Skoči na vsebino

dvojna resonanca 125cmm


slo07

Priporočene objave

Js imam eno vprašanje zanima me kako bi se odnesla dvojna resonanca na 125 kubičnem motorju 1 cilinder izpuh L in D :worship:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

slabse kot enojna, verjemi.

na netu si poisci malo materiala o principu in teoriji delovanja resonancnih izpuhov, in presenecen bos kako vsaka stopinja konusov, temperatura izpusnih plinov, stopinja faze izpuha, premer izpusne cevi za resonanco, vsakih nekaj milimetrov razdalje med posameznimi konusi itd. vplivajo na resonancni ucinek.

bi pa delovalo ce bi bil resonancni trebuh en, dusilca pa potem dva, ampak pri moci ne bi nicesar pridobil, kvecjemu pri izgledu. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

bi pa delovalo ce bi bil resonancni trebuh en, dusilca pa potem dva, ampak pri moci ne bi nicesar pridobil, kvecjemu pri izgledu. :blush:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, jest ne vidm zakaj bi blo kej narobe s temo, pač človek upraša, tako temo pa tud ne vrjamem da je kdo že odpru.

Drgač pa ja, kot je Zok reku, se nebi obneslo. Ni to 4t :)

Sem pa jest tud že enkrat razmišlal o nekakšnem prehodu, da bi ubistvu mel na enem ustju, dve resonanci, med katerima bi potem ventil preklapljal, nekako tako kot je zdej RAVE,CTS... da bi mel dvojno resonanco, eno za nizke obrate, eno pa za visoke :unsure: Ne tako kot pri sedanjih, k samo v visokih dobr dela :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

mislu sm kaka tema v tem smislu, da naredite iz muhe slona

tudi če bi bilo možno oz. bi se izplačalo bi se poznalo mogoče pol kurca dela bi bilo pa preveč :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Ja, vrjetno bi blo res dela preveč :D sam, bi blo pa zanimiu...

aja, ni lih dvojna resonanca, sam, a je že kdo gledov... 2t nej bi mel vsak cilindr svojo resonanco an. Ni mi pa jasno pr motornih saneh, kako majo lahko ene kr 2 ci lindra isto...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

iste resonance pomoje nimajo, edino če gre izpuh v eno tik pred dušilcem

bi pa teoretično bilo možno da bi imela dva cilindra isto resonanco, vendar bi se mogla bata gibat vzporedno, se pravi čas vžiga bi bil pri obeh isti

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Hm, dej, če boš mel kdaj čs, poglej na avto netu, motorne sani... kkšni slikajo pod pokrov, pa se vid...

Na to, z vzporednim gibom bata pa še nism pomislil... zanimivo...

vrjetn je pol tko...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ja js bi tkole nekak spacal :rolleyes:

ne vem kva d fak naj bi blo tole

ampak kukr se mi zdi ti nimaš najbolš postavljeno u glavi kako izgleda 2T 125ccm motor

tole je NEIZVEDLJIVO ... sm skor 100%

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

LoL :D

Ok, tole je pa res... haha :worship:

Nebi to delal... lahko narediš pa poročaš ;) samo, delal pa nebi :D :whistle:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

j fak ne vem js si tko na hitr predstvljam nism tak profi k ti pa ti povei kako bi blo bolj izvedljivo! :headbang:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

j fak ne vem js si tko na hitr predstvljam nism tak profi k ti pa ti povei kako bi blo bolj izvedljivo! :headbang:

ja sej to sm opazu... če ne veš gre iz cizla ven takoj krivina... in ne vem kako bi ti izvedu tole... da bi vmes dou en kurac k bi se razdelil na 2 krivine... :grrr :grrr :grrr daleč od tega... še za eno krivino je komej dost prostora, kam bi pa 2 zbasov se mi pa tud sanja ne... tud pr 2T pomembno vlogo igra krivina in sigurno dalša ko je pot od cilindra do tiste krivine slabše je :)

itak pa ok da prašaš... pač povem ti da je tole daleč neizvedljivo... če žeilš nared 2 dušilca kao rs 250... bo isto šlo pa še lepš bo zgledal... en tle na forumu je to na mitotu naredu :P

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Lej... povej če veš kako delajo 2t mašine, pa če veš kakšna je vloga resonance...

če ne veš... pol nimaš kej se igrt s temu

če veš... pol vrjetno nebi spraševal takih stvari...

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

se pravi,da je edina možnost to se mi zdi da je s tem preveč dela edino,če bi mel dva cilindra :whistle:

ja, ce bi mel dvocilindrasa bi pa vsak cilinder rabu svoj resonancni del in svoj dusilec, ker ce se izstopni cevi resonancnih trebuhov zdruzita v eno ki se nadaljuje v skupen dusilec se zjebe backpressure razmerje glede na takt.

se pravi - kolk cilindrov, tolk resonanc, in najmanj toliko dusilcev. :)

Sem pa jest tud že enkrat razmišlal o nekakšnem prehodu, da bi ubistvu mel na enem ustju, dve resonanci, med katerima bi potem ventil preklapljal, nekako tako kot je zdej RAVE,CTS... da bi mel dvojno resonanco, eno za nizke obrate, eno pa za visoke :unsure: Ne tako kot pri sedanjih, k samo v visokih dobr dela :krneki:

hm, v teoriji bi slo. ampak se mi zdi ceneje, bolj zanesljivo in enostavneje met enojni resonancni avspuh z manjsim kotom zadnjega konusa, kar bi dalo malo manjsi efekt, bi pa drasticno povecal elasticnost masine - kot prilozena skica (spodnji izpuh z daljsim konusom)... :rolleyes: seveda pa taka sprememba potegne za seboj tudi drugacno konstrukcijo celotnega izpuha - roost je imel za to narejen zelo dober programcek - 2 stroke exhaust calculator. :worship:

LP, Zok :evilgrin:

post-1466-1199393032.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

No evo, pa je koci podpru mojo lenobo pa slikco prlimou :blush: :blush:

Drgač pa ja, sm že slišou za tist program od roosta... :OK:

Ja, sej, zaradi 2eh resonanc sm sam tko reku, pač enkrat, ena ideja... da bi cimbolje nekak izkoristil masino. Ker drgač an morš zmeri izbrat ene kompromise...

tko bi pa lahko naredu da bi pr nizkih fajn delal, pa pr visokih tud pošteno trgal, saj pomoje :?

Itak pa, kot pravm, sam ideja, niti nism nikol mislu da bi karkol tacga delov..... me pa drgač zanima res kako bi blo, če bi se nrdilo :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

zok, zakaj potem to delajo, če je način izvedbe čisto faljen

post-9362-1199393257_thumb.jpg

zato ker ima ta masina 0-stopinjsko motorno gred. :)

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Eh, jest ne vidm zakaj bi blo kej narobe s temo, pač človek upraša, tako temo pa tud ne vrjamem da je kdo že odpru.

Drgač pa ja, kot je Zok reku, se nebi obneslo. Ni to 4t :)

Sem pa jest tud že enkrat razmišlal o nekakšnem prehodu, da bi ubistvu mel na enem ustju, dve resonanci, med katerima bi potem ventil preklapljal, nekako tako kot je zdej RAVE,CTS... da bi mel dvojno resonanco, eno za nizke obrate, eno pa za visoke :unsure: Ne tako kot pri sedanjih, k samo v visokih dobr dela :krneki:

ti mau preveč razmišlaš :worship: sj se vidi de na gimnazijo hodš :whistle: joke....

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

Možno je narest iz enga cilindra dva avspuha, samo preveč dela in preveč časa za vse skupej zgruntat...z exhaust kalkulatorjem ti tako al tako zračuna samo za en avspuh, tko de bi mogu roost se en program narest ki bi bil tko vredi kot tastar pa bi blo izvedlivo. Sam svaka čast roostu za ta program, kr če strojniški prročnk vzameš u roke in računaš ne prideš nkamr :krneki:

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

ČZ je imel en cilinder in dva izpuha.

Za doseganje optimuma v nizkih in visokih obratih pa današnji konstruktorji uporabljajo ventil v izpušnem sistemu.

Vsi veste kako deluje.

@ZOK

kakšnja je 0-stopinjska motorna gred?

post-547-1199484246_thumb.jpg

Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

The CZ's effort in the motocross given to the Czech factory much more results than the road-racing competitions. The motocross bikes of the '60s, like the following versions, had simple but reliable technical features: two-stroke engine with a good torque, and some technical innovation (the following CZ models were the first motocross bikes with the "expansion" exhaust, instead of the traditional exhaust with straight tubes). With these bikes, the Czech factory won the World Championships (250 cc) already in the 1964, with Joel Robert; the same rider won also in the 1968 and 1969. Other World Champions with CZ bikes were Viktor Arbekov in the 1965 (250 cc), and Paul Friedrichs in the '66, '67 and '68 (500 cc). In the first, second and third pics above, there is a 250 of the 1966, with the drawings of the simple but reliable two-stroke engine with 26 hp, four-speed gearbox. The exhaust was still with two tubes, to mitigate the effects of the distortion of the cylinder. In the fourth and fifth pic, the 250 of the 1971, with fiberglass fuel tank and single expansion exhaust (instead of the two tubes).
Povezava do komentarja
Delite na drugih straneh

  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.



×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!