jozekuch Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Dob'r dan, srečno 2008! ogrevanje mi zelo slabo dela. Kaj bi lahko bil vzrok? MaRe
Miha Z. Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 ogrevanje kaj?? sedežev,kabine ?? mal bolj točno.... P.s. pravila foruma prebrat drugič!pa iskalnik uporabit :rolleyes:
Guest Brumer Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Če misliš GRETJE v notranjosti avta,bi bil lahko termostat,Če ti kaže na indikatorju temperature na armaturni plošči normalno temperaturo potem ni termostat ampak ni dobrega pretoka vode čez notranji hladilnik v grelcu,neodpre dovolj ventil(pipca) ali je satje v hladilniku zamašeno(apnenec).To se lahko spere s sodo Bikarbono,dobi se tudi nekaksna tekočina na osnovi solne kisline,ki razje apnenec nato spereš in naliješ novo hlčadilno tekočino. :OK:
Brrrm Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Ne se usajat. Človek je vprašal. Rabi odgovor. O tem, ali je lahko odprl svojo temo ali ne, odločam jaz in še nekaj takih, vi ne. Zato mir. :nono:
Guest Brumer Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 Ne se usajat.Človek je vprašal. Rabi odgovor. O tem, ali je lahko odprl svojo temo ali ne, odločam jaz in še nekaj takih, vi ne. Zato mir. :nono: Fajn.če si ICE-ta zamenjal potlej bom še kdaj mojga K-aja lahk na tem forumu pohvalu.
Zok Objavljeno Januar 2, 2008 Opozori Objavljeno Januar 2, 2008 mogoce zato ker je 1.5, ne 1.6? :whistle: lahko je nizek nivo hladilne tekocine, zamasena pecka (radiatorcek), zaskocen termostat (v tem primeru se mora masina pregrevat), hin mehanika za mesanje hladnega in toplega lufta, blablabla... ...vzroki so lahko zelo razlicni.
dotem Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Dob'r dan, srečno 2008! ogrevanje mi zelo slabo dela. Kaj bi lahko bil vzrok? MaRe dizli slabo grejejo.....pomaga ful gas(avtocesta ali kakšen klanec) :rolleyes:
_LuX_ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 dizli slabo grejejo.....pomaga ful gas(avtocesta ali kakšen klanec) :rolleyes: :lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji
T Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 :lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji Sej razlika ni v sistemu gretja ampak v agregatu. Ker se agregat počasneje segreje, se počasneje segreje hladilna tekočina in zrak v kabini... Če prav vem :whistle:
_LuX_ Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Ja mi mamo dizla pa čist vredu greje, lohk da je to pri starejših.
T Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Ja mi mamo dizla pa čist vredu greje, lohk da je to pri starejših. No, sej da ne bo pomote, tud jest mam dizla in čist lepo greje, je pa dejstvo, da se bencinar hitreje ogreje.
simonsi Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 :lol1: in zakaj dizli slabše grejejo, sej majo isto gretje narejen kot bencinarji Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto.
Guest Brumer Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto. Po tvoje bodo kmalu (mogoče že letos)Formulo 1 naredili z dizlom saj je veliko boljši IZKORISTEK!!! :lol1: :lol1: :lol1: Ps:kar nakladajte samo brez mene. :OK:
danci1973 Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 (popravljeno) Dizli imajo večji izkoristek in gre manj energije v toploto. :hmm: Večji izkoristek energetsko slabšega goriva... Po tvoje bodo kmalu (mogoče že letos)Formulo 1 naredili z dizlom saj je veliko boljši IZKORISTEK!!! :lol1: :lol1: :lol1: Ps:kar nakladajte samo brez mene. :OK: 24ur Le Mans-a je zadnji dve leti zmagal dizel - to pa ni več tako zeeelooo daleč od F1. D. Popravljeno Januar 3, 2008. Popravil danci1973
simonsi Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 :hmm: Večji izkoristek energetsko slabšega goriva... Sam agregat zna bolje izkoristi gorivo za pogon. Ne vem točne številke v procentih ampak je višja kot pri bencinarjih, kjer jo gre še več v toploto. Itak gre pa pri obeh motorjih večina energije v toploto. Če se komu da naj se sam poduči, jaz sem samo kost vrgel.
Zok Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Sej razlika ni v sistemu gretja ampak v agregatu.Ker se agregat počasneje segreje, se počasneje segreje hladilna tekočina in zrak v kabini... Če prav vem :whistle: najvec k pocasnejsemu segretju masine pripomore veliko masivnejsa konstrukcija agregata, saj gre za vecje obremenitve kot pri bencinarjih (visja kompresijska razmerja in vecji navori kot pri bencinarjih). ko se enkrat zagreje pa greje prav tako kot bencinar, ce je le vse v redu z masino. tisto o le mansu pa je ze "rahlo" off topic.
simonsi Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Sam agregat zna bolje izkoristi gorivo za pogon. Ne vem točne številke v procentih ampak je višja kot pri bencinarjih, kjer jo gre še več v toploto. Itak gre pa pri obeh motorjih večina energije v toploto. Če se komu da naj se sam poduči, jaz sem samo kost vrgel. Dodatek: Ne trdim, da se iz nafte dobi več moči, kar seveda ni res. Hočem povedati samo, da sodobni dizel motor zna izkoristiti več "pogonske energije" in je gre manj v toplotno napram bencinarju. Itak imajo dizli načeloma nižjo porabo z energetsko revnejšim gorivom z boljšim izkoristkom. To vse vodi v relativno počasnejše segrevanje agregata. Če kdo hoče, naj se sam dodatno izobrazi. Jaz sem samo vrgel kost za glodat. :whistle:
dotem Objavljeno Januar 3, 2008 Opozori Objavljeno Januar 3, 2008 Fantje, imate kar prav. Le Brumer je malo mimo mahnil. :eek: Žena je imela Grande punto bencinar 77 KM, prav nič se ni pritoževala čez gretje, zdaj ima isti avto le turbo diessel..vsako jutro poslušam :) :eek: , le povpr. poraba je skoraj 1/4 manjša pri dizlu. Zanimivost: bencirar je pri končni hitrosti po AO pokazal 15,8 l (trenutne porabe) diesel pa isto pri končni : manj kot 10 l. Zares se mašinca v začetku težko segreje (še posebno če je avto parkiran zunaj na mrazu), ko pa se segreje, pri veliki obremenitvi se pohvali, da bolje segreva kot bencinar. Pri počasni vožnji (semaforji, mesto) pri nizki temperaturi npr. 5 pod ničlo kazalec za temperaturo prvih 15 min. niti ne trzne. :kva2:
Guest Brumer Objavljeno Januar 4, 2008 Opozori Objavljeno Januar 4, 2008 Fantje, imate kar prav. Le Brumer je malo mimo mahnil. Jaz sem mimo mahnil ti si pa MAHNJEN,pa še par drugih kot Npr.Simosi saj enkrat napiše,da gre pri dizlih več energije v toploto drugič pa da gre manj energije v toploto. :lol1: Ps:hvala za osebnega dizla.Dizla edino; terenca,avto dom,dostavno vozilo itd.. :eek:
Zok Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 koliko kateri avto greje je odvisno tudi kako je narejena pecka (izmenjevalnik toplote), sistem ventilacije, itd... ...tako da tole o diesel vs. benz ni ravno praviloma.
Guest Brumer Objavljeno Januar 5, 2008 Opozori Objavljeno Januar 5, 2008 koliko kateri avto greje je odvisno tudi kako je narejena pecka (izmenjevalnik toplote), sistem ventilacije, itd... ...tako da tole o diesel vs. benz ni ravno praviloma. Točno tako je pa še velikokrat je odvisno od termostata saj so med seboj zelo različni in odpirajo med 80 in 95 Stp.C. Pa še tole dizli so po mojem mnenju precej bolj kompaktni,težji,več olja v motorju,ponavadi tudi večja kubatura,manjši obrati,pa še kaj bi se našlo zato se počasneje segrejejo in malo slabše grejejo.To je to pa smo toplo vodo iznajdli.
jetman Objavljeno Januar 12, 2008 Opozori Objavljeno Januar 12, 2008 Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat.
Guest Brumer Objavljeno Januar 12, 2008 Opozori Objavljeno Januar 12, 2008 Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat. Zamenjaj termostat -to ni tako velik strošek,potem pa ti ostane samo še izpiranje hladilnaga sistema z sodo bikarbono ali kakšno drugo tekočino,ki je na osnovi solne kiseline tako,da odstrani apnenec v hladilnem sistemu,vprašaj v trgovinah z rezervnimi avtodeli. :OK:
k0ci Objavljeno Januar 13, 2008 Opozori Objavljeno Januar 13, 2008 Da še jaz nekaj navržem... imam Cliota 1.4 16V (bencinar), pa ravno tako rabi dolgo časa, da tzačne segrevati kabino. Pozimi, pri temperaturah pod lediščem, rabi recimo 10 min, da začne bolj toplo pihat. 10 min je pa res veliko, moj saxo 1.1 (isto bencinar) rabi kake 3 minute (to je po cesti 2-3km), pa že vroče piha
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se