fbevc93 Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Krneki govoriš. moč je posledica obratov, ne pa obratno.Z manjšo prostornino se da razviti večje obrate. 50cc motoji bi se lahko vrteli čez 20k. Problem je edino vzdržljivost (obraba materiala). pa smo spet pri "bi lahko" :rolleyes:
mfink Objavljeno Januar 30, 2008 Opozori Objavljeno Januar 30, 2008 Krneki govoriš. moč je posledica obratov, ne pa obratno.Z manjšo prostornino se da razviti večje obrate. 50cc motoji bi se lahko vrteli čez 20k. Problem je edino vzdržljivost (obraba materiala). tut obratno je :yes: sam pozabi ti 20k an 4t 50ccm skuterju
_Fingi_ Objavljeno Januar 31, 2008 Opozori Objavljeno Januar 31, 2008 (popravljeno) Hja no, dejstvo je da 4t 50cc skuterje delajo bl cheap variante. Zato se tud ne matrajo z blokadam, tko da dajo eno švoh mašino notr, k dosežejo max 3KM. Recimo, pr močnejših mašinah je pa vsak KM važn, zato se tud tolk bl mašine vrtijo, in se tud bl matrajo z njimi, da jih predelajo, ker se jim gre za čimvečjo moč, in nimajo nobenih omejitev, tako kot pri 50cc, da grejo lahko samo 50km/h. En tak primer, mašine z(dokaj) majhno prostornino je Honda CBR 250 R, 250cc, 4t, štirivaljnik, 50KM , ma pa blokado obratov pri 21k r.p.m. :worship: Pa, pomislte da je blo to leta '93... glas pa kot formula :worship: Popravljeno Januar 31, 2008. Popravil _Fingi_
Schmid87 Objavljeno Februar 1, 2008 Opozori Objavljeno Februar 1, 2008 lej 4t (50ccm) motorji so prešvoh!!!! zato tut nerabjo blokad ker nimajo moči in obratov (moči nimajo zato ker je premejhna kubikaža, obratov pa nimajo zato ker je 4t motor) 2t r0x :D
Priporočene objave
Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje
Za objavljanje se morate najprej registrirati
Ustvarite račun
Registrirajte se! To je zelo enostavno!
Registriraj nov računPrijava
Že imate račun? Prijavite se tukaj.
Vpišite se