yamahadriver Objavljeno Januar 20, 2008 Deli Objavljeno Januar 20, 2008 ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 20, 2008 Deli Objavljeno Januar 20, 2008 ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ja itak da ga je treba :slap: kot vsak nov motor drgač ti pa vse piše v knigci k si jo zravn motorja dobu :slap: pa ne der se!!!!!!! :nono: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Januar 20, 2008 Deli Objavljeno Januar 20, 2008 Lepo se počasi vozi.. blokade takoj vn, pa šparaj gaz., slabše z blokado do konca tišat, kot brez pa do polovice.. verjemi. Enih 300km boš mel dosti, ono o 1000 je bullshit pa nabijanje :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
simonsi Objavljeno Januar 20, 2008 Deli Objavljeno Januar 20, 2008 Najbolše je da ves čas gas pumpaš, najslabše je pa pod konstantnim gasom vozit ali pa s polnim gasom. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
k0ci Objavljeno Januar 20, 2008 Deli Objavljeno Januar 20, 2008 Najbolše je da ves čas gas pumpaš, najslabše je pa pod konstantnim gasom vozit ali pa s polnim gasom. to sigurno, pa še tko ko je nejc reku, blokade ven, da se lahko z recimo polovico gasa 50 pelješ, ker z blokadami gre ob polnih obratih 50, pol veš kako bi ga z polovico gasa utekal z blokadami.....hitrostpešcapress Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
norc 16 Objavljeno Januar 21, 2008 Deli Objavljeno Januar 21, 2008 ZANIMA ME, ALI JE POTREBNO UTEKATI NOVI PIAGGIO ZIP. sLIŠAL SEM OD KOLEGA, PA NE VEM, AL JE RES. PLISS, POVEJTE MI AL PA DAJTE NASVET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! kupi furaj pune z blokadami saj z njimi skuter tak nevidi nobenih obratov. pri 500km pa obvezno blokade ven. to je to najboljše je pa takoj blokade ven vrečt Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamahadriver Objavljeno Januar 21, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 21, 2008 MAŠINA JE SICER 4T, SLIŠAL PA SEM DA TO NI TAK POMEMBNO/UTEKANJE) ZA NOVE SKUTERJE. NE VEM, ČE SO TE MAŠINE RES ŽE TAK RAZVITE, DA NI TREBA UTEKAT...NO NE VEM. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
NejcZ Objavljeno Januar 21, 2008 Deli Objavljeno Januar 21, 2008 Če je 4t je manj občutljiv, utekati pa moraš vseeno. Beri zgornje nasvete in dobro ti bo.. edit by Roky: post je bil spremenjen iz moje strani zaradi žaljivih besed! Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_LuX_ Objavljeno Januar 21, 2008 Deli Objavljeno Januar 21, 2008 MAŠINA JE SICER 4T, SLIŠAL PA SEM DA TO NI TAK POMEMBNO/UTEKANJE) ZA NOVE SKUTERJE. NE VEM, ČE SO TE MAŠINE RES ŽE TAK RAZVITE, DA NI TREBA UTEKAT...NO NE VEM. ja ni važn a je 4T, je treba utekat, če ne verjameš si poglej u navodila kjer ti piše da ne smeš vozit na ful Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamahadriver Objavljeno Januar 21, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 21, 2008 HVALA VSEM. ZANIMA ME PA ŠE, KAK JE Z BLOKADAMI? ŠE VEDNO JIH MAM NOT. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 22, 2008 Deli Objavljeno Januar 22, 2008 (popravljeno) HVALA VSEM. ZANIMA ME PA ŠE, KAK JE Z BLOKADAMI? ŠE VEDNO JIH MAM NOT.LP mislm da 4t nimajo blokad ti daj sm večjo dizo (10%) pa športn filter pa dobr naštelej zrak/bencin na forgazarju, pa malenkost lažje valčke pa ti bo šel 65 pa ne der se!!!!! (capslock) Popravljeno Januar 22, 2008. Popravil mfink Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
pinktomos Objavljeno Januar 22, 2008 Deli Objavljeno Januar 22, 2008 kar neki pusti tako kot je do 1000km potem ga pelji na servis in rečeš če ti lahko poberejo vn blokade in to je to šp. filtr je samo glas :headbang: oz samo nuja u he-ju Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 22, 2008 Deli Objavljeno Januar 22, 2008 kar neki pusti tako kot je do 1000km potem ga pelji na servis in rečeš če ti lahko poberejo vn blokade in to je to šp. filtr je samo glas :headbang: oz samo nuja u he-ju kolker jst vem 4t nimajo blokad!!!! :headbang: pa pr 4t se športen filter še kar pozna Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
ataIBA Objavljeno Januar 22, 2008 Deli Objavljeno Januar 22, 2008 Utekanje novega motorja je potrebno zaradi cilindra. Batni obročki z oljem spolirajo stene valja. Če ne tišiš hladnega motorja v obrate ter mu daš čas, da se zagreje, si na dobri poti, da bo kompresija ostala in ne bo kasnejše nenormalne porabe olja. Sedaj je pač večje trenje med batom (batnimi obročki) in cilindrom, zaradi "hrapavosti" stene cilindra, ki se z utekanjem odpravi. Blokade, če jih ima, daj ven in obrate kontroliraj z max 3/4 gasa. LP :alien1: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamahadriver Objavljeno Januar 22, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 22, 2008 Hvala, mogoče pa rs 4t nima blokad...slišal pa sem za elektronske blokade, ki pa naj bi jih imel. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
yamahadriver Objavljeno Januar 23, 2008 Avtor Deli Objavljeno Januar 23, 2008 Vete mogoče kaj je z elektronskimi? LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
_Fingi_ Objavljeno Januar 24, 2008 Deli Objavljeno Januar 24, 2008 Pusti to pri miru... nima je. Je blo že 3502x povedan... 4t 50cc mašina ma tista 2 konja, to je pa to. Sprjazni se. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrazd Objavljeno Januar 25, 2008 Deli Objavljeno Januar 25, 2008 Kolko jaz vem ma piaggio zip 50 3,7 konjov. Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 27, 2008 Deli Objavljeno Januar 27, 2008 (popravljeno) Kolko jaz vem ma piaggio zip 50 3,7 konjov. sej to ni važno kolk kojnov ma, fingi je hotu povedat da 50 kubični 4 taktni agregati nimajo blokad!!!!!!!! Popravljeno Januar 27, 2008. Popravil mfink Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrazd Objavljeno Januar 29, 2008 Deli Objavljeno Januar 29, 2008 Te mi pa povej, zakaj frendu gre isti model 80,(naj bi si vzel vun blokade) meni pa 50? Ziher jih ma tak ko vsak skuter. Poleg tega pa je na youtubu video, ko nekaj jemle vun z variomata. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 29, 2008 Deli Objavljeno Januar 29, 2008 Te mi pa povej, zakaj frendu gre isti model 80,(naj bi si vzel vun blokade) meni pa 50? Ziher jih ma tak ko vsak skuter. Poleg tega pa je na youtubu video, ko nekaj jemle vun z variomata.LP lej 4t (50ccm) motorji so prešvoh!!!! zato tut nerabjo blokad ker nimajo moči in obratov (moči nimajo zato ker je premejhna kubikaža, obratov pa nimajo zato ker je 4t motor) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lmperator Objavljeno Januar 30, 2008 Deli Objavljeno Januar 30, 2008 yamaha r6 ma 4t motor pa se vrti do 16k rpm :rolleyes: Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
mfink Objavljeno Januar 30, 2008 Deli Objavljeno Januar 30, 2008 yamaha r6 ma 4t motor pa se vrti do 16k rpm :rolleyes: ja to je 600ccm sam 50ccm pa nima obratov pa moči (stem ko nima moči nemore pridet do obratov) Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
andrazd Objavljeno Januar 30, 2008 Deli Objavljeno Januar 30, 2008 Ja saj, ampak za mestno vožnjo je čist vredu. Samo nekaj pa ziher ma al tisto neko slepo vev na avspuhu, al nekaj na uplinjaču...skratka ne vem. Jasno mi pa je da 50ccm ne more met konjov. LP Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
lmperator Objavljeno Januar 30, 2008 Deli Objavljeno Januar 30, 2008 ja to je 600ccm sam 50ccm pa nima obratov pa moči (stem ko nima moči nemore pridet do obratov) Krneki govoriš. moč je posledica obratov, ne pa obratno. Z manjšo prostornino se da razviti večje obrate. 50cc motoji bi se lahko vrteli čez 20k. Problem je edino vzdržljivost (obraba materiala). Povezava do komentarja Delite na drugih straneh More sharing options...
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se