NejcZ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Huh, ravno prebral http://sl.wikipedia.org/wiki/Wanklov_motor Prvič vidim, zgleda zanimivo, nekej čisto svojega.
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Huh, ravno prebral http://sl.wikipedia.org/wiki/Wanklov_motor Prvič vidim, zgleda zanimivo, nekej čisto svojega. to mayo mazde rx8 de dolg cajta poglej filmčke o mazdi rx8 na youtubu drgač je pa moj starate reku d so v delavnc (ko je biv še pripravnikv nemčiji) testeral wanklov motor in je reku da je pri 40.000 rpm vse razfukalu :lol:
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Jap, motorji se dost bl v obrate vrtijo... rx8 mapri semi zdi okol 9k rpm max moč
tomazin Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 aha orng je tale mazda rx-8 ja.. sm se na morje enkrat z njo pelu zram.. v obratih pa dobi zvok ko formula :rolleyes:
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 čak mal mazda rx8 ma samo 1.3 litrski motor :eek: pa 231hp :eek: wtf
Roky Objavljeno Maj 9, 2008 Avtor Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 čak mal mazda rx8 ma samo 1.3 litrski motor :eek: pa 231hp :eek: wtf Ja, pa znana je po temu, da dost olja popije .)
tomazin Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) to je drugače ko pr bencinskih motorjih, teh navadnih.. tu je pa wanklov motor, ki deluje drugače.. če bi to nekot preračuno bi blo prbližn tak ko je 2.8 pr bencinarjih ;) Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil tomazin
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 hee vankli bi mogl bit na našim motorjih :naughty: bi mev 125 kubičn motor pa bi letelu ku kurba :lol: i love kurbe :ninja:
fbevc93 Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 to pol pije prbližno tolk ko 2,8 bencinar al kaj ? :hmm:
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) K ste lih pr teh prototipih pa konceptih. Če se prov spomnem, so včasih delali prototipe z reaktivnim motorjem, ker ima razmere moč-poraba veliko boljše kot pa bencinski motorji (batni, wanklov...) (nekak tako, približno, kot bi rekel da ima 300KM pa porabo 5L....) Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil _Fingi_
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 K ste lih pr teh prototipih pa konceptih. Če se prov spomnem, so včasih delali prototipe z reaktivnim motorjem, ker ima razmere moč-poraba veliko boljše kot pa bencinski motorji (batni, wanklov.. .) (nekak tako, približno, kot bi rekel da ima 300KM pa porabo 5L... .) že sam motorji z reaktivnim pogonom zgladajo like crap :doze: sam v wanklu bi biv lahk velk potencjal, če vi vlagal isto količino denarja za razvoj v wanklov motor kot ga v ottov, bi lahko nardil motor ki bi vzdržav več časa kot sedanji če nebo nobedn hotu razvijat bom pa jst :kva1: bom na svojo yamaho dav en vanklov motorčk
50ccm Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 ei fink ti se se na tehnicno gimnazijo pol upisu? :unsure:
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) že sam motorji z reaktivnim pogonom zgladajo like crap :doze: sam v wanklu bi biv lahk velk potencjal, če vi vlagal isto količino denarja za razvoj v wanklov motor kot ga v ottov, bi lahko nardil motor ki bi vzdržav več časa kot sedanji če nebo nobedn hotu razvijat bom pa jst :kva1: bom na svojo yamaho dav en vanklov motorčk Hehe,... ni to tok enostavn, veš... Sm tud jest že razmišlov o eni kombinaciji 2t pa 4t motorja, nekak po takmu principu kot 2t dizl motor...sam z par modifikacijami... Drgač pa, glede wanklovega, mal si predstavlej kašna površina je, k se drgne pri batnem motorju, cel obseg bata (oz. batni obroček je zato), pri ottowem motorju je pa samo tista mejhna špička obremenjena, tako da, tle se z vzdržljivostjo ne da prov velik delat, edin če pogruntajo kkšn zlo obstojn material (še bol k pa keramika :D ) Aja, še to sm hotu napisat, vse bolj se gre zdej v razvoj takih motorjev k čim manj onesnažujejo, pa čim manj porabjo. Tko da, moj predlog je, da raj študirej kako boš naredu motor k ni na bencin al pa kej, ker, itak, po teh podatkih k so zdej, bo ob takšni porabi goriva kot zdej, zmanjkalo naftnih virov v 50ih letih. Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil _Fingi_
fbevc93 Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Hehe,... ni to tok enostavn, veš...Sm tud jest že razmišlov o eni kombinaciji 2t pa 4t motorja, nekak po takmu principu kot 2t dizl motor...sam z par modifikacijami... Drgač pa, glede wanklovega, mal si predstavlej kašna površina je, k se drgne pri batnem motorju, cel obseg bata (oz. batni obroček je zato), pri ottowem motorju je pa samo tista mejhna špička obremenjena, tako da, tle se z vzdržljivostjo ne da prov velik delat, edin če pogruntajo kkšn zlo obstojn material (še bol k pa keramika :D ) Aja, še to sm hotu napisat, vse bolj se gre zdej v razvoj takih motorjev k čim manj onesnažujejo, pa čim manj porabjo. Tko da, moj predlog je, da raj študirej kako boš naredu motor k ni na bencin al pa kej, ker, itak, po teh podatkih k so zdej, bo ob takšni porabi goriva kot zdej, zmanjkalo naftnih virov v 50ih letih. diamant notr dat :naughty: glede porabe goriva bi blo pa treba američane mal opozorit k delajo avte (in to bencinarje) s prostornino 3000ccm pa še več čist za brezveze :glare:
_Fingi_ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) pri ottowem motorju je pa samo tista mejhna špička obremenjena, Opa, tmle gor je wanklov, ne ottov, pardon :rolleyes: diamant notr dat :naughty: glede porabe goriva bi blo pa treba američane mal opozorit k delajo avte (in to bencinarje) s prostornino 3000ccm pa še več čist za brezveze :glare: Hehe, bi blo kr pošteno težko, poleg tega bi pa še brez cilindra ustou na konc :D :D :D Za američane se pa strinjam ja... za njih je tko, poraba 10l sprejemljiva edin za moped , ostalo, kar je pod 20l sploh ni avto :rolleyes: Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil _Fingi_
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 ei fink ti se se na tehnicno gimnazijo pol upisu? :unsure: elektro računalniško :whistle: bomo šla na per v oazo :beer1: :beer2:
fbevc93 Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Opa, tmle gor je wanklov, ne ottov, pardon :rolleyes: Hehe, bi blo kr pošteno težko, poleg tega bi pa še brez cilindra ustou na konc :D :D :D Za američane se pa strinjam ja... za njih je tko, poraba 10l sprejemljiva edin za moped , ostalo, kar je pod 20l sploh ni avto :rolleyes: sploh pickup-i :D morjo met 80l kestl :slap: mfink : vidi se da si dolenc :grim :P
tomazin Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) to pol pije prbližno tolk ko 2,8 bencinar al kaj ? :hmm: pod 15 litrov/100km ni nikol ;) Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil tomazin
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 sploh pickup-i :D morjo met 80l kestl :slap: mfink : vidi se da si dolenc :grim :P kaj bi šev tut ti na per? :naughty:
NejcZ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 elektro računalniško :whistle: bomo šla na per v oazo :beer1: :beer2: Najebo si zdej če mate taki program kot mi hee
mfink Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 (popravljeno) Najebo si zdej če mate taki program kot mi hee vem da sm najebo sej če bi blo po mojm izboru bi šev na avtomehanično, sam mat hoče d grem na računalniško. no sej sm tut jst hou it na računalniško sam to v 8 razredu. v 9 se je pa vse spremenilo Popravljeno Maj 9, 2008. Popravil mfink
NejcZ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 ja bolš to k krneki mehanično :rolleyes: te kar je elektro so vse pošteno zajebane :=
tomazin Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 Najebo si zdej če mate taki program kot mi hee dej no.. ta smer pa res ni neke ekstra težka :rolleyes:
NejcZ Objavljeno Maj 9, 2008 Opozori Objavljeno Maj 9, 2008 to boš ti zaj neki govoru na neki kvazi tehniški gimnaziji hehee.. smo na istem nivoju kot vi sigurno :)
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se