Skoči na vsebino

50,75,80ccm javite se...


Priporočene objave

Objavljeno

Je pa velik dnarja ta rave.Maš kšne slike da vidm kuko to zgleda rave pa navadn ventil?

Objavljeno
oki thx dej mi še neki povej

kaj moraš na aprilia 2006-07 zamenat d bo šla 170

-avspuh

-odprt airbox

-rave

pa še kej če je dej napiš

Em, auspuh obvezno. Lahko se tud igraš, pa odpreš , blokade vn pa to... al pa daš 70€ za odprto verzijo.

Airbox odpreš (eno lukno odmašiš - 10 minut dela)

Odstraniš ploščico pri izpušnem kanalu, namesto te pride potem rave. Rave ti drugače ni treba imeti je samo zato da se lahko lepše pelješ(pri nižjih obratih, zato je tudi porabo do 1.5l nižja.).

Obvezno naštelat frgazr... se pravi, večja diza, povečanje mešnice

Pa precvikan cdi, to za ~2006. 2007 ma pač ta nov cdi k pojma nimam kaj z njim.

To je pa to. Jest osebno bi dal še zadi manjši zobnik, da se motor ne matra tok pri višjih hitrostih. Samo, kukr kermu paše...

vidva kr js do ene 2h najdle O:-)

tale rave se pomoje za na 50-ko ne splača :hmm: za 125 odprto se pa že splača kupit :D

Em, 50cc tega nimajo...

Objavljeno
Em, auspuh obvezno. Lahko se tud igraš, pa odpreš , blokade vn pa to... al pa daš 70€ za odprto verzijo.

Airbox odpreš (eno lukno odmašiš - 10 minut dela)

Odstraniš ploščico pri izpušnem kanalu, namesto te pride potem rave. Rave ti drugače ni treba imeti je samo zato da se lahko lepše pelješ(pri nižjih obratih, zato je tudi porabo do 1.5l nižja.).

Obvezno naštelat frgazr... se pravi, večja diza, povečanje mešnice

Pa precvikan cdi, to za ~2006. 2007 ma pač ta nov cdi k pojma nimam kaj z njim.

To je pa to. Jest osebno bi dal še zadi manjši zobnik, da se motor ne matra tok pri višjih hitrostih. Samo, kukr kermu paše...

Em, 50cc tega nimajo...

kako mislš odprta verzija kako pol to v prometni pa to

Objavljeno (popravljeno)

fingi : nism vedu :krneki:

Popravljeno . Popravil cpi50
Objavljeno

Ja, je kar velik dnarja 250€ za en tak kurac. Samo,. če pa računaš da ti bo 1.5l manj pokuru, ker ga ne boš rabil navijati skoz v obrate, pa da se boš lepše lahko pelov, je pa tud nekej.

Hm, ne vem kaj misleš s tem, rave, pa navadn ventil?

Rave je pač ime ventila, k se uporablja na aprilii

CTS je ime ventila , uporabljenega na cagivi

YPVS pa na yamahi.

Al majo ta ventil al pa nimajo. Aprilia tega serijsko nima, ima pa samo ploščico, namesto tega, ki se ne premika, ampak je v skoraj najnižji legi. zato se motor težko vrti v obrate, oz ne pokaže v visokih obratih svoje moči.

Tlele je slikca kako zgleda RAVE:

rave_valve.jpg

Objavljeno
kako mislš odprta verzija kako pol to v prometni pa to

v prometni ti nč ne spreminjajo, tud original kao 11kw aprilie majo drgač mal več :D

Odprta verzija ma drgač okol 20kw, mogoče še mal več.

Objavljeno (popravljeno)
Ja, je kar velik dnarja 250€ za en tak kurac. Samo,. če pa računaš da ti bo 1.5l manj pokuru, ker ga ne boš rabil navijati skoz v obrate, pa da se boš lepše lahko pelov, je pa tud nekej.

Hm, ne vem kaj misleš s tem, rave, pa navadn ventil?

Rave je pač ime ventila, k se uporablja na aprilii

CTS je ime ventila , uporabljenega na cagivi

YPVS pa na yamahi.

Al majo ta ventil al pa nimajo. Aprilia tega serijsko nima, ima pa samo ploščico, namesto tega, ki se ne premika, ampak je v skoraj najnižji legi. zato se motor težko vrti v obrate, oz ne pokaže v visokih obratih svoje moči.

Tlele je slikca kako zgleda RAVE:

rave_valve.jpg

Mislil če daš sliko rave ventila (ki si dal) pa sliko navadnega.Aha pol je ta prklučen na štrom in pač ve kdaj je treba,kako pa navadn ve kdaj odpret?isto štrom?(mu štrom pove kdaj odpret?)

Popravljeno . Popravil Misko.91
Objavljeno
v prometni ti nč ne spreminjajo, tud original kao 11kw aprilie majo drgač mal več :D

Odprta verzija ma drgač okol 20kw, mogoče še mal več.

ja pa se to seriske prodajajo al kako

Objavljeno
ja pa se to seriske prodajajo al kako

Al pa jo na tvojo željo odblokirajo sam doplačaš?

Objavljeno
Al pa jo na tvojo željo odblokirajo sam doplačaš?

ja pa kolk pol gre k ti jo odblokerajo

Objavljeno
ja pa kolk pol gre k ti jo odblokerajo

Nevem saj tudi nism zihr glede želje odblokiranja jst sm sam tko prašu :D

Gutov gre pol tok več k d jo sam odblokeraš to pa nevem kok je pr odblokirani aprili..

-Avspuh

-airbox

-štrom..

Objavljeno

ja odpira ventil s signala z obratomera, pri nekje 8k rpm se čisto odpre

pa ne kupvat jajc od aprilie, mito ima že vse to serijsko + kak kw več od aprilie, pa še lepše zgleda

Objavljeno
ja odpira ventil s signala z obratomera, pri nekje 8k rpm se čisto odpre

pa ne kupvat jajc od aprilie, mito ima že vse to serijsko + kak kw več od aprilie, pa še lepše zgleda

Zakaj to praviš?Prodajaš svojo pa bi rad kupce? :naughty: :P

Objavljeno
Zakaj to praviš?Prodajaš svojo pa bi rad kupce? :naughty: :P

eh to sploh ni problem, mam kupce sam povem kar je res

Objavljeno
Mislil če daš sliko rave ventila (ki si dal) pa sliko navadnega.Aha pol je ta prklučen na štrom in pač ve kdaj je treba,kako pa navadn ve kdaj odpret?isto štrom?(mu štrom pove kdaj odpret?)

Ja, rave je sestavlen iz 3eh delov. Te loputce z zajlo, elektromotorčka(servo) in pa enote, take črna škatlca, zravn cdi-ja, k regulira kdaj se odpre pa zapre.

ja pa se to seriske prodajajo al kako

Hm, serijsko... tako kot ti dobiš recimo V6, se tle dobijo razni gianelliji, arrowi, jolly moto-ji pa tko naprej, lahko pa dobiš tudi original krivino, samo odblokirano.

a to je tko vlko :blink: (rave ventil)

Veliko? hm, tista loputca ima recimo premer, hm, 3cm recimo

Al pa jo na tvojo željo odblokirajo sam doplačaš?

Oboje, na željo odblokirajo in doplačaš, čeprov na servisih pravijo da ti gre garancija če odblokiraš. No, kakor pr kerih

Objavljeno
eh to sploh ni problem, mam kupce sam povem kar je res

Aha dobr sj sam prašam brez zamere .)

Objavljeno
Nevem saj tudi nism zihr glede želje odblokiranja jst sm sam tko prašu :D

Gutov gre pol tok več k d jo sam odblokeraš to pa nevem kok je pr odblokirani aprili..

-Avspuh

-airbox

-štrom..

Oh, najbol je sam šraufat, učiš se, pa še veš kaj si naredu pa kaj ne :worship: :worship:

ni bolšega

ja odpira ventil s signala z obratomera, pri nekje 8k rpm se čisto odpre

pa ne kupvat jajc od aprilie, mito ima že vse to serijsko + kak kw več od aprilie, pa še lepše zgleda

Evo to :worship: :worship: :worship: :worship: :yea1: :yea1:

Objavljeno

pol recimo jst kupm serisko navadno aprilio rs 125 2006

pa zamenam avspuh

dam športn filter

pa prerežem žičko (blokada)

pa mora it okol 150km/h

kaj pa če pelem na servis pa rečm naj mi ga odblokerajo kaj bodo pa tm naredl?

Objavljeno
pol recimo jst kupm serisko navadno aprilio rs 125 2006

pa zamenam avspuh

dam športn filter

pa prerežem žičko (blokada)

pa mora it okol 150km/h

kaj pa če pelem na servis pa rečm naj mi ga odblokerajo kaj bodo pa tm naredl?

Odblokeral pa zaračunal :closedeyes:

Objavljeno (popravljeno)
pol recimo jst kupm serisko navadno aprilio rs 125 2006

pa zamenam avspuh

dam športn filter

pa prerežem žičko (blokada)

pa mora it okol 150km/h

kaj pa če pelem na servis pa rečm naj mi ga odblokerajo kaj bodo pa tm naredl?

Em, najbol da prpeles h men, bos pocen skoz prsu, pa se jest bom meu kej za delat :whistle: :whistle:

Hecam se :whistle:

Em, zamenjas auspuh, precvikaš žičko, športnga filtra ti jest ne priporočam, pravjo eni da dobiš do 300% več smeti notr kot z original, ti samo odmašiš dodatno cevko v original airboxu, k je že narejen za to. Pa ne smeš pozabt odstrant tisto podlozko al kako nej temu recem pr izpuhu namesto rave-a.

150 bo šlo pa brez problema, še več.

Aja, na servisu te mal čudn gledajo, dost računajo, pa sitnarjo da nimaš več garancije pol...

ne vem, jest serviserjem ne zaupam...

Popravljeno . Popravil _Fingi_
Objavljeno
Em, najbol da prpeles h men, bos pocen skoz prsu, pa se jest bom meu kej za delat :whistle: :whistle:

Hecam se :whistle:

Em, zamenjas auspuh, precvikaš žičko, športnga filtra ti jest ne priporočam, pravjo eni da dobiš do 300% več smeti notr kot z original, ti samo odmašiš dodatno cevko v original airboxu, k je že narejen za to. Pa ne smeš pozabt odstrant tisto podlozko al kako nej temu recem pr izpuhu namesto rave-a.

150 bo šlo pa brez problema, še več.

ej hvala to sm rabu vedet

Objavljeno (popravljeno)
Em, najbol da prpeles h men, bos pocen skoz prsu, pa se jest bom meu kej za delat :whistle: :whistle:

Hecam se :whistle:

Em, zamenjas auspuh, precvikaš žičko, športnga filtra ti jest ne priporočam, pravjo eni da dobiš do 300% več smeti notr kot z original, ti samo odmašiš dodatno cevko v original airboxu, k je že narejen za to. Pa ne smeš pozabt odstrant tisto podlozko al kako nej temu recem pr izpuhu namesto rave-a.

150 bo šlo pa brez problema, še več.

Aja, na servisu te mal čudn gledajo, dost računajo, pa sitnarjo da nimaš več garancije pol...

ne vem, jest serviserjem ne zaupam...

A tok grejo tut starejše od letnika 97 naprej?

Popravljeno . Popravil Misko.91

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!