Skoči na vsebino

Priporočene objave

Objavljeno

Zanimajo me letniki pred 2002. Slišal sem, da imajo ljudje precej problemov z njimi. Ali sem naletel na ljudi, ki so imeli smolo ali ima še kdu tukaj kaj izkušenj s tem kombijem, dobrih ali slabih?

Objavljeno (popravljeno)

Tko je,sm se kar nekaj pripeljal v tem kombiju,bil je črne barve letnik pa 98,bencinar,v uporabi je bil pa kot mrliški kombi,nato so ga pa lopovi ukral :slap: ...Verjetno si naletel na tiste ko so imeli smolo,sicer pa moram povedat da te novejši modeli,so še po eni strani slabš,ker majo zdj tut vito na pogrebni službi,sicer novejši model,pa jim malo havba rjavi.Drugače pa z motorjem pri tem in pri onem nobenih problemov.Lp

Popravljeno . Popravil CVIČKAR1
Objavljeno

Tudi jaz sem slišal, da Vitoti zelo rjavijo.

Objavljeno

Kupte kombi ne pa Mercedes :closedeyes:

Objavljeno
Kupte kombi ne pa Mercedes :closedeyes:

haha točn tko, tistga starga IMV-jca, ko je mel mašino med sedežema :worship: ......se prov spomnim ko smo v gasilskem društvu meli tak kombi, pa smo šli na tehničnega, in je tam stric rekel pri testu ročne zavore: pa kar s tretjo probajte speljat :lol1:

:photo:

p8270023ue9.jpg

Objavljeno
haha točn tko, tistga starga IMV-jca, ko je mel mašino med sedežema :worship: ......se prov spomnim ko smo v gasilskem društvu meli tak kombi, pa smo šli na tehničnega, in je tam stric rekel pri testu ročne zavore: pa kar s tretjo probajte speljat :lol1:

:photo:

p8270023ue9.jpg

Ejga, ta na slik je meu pa isto mašino not, k Renault 16. Za tiste cajte zlo zdržliva mašina.

:worship:

Objavljeno

Znanec ima ima takega starejšega Vitota, 2.0 avtomatik, bencinar, kakor vem so zelo zadovoljni z njim, edino kar jih matra je zračno vzmetenje zadnjih koles, ki, ko avto ugasneš, samodejno spusti zadnji del (da ga ni možno kam prikopit predvidevam) potem pa se noče vrniti v prvotni položaj in mu je potrebno pomagati z kompresorjem. Možno je seveda da je to posledica vlečenja bivalne prikolice :whistle:

Objavljeno (popravljeno)
haha točn tko, tistga starga IMV-jca, ko je mel mašino med sedežema :worship: ......se prov spomnim ko smo v gasilskem društvu meli tak kombi, pa smo šli na tehničnega, in je tam stric rekel pri testu ročne zavore: pa kar s tretjo probajte speljat :lol1:

:photo:

Ko sem šel jaz prvič na tekmovanje, smo imeli identični kombi IMV. Bil je GV-1, gasilci bodo vedeli za kaj gre. To je bilo leta 1994. ups :topic:

Popravljeno . Popravil jetman
Objavljeno

... res je Vito-ti zelo rjavijo (spodnji del vrat in blatnikov) ...

... pa tudi zelo trpežni niso ...

Objavljeno

Ko je moj foter kupoval nov kombi je dobil iz strani lastnikov vito-v predvsem negativno mnenje (se kvari). Pol je pa kupil novga traffica, ker je že mel prej starega in je bil kr zadovoljen z njim. Sam tale tanovi traffic je tut jajca kar naprej je kaj narobe z njim.

Objavljeno

za mercedes velja, da je srečen tisti,ki ga nima :fredy:

Ja z Vito-ti je en sam problem.

Objavljeno

Kakšna bolj konkretna informacija, kaj se kvari?

Objavljeno (popravljeno)

starejši vitoti so še nekak..te novi 4x4 je pa podn skos se menjajo sprednji amortizerji,puše v diferencialu, menjalnik, reduktor krneki ropota..uglavnm podn :wacko: :BUA:

Popravljeno . Popravil _Misko_
Objavljeno

Vozil službenega vitoja,letnik 2000,diesel.Naredil sem okrog 250.000 km,predlani je šel staro za novo.Problem z rjavenjem,po dveh letih crknil katalizator,dvakrat menjana elektronika(računalnik),zaradi nje parkrat obstal ali pa se je preklopilo na rezervni program,tako da je bila maksimalna hitrost 80 kmH.Večkrat menjane svečice,pri -15 ni več vžigal,mu je bilo premrzlo.Slabo gretje in hlajenje,pa še in še...Zame jajca,priporočal bi ga samo sovražniku.

Sedaj vozim novega,zadnji pogon.Živo sranje na mokrem in snegu,pa tudi v makadam klanec ne prideš,čeprav ima sistem proti zdrsavanju.Drugače gre kot satan(150 konjev),klima dela v redu,gretje super.Pri 10.000 km menjana črpalka za vodo,pri 50.000 crknil motorček za brisalce in nekaj žarnic.Sedaj imam nekaj čez 60.000 km in dela vse normalno.Upam,da bo tako tudi ostalo.Servisni interval pa ima na 30.000 km,kar je pohvalno.Letno pa prevozim okrog 50.000 kilometrov.

Objavljeno

Ja vse tole pojasni zakaj je rabljen Vito cenejši od Transporterja.

Objavljeno
Ko je moj foter kupoval nov kombi je dobil iz strani lastnikov vito-v predvsem negativno mnenje (se kvari). Pol je pa kupil novga traffica, ker je že mel prej starega in je bil kr zadovoljen z njim. Sam tale tanovi traffic je tut jajca kar naprej je kaj narobe z njim.

za starega vita sem slišal da je jajc ja..kolega kupu rabljenega..u bistvu je kupu nepremičnino dokler ni nanjga skor 4.000 evrov vrgu..pa še zmer ne dela vse kot bi mogl..

mam pa službenega traffica..zelo zadovoljen z njim..je pa res da to ni kombi ampak bolj osebni avto in je temu primerno treba z njim ravnat..

84.000 km-jev, nobenega ampak res nobenega problema..samo redni servisi na 30.000...

okej števec laže..se pravi da se pri 150 po števcu pelješ ene 135

sm že mal :topic:

stari vito..laufej stran od njega..bolje še starejšega transporterja kupit..

  • 4 let pozneje...
Objavljeno (popravljeno)

Jaz imam Vito 110 CDI L.2001 prej sem imel Vito cdi 115 l.2005 in Vito 110 cdi l. 2003 . Zelo,zelo teško je dobiti vito, da ni rjast in da ni za investirati na njega .

Drugače jaz za enkrat sem kr zadovoljen z mojim vendar imam kr neki potrošnega materjala za zamenjat saj prvi lastnik ,ki sem ga kupil od njega je delal res samo servise - olje ,filter olja, filter zraka , filter nafte. in to je vse ostele zadeve je pa prepustil meni . No še dobro da si znam kaj sam nardit . Vzel sem prav tega Vitota ker ima skoraj nič rje . Transporter je dosti dražji in ni rečeno da je brez rje .

Aja ta zgornji bele barve je ta ki ga imam sedaj .

post-10991-0-77508800-1346484378_thumb.jpg

post-10991-0-26599300-1346484399_thumb.jpg

post-10991-0-32620900-1346484411_thumb.jpg

post-10991-0-52755500-1346484448_thumb.jpg

post-10991-0-38935500-1346484611_thumb.jpg

Popravljeno . Popravil david764
Objavljeno

Jaz imam Vito 110 CDI L.2001 prej sem imel Vito cdi 115 l.2005 in Vito 110 cdi l. 2003 . Zelo,zelo teško je dobiti vito, da ni rjast in da ni za investirati na njega .

Drugače jaz za enkrat sem kr zadovoljen z mojim vendar imam kr neki potrošnega materjala za zamenjat saj prvi lastnik ,ki sem ga kupil od njega je delal res samo servise - olje ,filter olja, filter zraka , filter nafte. in to je vse ostele zadeve je pa prepustil meni . No še dobro da si znam kaj sam nardit . Vzel sem prav tega Vitota ker ima skoraj nič rje . Transporter je dosti dražji in ni rečeno da je brez rje .

Aja ta zgornji bele barve je ta ki ga imam sedaj .

Jaz imam Vito 110 CDI L.2001 prej sem imel Vito cdi 115 l.2005 in Vito 110 cdi l. 2003 . Zelo,zelo teško je dobiti vito, da ni rjast in da ni za investirati na njega .

Drugače jaz za enkrat sem kr zadovoljen z mojim vendar imam kr neki potrošnega materjala za zamenjat saj prvi lastnik ,ki sem ga kupil od njega je delal res samo servise - olje ,filter olja, filter zraka , filter nafte. in to je vse ostele zadeve je pa prepustil meni . No še dobro da si znam kaj sam nardit . Vzel sem prav tega Vitota ker ima skoraj nič rje . Transporter je dosti dražji in ni rečeno da je brez rje .

Aja ta zgornji bele barve je ta ki ga imam sedaj .

Lep avto,ampak žal odgovarjaš na štiri leta staro temo :blush:

Objavljeno (popravljeno)

Ja nikoli ni prepozno če ne drugo sem saj temo malo osvežil :kva1:

Popravljeno . Popravil david764
Objavljeno

Lep avto,ampak žal odgovarjaš na štiri leta staro temo :blush:

Glede na cajte bojo počas spet oživele teme o rabljenih avtih in njihovem vzdrževanju ...

Objavljeno

RVT si videl fletno tablico na Vitotu :kva1:

Vidu !! :yea2:

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Za objavljanje se morate najprej registrirati

Ustvarite račun

Registrirajte se! To je zelo enostavno!

Registriraj nov račun

Prijava

Že imate račun? Prijavite se tukaj.

Vpišite se
  • Zadnji brskalci   0 članov

    • Noben registriran uporabnik, si ne ogleduje to stran.


×
×
  • Ustvari novo...

Pomembne informacije

Z uporabo te strani se strinjate z uporabo piškotkov in se strinjate s pravili o varovanju zasebnosti!