Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Objavljeno
ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

ja itak da ga je treba :slap: kot vsak nov motor

drgač ti pa vse piše v knigci k si jo zravn motorja dobu :slap:

pa ne der se!!!!!!! :nono:

Objavljeno

Lepo se počasi vozi.. blokade takoj vn, pa šparaj gaz., slabše z blokado do konca tišat, kot brez pa do polovice.. verjemi. Enih 300km boš mel dosti, ono o 1000 je bullshit pa nabijanje :rolleyes:

Objavljeno

Najbolše je da ves čas gas pumpaš, najslabše je pa pod konstantnim gasom vozit ali pa s polnim gasom.

Objavljeno
Najbolše je da ves čas gas pumpaš, najslabše je pa pod konstantnim gasom vozit ali pa s polnim gasom.

to sigurno, pa še tko ko je nejc reku, blokade ven, da se lahko z recimo polovico gasa 50 pelješ, ker z blokadami gre ob polnih obratih 50, pol veš kako bi ga z polovico gasa utekal z blokadami.....hitrostpešcapress

Objavljeno
ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kupi furaj pune z blokadami saj z njimi skuter tak nevidi nobenih obratov. pri 500km pa obvezno blokade ven.

to je to najboljše je pa takoj blokade ven vrečt

Objavljeno

MAŠINA JE SICER 4T, SLIŠAL PA SEM DA TO NI TAK POMEMBNO/UTEKANJE) ZA NOVE SKUTERJE. NE VEM, ČE SO TE MAŠINE RES ŽE TAK RAZVITE, DA NI TREBA UTEKAT...NO NE VEM.

Objavljeno

Če je 4t je manj občutljiv, utekati pa moraš vseeno. Beri zgornje nasvete in dobro ti bo..

edit by Roky: post je bil spremenjen iz moje strani zaradi žaljivih besed!

Objavljeno
MAŠINA JE SICER 4T, SLIŠAL PA SEM DA TO NI TAK POMEMBNO/UTEKANJE) ZA NOVE SKUTERJE. NE VEM, ČE SO TE MAŠINE RES ŽE TAK RAZVITE, DA NI TREBA UTEKAT...NO NE VEM.

ja ni važn a je 4T, je treba utekat, če ne verjameš si poglej u navodila kjer ti piše da ne smeš vozit na ful

Objavljeno

HVALA VSEM. ZANIMA ME PA ŠE, KAK JE Z BLOKADAMI? ŠE VEDNO JIH MAM NOT.

LP

Objavljeno (popravljeno)
HVALA VSEM. ZANIMA ME PA ŠE, KAK JE Z BLOKADAMI? ŠE VEDNO JIH MAM NOT.

LP

mislm da 4t nimajo blokad

ti daj sm večjo dizo (10%) pa športn filter pa dobr naštelej zrak/bencin na forgazarju, pa malenkost lažje valčke

pa ti bo šel 65

pa ne der se!!!!! (capslock)

Popravljeno . Popravil mfink
Objavljeno

kar neki pusti tako kot je do 1000km potem ga pelji na servis in rečeš če ti lahko poberejo vn blokade in to je to šp. filtr je samo glas :headbang: oz samo nuja u he-ju

Objavljeno
kar neki pusti tako kot je do 1000km potem ga pelji na servis in rečeš če ti lahko poberejo vn blokade in to je to šp. filtr je samo glas :headbang: oz samo nuja u he-ju

kolker jst vem 4t nimajo blokad!!!! :headbang:

pa pr 4t se športen filter še kar pozna

Objavljeno

Utekanje novega motorja je potrebno zaradi cilindra. Batni obročki z oljem spolirajo stene valja. Če ne tišiš hladnega motorja v obrate ter mu daš čas, da se zagreje, si na dobri poti, da bo kompresija ostala in ne bo kasnejše nenormalne porabe olja. Sedaj je pač večje trenje med batom (batnimi obročki) in cilindrom, zaradi "hrapavosti" stene cilindra, ki se z utekanjem odpravi. Blokade, če jih ima, daj ven in obrate kontroliraj z max 3/4 gasa. LP :alien1:

Objavljeno

Hvala, mogoče pa rs 4t nima blokad...slišal pa sem za elektronske blokade, ki pa naj bi jih imel.

LP

Objavljeno

Vete mogoče kaj je z elektronskimi?

LP

Objavljeno

Pusti to pri miru... nima je. Je blo že 3502x povedan...

4t 50cc mašina ma tista 2 konja, to je pa to. Sprjazni se.

Objavljeno (popravljeno)
Kolko jaz vem ma piaggio zip 50 3,7 konjov.

sej to ni važno kolk kojnov ma, fingi je hotu povedat da 50 kubični 4 taktni agregati nimajo blokad!!!!!!!!

Popravljeno . Popravil mfink
Objavljeno

Te mi pa povej, zakaj frendu gre isti model 80,(naj bi si vzel vun blokade) meni pa 50? Ziher jih ma tak ko vsak skuter. Poleg tega pa je na youtubu video, ko nekaj jemle vun z variomata.

LP

Objavljeno
Te mi pa povej, zakaj frendu gre isti model 80,(naj bi si vzel vun blokade) meni pa 50? Ziher jih ma tak ko vsak skuter. Poleg tega pa je na youtubu video, ko nekaj jemle vun z variomata.

LP

lej 4t (50ccm) motorji so prešvoh!!!! zato tut nerabjo blokad ker nimajo moči in obratov (moči nimajo zato ker je premejhna kubikaža, obratov pa nimajo zato ker je 4t motor)

Objavljeno
yamaha r6 ma 4t motor pa se vrti do 16k rpm :rolleyes:

ja to je 600ccm sam 50ccm pa nima obratov pa moči (stem ko nima moči nemore pridet do obratov)

Objavljeno

Ja saj, ampak za mestno vožnjo je čist vredu. Samo nekaj pa ziher ma al tisto neko slepo vev na avspuhu, al nekaj na uplinjaču...skratka ne vem. Jasno mi pa je da 50ccm ne more met konjov.

LP

Objavljeno
ja to je 600ccm sam 50ccm pa nima obratov pa moči (stem ko nima moči nemore pridet do obratov)

Krneki govoriš. moč je posledica obratov, ne pa obratno.

Z manjšo prostornino se da razviti večje obrate. 50cc motoji bi se lahko vrteli čez 20k. Problem je edino vzdržljivost (obraba materiala).

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!