Skoči na vsebino

ELAN GT402 in YAMAHA F40 BETS


Priporočene objave

Objavljeno

Pozdravljeni,

Zanima me ali ima kdo izkušnje z to kombinacijo čolna in motorja. Sam sem namreč kompletno obnovil 30 let star čoln ELAN GT402 in bi rad nabavil 4T yamahico, pa me zanima kako je kaj z plovnostjo čolna glede na težo motorja?

Lp

Objavljeno

Da dodam, motor je težak 85kg. Veliko takih čolnov še pluje po Jadranu, zato verjamem da imate izkušnje s podobno težo motorja.

Ali je teža za ta čoln prevelika?

Objavljeno

Mislim da nesme biti problema.

Na podobnem čolnu (kliček) sem imel evenrude ( žal se ne vem koliko kg)in ni bilo nobenih problemov,pa še 20L

goriva je bilo v zadnjem delu čolna.

L.P.

Objavljeno
Pozdravljeni,

Zanima me ali ima kdo izkušnje z to kombinacijo čolna in motorja. Sam sem namreč kompletno obnovil 30 let star čoln ELAN GT402 in bi rad nabavil 4T yamahico, pa me zanima kako je kaj z plovnostjo čolna glede na težo motorja?

Lp

Teža nebo problem kolega je imel na takem čolnu Volvo penta 30 Ks in je s 4-rimi perfektno glisiral.Teža sploh ni problem daš Npr.akumulator,rezervoar,sidra,jopiče,vesla,vrvi,itd. v pramac(prednji del)in boš glisiral brez problema OK.Računaj pa z motorjem 30KS poraba na uro ca 20l.Jaz imam malo manjši čoln z motorjem 18KS poraba na uro 10l. :whistle:

Objavljeno

smo imeli enak čoln in mercury 40 KM približno iste teže in je bilo vse o.k. ZELO pomembno pa je ojačati stranico za pritrditev motorja z nerjavečo pločevino debeline vsaj 1mm z obeh strani, ker je proizvajalec predvidel ta čoln za max 40 KM in je to res maximum. Letelo bo kot noro, za smučat super, poraba je pa bila z našim mercuryjem cca 15L/h na polno. Mirno morje in obilo užitka :yea1:

Objavljeno (popravljeno)
smo imeli enak čoln in mercury 40 KM približno iste teže in je bilo vse o.k. ZELO pomembno pa je ojačati stranico za pritrditev motorja z nerjavečo pločevino debeline vsaj 1mm z obeh strani, ker je proizvajalec predvidel ta čoln za max 40 KM in je to res maximum. Letelo bo kot noro, za smučat super, poraba je pa bila z našim mercuryjem cca 15L/h na polno. Mirno morje in obilo užitka :yea1:

Hvala za odgovore. Se že boljše počutim pred nakupom :)

Ali je res nujno potrebna ojačitev? Čoln sem popolnoma obnovil z gelcoatom in zadnja stranica je v zelo dobrem stanju.

Predvidevam da poraba nebo tako velika zaradi 4taktnega motorja? 15-20l je malo dosti ;)

post-18423-1199621825_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil nUMb
Objavljeno (popravljeno)

izgleda res v redu, jaz bi pa vseeno dal po dolžini pod plastičnim robom v širini pritrditvenih vijakov od motorja trak iz jeklene pločevine ter prevrtal stranico in privil z vijaki, da razširiš prenos sile s obstoječe vezane plošče na celo zadnjo steno, se obnese verjami, a strošek je minimalen. Samo prej izmeriš točno kam sedejo vijaki od motorja da dobiš širino traku. To narediš in imaš mir za vedno, če ne ti vezana plošča ki sedaj nosi celo težo prej ali slej začne pokati.

Mercury je bil pa dvotakten imaš prav.

Popravljeno . Popravil bernardek
  • 2 mesecev pozneje...
Objavljeno

Izgleda da sem edini, ampak meni se zdi 4T Yamaha nekam težka. Podobno močni 2T motorji so le bistveno lažji, 402 je pa mali čoln. Če še nisi kupil motorja ti priporočam novo linijo Evinrudov, ki imajo 2T z direktnim vbrizgom, kar pomeni, da imajo lastnosti (porabo) 4T in težo 2T motorjev.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!