Čamac Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: Pa še zgleda kot nova, ne da bi bla pač ena razjebana 2T petarda, ampak res KOT IZ ŠKATLICE :kva2: :kva2: :kva2: :kva2: kapo dol :worship: :worship: :worship:
reesko Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 :wub: :wub: :wub: Joj, se mi zdi da so to kr sanje vsakega da bi mel vsaj katero od teh dveh mašin v garaži... ti pa obe... zakon :worship: :worship: no ja mene ne gane preveč
JeRn3j Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 no ja mene ne gane preveč pa da pol bankrotiraš zarad batov pa ojnic :P ane reesko :P
reesko Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 pa da pol bankrotiraš zarad batov pa ojnic :P ane reesko :P tako je :P jebejo se nej :P :D
FlamE#7 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 iste resonance pomoje nimajo, edino če gre izpuh v eno tik pred dušilcem bi pa teoretično bilo možno da bi imela dva cilindra isto resonanco, vendar bi se mogla bata gibat vzporedno, se pravi čas vžiga bi bil pri obeh isti seprav bi mogu bit vrstni dvovaljnik 2t :D
_luke_ Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 (popravljeno) Verjetno samo v garaži stojita, kr zgledajo ko nove. Pa kaj nuca ta dva stroja? Je dirkal al dirka? Popravljeno Januar 17, 2008. Popravil _luke_
k0ci Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 seprav bi mogu bit vrstni dvovaljnik 2t :D sej pri motornih sankah je vrstni 2V 2T B) mal poglej na avtonet slikce kako majo narjen mašino, sam hecno pa je ko majo izpuh narjen ko 4T, takoj iz izpušnega kanala gre v kolektor, ki združi dva izpuha v enega, šele potem je resonančno telo
R1FREAK Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Ta dva motora, če jih imaš pol res vsaka čast. To je pa res redkost pa tut more it ko satan. Če maš mogoče kak filmček bi blo vredu če bi prlimal kaj, bi blo dost zanimivo to videt.
NejcZ Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 To je sam še za gledat, nč več za vozt :)
R1FREAK Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 Če ni skrivnost bi lahk povedal, kje si dobil te mašince.
FlamE#7 Objavljeno Januar 17, 2008 Opozori Objavljeno Januar 17, 2008 od mitota gištel naj bi zdržal 120hp zakaj ne nrdijo pol kksnga za 60hp pa pol mn kilaze pa bi tut bl slo? :whistle: Matr moram tisto o motorjih zbrisat,sem ze neki cajt nazaj dal gor ,pol me pa najdete,pozabu snet :headbang: . Mal je sprememb , bimota je prodana v FRA, ni vec nsr250 je pa tz 250gp 2007 tovarniski, yzr 500 je pa še. dobite fotke jutr al pa zvečer sam da cajt najdem! Tale z viden-tič je pa huda!! svaka čast !! ena hujših zadna leta !!! a ti tekmujes z 250 yamaho? sej niti nevem zakaj nisi aprilio kupu gp ce ze kupujs, kksno 48 repliko :evilgrin: :evilgrin: :evilgrin: sej pri motornih sankah je vrstni 2V 2T B) mal poglej na avtonet slikce kako majo narjen mašino, sam hecno pa je ko majo izpuh narjen ko 4T, takoj iz izpušnega kanala gre v kolektor, ki združi dva izpuha v enega, šele potem je resonančno telo mogoce pa se jim negre tok za visoko vrteco moc... nevem :headbang:
_Fingi_ Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 ...mogoce pa se jim negre tok za visoko vrteco moc... nevem :headbang: So tud motorne sanke navite k pras***... 1000cc, preko 200KM če se ne motim... Drgač pa, resonanca ni sam za to, da dobiš moč v visokih obratih, lahko jo s pomočjo resonance dobiš tudi v nizkih, sam drgač more bit narejana-izračunana. Ubistvu, karkkšna kol resonanca, je bol kot pa nč.
Schmid87 Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 evo, evo. :kva2: :kva2: :wub: :wub: :worship: :worship: NICE! :D @fingi, to bi blo pa pumoje še teb mal teži šravfat :P lj kuko je kompliciran narjen use skp :D hehe
Roky Objavljeno Januar 18, 2008 Opozori Objavljeno Januar 18, 2008 Mene bolj zanima kok si odštel za tole zadevo :)
videntic Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 Bok. Mal prevec delam pa nimam cajta odgovort... 500 je kot nova zato , ker je narejena samo iz vrhunskih materialov. gestel je iz avionala , mašina pa iz elektrona in magnezija(slaba stran , lahka a tut krhka), vse ostalo je titan motor ima 110 kg in cca 170 konjev. Sicer pa je vse drago kot prasica ...niso normalni s cenami!! raj ne naštevam , za primer ,en dušilec stane 700e ...dušilec! rabljena ,sklumpana mašina pa 25000 evrov pa pol je manjka.. lamele za sklopko 2500e na švedskem - tovarniške so +2... V glavnem rezervni deli , če hočeš vozit na polno so bolno dragi in tezko jih je dobit Motor dela odlično, sem se vozil z njim po mobikrogu in misanu ampak je res , da za kej več bi moral noro investirat v rezervne dele pa nočem ker je predrago . Za lepo , tekočo in hitro voznjo pa je cist Ok tak kot je. 250 je pripravljena za dirke pa nimam časa pa klaso so ukinili na nizjih nivojih tko da bo odšla ...500 pa ostane za zabavo in suvenir. ta model se vedno drzi rekord grobnika Nabavna cena ni bila noro visoka, je pa bila visoka... podobne motorje se da dobit na www.classic-motorbikes.com. tle majo top ponudbo! poglejte
Čamac Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 KAPO DOL :worship: :worship: :worship: ...upam, da bom nekoč tudi sam premogel kaj podobnega v garaži...
_luke_ Objavljeno Februar 6, 2008 Opozori Objavljeno Februar 6, 2008 Nemorš verjet kake so te cene...ti jst dušilc nardim za 699€ :worship:
Priporočene objave