Skoči na vsebino

Powercommander, Racing Power Chip


Priporočene objave

Objavljeno
Mega Squirt pa je krepko več kot Power Commander... V Sloveniji jih je že kar nekaj.

D.

Kako se pa kaj obnese napram PC in pa kakšne so kaj cene?

Objavljeno (popravljeno)
Kako se pa kaj obnese napram PC in pa kakšne so kaj cene?

MegaSquirt je veliko bolj DIY - kupiš lahko le 'kit komplet', ki ga sam zlotaš, stestiraš (in nenazdanje ga lahko pri tem tudi skuriš :slap: ). Cena v končni fazi NI kaj prida nižja od PC - jaz sem plačal cca. 200€ za MS, katerega je potrebno še zlotat, morda (to še nisem 100%) bo treba kak močnostni tranzistor dodat ipd. Za orig. ožičenje od mopeda, s katerim, s katerim sem dobil potrebne konektorje, sem plačal 35€ (če bi konektorje kupoval nove, bi bilo še dražje). Za lopute, injektorje, sesalna grla ipd. (komplet) sem dal 200€.

Za razliko od PC je MS samostojen ECU, ki nadomesti originalnega. Tudi nastavljanje je dosti bolj komplicirano, saj imaš veelikoo več parametrov, pa še začet moraš z nule (vsaj za večino vozil) - pri PC pa samo delaš korekcijo od tovarniške mape.

D.

PS: Če bo predelava Hyosunga na EFI šla po zlu, bo MS končal na mojem mopedu... :naughty:

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
MegaSquirt je veliko bolj DIY - kupiš lahko le 'kit komplet', ki ga sam zlotaš, stestiraš (in nenazdanje ga lahko pri tem tudi skuriš :slap: ). Cena v končni fazi NI kaj prida nižja od PC - jaz sem plačal cca. 200€ za MS, katerega je potrebno še zlotat, morda (to še nisem 100%) bo treba kak močnostni tranzistor dodat ipd. Za orig. ožičenje od mopeda, s katerim, s katerim sem dobil potrebne konektorje, sem plačal 35€ (če bi konektorje kupoval nove, bi bilo še dražje). Za lopute, injektorje, sesalna grla ipd. (komplet) sem dal 200€.

Za razliko od PC je MS samostojen ECU, ki nadomesti originalnega. Tudi nastavljanje je dosti bolj komplicirano, saj imaš veelikoo več parametrov, pa še začet moraš z nule (vsaj za večino vozil) - pri PC pa samo delaš korekcijo od tovarniške mape.

D.

PS: Če bo predelava Hyosunga na EFI šla po zlu, bo MS končal na mojem mopedu... :naughty:

Aha, kot jaz tebe razumem, delaš za vajinega hyosunga v bistvu racing elektroniko, ki bo povsem nadomestila tovarniško elektroniko. Ni kaj, precej drzen podvig je to. Kako boš pa rezultate testiral? A ga boš na "valjar" vozu al kako?

Objavljeno
Aha, kot jaz tebe razumem, delaš za vajinega hyosunga v bistvu racing elektroniko, ki bo povsem nadomestila tovarniško elektroniko. Ni kaj, precej drzen podvig je to. Kako boš pa rezultate testiral? A ga boš na "valjar" vozu al kako?

Hyosung ima zaenkrat vplinjač, elektronika skrbi le za iskro.

Namesto vplinjača bom namestil sesalna grla (lopute, injektorja, TPS, ... ) od Suzuki SV650 K3+, namesto Suzukijeve elektronike (ECU) in Hyosungove elektronike (iskra) pa bo Megasquirt.

Za mapiranje je skoraj nujno potreben tudi dinamometer, po možnosti tak, ki ima zavoro (torej ne inercijski). Takega pa za motorna kolesa žal v Sloveniji ni - vsaj ne z možnostjo najema (verjetno ga pri Akrapoviču imajo).

Tako da obstaja možnost, da bo teba narediti še dinamometer z električno zavoro ('eddy current'). :lol1:

D.

Objavljeno (popravljeno)

Ma, če vas človek ne bi poznal bi mislil še, da ste vsi v prvi kraljevski ekipi Moto GP - ja.

Kaj vam bodo vam amaterom, vse te elektronske naprave?

Škoda penezov in vašega časa, če vas potem nekdo na dirkališču spizdi z serijsko nepredelano Fazerko. :P

Pri bencinu pa z to elektronsko robo, ki jo bodo počasi prodajali že Romi na tržnicah, tudi nič ne prišparate. Fantje zresnite se no, saj za tiste ta prave in svinjsko drage aparature tak nimate denarja. Če imate pa vse eno višek šoldov, vam pošljem naslov. Rabim nove gume. :closedeyes:

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno
Ma, če vas človek ne bi poznal bi mislil še, da ste vsi v prvi kraljevski ekipi Moto GP - ja.

Kaj vam bodo vam amaterom, vse te elektronske naprave?

Škoda penezov in vašega časa, če vas potem nekdo na dirkališču spizdi z serijsko nepredelano Fazerko. :P

Pri bencinu pa z to elektronsko robo, ki jo bodo počasi prodajali že Romi na tržnicah, tudi nič ne prišparate. Fantje zresnite se no, saj za tiste ta prave in svinjsko drage aparature tak nimate denarja. Če imate pa vse eno višek šoldov, vam pošljem naslov. Rabim nove gume. :closedeyes:

Ti pa kar tiho bodi - ko boš dokončno kupil Palomo, te pridemo fehtat za sponzorstvo. Pa da ti že kar vnaprej povem - s šajspapirom si nimamo kaj začet, rabimo €€€ ! :P

D.

Objavljeno (popravljeno)
Ti pa kar tiho bodi - ko boš dokončno kupil Palomo, te pridemo fehtat za sponzorstvo. Pa da ti že kar vnaprej povem - s šajspapirom si nimamo kaj začet, rabimo €€€ ! :P

D.

Jebela cesta. Danči, tiho bodi in nič več tega naokoli ne govori, če želiš postati moj edini in glavni sponzoriranec, sezone 08 in 09. Če boš dosegel dobre rezultate se bova že zgučala za naprej. Pa še šajs papir bo šel za med, ko boš na pisti tako hiter, da se bo vsa konkurenca od strahu v hlače podelala. Najine oboževalke pa bodo v papirnate robce, brisale solze sreče. :D To bo pravi biznis. :whistle:

Popravljeno . Popravil šokac
Objavljeno
Najine oboževalke pa bodo v papirnate robce, brisale solze sreče. :D

Na sramnih ustnicah, seveda? :rolleyes:

  • 3 let pozneje...
Objavljeno

Mene pa zanima, če zna kakšen odgovoriti na to ; a je možno, da se spremenijo nastavitve (mapa ) , katere so bile nastavljene, če se ti sprazni akumulator ?? meni se je spraznil, pa sem probal motor vzgati (seveda ni vzgal, čisto prazen akumulator) ! ko sem napolnil akumulator, motor dela drugače (prej je imel konstantno moč do blokade, sedaj pa moči zmanjka cca 2000rpm pred blokado, kakor da bi zaprl ročico plina) :glare: :glare: :glare:

Prosim za odgovor, HVALA :notworthy:

Ps:K &N zračni filter je cist (spihal vso umazanijo pa ni nič boljše)

Objavljeno

Mene pa zanima, če zna kakšen odgovoriti na to ; a je možno, da se spremenijo nastavitve (mapa ) , katere so bile nastavljene, če se ti sprazni akumulator ?? meni se je spraznil, pa sem probal motor vzgati (seveda ni vzgal, čisto prazen akumulator) ! ko sem napolnil akumulator, motor dela drugače (prej je imel konstantno moč do blokade, sedaj pa moči zmanjka cca 2000rpm pred blokado, kakor da bi zaprl ročico plina) :glare: :glare: :glare:

Prosim za odgovor, HVALA :notworthy:

Ps:K &N zračni filter je cist (spihal vso umazanijo pa ni nič boljše)

PowerCommander naj bi obdržal nastavitve, tudi če ga čisto odklopiš...

Je pa res, da sem že kdaj na kakem forumu prebral, da se je PC3 'pobrkal' in da so morali mapo naložit na novo.

D.

Objavljeno

PowerCommander naj bi obdržal nastavitve, tudi če ga čisto odklopiš...

Je pa res, da sem že kdaj na kakem forumu prebral, da se je PC3 'pobrkal' in da so morali mapo naložit na novo.

D.

HVALA TI, DOBIŠ ZA DRINK :notworthy: :notworthy: :yes: :yes:
Objavljeno

kot ti je povedal. Pri apriliah recimo, je pa sploh vse pobrkano po mapah. Pa naj si bo original ali pa PC3 gor. Ko sprazne baterijo na nulo se dogajajo čudeži.

  • Všeč mi je 2
Objavljeno

kot ti je povedal. Pri apriliah recimo, je pa sploh vse pobrkano po mapah. Pa naj si bo original ali pa PC3 gor. Ko sprazne baterijo na nulo se dogajajo čudeži.

ze parkrat je bila baterija prazna v nulo, sedaj mi ga je pa začel srat !! :headbang: :headbang: :headbang::sleep2: :angry: :angry: :angry:

Objavljeno

Pozdravljeni

Da ne odpiram nove teme če dobim powercommanderja za r1 2003 L. pa naprimer zamenjam motor za npr. hondo kaj bi moru storiti da bi pasal gor. Je treba konektorje zamenjat al kaj druzga.

Hvala za kateri koli odgovor. Bi ga kupil sam nevem kdaj bom menju motor ce so resitve pol ni problema. :kva1:

Objavljeno

Pozdravljeni

Da ne odpiram nove teme če dobim powercommanderja za r1 2003 L. pa naprimer zamenjam motor za npr. hondo kaj bi moru storiti da bi pasal gor. Je treba konektorje zamenjat al kaj druzga.

Hvala za kateri koli odgovor. Bi ga kupil sam nevem kdaj bom menju motor ce so resitve pol ni problema. :kva1:

mislim da se ne da menjat..je pa neka italijanska zadeva kjer se konektorji menjajo in ti ohišje ostane.. mogoče sm pobrkal zadeve..sm sam na hitro takrat prebral..

Objavljeno

Pozdravljeni

Da ne odpiram nove teme če dobim powercommanderja za r1 2003 L. pa naprimer zamenjam motor za npr. hondo kaj bi moru storiti da bi pasal gor. Je treba konektorje zamenjat al kaj druzga.

Hvala za kateri koli odgovor. Bi ga kupil sam nevem kdaj bom menju motor ce so resitve pol ni problema. :kva1:

Jaz mislim, da se da zamenjati konektorje, če obvladaš. Seveda, potem tudi mapo moraš zamenjati

Objavljeno

Jaz mislim, da se da zamenjati konektorje, če obvladaš. Seveda, potem tudi mapo moraš zamenjati

nisem prepričan da bo to funkcioniralo, ker pri nekaterih motorjih pride recimo 8 konektorjev s po tremi žicami/konektor, drugi imajo samo 4 konektorje s po dvema žicama, pa potem še konektor za TPS, temperaturo zraka,...sem mislil jaz za mojega kupit PC od ninje 10 istega letnika, pa je stvar kot noč pa dan, eden ima še enkrat toliko žic ven iz enote...zdaj če najdeš kak motor s podobnim načinom priklopa bi šlo, malo poglej na PC stran in shemo vgradnje, tam se lepo vidi koliko konektorjev je za določen motor

Objavljeno

nisem prepričan da bo to funkcioniralo, ker pri nekaterih motorjih pride recimo 8 konektorjev s po tremi žicami/konektor, drugi imajo samo 4 konektorje s po dvema žicama, pa potem še konektor za TPS, temperaturo zraka,...sem mislil jaz za mojega kupit PC od ninje 10 istega letnika, pa je stvar kot noč pa dan, eden ima še enkrat toliko žic ven iz enote...zdaj če najdeš kak motor s podobnim načinom priklopa bi šlo, malo poglej na PC stran in shemo vgradnje, tam se lepo vidi koliko konektorjev je za določen motor

Poleg tega pa so injektorji lahko različni tudi po svojih električnih lastnostih...

D.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!