Skoči na vsebino

Clio 1,6 DCI ogrevanje


Priporočene objave

Objavljeno

Dob'r dan,

srečno 2008!

ogrevanje mi zelo slabo dela.

Kaj bi lahko bil vzrok?

MaRe

Objavljeno

ogrevanje kaj??

sedežev,kabine ??

mal bolj točno....

P.s. pravila foruma prebrat drugič!pa iskalnik uporabit :rolleyes:

Objavljeno

Če misliš GRETJE v notranjosti avta,bi bil lahko termostat,Če ti kaže na indikatorju temperature na armaturni plošči normalno temperaturo potem ni termostat ampak ni dobrega pretoka vode čez notranji hladilnik v grelcu,neodpre dovolj ventil(pipca) ali je satje v hladilniku zamašeno(apnenec).To se lahko spere s sodo Bikarbono,dobi se tudi nekaksna tekočina na osnovi solne kisline,ki razje apnenec nato spereš in naliješ novo hlčadilno tekočino. :OK:

Objavljeno

Ne se usajat.

Človek je vprašal.

Rabi odgovor.

O tem, ali je lahko odprl svojo temo ali ne, odločam jaz in še nekaj takih, vi ne.

Zato mir. :nono:

Objavljeno
Ne se usajat.

Človek je vprašal.

Rabi odgovor.

O tem, ali je lahko odprl svojo temo ali ne, odločam jaz in še nekaj takih, vi ne.

Zato mir. :nono:

Fajn.če si ICE-ta zamenjal potlej bom še kdaj mojga K-aja lahk na tem forumu pohvalu.

Objavljeno

mogoce zato ker je 1.5, ne 1.6? :whistle:

lahko je nizek nivo hladilne tekocine, zamasena pecka (radiatorcek), zaskocen termostat (v tem primeru se mora masina pregrevat), hin mehanika za mesanje hladnega in toplega lufta, blablabla... ...vzroki so lahko zelo razlicni.

Objavljeno
Dob'r dan,

srečno 2008!

ogrevanje mi zelo slabo dela.

Kaj bi lahko bil vzrok?

MaRe

dizli slabo grejejo.....pomaga ful gas(avtocesta ali kakšen klanec) :rolleyes:

Objavljeno
dizli slabo grejejo.....pomaga ful gas(avtocesta ali kakšen klanec) :rolleyes:

:lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji

Objavljeno
:lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji

Sej razlika ni v sistemu gretja ampak v agregatu.

Ker se agregat počasneje segreje, se počasneje segreje hladilna tekočina in zrak v kabini...

Če prav vem :whistle:

Objavljeno

Ja mi mamo dizla pa čist vredu greje, lohk da je to pri starejših.

Objavljeno
Ja mi mamo dizla pa čist vredu greje, lohk da je to pri starejših.

No, sej da ne bo pomote, tud jest mam dizla in čist lepo greje, je pa dejstvo, da se bencinar hitreje ogreje.

Objavljeno
:lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji

Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto.

Objavljeno
Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto.

Po tvoje bodo kmalu (mogoče že letos)Formulo 1 naredili z dizlom saj je veliko boljši IZKORISTEK!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Ps:kar nakladajte samo brez mene. :OK:

Objavljeno (popravljeno)
Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto.

:hmm: Večji izkoristek energetsko slabšega goriva...

Po tvoje bodo kmalu (mogoče že letos)Formulo 1 naredili z dizlom saj je veliko boljši IZKORISTEK!!! :lol1: :lol1: :lol1:

Ps:kar nakladajte samo brez mene. :OK:

24ur Le Mans-a je zadnji dve leti zmagal dizel - to pa ni več tako zeeelooo daleč od F1.

D.

Popravljeno . Popravil danci1973
Objavljeno
:hmm: Večji izkoristek energetsko slabšega goriva...

Sam agregat zna bolje izkoristi gorivo za pogon. Ne vem točne številke v procentih ampak je višja kot pri bencinarjih, kjer jo gre še več v toploto. Itak gre pa pri obeh motorjih večina energije v toploto.

Če se komu da naj se sam poduči, jaz sem samo kost vrgel.

Objavljeno
Sej razlika ni v sistemu gretja ampak v agregatu.

Ker se agregat počasneje segreje, se počasneje segreje hladilna tekočina in zrak v kabini...

Če prav vem :whistle:

najvec k pocasnejsemu segretju masine pripomore veliko masivnejsa konstrukcija agregata, saj gre za vecje obremenitve kot pri bencinarjih (visja kompresijska razmerja in vecji navori kot pri bencinarjih).

ko se enkrat zagreje pa greje prav tako kot bencinar, ce je le vse v redu z masino.

tisto o le mansu pa je ze "rahlo" off topic.

Objavljeno
Sam agregat zna bolje izkoristi gorivo za pogon. Ne vem točne številke v procentih ampak je višja kot pri bencinarjih, kjer jo gre še več v toploto. Itak gre pa pri obeh motorjih večina energije v toploto.

Če se komu da naj se sam poduči, jaz sem samo kost vrgel.

Dodatek:

Ne trdim, da se iz nafte dobi več moči, kar seveda ni res. Hočem povedati samo, da sodobni dizel motor zna izkoristiti več "pogonske energije" in je gre manj v toplotno napram bencinarju.

Itak imajo dizli načeloma nižjo porabo z energetsko revnejšim gorivom z boljšim izkoristkom. To vse vodi v relativno počasnejše segrevanje agregata.

Če kdo hoče, naj se sam dodatno izobrazi. Jaz sem samo vrgel kost za glodat. :whistle:

Objavljeno

Fantje, imate kar prav. Le Brumer je malo mimo mahnil.

:eek: Žena je imela Grande punto bencinar 77 KM, prav nič se ni pritoževala čez gretje, zdaj ima isti avto le turbo diessel..vsako jutro poslušam :) :eek: , le povpr. poraba je skoraj 1/4 manjša pri dizlu.

Zanimivost: bencirar je pri končni hitrosti po AO pokazal 15,8 l (trenutne porabe)

diesel pa isto pri končni : manj kot 10 l.

Zares se mašinca v začetku težko segreje (še posebno če je avto parkiran zunaj na mrazu), ko pa se segreje, pri veliki obremenitvi se pohvali, da bolje segreva kot bencinar. Pri počasni vožnji (semaforji, mesto) pri nizki temperaturi npr. 5 pod ničlo kazalec za temperaturo prvih 15 min. niti ne trzne. :kva2:

Objavljeno

Fantje, imate kar prav. Le Brumer je malo mimo mahnil.

Jaz sem mimo mahnil ti si pa MAHNJEN,pa še par drugih kot Npr.Simosi saj enkrat napiše,da gre pri dizlih več energije v toploto drugič pa da gre manj energije v toploto. :lol1:

Ps:hvala za osebnega dizla.Dizla edino; terenca,avto dom,dostavno vozilo itd.. :eek:

Objavljeno

koliko kateri avto greje je odvisno tudi kako je narejena pecka (izmenjevalnik toplote), sistem ventilacije, itd... ...tako da tole o diesel vs. benz ni ravno praviloma.

Objavljeno
koliko kateri avto greje je odvisno tudi kako je narejena pecka (izmenjevalnik toplote), sistem ventilacije, itd... ...tako da tole o diesel vs. benz ni ravno praviloma.

Točno tako je pa še velikokrat je odvisno od termostata saj so med seboj zelo različni in odpirajo med 80 in 95 Stp.C.

Pa še tole dizli so po mojem mnenju precej bolj kompaktni,težji,več olja v motorju,ponavadi tudi večja kubatura,manjši obrati,pa še kaj bi se našlo zato se počasneje segrejejo in malo slabše grejejo.To je to pa smo toplo vodo iznajdli.

Objavljeno

Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat.

Objavljeno
Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat.

Zamenjaj termostat -to ni tako velik strošek,potem pa ti ostane samo še izpiranje hladilnaga sistema z sodo bikarbono ali kakšno drugo tekočino,ki je na osnovi solne kiseline tako,da odstrani apnenec v hladilnem sistemu,vprašaj v trgovinah z rezervnimi avtodeli. :OK:

Objavljeno
Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat.

10 min je pa res veliko, moj saxo 1.1 (isto bencinar) rabi kake 3 minute (to je po cesti 2-3km), pa že vroče piha

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!