nUMb Objavljeno Januar 4, 2008 Deli Objavljeno Januar 4, 2008 Pozdravljeni, Zanima me ali ima kdo izkušnje z to kombinacijo čolna in motorja. Sam sem namreč kompletno obnovil 30 let star čoln ELAN GT402 in bi rad nabavil 4T yamahico, pa me zanima kako je kaj z plovnostjo čolna glede na težo motorja? Lp Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nUMb Objavljeno Januar 5, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 5, 2008 Da dodam, motor je težak 85kg. Veliko takih čolnov še pluje po Jadranu, zato verjamem da imate izkušnje s podobno težo motorja. Ali je teža za ta čoln prevelika? Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
rogisisi Objavljeno Januar 5, 2008 Deli Objavljeno Januar 5, 2008 Mislim da nesme biti problema. Na podobnem čolnu (kliček) sem imel evenrude ( žal se ne vem koliko kg)in ni bilo nobenih problemov,pa še 20L goriva je bilo v zadnjem delu čolna. L.P. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Guest Brumer Objavljeno Januar 5, 2008 Deli Objavljeno Januar 5, 2008 Pozdravljeni, Zanima me ali ima kdo izkušnje z to kombinacijo čolna in motorja. Sam sem namreč kompletno obnovil 30 let star čoln ELAN GT402 in bi rad nabavil 4T yamahico, pa me zanima kako je kaj z plovnostjo čolna glede na težo motorja? Lp Teža nebo problem kolega je imel na takem čolnu Volvo penta 30 Ks in je s 4-rimi perfektno glisiral.Teža sploh ni problem daš Npr.akumulator,rezervoar,sidra,jopiče,vesla,vrvi,itd. v pramac(prednji del)in boš glisiral brez problema OK.Računaj pa z motorjem 30KS poraba na uro ca 20l.Jaz imam malo manjši čoln z motorjem 18KS poraba na uro 10l. :whistle: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno Januar 5, 2008 Deli Objavljeno Januar 5, 2008 smo imeli enak čoln in mercury 40 KM približno iste teže in je bilo vse o.k. ZELO pomembno pa je ojačati stranico za pritrditev motorja z nerjavečo pločevino debeline vsaj 1mm z obeh strani, ker je proizvajalec predvidel ta čoln za max 40 KM in je to res maximum. Letelo bo kot noro, za smučat super, poraba je pa bila z našim mercuryjem cca 15L/h na polno. Mirno morje in obilo užitka :yea1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nUMb Objavljeno Januar 6, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 6, 2008 (popravljeno) smo imeli enak čoln in mercury 40 KM približno iste teže in je bilo vse o.k. ZELO pomembno pa je ojačati stranico za pritrditev motorja z nerjavečo pločevino debeline vsaj 1mm z obeh strani, ker je proizvajalec predvidel ta čoln za max 40 KM in je to res maximum. Letelo bo kot noro, za smučat super, poraba je pa bila z našim mercuryjem cca 15L/h na polno. Mirno morje in obilo užitka :yea1: Hvala za odgovore. Se že boljše počutim pred nakupom :) Ali je res nujno potrebna ojačitev? Čoln sem popolnoma obnovil z gelcoatom in zadnja stranica je v zelo dobrem stanju. Predvidevam da poraba nebo tako velika zaradi 4taktnega motorja? 15-20l je malo dosti ;) Popravljeno Januar 6, 2008. Popravil nUMb Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
bernardek Objavljeno Januar 6, 2008 Deli Objavljeno Januar 6, 2008 (popravljeno) izgleda res v redu, jaz bi pa vseeno dal po dolžini pod plastičnim robom v širini pritrditvenih vijakov od motorja trak iz jeklene pločevine ter prevrtal stranico in privil z vijaki, da razširiš prenos sile s obstoječe vezane plošče na celo zadnjo steno, se obnese verjami, a strošek je minimalen. Samo prej izmeriš točno kam sedejo vijaki od motorja da dobiš širino traku. To narediš in imaš mir za vedno, če ne ti vezana plošča ki sedaj nosi celo težo prej ali slej začne pokati. Mercury je bil pa dvotakten imaš prav. Popravljeno Januar 6, 2008. Popravil bernardek Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
nUMb Objavljeno Januar 8, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 8, 2008 Hvala bernardek. Bom poslušal nasvet :) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Osama Objavljeno April 7, 2008 Deli Objavljeno April 7, 2008 Izgleda da sem edini, ampak meni se zdi 4T Yamaha nekam težka. Podobno močni 2T motorji so le bistveno lažji, 402 je pa mali čoln. Če še nisi kupil motorja ti priporočam novo linijo Evinrudov, ki imajo 2T z direktnim vbrizgom, kar pomeni, da imajo lastnosti (porabo) 4T in težo 2T motorjev. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se