filter sm jo 4x okol namotov pa zdej motor ne muka več tolk :worship:

prej je pod nižimi obrati ful mukov, zdej k sm dav najlonko čez pa je nehov tolk mukat (zdej bol potegne pod nižimi obrati 2000-3.500)

Popravljeno . Popravil mfink
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!